globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po zadním (po sté :)
 
1.11.2010 v 12:54
Učím se trochu po zadním, ze začátku, když jsem to zvednul trochu nad zem a držel to pod plynem, tak byly dopady měkký, teď to zvedám výš, a ikdyž se snažím položit to před omezovačem, vždycky je to hrozná rána.. a ujedu odost kratší vzdálenost. Jak se naučit nějakou správnou techniku? zatím jsem zkoušel řadit dvojku, ale to mi zatím vždy spadne.. mám spíš zkoušet řadit dvojku nebo pilovat jízdu blíž mrtvého bodu? Díky

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 19:03 | Nahoru | #391
LANdič: má rada je... když silnici tak nee R1 ... sice to nejede nejhúř ale po technický stránce docela bída... ta převodovka je fakt odfláknutá... ...
nu ale pořád se mam po zadnim co učit.. některý kluci si to dávali suprově...

(reakce na) po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 19:06 | Nahoru | #392

poli46>LANdič: jj ... po předni si to dáváš pěkně...

Bubrak ZX10R: nu mě prask řetěz.. kluci co to viděli tak prej mi ulítla SPZ a bylo....
nu a tomáš píchnul zadek
mam kliku že mě neplác přez prdel...



hele to pich zadek kamos na R1 taky, gumoval gumoval, progumoval 2 platna a jeli sme od Teplic na Prahu a 30km pred Prahou mel prazdno, tak dojel na prazdny ke me domu, no stress

ja pichnul v Pribrami na letisti (taky zgumovano), ale utikala pomalu a dojel sem do Prahy, po ceste sem asi jednou dofouk na pumpe a pak v Praze, na tu diru se dalo hrat jak na hudebni nastroj, kdyz se primackavala prstem, to bylo srandovni, mam to jeste nekde natoceny

(reakce na) po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 19:10 | Nahoru | #393

Jindra_a>Bubrak ZX10R> hele R1 za tohle podle mě ani moc nemůže
za to, že dojíždíš řetězovku uplně do mrtva R1 nemůže
a za to že dojíždíš zadní gumu uplně do... plátna taky R1 nemůže

z toho je jasně vidět, že neni nad eSVéčko
to dojelo tam i zpátky včetně blbnutí na letišti



...dá se s určitostí říct, co do týhle vyjíždky(to každopádně) vás ohledně spolehlivosti a náročnosti na servis udělal vlastně i "spolehlivej" Ital od Ducati

Naposledy editováno 15.11.2010 19:11:06

po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 19:19 | Nahoru | #394
Bubrak ZX10R: jj tomášovi to taky pískalo když ji přimačkával prstem ... já sem pak na tom uplně prázdym jel ke mě do garáže a je to hroznej driftyng ... ..

(reakce na) po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 19:20 | Nahoru | #395
poli46> Hele Poli, ohledně toho výkonu ...to taky není všechno. Chtěl bych vážně zkusit, jak dlouho se bude "Monster" s "blbejma 130HP" držet tvýho SS, anebo jestli tě náhodou v první chvíli ještě neudělá, díky tomu, že má hned od 5t rpm téměř plnej krouťák. Příště to musime vyzkoušet. Fakt, mě to zajímá. Několikrát mě na rovině překvapil i chopper - ono mít 140Nm hned při 3r rpm to chce taky srdce...ale vyzkoušíme to...tedy až budeš mít ten novej řetěz (dost tím riskuješ - víš to?)

(reakce na) po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 19:27 | Nahoru | #396

sportacek.>Bubrak ZX10R,oxygen: to si beru osobně



ale mojí KTMku jsi nedávno dřel nemilosrdně, bídáku, vytlemenej od ucha k uchu!
nicméně hlásim se k tobě do mateřský školky na školu dtiftů, vezmeš tam i nějakýho Kory.. Kory.. tnačku, nebo jak se ten amatér jmenuje -?

po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 19:39 | Nahoru | #397
t_freedom: nu mi se s jindrou jentak škádlíme.. bydlíme kousek od sebe a jezdíme spolu poříd.. nu a to šestkoví SV mu jede neuvěřitelnejch 238 a na sprint mezi semafórama mě dostane.. já múžu ležet na nádrži a stejnak se mi děsně zvedá při sprintu a jindra mu dá plnej .. pustí spojku jak na traktoru a jede
múžem dát sprint.. klíďo nejsem proti.. ale teď budu mít jinej převod .. takže bude malinko víc do síly... tak uvidíme.. maximálka nebude tak veliká ale zrychlení by mělo bejz větší... origo je 16/43 a já jsem koupil 15/46 ... a o víkendu bych to chtěl projet už... jj vim že ryskuju... ale tuhle sezónu jsem chtěl ještě dojet.. povedlo se ...

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 20:38 | Nahoru | #398
panstvo když už jsme u toho, nevim jak na to, pokaždý když valim po zadku, a dopadnu na zem, se mi rozklepou řídítka...i když dopadnu tvrdějc nebo je to měkkej dopad, stane se mi to skoro vždycky...dá se to vyřešit jinak než tlumičem řízení ?

po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 22:10 | Nahoru | #399
h3nr1k: srovnej kolo do přímího směru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 22:11 | Nahoru | #400

h3nr1k>panstvo když už jsme u toho, nevim jak na to, pokaždý když valim po zadku, a dopadnu na zem, se mi rozklepou řídítka...i když dopadnu tvrdějc nebo je to měkkej dopad, stane se mi to skoro vždycky...dá se to vyřešit jinak než tlumičem řízení ?



pri dopadu musis mit predni kolo rovne
prip. to muze delat oskakana ci nerovnomerne sjeta predni guma (vic sjeta na jedne strane)

e: nebo nemas v jedny vidli olej, nebo kazdou jinak serizenou, vic me nenapada

tlumic nemam a je to obcas sranda, i kdyz samo vetsi riziko, zrovna dneska me to nafackovalo v centru Prahy, kdyz sem tomu nalozil od semaforu s Maserati po boku

Naposledy editováno 15.11.2010 22:41:18

po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 22:31 | Nahoru | #401
h3nr1k:tlumič řízení a ani chvilku o tom nepřemejšlej,znal jsem jednoho kterej ho nestih koupit.32let,pulroční dítě doma,vždycky když jedu kolem toho místa tak troubim.

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

15.11.2010 v 22:33 | Nahoru | #402
oxygen:to se je nejdřív musim naučit pořádně já myslíš toho amatéra zralího pro chocholouška?? ten je umí moc dobře

(reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 10:04 | Nahoru | #403

sportacek.>oxygen:to se je nejdřív musim naučit pořádně já myslíš toho amatéra zralýho pro chocholouška?? ten je umí moc dobře



nebuď zbytečně skromnej když jsem amatérovi smutečně oznámil, že je už v tomhle bohužel až druhej, tak se smál a řikal čéče asi jo, že ty tvý náklony i výjezdy v driftech jsou parádní

... teda já to umim taky parádně, snad nejlíp - jen pak ten odpočinek na JIPce a na kapačkách dycky...

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 11:05 | Nahoru | #404
čau , jezdím první rok Honda CBR 125 skoušel jsem jí dostat na zadní a nedaří se mi to , můžemi někdo napsat postup jak jí zvednout , zatím jsem nepochopil jak píšete přes spojku .

dík

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 11:56 | Nahoru | #405

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 12:46 | Nahoru | #406
Bubrak ZX10R> a muze nekdo objektivne rici proc se mu rozkmital ten predek?

(reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 13:15 | Nahoru | #407

dabelskababicka>Bubrak ZX10R> a muze nekdo objektivne rici proc se mu rozkmital ten predek?



nevim no, v tom rybim oku je to hur videt, ale mozna mel kolo na stranu pri dopadu

me se parkrat riditka rozkmitaly, at na vyjezdu ze zatacky, ci pri zvedani na zadni (v ten moment jak se kolo jeste lehce dotyka zeme), ci pri dopadu, ale stacilo zatlacit do riditek a situace se vzdy rychle zklidnila

tlumic je urcte bezpecnostni prvek, ktery ma svuj vyznam, ale me to zatim prijde vetsi sranda bez

(reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 13:47 | Nahoru | #408
Bubrak ZX10R> čeče když teď nad tim zpětně přemejšlim, tak je dost možný že kolo nemam ve 100% rovině, když to mam ve vzduchu tak s tim mávam zleva doprava abych to nějak vyvážil, tak to bude asi tim, že netrefim vždycky tu rovinu a pak se to roztřese...příště si toho zkusim schválně všimnout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 14:18 | Nahoru | #409

dabelskababicka>Bubrak ZX10R> a muze nekdo objektivne rici proc se mu rozkmital ten predek?



No je i možný, že jak jel dlouho, tak se mu přední kolo zpomalilo v otáčení a pak když to pokládat, tak to smyklo a rozklepalo...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 14:25 | Nahoru | #410

Sefo>No je i možný, že jak jel dlouho, tak se mu přední kolo zpomalilo v otáčení a pak když to pokládat, tak to smyklo a rozklepalo...



to otaceni nevim, to se podle me hned roztoci (po prvotnim smyknuti samozrejme), dyk ja dopadam ve 150 a zvednu to v 60-80, to kolo se do ty doby taky skoro zastavi

ale jak sem psal muze to byt taky ze je sjeta guma na strane vic nebo tlumice ruzne funkcni

ale hlavni duvod byva ze je kolo natoceny na stranu

po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 14:27 | Nahoru | #411
jj, vschno tohle je mozny, ale videii s timhle jevem je spousty, a ty co si takhle ustlaly take nedokazi urcit pricinu, a stava se to i profikum, jen chci prijit na to proc, aby se tomu dalo vyvarovat

(reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 14:27 | Nahoru | #412
Bubrak ZX10R> To jo no, ale to první smýknutí v kombinaci s trochu vytočeným kolem by mohlo tohle udělat....no nechtěl bych...asi ten tlumič trochu víc utáhnu

(reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 14:28 | Nahoru | #413
Bubrak ZX10R> jj, neco na tom take budš, ale 1000x nic na najednou haji!?!?

(reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 14:32 | Nahoru | #414

dabelskababicka>Bubrak ZX10R> a muze nekdo objektivne rici proc se mu rozkmital ten predek?



shoda nahod - staci ten "spravnej" impuls... kolo pokladat nakrivo, nerovnost na silnici.. me to bez tlumice udela v podstate na kazdym vyjezdu ze zatacky kdyz bude trochu hrbata cesta...

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 16:12 | Nahoru | #415
to Bubrák: nejzáživnější je pokládat to už dávno stojící přední kolo ve 240ti - to i ten tlumič toho má dost...

(reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 16:18 | Nahoru | #416

oxygen>to Bubrák: nejzáživnější je pokládat to už dávno stojící přední kolo ve 240ti - to i ten tlumič toho má dost...



ja pokladal ve 190 bez tlumice vechejtku

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 23:37 | Nahoru | #417
nu i když kolo skoro stojí tak při dopadu se mi odněj jen začoudí a nic.. jinak taky mi párkrát nafackovala ale to bylo protože jsem něměl kolo v přímim směru jak už jsem psal nahoře..
jj nerovnost na vozovce je druhá možnost... 2krát sem myslel že už pudu k zemi ale povedlo se to ustát...

(reakce na) po zadním (po sté :)

16.11.2010 v 23:42 | Nahoru | #418

Tomo>čau , jezdím první rok Honda CBR 125 skoušel jsem jí dostat na zadní a nedaří se mi to , můžemi někdo napsat postup jak jí zvednout , zatím jsem nepochopil jak píšete přes spojku .

dík


skus hever ... nic jiného mě nenapadá.. jezdil sem pozadnim i na 3 rychlostnim símu ale s TZR 125r jsem měl smůlu.. bohužel těžká a malej výkon... max 2 metry v minimálnim ůhlu
u dváci to neni tak jednoduchý.. musíš jí hodně pomoct... nejdřív trénuj na kole...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

17.11.2010 v 03:06 | Nahoru | #419

poli46>nu i když kolo skoro stojí tak při dopadu se mi odněj jen začoudí a nic.. jinak taky mi párkrát nafackovala ale to bylo protože jsem něměl kolo v přímim směru jak už jsem psal nahoře..
jj nerovnost na vozovce je druhá možnost... 2krát sem myslel že už pudu k zemi ale povedlo se to ustát...



tak hele, bez tlumiče velikej velikej bacha po předním!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

17.11.2010 v 09:19 | Nahoru | #420
oxygen> bez tlumiče asi velikej bacha na víc věcí ale zas bych ho tak nepřeceňoval! každopádně je faktem, že to může občas zachránit kejhák nebo aspoň motorku takže se to asi vyplatí mít, ale rozhodně nebudu vyklepanej z každý jízdy jen proto, že o tam nemam
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist