Stalin111> Na to se dá říct asi jediné
,
Gearing Commander: Motorcycle Gear Ratio Calculator for Sprockets RPM Speed Chain!!!
Tam se podívej na svojí mašinu a spočítej si to!
Vidím že v sérii máš převod 15 / 45 a max. teoretickou rychlost 209 Km/h při 13 tis. RpM na šestku, což je nesmyslnej převod, protože 200 ta malorážka v životě nemůže jet...
Takže když to uděláš jak máš v plánu, tzn. 14 / 47 zubů, tak bude maximálka 187 Km/h což už je mnohem rozumější a motorka bude značně živější a ve finále nakonec i nejspíš pojede víc...
Ovšem nemůžeš čekat žádné zázraky, ten motůrek jede jen nad 10 tisíc a než se rozmotá, žádnej krouťák z toho stejně nedostaneš...
To bys musel jít už do extrému a dát tam třebas převod 13 / 60 atd. aby to šlo fakt pekelně na záda...
Ale pak to zase už pojede 130 Km/h, no je to prostě slabý, kup si rozvěšenýho litra a postav si z něj streeta nebo tak
, tohle bude furt z bláta do louže...
Nicméně těch pár zubů tam bude hodně znát
, já dal jednou zkušebně na Monstera převod 14 / 43 zubů a už šel na záda i plynem, ale tam je to hodně o tom krouťáku...