4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu
Ehm, ehm....takže....
Když jsem vypínala moto chcípákem, kamarádi se chytali za hlavu, je to tvrdej STOP motoru a rozhodně mu to neprospívá a rádo se to odpaluje (takto radím i v práci při prodeji moto)...nevím, co je na tom pravdy, ale klíček je klíček *yes*
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár, bo tak...jinak ne! U auta ho taky nemáš....stojánek je něco podobnýho jako chcípák...
To zatahání za plyn před chcípnutím je kravina....hovadina, která je, jak tady někdo píše, maximálně nasebeupozornění - JÁ PŘIJEL, ČUMTE....
Toto se dělalo a možná ještě dělá u 2taktů, je to podobný, jako u dieselu s TURBEM, před vypnutím motoru ho musíš nechat chvilku běžet, jinak se ničí....
Takže u čtyřtaktů NEDĚLAT....
Tak a HAWK...!
nevím jak vy, ale já mám na tom čudlíku napsaný "ENGINE STOP", kdyby tam bylo něco jako emergency stop, tak to potom beru
kdyby první, druhá nebo třetí metoda byla tak nebezpečná pro motorku, tak se tady o tym nebavíme, ale je to všeckym jasný
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár, bo tak...jinak ne! U auta ho taky nemáš....stojánek je něco podobnýho jako chcípák...
ano jak jsem říkal je to nouzové tlačítko když třeba spadneš,standartní je klíčkem,jinak hrozí ten kratas
AngelZX-4R píše: Když jsem vypínala moto chcípákem, kamarádi se chytali za hlavu, je to tvrdej STOP motoru a rozhodně mu to neprospívá a rádo se to odpaluje (takto radím i v práci při prodeji moto)...nevím, co je na tom pravdy, ale klíček je klíček
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár
:lol: :lol: :lol:
jojo, Pardubaci POZOR!!!!!!!
ps: coze se to "rado odpaluje", kdyz vypnu "tou pojistkou"? :P
AngelZX-4R píše: Ehm, ehm....takže....
Když jsem vypínala moto chcípákem, kamarádi se chytali za hlavu, je to tvrdej STOP motoru a rozhodně mu to neprospívá a rádo se to odpaluje (takto radím i v práci při prodeji moto)...nevím, co je na tom pravdy, ale klíček je klíček *yes*
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár, bo tak...jinak ne! U auta ho taky nemáš....stojánek je něco podobnýho jako chcípák...
To zatahání za plyn před chcípnutím je kravina....hovadina, která je, jak tady někdo píše, maximálně nasebeupozornění - JÁ PŘIJEL, ČUMTE....
Toto se dělalo a možná ještě dělá u 2taktů, je to podobný, jako u dieselu s TURBEM, před vypnutím motoru ho musíš nechat chvilku běžet, jinak se ničí....
Takže u čtyřtaktů NEDĚLAT....
Tak a HAWK...!
příště nevěř tak moc kamarádům, můžou si z tebe třeba dělat srandu :)