globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak správně vypnout mašinu
 
22.7.2007 v 21:38
Cau, zajímalo by mě, jak správně vypnout motor na mašině. Mám na mysli: klíček nebo nouzový tlačítko, přídávat před vypnutím plyn (prásknout plynem) nebo to raději nedělat (a pokud jo, z jakýho to je vlastně důvodu?) atd. atd. Slyšel jsem víc názorů na toto téma, tak snad mi v tom uděláte jasno. Dík.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak správně vypnout mašinu

28.7.2007 v 14:03 | Nahoru | #1
taboo>>
Ehm, ehm....takže....

Když jsem vypínala moto chcípákem, kamarádi se chytali za hlavu, je to tvrdej STOP motoru a rozhodně mu to neprospívá a rádo se to odpaluje (takto radím i v práci při prodeji moto)...nevím, co je na tom pravdy, ale klíček je klíček *yes*
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár, bo tak...jinak ne! U auta ho taky nemáš....stojánek je něco podobnýho jako chcípák...

To zatahání za plyn před chcípnutím je kravina....hovadina, která je, jak tady někdo píše, maximálně nasebeupozornění - JÁ PŘIJEL, ČUMTE....
Toto se dělalo a možná ještě dělá u 2taktů, je to podobný, jako u dieselu s TURBEM, před vypnutím motoru ho musíš nechat chvilku běžet, jinak se ničí....
Takže u čtyřtaktů NEDĚLAT....

Tak a HAWK...!

(reakce na) Jak správně vypnout mašinu

28.7.2007 v 15:29 | Nahoru | #2
furt nevím jaký je rozdíl mezi klíčkem, čudlíkem a stojánkem, zatím nejrozšířenější argument je tady: protože tak jak to dělám já je to nejlepší :D

nevím jak vy, ale já mám na tom čudlíku napsaný "ENGINE STOP", kdyby tam bylo něco jako emergency stop, tak to potom beru

kdyby první, druhá nebo třetí metoda byla tak nebezpečná pro motorku, tak se tady o tym nebavíme, ale je to všeckym jasný

(reakce na) Jak správně vypnout mašinu

28.7.2007 v 18:21 | Nahoru | #3
....Když jsem vypínala moto chcípákem, kamarádi se chytali za hlavu, je to tvrdej STOP motoru a rozhodně mu to neprospívá a rádo se to odpaluje (takto radím i v práci při prodeji moto)...nevím, co je na tom pravdy, ale klíček je klíček *yes*
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár, bo tak...jinak ne! U auta ho taky nemáš....stojánek je něco podobnýho jako chcípák...



ano jak jsem říkal je to nouzové tlačítko když třeba spadneš,standartní je klíčkem,jinak hrozí ten kratas

(reakce na) Jak správně vypnout mašinu

28.7.2007 v 23:10 | Nahoru | #4

AngelZX-4R píše: Když jsem vypínala moto chcípákem, kamarádi se chytali za hlavu, je to tvrdej STOP motoru a rozhodně mu to neprospívá a rádo se to odpaluje (takto radím i v práci při prodeji moto)...nevím, co je na tom pravdy, ale klíček je klíček
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár


:lol: :lol: :lol:
jojo, Pardubaci POZOR!!!!!!!

ps: coze se to "rado odpaluje", kdyz vypnu "tou pojistkou"? :P

(reakce na) Jak správně vypnout mašinu

22.8.2007 v 08:11 | Nahoru | #5

AngelZX-4R píše: Ehm, ehm....takže....

Když jsem vypínala moto chcípákem, kamarádi se chytali za hlavu, je to tvrdej STOP motoru a rozhodně mu to neprospívá a rádo se to odpaluje (takto radím i v práci při prodeji moto)...nevím, co je na tom pravdy, ale klíček je klíček *yes*
Je to prostě pojistka, kdyby se Ti nedej Bože zlomil klíček ve spínačce a motor by dál běžel a hrozil by například požár, bo tak...jinak ne! U auta ho taky nemáš....stojánek je něco podobnýho jako chcípák...

To zatahání za plyn před chcípnutím je kravina....hovadina, která je, jak tady někdo píše, maximálně nasebeupozornění - JÁ PŘIJEL, ČUMTE....
Toto se dělalo a možná ještě dělá u 2taktů, je to podobný, jako u dieselu s TURBEM, před vypnutím motoru ho musíš nechat chvilku běžet, jinak se ničí....
Takže u čtyřtaktů NEDĚLAT....

Tak a HAWK...!


příště nevěř tak moc kamarádům, můžou si z tebe třeba dělat srandu :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist