Na Hondici jsem jezdil Vesrah (ty jsem k ní dostal při koupi), ty byly výborné, ale cenově úplně někde jinde. Pak jsme jezdili originální Honďácké. Nejsou špatné, ale s Brembo na Aprilii se to nedá srovnat. Jsou takové tupé, není to prostě ono. Obojí vydržely rovněž cca 700 km. Teď mám nachystanou sadu originálů Honda, sadu Bendix MRR, sadu Goldfren GP6 a sadu EBC HH. Chtěl bych je na Lausitzu postupně vyzkoušet všechny, za stejných podmínek, změřit opotřebení cca po dvou třech rundách a vyhodnotit...
Naposledy editováno 26.03.2010 08:31:05
1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
2 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček
Jiřina97>Absolutně to nebrzdí. Akorát to mazalo kotouče a nic. neprohřály se a mazaly vjako pr.se.... ....a mizely jak svin...
Já jsem tedy Lucasy CRQ nestudoval, ale třeba SBS DualCarbon mají velmi specifický postup při aplikaci "nových" destiček, pokud tam předtím nebyly tytéž, viz text z webu:
Bedding-in procedure for SBS-DC
When changing for SBS-DC from using another type of brake pad material - Follow this Bedding-in procedure very carefully:
1. Remove existing friction material deposit from brake discs - using eg. emery paper #150.
2. Do a series of gentle brakings until pad-surface is in full contact with disc-surface.
3. After pad/disc contact is achieved - repeated short brakings building up heat in discs and pads until a very thin and uniform dull/black/darkblue layer of friction material (transfer film) is established on the brake disc.
4. Then a period to allow discs to cool again before proper use.
5. Then a few easy laps building up heat - ready for race use.
When bedding-in procedure IS needed
Always follow the above bedding-in procedure - when changing for SBS-DC for the first time OR when using new brake discs.
When bedding-in procedure is NOT needed
When brake discs are covered by SBS-DC friction material (transferfilm) - new pads only need about one/two laps to be in full contact with disc-surface - then the pads are race ready (Thermal bedding-in as described above in point 1. - 4. is not needed)
Jinými slovy, nevyžadují to ty Lucas desky taky? To co popisuješ jako "špinění" mi totiž přijde, že nemáš na kotoučích tu carbon vrstvu, ta se ti "snaží nanést", ale ty tomu nedáš šanci - potom by bylo logické, že ti to nebrzdí.
Edit: entry, ať dávají odstavce smysl.
Naposledy editováno 15.04.2010 23:54:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Anketa racing destiček
Dawe02>Dalos76> to co popisujes je stejny postup jako pro carbonove AP Racing. Osobne si nemyslim ze to je nejak velmi podstatne.
Ve vší úctě, ten výrobce určitě ví, proč tento postup předepisuje.
To je stejné jako když se zřítí letadlo, protože INSTRUKTOR MECHANIKŮ rozhodne, že závazný postup výrobce nahradí zjednodušeným "svým".
1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
Dalos 76: byly tam už když jsem to koupil, na suchu to docela šlo.
1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
1 reakcí na tento příspěvek Anketa racing destiček
Co se týče účinku, všechny jsou vynikající a rozdíly jsou nepatrné. U všech musím ke konci životnosti trošku oddalovat páčku (což je normální řekl bych). Výdrž se těžko posuzuje, protože každý okruh je jinak náročný na brzdy. Ale vypadá to, že nejvíc vydrží Honda (cca 700 km). Bendix MMR a Goldfren GP6 jsou na tom zhruba stejně (cca 500-600 km). Takže v poměru cena x výkon se přikláním spíš k MRR nebo GP6...