paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Velké napětí
2.7.2010 v 09:25
cus mam problem s mustangem, dává mi místo 6v 10-16v a praska mi to zarovky takze potrebuju poradit co s tim jestli tam mam dat nejakej regulator nebo co? jo a 12v zarovku to utahne jen 1 zkousel jsem to

Velké napětí

2.7.2010 v 09:36 | Nahoru | #1
Máš tam přesně ty žárovky, které tam mají být? To napětí jsi měřil se zátěží - se žárovkama?

Napětí totiž klesá se zátěží, čím silnější žárovku tam dáš, tak bude menší a naopak. Takže slabší žárovky by to mohlo pálit.

Velké napětí

2.7.2010 v 10:04 | Nahoru | #2
Sundej dekl zapalování a podívej se zda není někerá s cívek obklopující magneto spečená.Stačí aby se žárem sloupla ta izolační barva toho drátku,ten se spojí s kolegou vedle sebe a všechno je jinak.Dokud se drátky nepřepálí dává to nesmysle.

Velké napětí

2.7.2010 v 10:09 | Nahoru | #3
Jak psal sancu, bude někde zkratovaná cívka světel. To je poměrně častá závada. Stojí pár korun.

Velké napětí

2.7.2010 v 10:12 | Nahoru | #4
To danielos: když tam dám žárovky které tam maji byt, ty 6V, tak jdou do riti hned jak se motor dostane trochu do otacek, tak jsem tam dal dozadu jednu 12v a myslel jsem ze to snizi napeti a bude to v pohode, chvili to fungovalo pak praskla i predni, tak jsem si rek ze to takhle asi nepude :D.
To sancu: to jsem všechno kontroloval s eletrikářem jestli tam není nějaká chyba

Velké napětí

2.7.2010 v 10:50 | Nahoru | #5
Záleží na tom zda to není elektrikář z leknutí. Pokud Ti žárovky černaj a né praskaj,tak jinde chyba být nemůže.To je daný.Počet závitů na konkrétních cívkách udává proud pro konkrétní odběr.To samo o sobě je regulátorem.Leda že by nějakej moula zapojil drátky pro cívku světelnou,klaksonovou a zapalovací jinak.Taky se tam dají nacpat dvě stejné.Každá by mněla mít jinou tloušťku.Pokud mne paměť neklame,tak to tak bejvalo. Jak to má být zapojené se neodvažuji tvrdit.U pincka mi šlo vždy o to aby vrčel,né aby byl v technickém stavu.Jen si myslím že ta nejhubenější táhla klakson a zadní světlo.Ty zbylé dvě se daly snadno zaměnit.Zas tak moc se nelišily.

Naposledy editováno 02.07.2010 10:52:00

Velké napětí

2.7.2010 v 12:51 | Nahoru | #6
Mám podobnej problém, zadní žárovky mi hoří jedna za druhou. Každej týden, nebo dva musím dávat novou, ale s tím jak to mám zapojený se ani nedivím, tu malinkou cívečku přímo a jenom na zadní světlo. Ale prej se dá snížit napětí, když ji daš kousek dál od magneta, tak to zkus, horší už to nebude. :)

Velké napětí

2.7.2010 v 13:45 | Nahoru | #7
ja mam svetelnou a klaksonovou propojeny dratem kdyz jsme drat dali pryc nefungovalo nic a zarovky mi cernaj

Velké napětí

2.7.2010 v 15:39 | Nahoru | #8
Máš to zapojený přesně podle správného schématu? Zadní žárovku na přední? Pokud né předělat. Pokud ano vyhodit cívky dát nový.

Velké napětí

2.7.2010 v 21:28 | Nahoru | #9
to se rekne vyhodit civky dat novy, ale bez penez to jde blbe, uz jsem do nej vrazil asi 5000 a uz nemam prachy je mi 15 let, co jsem si videlal na brigade jsem do nej uz narval

Velké napětí

2.7.2010 v 23:33 | Nahoru | #10
Cívka stojí 140Kč. Odnes vratné flašky a mazej si jí koupit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist