paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Kawasaki KLR 600
7.5.2010 v 14:55
Zdarvím chci se zeptat na tuto motorku jestli to je vhodný na nějaký to ejzdění na polňačky lehčí térén... jeslti tomu enchybí výkon, pořádnej zátah ... díky.

Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 15:51 | Nahoru | #1
Jestli jezdíš jak píšeš,tak ti výkon rozhodně chybět nebude....
Záleží co od toho čekáš.Je to klasické enduro,to znamená ani ostrá potvora,ani žádná sračka.Na ježdění po polnicích ideální.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 15:59 | Nahoru | #2
Jarule: Určitě stačit bude. Levný poendurování za pár kaček,...když koupíš zachovalej stroj.Jinak doporučuji si vygenerovat videa "Kawasaki KLR 600" na Youtube. Pamatuju si, že jsem tam viděl slušný off-roady s KLR 600.

(reakce na) Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 16:46 | Nahoru | #3
Matess727x> jojo koukal sem na youtube.... no ais do toho půjdu ;) tak díky moc.

Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 17:11 | Nahoru | #4
cau mel jsem klr a za ty penize je to super motorka vykon urcite staci pokud nepotrebujes nic ostryho maximalku jsem mel kolem 160 ale cestovni rychlost je tak 11O na jednicku sla na zadni plynem na dvojku krasne pres spojku akorad musis dobre vybrat ta moje byla hodne zanedbana a a me se to vsechno nahromadilo kamos ji mel taky a prodal ji jen pro to ze byla ne nej moc velka

Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 17:39 | Nahoru | #5
KLR je určitě super mašina. Koukni ještě po Suzuki DR nebo Yamaha XT/XTZ. Obdobný mašiny. Ale jestli seš rozhodlej pro KLR tak tím určitě nic nezkazíš.

Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 17:41 | Nahoru | #6
KLR jsem měl, není to špatný ale chybí jí narozdíl od Hondy, Yamahy krouťák u nižších otáček, Yamaha TT je podle mě lepší, další věc co může být problém je chlazení, přeci jenom u vzducháče o moc nejde ale u KLR 600 který se přestalo vyrábět před 20-ti rokama už může být problém s vodní pumpou. Navíc už se lecos na KLR ani nedá sehnat (údajně jsem koupil poslední výfukovou vačku). Šel bych do něčeho jinýho aspoň nějakou 95 a výš. Měl jsem i TT 600 a tu bych doporučil už jen pro hmotnost, koupil jsem ji hned po KLR a to bylo to pravý.

Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 19:15 | Nahoru | #7
Katana: TTR 600 je jasný (o TT už si to nemyslím), že by byla lepší, ale to je jinde s penězma. Na KLR se dá naopak sehnat takřka vše,...páč je hodně po republice doježděných motorek a dílů k prodeji. Co se týče toho krouťáku,...to bych řekl naopak.Krouťák výbornej hned od spodku,...alespoň na té, co jsem jel.U těch jednobuchů dělá hodně laďák,...to je hned krouťák jinej. ....mám vyzkoušené na svém KLX.Jel jsem i na TTR 600,...nedávno jsem jí porovnával s kámošem na EV,....jede hodně podobně, jak moje KLX-výkonem takřka stejné. Jinak tady na fóru je podle mě největší machr na KLR 600 tady "Anti",....věřil bych tomu co řekne on a dotazy bych směřoval k němu.Kdyby jsi sehnal tuto (viz příloha), ta se mi vždy líbila a líbí se mi do dnes. ....tu jsem skoro koupil před KLX. Každopádně KLR 600 koupíš relativně za pár korun,....a když tě off-road a enduro více chytně, budeš moci jít do něčeho jiného a nevyšťavíš se z peněz hned na začátku při seznamování se s endurem.Chce to hlavně natrefit na nějaký slušný, aby jsi do toho nemusel sypat další love.Já měl se svým KLX docela kliku,...jsem ho koupil za pár kaček,...bylo zavřený na tu nejutaženější verzi (dnes jí mám otevřenou přetryskováním, laďákem), což je super, páč je motor nevylágrovanej a vše bylo ok a nikdo s ní snad ani nikdy nebyl v terénu.To poznáš, když jsem jí odstrojil,...nikde žádná v koutkách zažraná špína.



Naposledy editováno 07.05.2010 19:27:03

Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 20:51 | Nahoru | #8
Dle manuálu:
TT600R
Basic weight (with oil and full
fuel tank) 164.5 kg
KLR 600
Leergewicht 145kg(nutno připočítat 11,5l paliva,nějakou vodu a olej)
Takže nějaký zásadní rozdíl v hmotnosti nevidím.Pro normálního smrtelníka je KLR 600 jako jízdní kolo,mě už dokonce ke konci začala to přílišná lehkost vadit.
Vsadím se,že jarule uvažuje o KLR 600 z cenových důvodů.Bezpapírovky jsou k mání za pár korun,takže v tomto ohledu je TT úplně někde jinde.Zátah odspoda,si dovolím tvrdit,je na tuto kategorii obstojný.Nejel jsem TT ale XT kamaráda na tom bylo podstatně "hůře".
Bát se vodního chlazení?V této době kdy jsou vzducháče jen v obstarožních kouscích?Konkrétně třeba vodní pumpa se dá naprosto v pohodě sehnat(když pominu velmi velké množství dílů z jetých mašin)na KLR 650,je identická.Stejně tak se dá zaměnit třeba kompletní palice,převodovka,primární převod,spojkové lamely......
A nemusím připomínat,že na 650 se sežene úplně vše,neb se doteď vyrábí...

Naposledy editováno 07.05.2010 20:54:24

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 21:25 | Nahoru | #9
Anti: Moje odlehčená Kawa váží bez benzínu-jen s trochou v nádrži přesně 142 kg.Psaných má 152.Origo výfuk, co váží snad tak 10 kilo jsem dal do prdelky a laďáček lehkej jak papír je i ke krouťáku ku pomoci.Pak jsem odstranil zadní stupačky i držáky,...původně i nosič, ale ten jsem vrátil,...nebylo pak za co tahat motorku z bahýnka. Když jsme na nějaké akci s Africama, tak mi kluci říkaj "ty se máš, ty máš lehkou motorku". Kluci Kadeloid, Storeman a Horner potvrdí, že nejsem při offu žádný vořezávátko,...a na poslední K.Rallye v Krkonoších mi skoro dával naprdel kluk (Krtek) na Bigovi.Ono je to hlavně těch rukách, pak i na skoro 200 kilový motorce někdo jede tak, že máš pocit, že jede na lehký hapině.

(reakce na) Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 22:55 | Nahoru | #10

Kluci Kadeloid, Storeman a Horner potvrdí, že nejsem při offu žádný vořezávátko


Potvruju. Jezdíš jako kráva

Kawasaki KLR 600

7.5.2010 v 23:09 | Nahoru | #11
Jarule: TOHLE by byl myslím kauf!

Edit: TATO taky vypadá dobře.

Naposledy editováno 07.05.2010 23:11:22

Kawasaki KLR 600

8.5.2010 v 22:36 | Nahoru | #12
:D teda rozjelo se to tady... no mám vybranou rok 94 bez papírů a za opravdu nízkou cenu... KLR sem zvolil táké kvůlintomu že to ej vodník.... a já sám ejzdim docela střelbu mám rád když motorka jde od spodu... :) ;) taks and budu spokojenej... a jinak envíte na co si dát pozor při koupi co ej pro KLR typické?

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLR 600

8.5.2010 v 22:57 | Nahoru | #13
jarule: Uka ten inzerát, co máš vyhlédnutou?

(reakce na) Kawasaki KLR 600

9.5.2010 v 08:45 | Nahoru | #14
Opravdu nic extra.... KLR

Naposledy editováno 09.05.2010 08:45:40

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLR 600

9.5.2010 v 08:49 | Nahoru | #15
Jarule: Tak hlavně poslechni motor, jestli nezvoní vačky.Ale o tom by ti více řekl Anti.Ty to chceš jen na lítání pole les?

(reakce na) Kawasaki KLR 600

9.5.2010 v 09:09 | Nahoru | #16
jojo jen na lítání... ;)

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki KLR 600

9.5.2010 v 13:46 | Nahoru | #17
Nesuď podle ceny,třeba bude v poho.Za ty prachy musí člověk krapet přivřít oči...

(reakce na) Kawasaki KLR 600

9.5.2010 v 16:03 | Nahoru | #18
Vzhled mi je ejdno to se dá dycky udělat ale motor o to jde...

Kawasaki KLR 600

3.2.2014 v 09:42 | Nahoru | #19
chci se zeptat kde scháníte motárdový kola na kawinu klr 600
díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna/vyndání tlumiče na KLR Kawasaki KLR 600 Firecracker 13 28.5.2024 v 22:23 Firecracker
duplikát, prosím smazat Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:58 Firecracker
na smazání Kawasaki KLR 600 Firecracker 0 9.5.2024 v 18:42 Firecracker
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 Firecracker 52 10.8.2023 v 20:29 Anti
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 Firecracker 1 13.7.2023 v 18:53 spac1


TOPlist