globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

2.10.2010 v 05:38 | Nahoru | #991
Ať to tu čtu tak je to furt mimo. 2V to chválej 4V taky výzvy jako zejtra dojeť uvidíme Hoši honit tričko umí každej co poradit střízlivě. A říct co má 2V proti 4v za výhody a nevýhody a obráceně. Bez blbejch sraček napadání a machrování. Neberu sračkoidní příspěvky o hovnu...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

6.11.2010 v 17:43 | Nahoru | #992

FiZzeR>přesně tak, to je ta nejlepší symfonie



TAK TO SERU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

3.6.2011 v 22:22 | Nahoru | #993
SHINE> V době svého vzniku byla SP1 jasně lepší nežli italové...nesrovnávejte SP1 s dnešními stroji...technika je zas o kus dál...jezdím SP1 a jsem s ni nádmíru spokojenej..motorka co má koule a vždy bude vyčnívat z řady čtyřválcových vysyvačů.. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

4.6.2011 v 00:58 | Nahoru | #994
Gigi3> Bohužel, když Japončíci se svojí VTR 1000 kopírovali Ducati, nečekali, že proti němu už nebude stát 916, ale 996! Když se to pak snažili zachránit s SP1, opět nečekali, že proti ní už nebude stát 996, ale 998! A nakonec, když se snažili udělat ještě něco, co bude lepší než Ducati a postavili SP2, tak asi už fakt nečekali, že proti ní se nepostaví jen tak něco, ale nová 999! A to už to pak raději rovnou zabalili a šli dělat něco, co jim alespoň trošku jde - řadovej čtyřvál, původně stejně okoukanej z MV-Agusty - protože snažit se držet náskok s Ducati ve dvouválu opravdu už nemělo cenu! Ale alespoň to byl od Hondy platnej pokus , narozdíl třeba od Suzuki!

Naposledy editováno 04.06.2011 01:00:03

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

4.6.2011 v 01:14 | Nahoru | #995
A copak tam ti Japončíci okoukali?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

4.6.2011 v 06:45 | Nahoru | #996

DMC.motobiker píše: Gigi3> Ale alespoň to byl od Hondy platnej pokus , narozdíl třeba od Suzuki!



Neser Když už udělali TL1000R,tak si z jeho motoru sedali taloši na prdel, bohužel už japonci neuměli holt ten podvozek, aby ten motor využili Jinak co z 2V v 98 mělo 100kW?? Nakonec i ten eRkovej motor použila Bimota do SB8R a to je supr mašinka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

4.6.2011 v 10:39 | Nahoru | #997

dewwil píše: Neser Když už udělali TL1000R,tak si z jeho motoru sedali taloši na prdel, bohužel už japonci neuměli holt ten podvozek, aby ten motor využili Jinak co z 2V v 98 mělo 100kW?? Nakonec i ten eRkovej motor použila Bimota do SB8R a to je supr mašinka



No u RSV uvadeli 97kW....a s podvozkem

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

4.6.2011 v 21:09 | Nahoru | #998
Jel jsem na VTR a menik nazor..i kdyz to je honda a litrova..nejede to ani vespod..i ten faros se mi zdal se zivejsim spodkem..a o vyssich otackach ani nemluvim

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

6.6.2011 v 06:58 | Nahoru | #999
Charlie9> Pokud myslíš firestorma tak tem má jen 72kW tuším

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

6.6.2011 v 12:37 | Nahoru | #1000
Těch pár koníků navíc už těm bachratým Japonských cesťákům s nápisem "RRR" na kapotách stejně nepomůže...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

13.6.2011 v 11:32 | Nahoru | #1001
Ahoj, jedno je fakt, mnoho majitelů motorek to dělá dle svého uvážení a rozumu a hlavně správně, že! Já si přečetl tzv. návod k obsluze a údržbě a tam bylo jasně napsáno čím se zdechá motor ... chcípákem!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

13.6.2011 v 11:58 | Nahoru | #1002

Londoner píše: No u RSV uvadeli 97kW....a s podvozkem



RSV r.v. 98, 92kW, ale podvozek super, to jo...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

13.6.2011 v 16:17 | Nahoru | #1003

dewwil píše: RSV r.v. 98, 92kW, ale podvozek super, to jo...



spíš 92W

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

13.6.2011 v 19:29 | Nahoru | #1004
Tohle vlákno je nejvíc,zkuste si ho ěkdy přečíst od začátku

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

13.6.2011 v 20:11 | Nahoru | #1005
Ďuričko> Psal jsem tam něco i já?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

14.6.2011 v 07:53 | Nahoru | #1006

tvrdy.p píše: Ahoj, jedno je fakt, mnoho majitelů motorek to dělá dle svého uvážení a rozumu a hlavně správně, že! Já si přečetl tzv. návod k obsluze a údržbě a tam bylo jasně napsáno čím se zdechá motor ... chcípákem!!



Drsňáci přes kvalt nebo o auto A brácha jen když mu dojde benzin( tak dvakrát za vyjížďku)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

15.6.2011 v 16:00 | Nahoru | #1007
Jé, teď jsi mi tím kvaltem připomenul mého kamaráda. Když nám bylo 15-16 let, kamarád se mi přijel pochlubit, že přišel na to, jak se dá na Jawě 50 Mustang rozjet bez použití spojky. Mě to bylo divný a vrtalo mi to hlavou do okamžiku, kdy mi ukázal jeho fintu.
Asi si umíš představit jak tzv. fechtl fungoval a pokud jsi ho se zařazeným kvalten neroztlačil, nedalo se jinak rozjet než-li pomocí pomalu pouštěné spojky. Ten můj kamarád našel přinejmenším velmi zajimavej způsob, jak mě rozesmát . Nahodil motor a řve na mě z dálky, já stál o kus vedle, to aby byla bezpečná vzdálenost: levóóu ruku dám nahóru, aby jsi viděl, že na spojku nesáhu (v tom okamžiku mě málem jablo, protože jiný způsob rozjezdu než-li do roztočeného motorku kopnout jedničku nepřicházelo v úvahu) Záhy se má slova potvrdila! Kamarád tam vážně narval jedničku! V Mustangu bouchlo jak saze v kamnech a přední kolo osazené bezkonkurenční bubnovou brzdou, bleskově vyletělo k nebesům. Já se smíchem málem počůral, protože jednou rukou držel plnej heft (plyn) a tou drouhou mi před tím než mu řidítka málem pocuchala úsměv, ukazoval, že ji přeci nedrží...ustál to on i motor a dokonce mi ukázal jak se řadí z 1 na 2 a ze 2 na 3. A když byl v tom, ukázal mi i jak podřazuje, samozřejmě bez použití spojky. Čekal bych, že se převodovka odporoučí ven z útrob samotného motoru, ale ona tam čéče zůstala a najela x tisíc kilometrů.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

15.6.2011 v 16:34 | Nahoru | #1008
tvrdy.p>

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.6.2011 v 12:23 | Nahoru | #1009
vubec nevim o cem mluvite ale co bubla tak to nejede

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.6.2011 v 12:02 | Nahoru | #1010
Známý má pod sebou jeden válec a taky mu to jede (650 ccm) , já na 125 ccm mít 4 válce, tak se ani nerozjedu .

Naposledy editováno 30.06.2011 12:07:35

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.6.2011 v 12:04 | Nahoru | #1011

Vladimir-U. píše: Známí má pod sebou jeden válec a taky mu to jede (650 ccm) , já na 125 ccm mít 4 válce, tak se ani nerozjedu .



ehm, tos myslel vážně?

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.6.2011 v 12:06 | Nahoru | #1012
co sčím, napsal sem něakou blbost , jestli jo tak se omlouvám

Naposledy editováno 30.06.2011 12:09:06

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.6.2011 v 12:10 | Nahoru | #1013
Co sem myslel vážně ? upřesni to pro méně chápající

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

1.7.2011 v 07:40 | Nahoru | #1014
Vladimir-U.> to s těmi 4. válci ve 125ccm, by jsi koukal jak jede čtyřválcová 125ccm

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

1.7.2011 v 07:43 | Nahoru | #1015

chimera-RR píše: vubec nevim o cem mluvite ale co bubla tak to nejede



...jdi si koupit novej regulátor a nebublej nám tady něco o bezpohlavních vysavačích od Hondy (vyjímku má pouze VTR SP1/2)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

1.7.2011 v 14:09 | Nahoru | #1016

dewwil píše: Vladimir-U.> to s těmi 4. válci ve 125ccm, by jsi koukal jak jede čtyřválcová 125ccm


To je sice pravda , ale spodek to má takovej, že by s tím většina lidí opravdu ani nerozjela!


Naposledy editováno 01.07.2011 14:09:31

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

1.7.2011 v 17:34 | Nahoru | #1017
nejde mi o to aby měla mašina 180 koní a já je stejně nedokázal využít. Jde mi o projev, o charakter motoru, o hravost, o výbušnost a uvztekanost o svéhlavost. A tohleto mi dává jen 2V. Za mě nejzábavnější motorky pod sluncem...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

1.7.2011 v 19:39 | Nahoru | #1018

DMC.motobiker píše: To je sice pravda , ale spodek to má takovej, že by s tím většina lidí opravdu ani nerozjela!



To jo, ale závodní stroje se stejně roztlačujou

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

6.7.2011 v 22:14 | Nahoru | #1019
Minulost už nezměníme, ani to, že Japoncům na Duknu stačil necelý rok vývoje a sesadili ji. Dneska už jim to funguje skvělě, akorát furt čekám, kdy pochopí, že v mazaném motoru dělat suchou skříň a ještě tam mít řemeny..Třeba to pochopí a ty ozubený kola tam dají Co se přímo tématu týče, má tam být V2 1000ccm vs 4Ř 600ccm a i tam je to jasný Třeba SP1 220kg 97kw vs R6R 93kw 185kg(?) Je to smutný, ale čísla hovoří jasně.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

6.7.2011 v 22:52 | Nahoru | #1020
..Roko..> Neřekl bych přímo rok vývoje , spíš rok kopírování a pak ještě museli přetáhnout nejlepšího jezdce , aby jim tam tu plečku protlačil cílem... A to mluvím jen o té povedené kopii , ta nepovedená nevyhrála ani jeden závod , jak smutné...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist