Podstatný je, že po prvních tisíci jsem teda čekal že se trošku vytáhne, což se také stalo, tak jsem ho opět došponoval na předepsaný průvěs (25mm) - průvěs byl ve všech místech stejný. od té doby jsem najel dalších 1300 km, čili řetěz má na kontě celkem asi 2300 km. a už je zas prověšenej jak vytahaný kšandy (40 mm - přiznávám, od tý první tisícovky jsem to nekontroloval) a jde nadzvednout na rozetě. tak se chci zeptat, zda je to normální - z DIDčka jsem byl zvyklej, že to po prvních tisíci došponuju a pak na něj nešahám, a až je třeba ho dopínat je zpravidla čas na koupi novýho. čistím když je špinavej a mažu po cca 300-500 km (jsem na to úchylnej ) další věc, už při montáži jsem si všiml, že mezi válečkama a těma čepama na kterejch se otáčí je znatelná vůle (větší než na DID po 20t km), myslel jsem si že je to nějaká spešl čezeťácká fíčura aby se tam dostalo víc maziva, ale teď už si tím nejsem tak moc jistej
1 reakcí na tento příspěvek Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
"530SDZ, čištěný, mazaný, kontrolovaný, cestování + semtam okruh (fazer600, čili žádnej "trhač"), necelých 11000 a totálně K.O. ČZ já už nikdy... Kdysi na "enduru" někdo psal, že snad dělaj z materiálu co seženou, jednou mu řetěz vydržel 5, jindy 15 tis.... takže já měl zrovna smůlu na serii z blata..."
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Sefo>Hele někdo to asi dělá, já jezdil uplně normálně, ani jsem nevěděl, že se má nějak zajíždět a výsledek.....je naprostor v pohodě. Podle mě to FIzzer vykurvil tím zajížděním :))
na tom může něco bejt, za ten DID jsem rval hned od novoty, neb jsem o nějakým zajíždění neměl ani tucha
FiZzeR>na tom může něco bejt, za ten DID jsem rval hned od novoty, neb jsem o nějakým zajíždění neměl ani tucha
Taky nevim kdo ti nakecal, že se má zajíždět řetěz. Pak si zvykne na jemný zacházení, vyměkně a vytahá se jak hovado...:) Správně máš vyjet hned po zadním, plnej, topspeed.....
1 reakcí na tento příspěvek Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
edit:ale nejak me to nedalo a občas sem sa zapoměl
Naposledy editováno 08.10.2010 11:39:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Motomaniak>ja sem za to prvních 100 km moc netahal,trochu si sedl a postupně víc a víc přidávat...jinak sa vytahá nepravidlně
edit:ale nejak me to nedalo a občas sem sa zapoměl
Já na to zapomněl už u 4 řetězovek a vždy v poho
ja sem s CZ spokojenej, jezdim jety pneu takze mezi vymenama pneu sem nikdy nedopinal:) o retez se total nestaram a vydrzi mi spoustu let, ale je fakt ze najedu fakt hodne malo km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
D.C.>Už sem to psal před 2 roky, takže se asi nic nezměnilo , ale znám osobně lidi, teda jednoho co má a chválí , nicméně já : (ctrl+v)
"530SDZ, čištěný, mazaný, kontrolovaný, cestování + semtam okruh (fazer600, čili žádnej "trhač"), necelých 11000 a totálně K.O. ČZ já už nikdy... Kdysi na "enduru" někdo psal, že snad dělaj z materiálu co seženou, jednou mu řetěz vydržel 5, jindy 15 tis.... takže já měl zrovna smůlu na serii z blata..."
Se mi nezdá....CŽ je vyhlášená značka a dokonce BMW na nakym to slabším modelu používá CŽ jako origo z výroby.
Vybírám právě mezi sadou ČZ 525 SDZ a DID 525 ZVMX. Četl jsem nějaký články o ČZ, BMW je dávají jako primární řetězy a na některý modely i jako sekundární, určitě by nic špatnýho nedávali. ČZ jsou levnější než DID a taky jsem si říkal, že dám vydělat Český společnosti. Ale kámoš co má obchod a servis s motorkama mi to dost rozmlouval. Že na enduro a cross tu ČZ 520 dávají a pohoda, ale že na takhle silnou silniční motorku by dal něco dražšího a víc ozkoušenýho, že i oficiální distributor ČZ pro ČR mu na velký silniční motorky doporučuje místo ČZ řetězy Tsubaki, který taky distribuuje a samozřejmě jsou mnohem dražší (takže pro ně je taky dobrý prodat 2x tak drahou sadu).
A teď babo raď: jestli být patriot a koupit ČZ a nebo koupit DID.
Budu to měnit až na jaře, takže mám ještě chvilku čas a budu rád za každou zkušenost, kterou sem s řetězem ČZ někdo napíše.
A taky mě zajímá, jak dopadne a co sem napíše Fizzer
1 reakcí na tento příspěvek Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Naposledy editováno 09.10.2010 11:41:19
1 reakcí na tento příspěvek Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Nicméně i když mám DID tak podle předchozího majitele se na začátku dost vytáhl (už jen podle pozice na kyvce), ale od té doby už dotahovat nepotřebuje - ja za 6tkm nedotahoval a to už má cca 24tkm najeto. Takže třeba už dotahuješ naposledy
Fofrer>Já spíš myslim že to bude nějaká zlá kletba od nějákýho Honďáka
Nicméně i když mám DID tak podle předchozího majitele se na začátku dost vytáhl (už jen podle pozice na kyvce), ale od té doby už dotahovat nepotřebuje - ja za 6tkm nedotahoval a to už má cca 24tkm najeto. Takže třeba už dotahuješ naposledy
ač nerad to píšu, ani na Hondě tomu není jinak, do 5tisíc došponováno 4xkrát a v 10 už je opět klasicky nerovnoměrně vytahanej, za mě už nikdy
Jen "recenze" EK 525 SRX s ním do výměny ujeto nějakých 32.000 km, ale byla to více méně posledních 3.000 km otrava: nesouměrně vytahaný, jízda neplynulá, vůle v čepech a na nějakých X-kroužcích hnědá sračka (tam vůle v čepech byla největší, jinak na té hnědé sračce se mnou ujel přes 8000km). Mazán cca 400 - 1000 km a myt jednou za čas (7000 km ?) Nafta/Arva.
Proč jsem zvolil ČZ: jak finance tak i rozhodnutí z mého pohledu, kdybych koupil DID, tak to za ty mé prachy určo nebude nejvýkonnější třída, ČZ dělá 525 těsněnou jen jednoho typu, nemusel jsem přemýšlet co vybrat, navíc českej výrobek potěší... snad i výdrží .
Před koupí jsem se dost ptal lidí co ho jezdí, jelikož v diskuzích se vedou různé řeči: ať už je to údajné vytahování, či dokonce samovolné roznýtování za jízdy (to podle mě mohlo vzniknout, pokud někdo např. nesymetrickou rozetu namontoval obráceně a vznikala axiální síla).
Jediné co mě prozatím u ČZ udivilo je tvar X-kroužku, jako je možný, že se nějakým způsobem po snýtování zdeformuje do jiné podoby, ale takto byly tyto gumičky trošku jinak obráceny než jsem zvyklý a působili na mě, že těsní jen jedním břitem. Obrázek je mé produkce, snad neuvádím mylné informace, případně mi někdo X-ring ČZ vyfoťte - děkuji .
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Jo a o zajizdeni retezu jsem se dozvedel az druhou sezonu, takze par km jsem to zkousel co to bude delat a pak full gas. Nytoval jsem si to sam
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
pedal>Dony929RR> ano na gs 800 a protože praskaly po par km tak od toho rychle upustili, PRASKALI to znamena že bylo riziko, že tě to přetahne přez zada nebo rosflaka kartery, fak kvalitní řeťezy. ČZ nikdy. taky zaleži jakej si koupiš, jestli si někdo koupí na motorku kera ma 50 až 130 koni řetaz kerej patří na jawu 350 tak je jasne, že se mu bude tahat vic jak kšandy. Jinak čz je male rozšlaplé psí hovno ostatně jako skoro šecko české. Vyhlašena značka to je to maš pravdu, co se týka zmetků a špatné kvality
Samé hlupoty. Přes záda Tě to nemůže přetáhnout
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak dlouho si "sedá" novej řetěz? (ČZ)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |