na zítra jsem objednaný na seříření moto na brzdu do Olešný(Pelhřimov), ale teď co jsem si sedl k netu, tak jsem se dočetl jen samý špatný reference toho servisu. Nevím tedy zda to zítra risknout a nebo jim ráno zavolat, zrušit to a zkusit se objednat jinam? Mohl by mi někdo doporučit jiný servis(vysočina), kde mají brzdu a jsou v pohodě??? Moc díky
1 reakcí na tento příspěvek pomoc!!! vysočina!!! brzda!!!
Od Jihlavkýho moto servisu bych radši taky dál. (Filipenský)
Někdo chválí Nové domky, ale jestli je tam bzrda nevím.
Přečti si něco tady a tady , je tam toho dost o všech servisech tady v okolí.
na Nových domkách je super prodejna, ale není to servis, natož s brzdou. bohužel...
kdzž chceš kvalitní odladění na brzdě, tak zkus známý firmy, ikdyž to budeš mít daleko.
jestli ti to nějací experti rozladí, tak u nich stejně skončíě....
2 reakcí na tento příspěvek pomoc!!! vysočina!!! brzda!!!
wastlik>Mám jí třetí rok a proti základu co má kámoš nejede a žere o dost víc, je tak jak jsem jí koupil, dělal jsem jen co bylo potřeba (olej+filtr, gumy, řetěz, olej ve vidlích atd..), no a výkon mi předtím taky stačil. Jen jí asi předchozí majitel trochu zprznil. Má laďák, Dynojet, KNko a je to právě asi nějak blbě sladěný, těžko říct... Právě proto tu brzdu, nakonec jsem zajel do Olešný a technik na přijmu v pohodě. 5ekl jsem mu, že jsem neslyšel moc chváli na mechaniky a dohodli jsme se, že se o ní postará on. Dá jí dneska (asi touhle dobou na brzdu) no a pak mi zavolá a domluvíme se co dál. Nějaký větší zásahy jim asi nedovolím, to bych raději zkusil to brno, ale třeba je to jen blbost. Uvidíme, pak napíšu jak jsem dopadl. Díky
držím palceCo se týká závady (byla to blbost) možná můžu být i rád že byla, aspoň jsem měl do začátků menší výkon. Takže měření na brzdě ukázalo závadu (nizkej výkon - 38kw), moje SVčko byla totiž původně (i podle VIN) zavřená (uškrcená) verze na 25kw a původní majitel ještě před dovozem do ČR si jí nechal otevřít na 52kw. Svéčko zavřená verze je udělaný, tak že má v šoupátkách v karburátoru dírky, který sajou vzduch a vlastně berou výkon, proto větší spotřeba a menší výkon než kámošova opravdu "úplně" otevřená. Šikovný mekánici, který jí měli původnímu majiteli otevřít. Místo, aby vyměnili šoupátka, tak pouze zavařili dírky. Efekt dobrý, ale buď né úplný a nebo né trvalý, to nevím. Těžko říct, jestli byl napůl otevřenej výkon od začátku a nebo se prostě časem dírka uvolnila, ale moje SVčko bylo otevřené pouze napůl a to na nějakých 38kw. Oprava: stačilo objednat šoupátka bez dírek (1800,-) na otevření SVčka a vyměnit je za ty napůldírkatý. Vyčištěnej karbec plus KNko a odladění na brzdě udělalo své. Výkon je o něco málo větší než sériovka Spotřeba klesla a výkon stoupl. Předtím dala jen 190 a teď už 230 Dokonce natrhnu kámoše co mi předtím říkal, že jsem levej a že se to časem naučím. Jinak jsem šroubovákem proštouchl zbytek zavařených dírek a vznikli z toho šoupátka na ušrcení Svčka na 25kw
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |