Sedla se dají vylisovat a nalisovat nový. Ty se pak zafrézují a ventil do nich zalapuje. Nicméně to už doma neuděláš. Je dost firem co to dělaj. nejlepší je asi najít někoho, kdo má zkušenost s ostrýma kroskama 4T. Já mám na tyto věci dobrý zkušenosti s Moto Gelnar. Zkus se zeptat tam. Nebo Ponca.
Jestli si ale sedla dost podbrousil, tak je potřeba je nechat vyměnit, zároveň doporučuji vyměnit vodíka dříku ventilu. Už budou taky dost ojeté . . . . a není to cenově moc náročné
jj zlaté 2T
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki RMZ 250 2008 nastavení rozvo... Suzuki RM-Z250 | Mateooo | 5 | 19.12.2023 v 13:52 Maxipes_Fík |
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... | Erik416 | 4 | 9.7.2023 v 12:56 ja1 |
Jakou motorku Suzuki RM-Z450, Suzuki RM-Z250, KTM 250 SX-F, KTM 45... | Erik416 | 0 | 8.7.2023 v 17:15 Erik416 |
Olej suzuki RMZ 250 2006 Suzuki RM-Z250 | Patrik83628 | 16 | 19.4.2023 v 21:02 assassin |
centrovani kola ve středočeském kra... Suzuki RM-Z250 | Lolař | 22 | 4.4.2023 v 10:06 gugo |