globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 50 - malá maximálka
26.7.2010 v 19:11
cau, mám takový menší problém s fichtlem...Když ho rozjedu tak na jedničku jede, musím jí co nejvíc vytočit a na dvojku už to nejde vůbec do otáček a nejede to no a trojku nemá cenu řadit.. Takže malá maximálka, jede to na dvojku tak 30km/h...
Už jsem zkoušel snad vše...Čistil jsem filtr, trysky, šteloval předstih, pak jsem vytáhl píst a jeden pist. kroužek chyběl a byla taková rýha ve válci, tak jsem myslel že to bude tím, tak jsem vyměnil píst i s válcem a složil to z5 a jede to pořád stejně Zkoušel jsem vypálit výfuk, tak jedině to může být karbec ještě?? Co s ním, prý tam nějak našteluju hladinu, možná bude vysoká protože jsou je pokapaný válec od benalu...díky za rady

Uzavřeno 27.07.2010 v 13:31 uživatelem JeToFuk

Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 19:17 | Nahoru | #1
Spojka? Svíce?

Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 19:19 | Nahoru | #2
svíčku jsem čistil, takže tou to nebude, a spojka co s ní? Se mi i zdá, že je svíčka pořád zalitá, může to být tou vysokou hladinou v karburatoru?

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 19:25 | Nahoru | #3
co tak sem hodit video tak vubec nikdo nevi o co jde nebo to trochu rozved

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 19:27 | Nahoru | #4
Mně když prokluzovala spojka, tak to nechtělo jet

(reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 19:29 | Nahoru | #5

Spieke>co tak sem hodit video tak vubec nikdo nevi o co jde nebo to trochu rozved



video nemam jak natočit ted.. Má to prostě tak slabši akceleraci a na dvojku/trojku už to nejde do otáček

(reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 19:31 | Nahoru | #6

FiFi.>Mně když prokluzovala spojka, tak to nechtělo jet



zatím dík, se i na to mrknu

Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 19:38 | Nahoru | #7
jo,nejde to do otáček takže prokluzuje spojka

jinak svíčku vyčistit nestačí, chce vyměnit

Naposledy editováno 26.07.2010 19:39:30

Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 19:55 | Nahoru | #8
Čau.Rád bych Ti poradil ale máte v Ostravě-Dubina machra přes mašiny.Kontaktuj- bubeník 15- (na motorkářích),ten "přijde,uvidí a poradí" !!!!!Pokud nepříjde a tedy neuvidí a neporadí tak se pokusím já starej 52. letej "frajer" poradit.

Naposledy editováno 26.07.2010 20:01:12

Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 20:31 | Nahoru | #9
Je to přechlastaný. Bohatá směs.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 20:33 | Nahoru | #10
Svíčka i nová může bejt špatná, natož ňáká stará čištěná . Máš olej v převodovce? Čistil si filtr?! .. Jakej filtr se na fichtlu čistí? Olejovej? Zkus bez vzducháče, a pořádně vyčistit trysky. A jestli je to hladinou zjistíš běžnym vypnutim benzínu (postupně se bude snižovat s ubývajícím benálem v karbci)
Muj tip je špatná směs.. Ale fichtl je záhada samo o sobě Tam se člověk nesmí ničemu divit

(reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 20:35 | Nahoru | #11

frantas>Svíčka i nová může bejt špatná, natož ňáká stará čištěná . Máš olej v převodovce? Čistil si filtr?! .. Jakej filtr se na fichtlu čistí? Olejovej? Zkus bez vzducháče, a pořádně vyčistit trysky. A jestli je to hladinou zjistíš běžnym vypnutim benzínu (postupně se bude snižovat s ubývajícím benálem v karbci)
Muj tip je špatná směs.. Ale fichtl je záhada samo o sobě Tam se člověk nesmí ničemu divit



olej v převodovce je vzduchový filtr jsem čistil Jak seřídím tu směs?

Už vím jak to seřídím Takový ten plíšek v karburátoru

Naposledy editováno 26.07.2010 20:37:46

Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 20:41 | Nahoru | #12
Plíškej v karburátoru seřídíš tak bohatost, nebo druhým plíškem hladinu. Ale jehlou neseřídíš takhle zásadně špatou směs, jako v tvém případě. (pokud je to tím) Spíš špatně vyčištěný trysky, nebo ten vzducháč.

Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 20:45 | Nahoru | #13
trysky i vzducháč jsou OK

Naposledy editováno 26.07.2010 20:53:18

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 20:53 | Nahoru | #14
Vzducháč nemůže bejt ok, pokud si ho jakýmkoli způsobem čistil. Na zkoušku bych ho sundal. Zrovna tak trysky nestačí profouknout, lepší je něčim "prošťouchnout".

(reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 21:06 | Nahoru | #15

frantas>Vzducháč nemůže bejt ok, pokud si ho jakýmkoli způsobem čistil. Na zkoušku bych ho sundal. Zrovna tak trysky nestačí profouknout, lepší je něčim "prošťouchnout".

Četls někdy návod od fichtla vole??? trysky v žádným případě neprošťouchávat, protože jsou z mosazi, nebo nějakýho takovýho měkýho brajglu, a jakýmkoli drátkem zkurvíš otvor v trysce.. A za další pro dotazujícího, zkoušel jsi to rozjet pořádně z kopce?? U fichtla lze prohodit dvojku s trojkou v převodovce a tudíž řadíš 1-3 a pak to pochopitelně neroztáhneš. A další věc, máslo, který ti napíše na to, že ti to nejde do otáček, že prokluzuje spojka, je taky kokotina, protože když prokluzuje spojka, tak ti to napak do otáček vylítne, ale nepojede to!! Skus třeba ještě kondenzátor, ten dělá vždycky úplně něco jinýho a hodněkrát jsem tím vyřešil problém!!!

Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 21:07 | Nahoru | #16
sakres tak to hod tatikovi nebo nekomu vzdyt to ti musi nekdo ukazat jak na to pomalu kazdej v tom vyrustal tak urcite soused nebo nekdo vi jak na to

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 21:12 | Nahoru | #17
Od čeho sou zákazy? Samozdřejmě mám doma originál příručku k fichtlu, a četl jsem jí. Ale ne jednou se mi stalo že sem měl v trysce cosi, co jsem od tamtud nemohl dostat ani drátkem. Jinak čistit samozdřejmě drátkem, co je znatelně slabší než otvor v trysce. S tímdle tím čištěním: Kamarád pořád nemohl zaboha přijít na příčiny slabého výkona pionýra. Měnil od všeho po všechno. Ale trysky jenom pokaždý profouk. No měl v nich bordel, který profouknout nešlo, tedy nejen proto čistim trysky v drtivý věčině něčím jiným než pusou.
A docela by mě zajímalo jak de prohodit "dvojka s trojkou"? Pokud vím, tak lze prohodit leda dvojkové soukolí (čímž se skrátí dvojka)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 21:20 | Nahoru | #18

frantas>Od čeho sou zákazy? Samozdřejmě mám doma originál příručku k fichtlu, a četl jsem jí. Ale ne jednou se mi stalo že sem měl v trysce cosi, co jsem od tamtud nemohl dostat ani drátkem. Jinak čistit samozdřejmě drátkem, co je znatelně slabší než otvor v trysce. S tímdle tím čištěním: Kamarád pořád nemohl zaboha přijít na příčiny slabého výkona pionýra. Měnil od všeho po všechno. Ale trysky jenom pokaždý profouk. No měl v nich bordel, který profouknout nešlo, tedy nejen proto čistim trysky v drtivý věčině něčím jiným než pusou.
A docela by mě zajímalo jak de prohodit "dvojka s trojkou"? Pokud vím, tak lze prohodit leda dvojkové soukolí (čímž se skrátí dvojka)

Jo, slabším drátkem... Zlatej kompresor.. Kamoš měl na 350 v trysce šupinku barvy z nádržekterá byla na pohled tryskou na plocho, takže nebyla ani vidět, ale v momentě kdy tama projel nějakej proud tak se přetočila a ucpala trysku.. Každopádně dvojka a trojka jdou přehodit, mám s tím vlastní zkušenost, kdy jsem řadil z jedničky 2x dolů na dvojku a pak navrch trojku.. Po kilometru jsem z toho byl tak zmatenej, že jsem to znova rozpůlil a zkopl znova...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 21:25 | Nahoru | #19

LIBeeS21> Jo, slabším drátkem... Zlatej kompresor.. Kamoš měl na 350 v trysce šupinku barvy z nádržekterá byla na pohled tryskou na plocho, takže nebyla ani vidět, ale v momentě kdy tama projel nějakej proud tak se přetočila a ucpala trysku.. Každopádně dvojka a trojka jdou přehodit, mám s tím vlastní zkušenost, kdy jsem řadil z jedničky 2x dolů na dvojku a pak navrch trojku.. Po kilometru jsem z toho byl tak zmatenej, že jsem to znova rozpůlil a zkopl znova...



Tak to by mě vážně, jenom ze zvědavosti zajímalo jak to lze přehodit O tom opravdu slyším prvně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 21:29 | Nahoru | #20

frantas>Tak to by mě vážně, jenom ze zvědavosti zajímalo jak to lze přehodit O tom opravdu slyším prvně.


Tak Si rozpul motor a uvidíš

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 21:53 | Nahoru | #21
Kdybych ho kolikrát neměl rozebraný, tak bych se tolik nedivil

(reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 22:35 | Nahoru | #22
LIBeeS21: Kecáš, u fichtla jde udělat jen krátkou nebo dlouhou dvojku. Třetí kvalt je přímý náhon - to mi řekni, jak chceš dokázat obejít? Žádná jiná kola, kromě středového dvojkového páru zaměnit nelze. A klidně se s tebou vsadím o prachy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 22:39 | Nahoru | #23

frantas>Kdybych ho kolikrát neměl rozebraný, tak bych se tolik nedivil

Asi málokrát... Ne víš čím to bude?? Asi seš prostě dobrej a neděláš takový píčoviny jako já... Třeba generálka 350 634. Víko převodovky na silikon- večer moor složenej v bedně a kvůli silikonu bez oleje, ráno žádný přemýšlení a šup motor do rámu a jezdit.. Kdybych nedělal takový úpravy že 350 letěla Netachometrovejch ale origo 160 podle mototachecu digitálu a na dvojkzu po zadním, tak mě to tak nenasralo. Ale takových věcí provádím spoustu..

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 22:39 | Nahoru | #24
Možná by nám "radilům" pomohlo,trochu přiblížit jak k tomu poklesu výkonu došlo.Bylo to najednou,nebo se výkon snižoval postupně atd.To vypálení laufu je samozřejmě v pořádku,taky jsem to jako kluk řešil ale vyndej výfuk(ať je pouze koleno) natoč to ,sousedi to chvilku vydržej a projeď to.Pokud to bude frčet,je to tím laufem,i když píseš,že jsi ho vypálil.Někdy to chce si s tím vypálením pohrát,nestačí jen prolít benzínem a zapálit.Chce to postupně eliminovat možné závady.UPOZORNUJI VŠECHNY CHYTROLÍNY PŘEDEVŠÍM Z OSTRAVSKA A TUPLEM bubeníka 15,SNAŽÍM SE KLUKOVI POMOCT,COŽ VĚTŠINA Z NÁS. NESTOJÍM O JÍZLIVÉ POZNÁMKY O TOM,ŽE NĚKDO PORADIL LÉPE NEŽ JÁ.Děkuji. A ty- JeToFuk -dej vědět.

(reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

26.7.2010 v 22:42 | Nahoru | #25

Wan>Možná by nám "radilům" pomohlo,trochu přiblížit jak k tomu poklesu výkonu došlo.Bylo to najednou,nebo se výkon snižoval postupně atd.To vypálení laufu je samozřejmě v pořádku,taky jsem to jako kluk řešil ale vyndej výfuk(ať je pouze koleno) natoč to ,sousedi to chvilku vydržej a projeď to.Pokud to bude frčet,je to tím laufem,i když píseš,že jsi ho vypálil.Někdy to chce si s tím vypálením pohrát,nestačí jen prolít benzínem a zapálit.Chce to postupně eliminovat možné závady.UPOZORNUJI VŠECHNY CHYTROLÍNY PŘEDEVŠÍM Z OSTRAVSKA A TUPLEM bubeníka 15,SNAŽÍM SE KLUKOVI POMOCT,COŽ VĚTŠINA Z NÁS. NESTOJÍM O JÍZLIVÉ POZNÁMKY O TOM,ŽE NĚKDO PORADIL LÉPE NEŽ JÁ.Děkuji. A ty- JeToFuk -dej vědět.

co máš s tím bubeníkem?? Nějak nechápu, tak se ptám.. Jinak Máš pravdu s výfukem..

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 50 - malá maximálka

27.7.2010 v 10:01 | Nahoru | #26
Já bych to typoval na špatně seřízený zápalko nebo blbou svíčku, fajfku či kondenzátor.
Ty trysky by to mohly taky bejt. Na ně buď stlačeným vzduchem nebo eventuelně třeba štětinkou ze štětce.
Jo a ještě možná blbá otázka, ale taky by to mělo sakra vliv na "výkon" :... Nepřibrzďujou brzdy? nebo není kurevsky přešponovanej řetěz ?

Naposledy editováno 27.07.2010 10:05:40

(reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

27.7.2010 v 10:06 | Nahoru | #27

LIBeeS21>Asi málokrát... Ne víš čím to bude?? Asi seš prostě dobrej a neděláš takový píčoviny jako já... Třeba generálka 350 634. Víko převodovky na silikon- večer moor složenej v bedně a kvůli silikonu bez oleje, ráno žádný přemýšlení a šup motor do rámu a jezdit.. Kdybych nedělal takový úpravy že 350 letěla Netachometrovejch ale origo 160 podle mototachecu digitálu a na dvojkzu po zadním, tak mě to tak nenasralo. Ale takových věcí provádím spoustu..



Hele, už mám ale jako fakt dost, už mě z tebe bolí břicho..Nekrm ne..Ne žebych ti nevěřil, ale ten fichtl je fajt pi*vina

(reakce na) Jawa 50 - malá maximálka

27.7.2010 v 10:07 | Nahoru | #28
Martic> No taky by na těch brzdách atd. něco mohlo bejt

Jawa 50 - malá maximálka

27.7.2010 v 12:42 | Nahoru | #29
Já měl podobnej problém a pomohlo mi vyměnit kladívka a kondík. Naprosto sporadicky. Vždycky jsem to vyčistil, sešteloval a jezdilo se. potom to nechtělo chytat, mělo to malej výkon atd a hlavně už byla docela sjetej ten pertinax co jezdí po vačce. Tak jsem ho všelijak nastavoval a potom koupil za pár korun nový kladívko a rázem bylo po problémech.

Jawa 50 - malá maximálka

27.7.2010 v 13:30 | Nahoru | #30
tak bylo to předstihem, problém vyřešen dík všem
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist