Jak to je se zvukem, spotřebou, jestli to ovlivňuje zvuk a životnost motoru. A jaký výfuk z laďáku by jste mi doporučili (Cenově u mě vede značka IXIL)?
Uzavřeno 13.08.2010 v 07:12 uživatelem Gelo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk
OK. Já jsem taky zkoušel různý úpravy na všem možným. S touhle R1 pokud jsem jezdil po normálních silnicích dost ostře tj. 1,2,3 (rychlostní stupně) 100-200 Km/h tak si brala i 8 litrů, ale na pohodovejch projížďkách s kámošema v pohodě okolo 6ti litrů. Dovolená Rakousko cca 1200 Km spočítaná průměrná spotřeba 5,3 litrů. Takže si myslím, že to s tou spotřebou není tak strašný. Origo filtr. (Pro názornost při preřazení z 2ky na 3ku se ještě mírně přidzvedla a na 5ku ukázal tachometr 299 a na 6ku dál zrychlovala tak si myslím, že výkon jí taky nechyběl.) Tahle R1 na brzdě nebyla tak nevím, ale samotná koncovka většinou na brzdě nic nezlepší ani nepokazí. Toť moje zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk
DoctorKiller007>Ty woe tak ty r jedničky jsou zlatý stroje,jezdit na takový motce za 8 litrů nebo dokonce za šest to se mi ani nechce věřit,to je paráda.Já mám asi někde díru v nádrži mno ale nenadělám nic,motka je asi stará
Najíždel jsem 220-260 Km občas i 280 než se rosvítilo hladový oko. Tankuju vždy po hrdlo.
Naposledy editováno 28.05.2010 08:21:49
2 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk
Lucky>Ja bych ho vykuchal, pak bych te privazal k zidly a nechal bych ti to rvat na 8tis. otacek 4 hodiny u ucha, aby jsi pochopil jak se citi lide kteri bydli u silnic, ktere jsou oblibene motorkari s podobne upravenymi motorkami...
Kvalitní názor
já zase nadávám na to, že každej lofas musí bydlet u silnice a já pak musím pořád brzdit na 50 km/h.
1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk
Naposledy editováno 28.05.2010 13:26:29
1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák nebo vykuchaný výfuk
DoctorKiller007>U té er jedničky je to celkem jinač než u chopperu,já třeba neplánuji prodávat své virago nikdy protože za ty lowe co jsem do toho už dal tak to už se mi nikdy nevrátí neprodám a nechci to prodávat bo na tom je fut co zdokonalovat a taková motka nikdy nezestárne,jěště mne čeká hafo práce abych si ji dal do takového stavu jak by se mi to líbilo(něco jako ve filmu na samotě u lesa )přepákování,airbrush,zrcátka,furt je kam vrážet prachy třeba letos jsem dal za rozvodový kolečka a řetízky něco okolo 22 litrů a krmit to budu asi furt ale vo tom to je takže díky tomu že sem kuchl origoš vejfuky tak jsem ušetřil na baterku, benál,svíčky,chlast a cigarety a dál a dál............
V motorce se dá utopit barák. Neboli spoustu peněz. Ty ladáky se dají dnes už koupit za dobrou cenu. Riskovat že mám chudou směs atd nevím no. Velcí výrobci už tu laděnou koncovku odladí na stroji na který je. Vykucháním nemusím poznat za jízdy zda je vše ok nebo ne. Pro jistotu dát 500kč na změření na dynu + bohatost směsi. Ladění a vše okolo je dost ošemetná věc. Takže vykucháním můžu motorce ještě víc ublížit. Každopádně každej má svou hlavu.
Budu se teď vyjadřovat jen k mojí bejvalej R1.
1. Vzhled: Tak laďáky jsou hezčí jen některé, (většinou drahé), myslím že origo na R1 04-06 jsou tvarově docela povedený. Určitě hezčí než nejaká oválná, nebo kulatá roura, rovně zakončená a z ní trčí ohlá roura jako u většiny laďáků.
2. Hmotnost: origo je titanovej a po rodebrání byl jak z papíru. Takže málokteraj laďák je lehčí.
3. Výkon: Samotná koncovka výkon moc neovlivní. 2-3 HP průměr každá. Nedělejte z toho zas takvou vědu. Je to jen otevření výfuku a odstranění překážek v cestě plynům. Děrovaná roura kvůli tlumení hluku. Svody jsou důležitější.
4. Zvuk: Hodně kámošů se divilo jak má pěknej hlubokej zvuk. Ale to je hodně subjektivní.
5. Homologace: Ano je. Vždyť je to originál. Prověřeno v Rakousku. Koukli na čísla pak do počítače a otrávený mě poslali do P....
6. Je to divný: A proč? Protože to neumíš?
7. Pěkný homologovaný laďák 15000-20000 Kč.
8. Starší pěknej jsem nemohl sehnat.
9. Při prodeji se mnohem snáze prodá motorka s laďákem než bez. Každej ho chce a k motu bez laďáku musí připočítat i cenu za laďák pokud kupuje moto bez.
10. Mě to nestálo ani 2000 Kč a neprodělal jsem nic. Moto jsem po sezóně prodal. Takže asi tak. Vložil jsem foto, tak nevím, jestli jsi ho vyděl.
11. Na novou motorku co si nechám na dýl už mám laďák origo pěknej.
Naposledy editováno 28.05.2010 17:46:32
1 reakcí na tento příspěvek Laďák nebo vykuchaný výfuk
OK. Já Ti jen vysvětlil můj postoj ke kuchání výfuků. Myslím, že v některém případě to nejni až taková hrůza, nebo jak někdo říká prasárna. To bychom mohli polemizovat o každé úpravě motorky. A že jich je na různejch kutilskejch motorkách. Čus.
Jestli to neni spis v tom ze se spousta motorkaru chova jak hovada, jezdi jak hovada a navic jeste maji pocit ze jsou ti ukrivdeni a ublizeni. Zkratka a proste na hruby pytel hruba zaplata.
Co se tyce tve zminky o cechackovstvi, asi sam dobre vic ze meles kraviny. Protoze ten hluk fakt obtezuje.
Naposledy editováno 31.05.2010 10:22:11