paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW R1100GS klady/zápory
25.4.2010 v 19:22
Chtěl bych se zeptat majitelů, jaké mají zkušenosti s touto motorkou? Uvažuju o výměně V-Stroma právě za R1100GS, tak nevím, jak je na tom s prefencema. Je jasné, že všude čtu, že BMW=spolehlivost, komfort, mohlo by být víc koní, celkem vysoký dojezd. Ale přece jenom je to už cca 10let stará motorka, tak by mě zajímaly osobní zkušenosti. Díky
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 20:11 | Nahoru | #61

šmudla>dám ti radu - skoro všechny jsou stočený , tyhle motorky nemaji pod 80 000 Km , třeba zde , takže jestli ti ji nekdo bude dávat s namotanejma 49 000 Km tak ho kopni do prdele sráče.

Ještě jedna rada - u GS se dají kilometry odhadnout podle svodů. Komplet černý kolem 100 K , když hrajou všema barvama (namodralý) do 50 000 Km , stříbrný 25 K.
Jinak se jeste podivej na struktu vyr. cisla motoru - par lidi mi chtelo prodat BMW 2001
a koukam motor je r.v. 1996 - tak na to si dej taky pozor. Struktury výr. čísla najdeš na BMW GS.
Hodně štěstí.

To mě chceš tvrdit když mám na motce za 10let 40000Km že mám taky stočený tachometr? Blbost že,Další blbost svody modrý nebo černý a tisíce Km.Tak ty svody mě zmodraly jak mile jsem ji poprvé nastartoval když jsem jí přivezl novou z Auteku.Ty svody jsou totiž vyrobeny z velmi slabého nerezu.Jakmile motku nastartuju potmě a nechám ji běhat na volnoběh déle jak 1 minutu tak se svody rozsvíťí jak neony ale jakmile se maša pohne tak zhasnou.Jo a ještě k těm najetým Km co když má někdo více moto tak jako já a na každé se chce svést to pak Km přibejvají pomalu.Co ty na to?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 20:21 | Nahoru | #62
Motodědek> jenže ty si si ji koupil novou v AUTECU - a on ji koupi dovezenou z nemecka popr. Rakouska.

BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 20:21 | Nahoru | #63
Neboj se toho,nebudeš litovat.Je to prakticky bezudržbovej stroj.A co se týká výkonu tak toho má na rozdávání,není rozdílu jestli jedeš sám na lehko nebo ve dvou napakovanej té dech nikdy nedochází.Jediné co mě dnes vadí je její hmotnost při manipulaci na místě když jí rasuju z garáže mám tam málo prostoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 20:55 | Nahoru | #64

šmudla>Motodědek> jenže ty si si ji koupil novou v AUTECU - a on ji koupi dovezenou z nemecka popr. Rakouska.

Jen chci říct,že ty svody zmodraj okamžitě tak že se dá těžko určit počet Km.Hele přijeď si zasprintit na 2 Podkrkonošskej sprint nechám tě vyhrát přesto že na to máš stroj jako dělanej.

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 22:21 | Nahoru | #65
no sakra..jsem celkem dlouho přemýšlel co si koupím na příští rok za motku..a dle toho co tady čtu a našel jsem si na starších forech...pořídím si GSo už jenom vzhledem k stavu českých silnic je to super\
Jen se bojím té váhy(

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

29.4.2010 v 23:00 | Nahoru | #66
Buellxb9S> vaha se projevuje jenom kdyz stojis. sebemensi pohyb a je to maximalne ovladatelna motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

30.4.2010 v 06:57 | Nahoru | #67
Za sebe musím potvrdil Majk1a, o váze za jízdy nevíš, ale při zvedání se zapotíš.
Na svahu plném štěrku bych jet nechtěl. Měl jsem 1100RS a svezení příjemné, podvozek totálně jistý, komfortní svezení, spotřeba malá, dlouhé servisní intervaly, komplet výbava z fabriky, rámy na kufry, vyhřívané hefty, vypínatelné abs... maximálka přes 200 šla držet i delší dobu (v Německu).
Na druhou stranu zase nemohu souhlasit s Motoholikem ohledně spolehlivosti, na výlety do terénu kolem baráku jistě 101% OK, ale na dálky, pokud to domů nemůžeš vézt vlastní dodávkou... nevím nevím. Byl jsem v Chorvatsku, u Baltu i na ostrově Man a myslím že jsem měl velké štěstí.
Koupil jsem to ve 2B Trutnov a nevím nevím, zda to mělo 39 tisíc km :) protože ve druhé sezoně prasklo plastové vodítko rozvoďáku, motor jede, jen klepe, ventily se nepotkaly, ale mají to kluci němečtí vymyšlené tak, že 2 ze 4 vodítek teoreticky vyměníš bez půlení motoru, jsou na čepech a drží je segrovky, ale druhá 2 vodítka jsou na stejných čepech, ovšem jištěny protičepem, takže na výměnu musíš rozpůlit motor, kartery musí od sebe...
Pak to nemají být spolehlivé motorky, když každých 40-60 tisíc km musíš rozpůlit motor, vyměnit všechna těsnění.... na německých a amerických webech turistů dálkoplazů se vysloveně doporučuje měnit tyhle neštastné plasty preventivně v intervalu 60 tisíc km.
Nebo to bylo úplně jinak a moje zánovní BMW mělo ve skutečnosti najeto 140 tisíc, pak bych se prasklému vodítku nedivil.

BMW R1100GS klady/zápory

30.4.2010 v 07:04 | Nahoru | #68
mno pokud vim tak po 40-60 se mění V-Belt - což je klínovej řemen... ty vodítka rozvodů se mi nezdaj,... nejspíš to bude jen špatnej kus... Jinak jak řekli všichni... manipulace na místě je trochu problém.. ale stačí jet ne prokluz spojky a všechno je jinak... moje SVčko který mělo o 60kg míň se mi ovládalo daleko hůř než Báwo ;) ... = má nízko těžiště a vysoký a široký řídítka... ideální :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

30.4.2010 v 09:37 | Nahoru | #69
Motodědek> to bys byl moc hodnej - sedlal jsem 2 sezony roudstera jako mas ty - ale byl trochu upravenej ve fallertu s KN a LeoVinckem.
A s těma svodama mi věř léta praxe. .

WROUUUMMMMMMM ú)))

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

30.4.2010 v 09:51 | Nahoru | #70
rrss> S tím GS jsem obrazil Balkán, něco západní Evropy a strčil nos i do Asie. Mašině jsem věřil jako žádný jiný předtím a nezklamala mě. GS okamžitě navozuje pocit fortelný, jistý a spolehlivý mašiny. No a taková ta moje i byla. Ostatně mezi dálkoplazy co jezdí "mimo civilizaci" je právě proto oblíbená a neslyšel jsem od nikoho, že by ho GS zklamalo. Samozřejmě je důležitej i prvek relativně jednoduchýho servisu a nízký provozní náklady. Na druhou stranu i BMW je jenom stroj, takže nemůžu tvrdit, že se nikdy nic vy*rat nemůže.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

30.4.2010 v 10:09 | Nahoru | #71
šmudla> Hezkypěkně
..taky něco přihodím

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

30.4.2010 v 10:25 | Nahoru | #72
prillerpips>

BMW R1100GS klady/zápory

30.4.2010 v 11:46 | Nahoru | #73
Motoděda to má jako nový - ten si jen tak válce nezbrousí

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

2.5.2010 v 18:45 | Nahoru | #74

Cooker>Neblbni s čoprem .... nohama napřed nám bude stačit jen jednou v životě



ještě tady jsi se do mě neopřel...jak je to možné???

1 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

3.5.2010 v 12:18 | Nahoru | #75
Díky všem za komentáře! Dneska se rozhodnu, jestli pro to GS zitra jet. Tak uvidím, jak to dopadne...

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

3.5.2010 v 12:34 | Nahoru | #76

cyklista>Díky všem za komentáře! Dneska se rozhodnu, jestli pro to GS zitra jet. Tak uvidím, jak to dopadne...



bacha BMW nejede

2 reakcí na tento příspěvek BMW R1100GS klady/zápory

3.5.2010 v 12:36 | Nahoru | #77
no jestli na tom nikdy nejel, tak prvni jizda bude zklamani jak svina

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

3.5.2010 v 12:44 | Nahoru | #78

Peacemaker>no jestli na tom nikdy nejel, tak prvni jizda bude zklamani jak svina



jak pro koho,znám některé co tomu naopak propadli

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

3.5.2010 v 12:45 | Nahoru | #79
Peacemaker> díky!

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

23.5.2010 v 08:34 | Nahoru | #80

petr_t>BMW nejede

Ale jede a velmi dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

23.5.2010 v 09:07 | Nahoru | #81

Raisidlo77>Peacemaker > Díky . Do prevodovky a kardanu liju mineral, tam jsem rozhodlej, nad motorem premyslim...

Já Mogul 15-50 45000Km a motor šlape jako švýcary.

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

23.5.2010 v 20:11 | Nahoru | #82

Motodědek>Já Mogul 15-50 45000Km a motor šlape jako švýcary.



Tak já ve finále využil vhodný ceny u BMW a koupil přímo v Renocaru litr "BMW oleje pro boxery" za 200,- ... tak jsem vzal 4pixle a pohoda. On je to v podstatě přebalenej Castrol..

BMW R1100GS klady/zápory

8.6.2010 v 19:12 | Nahoru | #83
brzo budu mít narozeniny tak sem si pořídil 11gs,sen už od učnáku,přesedlal sem z gpz500s a pohoda

BMW R1100GS klady/zápory

10.4.2012 v 00:00 | Nahoru | #84
google je mocny... tohle vyhrabat na muj dotaz, takovy hezky tema a to uz nemam ani tu 11ku a ani tu 100ku

BMW R1100GS klady/zápory

14.6.2012 v 08:16 | Nahoru | #85
Co říci o BMW R 1100 GS jak bylo již nezpočetněkrát o těchto strojích napsáno a řečeno jsou to ukavané mašiny, které jen tak něco nezlomí . Nic proti krasavicím s označením 12, ale z vlastní zkušenosti musím říci, že 11ka Vás vždy dostane tam kam chcete doplňků mraky servisní prohlídky jak zde TOLI poznamenal po bambiliónu km, a pokud to někam někdo nenapere tak vám vydrží až do penálu . Já osobně jsem měl BMW R 13 F 650 GS DAKAR RALLYE super stroj sevším co TOURATECH nabízí až na přídavné nádrže, skvělí stroj pro offroudění ale pro cestování ve 2 bohužel nevyhovující. Byť mím snem byl vždy BMW R 1150 GS ADVENTURE skončil jsem u BMW R 1100 GS a mohu říci, že toho vůbec nelituji. Je to stroj s dostatečným výkonem v případě, že se na Vás někdo nalepí při předjíždění, lze k němu připojit popřípadě sajdkára má li někdo chuť a hlavně jeho provozní náklady jsou tak nízké, že to dokáže více než mile překvapit. Tedy odpustíme liu si návštěvu zde zmiňovaných doplňků TOURATECH a WUNDERLICH.
Já osobně si to osobně odpustit neumím a proto jsem stále švorc , ale šťastný, protože mi v garáži vyrůstá jedinečná mašina

(reakce na) BMW R1100GS klady/zápory

14.6.2012 v 10:30 | Nahoru | #86

Motoholik píše: rrss> S tím GS jsem obrazil Balkán, něco západní Evropy a strčil nos i do Asie. Mašině jsem věřil jako žádný jiný předtím a nezklamala mě. GS okamžitě navozuje pocit fortelný, jistý a spolehlivý mašiny. No a taková ta moje i byla. Ostatně mezi dálkoplazy co jezdí "mimo civilizaci" je právě proto oblíbená a neslyšel jsem od nikoho, že by ho GS zklamalo. Samozřejmě je důležitej i prvek relativně jednoduchýho servisu a nízký provozní náklady. Na druhou stranu i BMW je jenom stroj, takže nemůžu tvrdit, že se nikdy nic vy*rat nemůže.



Hmmm, ta moje taky měla slovinskou známku a byla i níž, fotky mám na webu... taky mě dovezla na ostrov Man. Nicméně ta vodítka jsou prostě z plastu a hotovo.
Další notorickou nectností je blikání ABS při jen trochu slabší baterce - "podkládá se" diodou - taky notoricky známá úprava.
Ve městě je celkem na houby lankem ovládaná spojka automobilového typu - dokáže rozbolet zápěstí.

Jinak to jsou super stroje, hlavně tyhle staré bez kupy elektroniky. Akorát že jim příští rok už bude 20 let (moje 1100RS se vyrábělo v letech 93-97).

BMW R1100GS klady/zápory

8.1.2013 v 22:04 | Nahoru | #87
Tak jsem to tu pročítal ale nějak jsme se nedozvěděl jak to dopadlo??koupil jsi místo Stromka BMW a nebo ne??
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 27 10.12.2023 v 13:00 Tomassino
Bmw 1100 gs gumy BMW R 1100 GS SimplyGreen 4 28.6.2023 v 16:22 nevo7
turecko 2023 BMW R 1100 GS hansdorf 0 7.5.2023 v 18:37 hansdorf
Hledám parťáka pro Balkán a dál BMW R 1100 GS hansdorf 2 17.8.2022 v 09:57 hansdorf
Přepadová hadička BMW R 1100 GS ktmpower 2 19.6.2022 v 20:59 ktmpower


TOPlist