globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzduchový filtr
18.5.2010 v 09:52
Mám dotaz, který tu už asi určitě zazněl, tak mě tu prosím nekamenujte …u mé motorky je zapotřebí vyměnit vzduchový filtr, pač ten původní má už něco za sebou…a problém je v tom, že mám otevřenou koncovku…a tak mám koupit KN nebo původní?…KN se mi zamlouvá jen proto, že je pratelnej!…jinak jím zvyšovat výkon motorky nechci ani nepotřebuji!…mně jde jen to, že KN má prý větší propustnost…a u stříkačky tím pádem prý ochudí směs…tak co mi radíte?…z důvodu zachování správného poměru směsi tam mám dát radši origo?...jo též jsem někde četl, že když mám otevřenou koncovku tak tam mám dát právě KN…opravdu netušim co tam tedy mám dát …všem dík za inteligentní odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr

18.5.2010 v 10:21 | Nahoru | #1
jestli ti připadá cena KN filtru přijatelná, tak bych ho koupil a vydrží na moto až do konce života jinak k tomu výkonu, nečekej žádný zázraky, jede možná líp od spodu - nepatrně ( přirovnal bych to k rozdílu výfuk s homologační vložkou a výfuk bez homologační vložky ) každopádně jestli tam dáš KN, tak asi budeš mít i lepší zvuk z tvýho laďáku

Vzduchový filtr

18.5.2010 v 10:32 | Nahoru | #2
Tak s origo filtrem to máš vyzkoušený a jestli vše fungovalo jak má, tak asi neni nutný dávat KN. Jestli ho chceš pro jeho pratelnost - tzn. dlouhodobě se vyplatí, tak zas neni důvod ho nekoupit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 10:41 | Nahoru | #3
MiDv> ta cena KN filtru mě netrápí...spíš mě trápí ta směs...víc vzduchu s neměnný poměrem benzínu se = chudá směs...a tím pádem větší teplota motoru = menší životnost a větší pravděpodobnost podpálení např. ventilů...právě nevím jestli je to ta lepší varianta...prostě a jednoduše netuším jak moc to tu směs ovlivní...jestli jen trochu nebo docela významně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 10:48 | Nahoru | #4

Kovic>MiDv> ta cena KN filtru mě netrápí...spíš mě trápí ta směs...víc vzduchu s neměnný poměrem benzínu se = chudá směs...a tím pádem větší teplota motoru = menší životnost a větší pravděpodobnost podpálení např. ventilů...právě nevím jestli je to ta lepší varianta...prostě a jednoduše netuším jak moc to tu směs ovlivní...jestli jen trochu nebo docela významně



no jenze ty predpokladas ze tim filtrem projde vic vzduchu.. to ze ma vetsi propustnost neni nutne zarukou toho ze motor pres ten filtr opravdu nasaje vic vzduchu.. vetsinou u tech standartnich filtru do original airboxu nedojde k zadne vetsi zmene. ostatne kdyby tam oprvdu original filtr byla tak velka restrikce ze by pouha vymena za prpustnejsi ochudila tak vyznamne smes, tak by pak s tim propustnym filtrem a upravenou smesi ta motorka musela jet znatelne lip... coz obvykle moc nejede...

s jistotou ti to nikdo nerekne, nema to obecnou platnost, kazda motorka ma jinej motor, jinak navrzene sani a vliv filtru/vyfuku je u kazde moto jinej. ja treba vim ze u TL je vyzkousene ze novej papirovej filtr vs KN = zadna zmena ... zkouseno na brzde... u starsiho a jiz ucpaneho papiroveho filtru uz byl namerenej rozdil....

Vzduchový filtr

18.5.2010 v 10:54 | Nahoru | #5
S největší pravděpodobností se nestane vůbec nic.

(reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 10:58 | Nahoru | #6
assassin>Přesně tohle jsem potřeboval slyšet...tak já tam dám ten KN a to z důvodu pratelnosti...což se z dlouhodobého hlediska jistě vyplatí...jinak dík

2 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr

18.5.2010 v 15:49 | Nahoru | #7
Stříkačka si s tím poradí, ta bude dávat potřebné množství paliva vždycky. Komlikovanější je to u karbeců. Tam se musí směs přeštelovávat

(reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 16:01 | Nahoru | #8

Veverka1>Stříkačka si s tím poradí, ta bude dávat potřebné množství paliva vždycky. Komlikovanější je to u karbeců. Tam se musí směs přeštelovávat



a jak vysvetlis hojny prodej tzv fuel commanderu... treba nejznamejsi power commander... pokud si strikacka potrebne mnozstvi paliva upravi sama tak je vlastne commander nepotrebnej ne?... a teda na placebo je to docela drahej strojek coz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 16:27 | Nahoru | #9

Veverka1>Stříkačka si s tím poradí, ta bude dávat potřebné množství paliva vždycky. Komlikovanější je to u karbeců. Tam se musí směs přeštelovávat



Jak jsi přišel na to,že si s tím stříkačka poradí?Zkus mi to nějak vysvětlit,docela mě to zajíma.

(reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 16:35 | Nahoru | #10

Murkin>Jak jsi přišel na to,že si s tím stříkačka poradí?Zkus mi to nějak vysvětlit,docela mě to zajíma.


mas dneska dobrou naladu a chut se dozvedet neco noveho jo?

Vzduchový filtr

18.5.2010 v 16:52 | Nahoru | #11
Jestli to máš otevřené zezadu, otevři to i zepředu (K&N), stříkačka si s tím bez problémů poradí. Udělal jsem to tak u své ZX-10R. Pro jistotu jsem to nechal odbrzdit a výsledkem je o malinko větří výkon, ale co je přínos, tak to neuvěřitelně srovnalo výkonovou křivku. Dal bych sem graf, ale bohužel ho nemám v elektronické podobě.

2 reakcí na tento příspěvek Vzduchový filtr

18.5.2010 v 16:57 | Nahoru | #12
Assassin, Murkin... pánové, nepřipadá Vám to taky někdy jako marnej boj?

Vitouš16> Na guzzu jsem dal KN a Laufy a měl jsem do běla vypálené svíčky a moto cinkalo. Chci se zeptat, vypadá to, že tomu rozumíš, měl jsem směs chudou nebo naopak příliš bohatou?

Díky

(reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 17:21 | Nahoru | #13
illMedvědGuzzin> To je nekonečný příběh ale aspoň je sranda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 17:23 | Nahoru | #14
illMedvědGuzzin> Hele, Medvěde,nedělej si ze mě prdel. A navíc v motorkách, které mají špatný počet válců se nevyznám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 17:29 | Nahoru | #15

Vitouš16>illMedvědGuzzin> Hele, Medvěde,nedělej si ze mě prdel. A navíc v motorkách, které mají špatný počet válců se nevyznám.



Nóóó,řekl bych že ani v těch s tím podle tebe správným počtem válců

Naposledy editováno 18.05.2010 17:29:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 17:35 | Nahoru | #16
Murkin> Tak to mě teda pouč. Nechci se s tebou přít, ale co jsem napsal, za tím si stojím, bo to není z mé hlavy, ale hlavy ladiče z KRK a to je pan ladič.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 17:49 | Nahoru | #17

Vitouš16>Murkin> Tak to mě teda pouč. Nechci se s tebou přít, ale co jsem napsal, za tím si stojím, bo to není z mé hlavy, ale hlavy ladiče z KRK a to je pan ladič.



To mě vůbec nepřekvapuje že to máš od nich,jem mě to dál utvrzuje o tom,že tomu nerozuměj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 18:01 | Nahoru | #18
Murkin> Nevím, jestli s nimi máš osobní problém, ale mají ty nejlepší reference.
Ale to není důležité v naší debatě. Dle mého názoru, možná chybného, poměr palivo/vzduch řídí lamda sonda a pokud zásah do sání/výfuku není fatální, tak drobné korekce zvládne. Pokud se chce manipulovat s palivem, pak je potřeba tebou zmiňované doplňky, jako je PC a spousta jiných. Mé vyrovnání výkonové křivky má nasvědomí koncovka a né filtr, to jsem jen blbě složil větu a asi to tak vyznělo.
Tak a teď mě oprav, kde mám chybu, rád se poučím, bo jsem lama, jako polovina zdejších pilotů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 18:15 | Nahoru | #19

Vitouš16>Murkin> Nevím, jestli s nimi máš osobní problém, ale mají ty nejlepší reference.
Ale to není důležité v naší debatě. Dle mého názoru, možná chybného, poměr palivo/vzduch řídí lamda sonda a pokud zásah do sání/výfuku není fatální, tak drobné korekce zvládne. Pokud se chce manipulovat s palivem, pak je potřeba tebou zmiňované doplňky, jako je PC a spousta jiných. Mé vyrovnání výkonové křivky má nasvědomí koncovka a né filtr, to jsem jen blbě složil větu a asi to tak vyznělo.
Tak a teď mě oprav, kde mám chybu, rád se poučím, bo jsem lama, jako polovina zdejších pilotů.



Já s nimi žádnej problém nemám,to oni spíš sami se sebou už jsem po nich pár motorek předělával a podle toho co tam najdeš,je vidět,že tomu moc nehověj Ale alespoň je víc práce

Podle lambdy to fakt v celém režimu nejede a už vůbec ne na plnou díru.Už se tady o tom fak hodně napsalo.

(reakce na) Vzduchový filtr

18.5.2010 v 18:28 | Nahoru | #20
Murkin> PM

Vzduchový filtr

18.5.2010 v 22:09 | Nahoru | #21
Já už jsem se rozhodl pro ten KN filtr...a jak psal assassin: "kazda motorka ma jinej motor, jinak navrzene sani a vliv filtru/vyfuku je u kazde moto jinej. ja treba vim ze u TL je vyzkousene ze novej papirovej filtr vs KN = zadna zmena ... zkouseno na brzde... u starsiho a jiz ucpaneho papiroveho filtru uz byl namerenej rozdil....".

A teď jsem si jinak uvědomil, že správnej poměr směsi se pozná podle svíček...a jelikož jsem je nedávno měnil tak mě nenapadlo nic lepšího než je (ty staré) porovnat podle vzorkovníku...a to porovnání kupodivu dopadlo na výbornou...což znamená, že se ladění směsi vyhnu...no ještě pak uvidím co s tím udělá ten KN filtr...ale už teď věřím, že rozdíl bude minimální

Naposledy editováno 18.05.2010 22:10:17
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Liqui moly mos2 do oleje Kawasaki ZX-6R Ninja Rutti 8 24.5.2024 v 10:37 tomasWR
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad


TOPlist