Nejak mam porad v hlave radu Ondreje Lelka z motoskoly, kde rikal, ze na silnici doporucuje spis tvrdsi nastaveni (kvuli extremne spatnemu stavu ceskych silnic) a na okruh naopak mekci.
Nekde jsem slysel, ze vhodny zpusob, jak zjistit, ktere nastaveni je vyhovujici, muze byt privazani provazku nebo treba nejakeho kusu gumicky na vidlice a zjistit, v jakem rozsahu pracuji a z toho vychazet. Je to dobre reseni? A co kyvka?
Uvitam kazdou radu, postreh... Diky
Když už měly gumy něco najeto, motorka se sem tam začla chovat jako koza. Nepíšeš, v jakém stavu gumy jsou, takže tím bych začal.
Tlumič řízení dělá také své a já ho nemůžu nepochválit, ale záleží na stylu tvé jízdy.
Manuál už nemám, takže pokud tu někde manuál není nebo nikdo nenapíše, jaké jsou defaultní hodnoty nastavení (ty mě vyhovovaly), tak zavolej do Hondy, jaké jsou.
Pak se podívej na moto, jak je nastavené a uvidíš, zda se v tom někdo hrabal
EDIT: V profilu píšeš, že byla bouraná. Takže i to může mít vliv na chování motorky
Naposledy editováno 09.10.2010 10:48:16
izers: Bourana byla, ale menene byly jen plasty, jedno viko "motoru" a je svareny drzak svetla + odrena stupacka, vsechno na jedne strane. Zbytek motorky v puvodnim stavu. Gumy tam jsou temer nove, najeto do 1000 km Dunlop Qualifier (seriove obuti). Nafoukane na tlaky doporucene vyrobcem. Myslim, ze by to nemelo byt ani obutim, ani tim, ze byla bourana, i kdyz ja to vyloucit asi nemuzu. Defaultni hodnoty se pokusim zjistit, to je asi zaklad. Ten tlumic rizeni jsem nepochopil - jak jsi to myslel? Mam ten seriovy od Hondy (v podstate ani nevim, ze ho mam, coz mi vyhovuje prozatim ).
Naposledy editováno 09.10.2010 18:33:33
Ale každopándě si zjisti, jestli to máš na def hodnotách. Pokud tomu tak bude, tak si to nech případně vyštelovat či zkontrolovat, že je tlumení ok.
1 reakcí na tento příspěvek nastaveni podvozku Honda CBR600RR 2007
riderhenry>Mechanik na te motorce jel a rikal, ze je v poradku. Myslis zkontrolovat nejakym testem?
Ok, máš to tedy projeté a názor mechanika je vždy dobrý (pokud o tom něco ví a má najeto)
Další možnosti jsou dle mě takovéto:
1) je to jen pocitové. Byl jsi na něco zvyklej a 07 je něco nového, jinak se chová. Kamarád když CBR600 2004 sedl na mou bejvalou 07, nestačil se divit, jak se moto jinak podvozkově chová
2) jsou servisy, kde ti odborně seřídí nastavení motky, pokud v tom nejsi zběhlý.
- je třeba přesně popsat, co se teď děje s moto a jak bys to chtěl nastavit...
- jestli máš v okolí nějaký takovýto servis, případně nějakého šikovnýho člověka
Dalsim problemem je to, ze si v tomhle ohledu moc neverim a nerad bych to delal metodou pokus/omyl, v pripade, ze bych neco chtel prenastavovat...
Kazdopadne diky za rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |