ICQ MI NEFUNGUJE. VOLEJ.
NEBO PRACOVNÍ EMAIL prodej2@gastro-obaly.cz, pracovní SKYPE Andreas Christofi, gastro-obaly (Andreas-gastro)
Dělám do 17,00 hod. Víkendy mám volný. V tom motoshopu jsou i o víkendu, takže bych to viděl na víkend spíš.
Já jí zavolám a zjistím co tam má za motorky.
Sorry, nepovedlo se mi to vložit, takže ještě jeden pokus...
Naposledy editováno 11.01.2011 10:16:03
1 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Jinak je samo velka, neni to ostry zavodni naradi jako R1, ale autobus to taky neni, je to neco mezi R1 a ThunderAcem, vyborny kompromis, delnik, ktery se dnes uz bohuzel nevyrabi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Naprostej souhlas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
zebas píše: Alexbox> zx9r v Praze , není to bazar, kde dělá tvoje kámoška?
to sou fotky jak z tunelu s 5 cernochama
kawapepek píše: zebas> Hele,já bych se taky nebránil,se na nějakou podívat,ale musíš uznat,že teď jet projet motorku je blbost...Všechno je prosolený a nevím,jestli ti někde motorku do tohohle půjčí,když jim nebudeš mávat penězma před nosem...
Ninja je jedna z motorek,kde víc poznáš zkušební jízdou,než pohledem...
Já vím, je to teď trochu problém. Ale můžu čekat do jara a pak bejt nasranej, že mi ji někdo vyfouk. Spousta lidí si kupuje motorky v zimě. Tak nevím, je to na prd. Když budu čekat, tak mi ji někdo vyfoukne, když ji koupim, tak na jaře bude lepší. No těžko říct. Ta stříbrná v Brně tam stojí už docela dlouho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
maverik píše: z-x-r> Zdarec. S tvou výškou 6tku ani neřeš. Já mám US verzi ZX9R(150hp) a nemůžu si stěžovat. Mění se olej agumy, nic víc, je to rok 95, najeto kolem 30ti tisíc. Jen budu měnit uložení šavlí. Někdo tu píše nízkou spotřebu- no nevím, ve 2 jezdím za 8 litrů, sám 10-12. Ale já to neřeším. Určo kup ZX9R. Není hodná jak CBR ale jede
Ale ty mas 95, proto mas blbou spotrebu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
3 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
No, a pak to tady nemá bejt samej mrtvej!
Naposledy editováno 11.01.2011 21:51:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Stanford píše: To se mi líbí, jak tady spousta "nejmenovaných" píše, že šestikila jsou jenom pro kundítka Slovy: když už, tak devítku, nejlépe litr a ještě lépe dvanácku Byl bych moc rád, kdyby mi už konečně někdo naživo z těhle tlučpapulí ukázal, že umí využít na našich rozbitejch silnicích celý tzn. veškerý potenciál onoho motoru, třeba u ZX10R Podle mě, je na silnici větší prdel s šestikilem než s kdejakym litrem. A to, že šestka nejede tři kila? Na to seru! Když budu chtít prahnout po rychlosti, tak si koupim raketu!
No, a pak to tady nemá bejt samej mrtvej!
Jasne, nejlepsi je sestka, zustan v klidu. A vubec, mel bys mit jen Jawu 350 ne?
Stanford píše: To se mi líbí, jak tady spousta "nejmenovaných" píše, že šestikila jsou jenom pro kundítka Slovy: když už, tak devítku, nejlépe litr a ještě lépe dvanácku Byl bych moc rád, kdyby mi už konečně někdo naživo z těhle tlučpapulí ukázal, že umí využít na našich rozbitejch silnicích celý tzn. veškerý potenciál onoho motoru, třeba u ZX10R Podle mě, je na silnici větší prdel s šestikilem než s kdejakym litrem. A to, že šestka nejede tři kila? Na to seru! Když budu chtít prahnout po rychlosti, tak si koupim raketu!
No, a pak to tady nemá bejt samej mrtvej!
To co jsi konkrétně citoval " když už, tak devítku, nejlépe litr a ještě lépe dvanácku ", bylo na 90% myšleno ironicky, to snad pochopil každý. Že málokdo využije výkon litra mi přijde jako píčovina. Spousta lidí si kupuje auta s výkonem 200koní a pak s tim jezdí 50/90/130, takže podle tvých slov taky nevyužijí potenciál svého vozu a měli by si koupit něco slabšího?! Většinu aut předjedeš jak s šestkou, tak s litrem, ale s litrem to bude o chlup rychlejší=bezpečnější. Konkrétní situace: Auta jedoucí po okresce 90, dojedeš je, poslední auto je třeba M5ka, která je začne předjíždět. Ty začneš taky a přece si nenecháš nějakýho plechovkáře ujet, takže budeš chtit tu M5 předjet taky. Ten zas nechce aby ho předjížděl nějakej bezmozek na motorce, tak tomu naloží co to dá. Tak tady určitě využiješ naplno litra a neřikej že ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Stanford píše: To se mi líbí, jak tady spousta "nejmenovaných" píše, že šestikila jsou jenom pro kundítka Slovy: když už, tak devítku, nejlépe litr a ještě lépe dvanácku Byl bych moc rád, kdyby mi už konečně někdo naživo z těhle tlučpapulí ukázal, že umí využít na našich rozbitejch silnicích celý tzn. veškerý potenciál onoho motoru, třeba u ZX10R Podle mě, je na silnici větší prdel s šestikilem než s kdejakym litrem. A to, že šestka nejede tři kila? Na to seru! Když budu chtít prahnout po rychlosti, tak si koupim raketu!
No, a pak to tady nemá bejt samej mrtvej!
V podstatě bych s tvým výrokem souhlasil, ale ber to i z jiného pohledu.
Řeším totiž ten samý problém co tazatel vlákna (takže moc díky za založení tohodle vlákna, dost jsem si početl ). Přes 190 cm a GPz už mi přestalo stačit... Já osobně uznávám, že výkonově by mi stačila i ta šestka (konkrétně v mém případě)...jenže na tu šestku se neposkládám ani tak jako na to stařičké GPz, ten sport se mi líbí a chtěl bych u něj zůstat, dokonce mi i přirostlo srdce ke kawě a nějak tu značku měnit nechci. Osobně jsem moc rád, že něco jako devítka vůbec existuje , například pro mě je to reálná možnost, jak přesedlat na něco většího a to jak rozměrově tak i výkonově.
A že nevyužiju potenciál motorky? Nevyužiju no a co jako? Já si tu devítku nechci pořídit proto, že to umí jet rychleji. To že je silnější a rychlejší beru jen jako pozitivim do budoucna. Alespoň to za pár let zase nebudu muset měnit. Je plno lidí co si rádi motorku nechají na "pořád" a já mezi ně určitě patřím.
A navíc už by jsi potom pomalu neměl kam přestoupit, maximálně hayaaaa hawk.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Bubrak ZX10R píše: Jasne, nejlepsi je sestka, zustan v klidu. A vubec, mel bys mit jen Jawu 350 ne?
Já zapoměl! Rozdíl mezi Jawou 350 a Kawasaki ZX6R je ve svý podstatě vlastně miniaturní rozdíl! Vědět to dřív Bubraku, tak zůstanu u fichtluMáš desítku, neberu ti jí, ale ani ti jí nezávidim. Fajn, umíš na tom, seš na ní zvyklej bla bla bla... Vlastně jsem chtěl říct, že každýmu prostě vyhovuje něco jinýho a psát tady, že mám jezdit na Jawě 350 (nic proti Jawám) je u mě prostě stupidní názor
Edit: Mám kámoše, kterýmu už prošla pod rukama taky pěkná řádka motorek. Měl litrový GSXeRo (novější modelínu) Taky z ní ždímal co to šlo ale prodal to. Prostě mu to nevyhovovalo. Tak až ho uvidim, to mu řeknu, že si má příště radši koupit Jawu
Naposledy editováno 12.01.2011 17:41:19
1 reakcí na tento příspěvek Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Já opravdu nemám rád když někdo říká o motorce,že ji někdo nevyužije...Proboha ikdyž si někdo koupí motorku a měl by ji jen doma na stojánku a byl šťastný,tak úloha kterou pro něj ta motorka plní je splněná...
jinak ZX-9R je využitelná motorka...Znám spoustu míst,kde si po rozjezdu podržím jedničku,dvojku,trojku a čtyřku do omezovače a potom bud brzdím,nebo se dá pokračovat až k 300km/h tachometrovým,pokud se člověk nebojí...Tím si myslím,že tu motorku fakt využívám...Moje Suzina měla 190 koní a taky se dala brát u huby... To že nevyužívám naplno výkon po celou vyjížďku je věc jiná..Ale to když si člověk koupí třeba ER-5,tak taky nepojede celý den na 10 tis ot...taky prostě uberete...
Jo a dle mého je šestka horší,než litr...Na šestce,když jsem na nějaké jel já,tak ji podceňuju a kolikrát bych si i zadělal na průšvih...Z litru mám respekt a držim se víc u zdi...Jinak nemá cenu investovat do 6ky a za dva roky s prodělkem stejně jít do litra... a hlavně,když pak jede banda lidí a člověk jede na šestce a třeba někoho veze a kamarádi začnou tahat a ještě mají litra-tak ten na šestce povětšinou má co dělat,furt řadí,drží ji v otáčkách a ostaní s litrama jedou v klidu-motor tahá..No a přijde brždění,zatáčky a ten na šestce,jak se snaží stíhat začne dělat chyby a je neštěstí na světě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Stanford píše: Já zapoměl! Rozdíl mezi Jawou 350 a Kawasaki ZX6R je ve svý podstatě vlastně miniaturní rozdíl! Vědět to dřív Bubraku, tak zůstanu u fichtlu
Máš desítku, neberu ti jí, ale ani ti jí nezávidim. Fajn, umíš na tom, seš na ní zvyklej bla bla bla... Vlastně jsem chtěl říct, že každýmu prostě vyhovuje něco jinýho a psát tady, že mám jezdit na Jawě 350 (nic proti Jawám) je u mě prostě stupidní názor
Edit: Mám kámoše, kterýmu už prošla pod rukama taky pěkná řádka motorek. Měl litrový GSXeRo (novější modelínu) Taky z ní ždímal co to šlo ale prodal to. Prostě mu to nevyhovovalo. Tak až ho uvidim, to mu řeknu, že si má příště radši koupit Jawu
Stupidni je stejne jako psat, ze nejde vyuzit potencial motoru ZX10R.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Není mi znám jedinej normální důvod, proč jezdit po okreskách 280 km/h i více?!?
kawapepek píše: Ach jo.....
Já opravdu nemám rád když někdo říká o motorce,že ji někdo nevyužije...Proboha ikdyž si někdo koupí motorku a měl by ji jen doma na stojánku a byl šťastný,tak úloha kterou pro něj ta motorka plní je splněná...
jinak ZX-9R je využitelná motorka...Znám spoustu míst,kde si po rozjezdu podržím jedničku,dvojku,trojku a čtyřku do omezovače a potom bud brzdím,nebo se dá pokračovat až k 300km/h tachometrovým,pokud se člověk nebojí...Tím si myslím,že tu motorku fakt využívám...Moje Suzina měla 190 koní a taky se dala brát u huby... To že nevyužívám naplno výkon po celou vyjížďku je věc jiná..Ale to když si člověk koupí třeba ER-5,tak taky nepojede celý den na 10 tis ot...taky prostě uberete...
Jo a dle mého je šestka horší,než litr...Na šestce,když jsem na nějaké jel já,tak ji podceňuju a kolikrát bych si i zadělal na průšvih...Z litru mám respekt a držim se víc u zdi...Jinak nemá cenu investovat do 6ky a za dva roky s prodělkem stejně jít do litra... a hlavně,když pak jede banda lidí a člověk jede na šestce a třeba někoho veze a kamarádi začnou tahat a ještě mají litra-tak ten na šestce povětšinou má co dělat,furt řadí,drží ji v otáčkách a ostaní s litrama jedou v klidu-motor tahá..No a přijde brždění,zatáčky a ten na šestce,jak se snaží stíhat začne dělat chyby a je neštěstí na světě...
Souhlas. A ja byl v Brne na dromu z novy R6 nadsenej (v 09) a na drom bych si 6ku koupil. Ale na normalni jezdeni a zabavu a celej komplex zpusobu jezdeni je pro me litr nejlepsi, a nich ZX10R a rozhodne jeji vykon lze vyuzit a ne pouze vyjimecne. To bych asi nepoznal, ze 08 jede vic nez 04, kdybych ten vykon nevyuzival.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Bubrak ZX10R píše: Stupidni je stejne jako psat, ze nejde vyuzit potencial motoru ZX10R.
Na okruhu možná, ale na běžný komunikaci těžko. Prostě nevěřim, že si měl svojí desítku na nějaký okresce roztočenou v červeném poli na šestku Až to uvidim na živo (žádná dálnice ani okruh) tak potom ti vyseknu poklonu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kterou po GPZ500? ZX6R nebo ZX9R?
Stanford píše: Na okruhu možná, ale na běžný komunikaci těžko. Prostě nevěřim, že si měl svojí desítku na nějaký okresce roztočenou v červeném poli na šestku Až to uvidim na živo (žádná dálnice ani okruh) tak potom ti vyseknu poklonu
proc na 6ku? maximalni vykon motoru mas v cervenym na vsechny rychlostni stupne. naopak na okruhu tu sestku do cervenyho nedas. a kdyz jedes po zadnim a de to dolu a jeste to zvednes nahoru nekde u cervenyho, tak je to kazdou chvili, a jina motka uz to nezvladne, kvuli vykonu, proste je to pohodlnejsi v mnoha situacich
Nevím jestli je využitelnost litra na silnici jenom v tom jezdit s ním pořád ve vysokých otáčkách. A co případ kdy máš mnohem víc výkonu v nižších a středních otáčkách a proto nemusíš tak často řadit i při běžné jízdě. To bych jako využitelnost litra bral v potaz také. A někomu taková jízda prostě víc vyhovuje.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Plasty na motorku Kawasaki ZX-6R Ninja | Lukas93cze | 5 | 6.6.2024 v 10:02 Lukas93cze |
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja | Rutti | 8 | 24.5.2024 v 10:37 tomasWR |
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja | kosta636 | 9 | 20.5.2024 v 12:49 JiriBN |
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |