2 reakcí na tento příspěvek Jak správně vypnout mašinu
Roman-RS píše: Když mluvíte o strejch dvoutaktech, mám taky tůrovat ikdyž mám mladej dvoutakt kterej se ještě vyrábí? :lol: ¨
Vypínám čudlíkem :D , protože jsem zvyklej :shy: , když jsem chtěl vypnout čudlíkem v autoškole tak mě pak sprdl, že pak nenastartujem, tak nevím no :/ :/ :/
bych řekl že ho tam spíš zapomněl uvést do původní polohy:lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
*yes* *yes* *yes* tak to je teda fakt vůůůůůl *yes* *yes* *yes* já se si totiž přestavoval jak to všechno chytá jeden po druhým a pan motorkář letí k nebesům jak brůs viliž ve zmrdonosný zbrani nebo pasti nebo kde to bylo, já už fakt nevím, ale to sem se fakt pobavil :D :D :D
Sakra to je fakt asi nejlepší foorum :D :D
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně vypnout mašinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
Robson_XR píše: PetrXX>
*yes* *yes* *yes* tak to je teda fakt vůůůůůl *yes* *yes* *yes* já se si totiž přestavoval jak to všechno chytá jeden po druhým a pan motorkář letí k nebesům jak brůs viliž ve zmrdonosný zbrani nebo pasti nebo kde to bylo, já už fakt nevím, ale to sem se fakt pobavil :D :D :D
Sakra to je fakt asi nejlepší foorum :D :D
přidávám se, nej a nej fórum. Pobavil jsem se dost a dost. Korunu tomu na sadil PetrXX. V Pardubicích studuju tak mě to pobavilo nadvakrát :D
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
Ehm, ehm....takže....
Když jsem vypínala moto chcípákem, kamarádi se chytali za hlavu, je to tvrdej STOP motoru a rozhodně mu to neprospívá a rádo se to odpaluje (takto radím i v práci při prodeji moto)...nevím, co je na tom pravdy, ale klíček je klíček *yes*
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár, bo tak...jinak ne! U auta ho taky nemáš....stojánek je něco podobnýho jako chcípák...
To zatahání za plyn před chcípnutím je kravina....hovadina, která je, jak tady někdo píše, maximálně nasebeupozornění - JÁ PŘIJEL, ČUMTE....
Toto se dělalo a možná ještě dělá u 2taktů, je to podobný, jako u dieselu s TURBEM, před vypnutím motoru ho musíš nechat chvilku běžet, jinak se ničí....
Takže u čtyřtaktů NEDĚLAT....
Tak a HAWK...!
nevím jak vy, ale já mám na tom čudlíku napsaný "ENGINE STOP", kdyby tam bylo něco jako emergency stop, tak to potom beru
kdyby první, druhá nebo třetí metoda byla tak nebezpečná pro motorku, tak se tady o tym nebavíme, ale je to všeckym jasný
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár, bo tak...jinak ne! U auta ho taky nemáš....stojánek je něco podobnýho jako chcípák...
ano jak jsem říkal je to nouzové tlačítko když třeba spadneš,standartní je klíčkem,jinak hrozí ten kratas
AngelZX-4R píše: Když jsem vypínala moto chcípákem, kamarádi se chytali za hlavu, je to tvrdej STOP motoru a rozhodně mu to neprospívá a rádo se to odpaluje (takto radím i v práci při prodeji moto)...nevím, co je na tom pravdy, ale klíček je klíček
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár
:lol: :lol: :lol:
jojo, Pardubaci POZOR!!!!!!!
ps: coze se to "rado odpaluje", kdyz vypnu "tou pojistkou"? :P
Jinak chcípám klíčkem, bez tůrování (tomu s tím smytím oleje docela věřím) a životnost baterky je mi u spodní části zad, páč moje motorka takovým kapitalistickým výdobytkem jako je startér neoplývá.
Howg!
Ani mi nemluv, já debil akorát slez z mašiny u OBI a zazvonil mi tel.. Přijal sem hovor zamkl kotouč, uklidil přilbu do kufru a šel do krámu. Mezi tím sem pořád telefonannoval. Prolejzám tím krámem a jen tak "tréningově" zamířím k výkladu abych zevnitř juk na mašinu. Až mě polil pot. Všechno v pořádku a zamknutý až na klíče položený na sedle. :puke: Vylít sem z toho obchoďáku jak raketa. Těch jmen co sem si dal? :lol: Naštěstí se nic nestalo, ale dobře mi nebylo. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
1 reakcí na tento příspěvek Jak správně vypnout mašinu
btw ja to vypinam klickem a je to to nejlepsi protoze to tak delam ja ;) :lol:
AngelZX-4R píše: Ehm, ehm....takže....
Když jsem vypínala moto chcípákem, kamarádi se chytali za hlavu, je to tvrdej STOP motoru a rozhodně mu to neprospívá a rádo se to odpaluje (takto radím i v práci při prodeji moto)...nevím, co je na tom pravdy, ale klíček je klíček *yes*
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár, bo tak...jinak ne! U auta ho taky nemáš....stojánek je něco podobnýho jako chcípák...
To zatahání za plyn před chcípnutím je kravina....hovadina, která je, jak tady někdo píše, maximálně nasebeupozornění - JÁ PŘIJEL, ČUMTE....
Toto se dělalo a možná ještě dělá u 2taktů, je to podobný, jako u dieselu s TURBEM, před vypnutím motoru ho musíš nechat chvilku běžet, jinak se ničí....
Takže u čtyřtaktů NEDĚLAT....
Tak a HAWK...!
příště nevěř tak moc kamarádům, můžou si z tebe třeba dělat srandu :)