globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jízda po zaním kole
 
8.3.2011 v 12:04
Chtěl sem se zeptat jestli je na jizdu po zadnim lepší mít gumu měkči či ne? páč když se dívám na videa tak většinou jí maj mekčí.

Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 12:16 | Nahoru | #1
ne

Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 12:19 | Nahoru | #2
měkčí guma je dobrá pro jízdu po přednim. na zadnim to nemá vliv..

2 reakcí na tento příspěvek Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 12:19 | Nahoru | #3
myslim ze je to celkem sumak, na letisti v dlouhy lhote kaskaderi vzdycky trenovali na tvrdejch cestovnich pneu protoze ten beton tam ty gumy zere pred ocima...

samo ze kdo to neumi tak s tvrdsi pneu spis prohrabne, lepivejsi by se to prizvedlo, ale to uz je vec cviku...

kdyz z ni lezou ty kovovy vlakna tak uz taky spis klouzne kdyz se to snazis vyspojkovat nahoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 12:47 | Nahoru | #4

assassin píše: myslim ze je to celkem sumak, na letisti v dlouhy lhote kaskaderi vzdycky trenovali na tvrdejch cestovnich pneu protoze ten beton tam ty gumy zere pred ocima...

samo ze kdo to neumi tak s tvrdsi pneu spis prohrabne, lepivejsi by se to prizvedlo, ale to uz je vec cviku...

kdyz z ni lezou ty kovovy vlakna tak uz taky spis klouzne kdyz se to snazis vyspojkovat nahoru


On to myslel spíš měkčí = málo nafoukaná. Všichni streeťáci jezdí podhuštěný gumy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 12:53 | Nahoru | #5

assassin píše: myslim ze je to celkem sumak, na letisti v dlouhy lhote kaskaderi vzdycky trenovali na tvrdejch cestovnich pneu protoze ten beton tam ty gumy zere pred ocima...



cestovky neberou kvuli vydrzi, ale pro horsi prilnavost na drifty... Martin Kratky nam k tomu na vystave neco povedel...

e: jinak logicky by se melo stavet na zada snaz na podfoukle gume...

Naposledy editováno 08.03.2011 12:59:30

Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 13:09 | Nahoru | #6
myslim ze na takovy normalni "jezdeni a zvedani" je blbost upoustet tlak. a kdyby byl borec stuntrider tak se nepta...

(reakce na) Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 13:11 | Nahoru | #7

Sleeper1 píše: cestovky neberou kvuli vydrzi, ale pro horsi prilnavost na drifty... Martin Kratky nam k tomu na vystave neco povedel...

e: jinak logicky by se melo stavet na zada snaz na podfoukle gume...



to vim, ale konretne v te pribrami to bylo i kvuli tomu zravemu betonu.. aspon tak mi to zduvodnoval mara matousek kdyz sme tam s nim blbnuli...

(reakce na) Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 13:13 | Nahoru | #8

Sojky píše: On to myslel spíš měkčí = málo nafoukaná. Všichni streeťáci jezdí podhuštěný gumy.



aha, no tak to bude spis dotaz na nakyho stuntmana... ja mrtvej uhel jezdim jen na kole a tam se mi na mekky pneu prave v okoli mrtvyho bodu blbe drzi stabilita, nechce to zatacet kam chci... takze na jezdeni po zadnim kolo prifukuju.. ale tak to se nejspis na moto prenest neda, na moto umim jen "hop-skok" a na tech par metru po zadnim je fakt fuk jak je pneu nafoukla:)

Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 13:15 | Nahoru | #9
myslel sem si to tak nejak dikec;) me prave kdyz to mam nafoukany podle hodnot tak me to nekdy jen proklouzne tak sem prave nevedel, ono jako u toho mojeho 4kila to musim prez spojku kdyby byl vetsi výkon tak se ani neptam zejo to uz je pak vec plynu... jinak dik za rady;) at vam to jezdi a bez nehod

Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 14:47 | Nahoru | #10

Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 15:13 | Nahoru | #11
když to člověk umí,tak myslim že to bude asi jedno

Naposledy editováno 08.03.2011 15:13:34

Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 17:28 | Nahoru | #12
Tu gumu bych neřešil, jde to na všem.
Volba gumy je důležitá, až když chceš jezdit všechny stunt triky, třeba dokola po zadním nebo drifty.
Tlak bych taky neřešil já jezdím 2.3 v zadní gumě.

Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 18:51 | Nahoru | #13
Ono to spis dost klame, cela vaha motorky je v tu chvili vlastne jen na jednom kole, tak ta pneu opticky vypada podhustena.

2 reakcí na tento příspěvek Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 20:42 | Nahoru | #14
Majkl,ty chceš dělat parádičky na OMV,mám pravdu?!! Hele já tam cpu 1.8 když je teplo a je to tak akorát,max. 2 atm. a to výrobce uvádí dokonce 2.5-2.9,no tak to je tak akorát na zabití,pak se v zatáčce kolem dvou kil máňa třepe jak nemocnej osel a nechce se jí ven,vlastně chce,ale do pole!! A ty taky nejezdíš zrovna krokem a je jasný,že čím rychleji jedeš,guma se víc ohřeje a tím se zvedá i tlak,takže když dáš v létě 2.5 a dáš mu,tak nechci vědět kolik tam pak je. Každopádně i na to zadní je to lepší míň,je větší styčná plocha.Jasně,že když to pak umíš tak,že nad tím nepřemýšlíš,je jedno na čem jedeš a kolik máš v pneu!! Tak trénuj,já se pak budu kochat.

(reakce na) Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 20:46 | Nahoru | #15
fery> jo ta OMV mě napadla hnedka první

Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 21:26 | Nahoru | #16
Mirek12

Jízda po zaním kole

8.3.2011 v 21:51 | Nahoru | #17
hele na kole je to jedno jakou tam mam gumu tady to bude podobný

(reakce na) Jízda po zaním kole

9.3.2011 v 10:13 | Nahoru | #18
fery> Tak nějak áš recht;) jen nebudu kolem OMV jezdit tak často teď už tam moc nebývám ale chci se to naučit no ty kousky co se mi podaří nejsou špatny ale stačilo se párkrát kouknout na tebe a připadal sem si jak skolkáček ja mívám tlak max 2.3at.

1 reakcí na tento příspěvek Jízda po zaním kole

9.3.2011 v 15:07 | Nahoru | #19
Neboj,to pude!! Hlavně nic neuspěchat,motorku máš na to ještě dost hezkou. Někdy dáme bájku.

(reakce na) Jízda po zaním kole

9.3.2011 v 18:54 | Nahoru | #20
fery> jj diky;)

Jízda po zaním kole

10.3.2011 v 19:59 | Nahoru | #21
JJ,jezdi to co sem má,až když pudeš vyloženě poprvé stavět motorku na přední,tak si to ve předu mužeš maličko upustit.Párkrát my při tom v kylu kolo hvízdlo předtim bylo furt nahoře a studeny přední kolo na brzdy to je marný.Jak se ohřeje tak eště tlak zvýší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist