1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Naposledy editováno 04.06.2011 01:00:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
DMC.motobiker píše: Gigi3> Ale alespoň to byl od Hondy platnej pokus , narozdíl třeba od Suzuki!
Neser Když už udělali TL1000R,tak si z jeho motoru sedali taloši na prdel, bohužel už japonci neuměli holt ten podvozek, aby ten motor využili Jinak co z 2V v 98 mělo 100kW?? Nakonec i ten eRkovej motor použila Bimota do SB8R a to je supr mašinka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
dewwil píše: Neser Když už udělali TL1000R,tak si z jeho motoru sedali taloši na prdel, bohužel už japonci neuměli holt ten podvozek, aby ten motor využili Jinak co z 2V v 98 mělo 100kW?? Nakonec i ten eRkovej motor použila Bimota do SB8R a to je supr mašinka
No u RSV uvadeli 97kW....a s podvozkem
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Londoner píše: No u RSV uvadeli 97kW....a s podvozkem
RSV r.v. 98, 92kW, ale podvozek super, to jo...
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
tvrdy.p píše: Ahoj, jedno je fakt, mnoho majitelů motorek to dělá dle svého uvážení a rozumu a hlavně správně, že! Já si přečetl tzv. návod k obsluze a údržbě a tam bylo jasně napsáno čím se zdechá motor ... chcípákem!!
Drsňáci přes kvalt nebo o auto A brácha jen když mu dojde benzin( tak dvakrát za vyjížďku)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Asi si umíš představit jak tzv. fechtl fungoval a pokud jsi ho se zařazeným kvalten neroztlačil, nedalo se jinak rozjet než-li pomocí pomalu pouštěné spojky. Ten můj kamarád našel přinejmenším velmi zajimavej způsob, jak mě rozesmát . Nahodil motor a řve na mě z dálky, já stál o kus vedle, to aby byla bezpečná vzdálenost: levóóu ruku dám nahóru, aby jsi viděl, že na spojku nesáhu (v tom okamžiku mě málem jablo, protože jiný způsob rozjezdu než-li do roztočeného motorku kopnout jedničku nepřicházelo v úvahu) Záhy se má slova potvrdila! Kamarád tam vážně narval jedničku! V Mustangu bouchlo jak saze v kamnech a přední kolo osazené bezkonkurenční bubnovou brzdou, bleskově vyletělo k nebesům. Já se smíchem málem počůral, protože jednou rukou držel plnej heft (plyn) a tou drouhou mi před tím než mu řidítka málem pocuchala úsměv, ukazoval, že ji přeci nedrží...ustál to on i motor a dokonce mi ukázal jak se řadí z 1 na 2 a ze 2 na 3. A když byl v tom, ukázal mi i jak podřazuje, samozřejmě bez použití spojky. Čekal bych, že se převodovka odporoučí ven z útrob samotného motoru, ale ona tam čéče zůstala a najela x tisíc kilometrů.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Naposledy editováno 30.06.2011 12:07:35
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
dewwil píše: Vladimir-U.> to s těmi 4. válci ve 125ccm, by jsi koukal jak jede čtyřválcová 125ccm
To je sice pravda , ale spodek to má takovej, že by s tím většina lidí opravdu ani nerozjela!
Naposledy editováno 01.07.2011 14:09:31