Naposledy editováno 19.03.2010 13:54:23
1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
FiZzeR>vidět to Burseek, tak ho jebne
Ty woe jeden
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
EDIT: Já ti to teda povím
BOV odpouští hromadící se tlak mezi turbodmychadlem a škrtící klapkou. Při sundání nohy z plynu a zavření škrtící klapky se turbo dál točí setrvačností, ale tlak který produkuje se zarazí o škrtící klapku a hromadí se v potrubí. Protože už nemá tlak kam unikat, tak dojde k tomu, že se díky tomuto tlaku proti lopatkám začne turbo brzdit a zahřívá se. Při dalším sešlápnutí plynu je nutné počkat, až se turbo zase roztočí do pracovních otáček. Tomuto nepříznivému efektu se říká turbodíra a BOV slouží k tomu, aby se tlak odpustil ve chvíli, kdy sundáte nohu z plynu a řadíte další rychlost. BOV tak chrání turbo před působením protitlaku a nadměrným zahříváním. U každého odpuštění stlačeného vzduchu je v případě modelů open loop slyšet zajímavý zvukový efekt.
Naposledy editováno 19.03.2010 14:08:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
2 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě
poznámka: osobně by mě zajímalo kolik taková octávka žere při 90tce? Protože s hodnotama udávanejma dýzloborcema při rychlostech nad 200 musí při 90tce nafta v nádrži přibývat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Smysl to fakt nemá...jen akustický.
Naposledy editováno 19.03.2010 14:21:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Luducat>Macek NX> Moderní Turbo Diesel nemá žádnou škrticí klapku, to je pravda, ALE. Pokud je motor v otáčkách, roztočí se turbo, při přeřazení, padá motor z otáček a logicky začne brzdit turbo, sice daleko méně, než se škrtící klapkou, ale ano. Věc se má ale tak, že většina nových TDI motorů má tenhle ventil, který je elektronicky řízený, ale fouká zpět do sání, tak, že to není slyšet. Některé TDI motory jdou také z otáček ku*evsky pomalu a stačil by si mezitím přeřadit nekolikrát. Zvuk to má hezkej,ale asi je to to poslední co na auto dávat.
Smysl to fakt nemá...jen akustický.
jen jestli si nepletes BOV ventil a EGR ventil...
tu klapku nema ni starej disel, ne jen moderni...
Naposledy editováno 19.03.2010 14:23:48
1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Bludevil>Akorát závidíte, že pak borci sviští 245km/h s octávkou po dálnici a bere jim to přesně 5.42369756L na 100km...
poznámka: osobně by mě zajímalo kolik taková octávka žere při 90tce? Protože s hodnotama udávanejma dýzloborcema při rychlostech nad 200 musí při 90tce nafta v nádrži přibývat
znam par lidi s takhle potunenejma diselama, kamos ma golf4 cca 200ps a svizne po okreskach kolem 9l
cajickov fabie je celkem proflaknut, ten tm ma udajne 220+ ale smysl tohodle pocinani mi jaksi uchazi... nafoukat tam 400Nm ve 2tis a zpusobit tim jen protaceni kol protoze FWD to neprenese-nechapu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Dawe02>Zjednodusene, pokud hrozi surge, pak je treba BOV.
a hrozi u dieselu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Luducat>EGR je jen kvůli emisím, část výfukových splodin fouká zpět do sání.
To mluvíš o jakém autě, škodovky to nemají, já to taky nemám, jediný přefuk jaký tam je, je kvůli emisím, a to je egr ventil. Jediný smysl jsou emise, jinak je to blbina, a když to odpojíš, tak máš lepší výkon, lepší spotřebu, jde ti tam čistší vzduch, chladnější, takže nechápu, proč by si to tam kdo dával?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Dawe02>assassin> ano, ale ne v seriove produkci /pokud nekdo neco nepo...kazil/
jj myslel sem si ze teoreticky jo, v praxi tezko... asi kdyby tam nekdo daval naky velky turbo misto seriovyho apod...
1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Ale nejsem si jistý, když tam nacpeš velký turbo, jestli by ti ten zvuk nedělalo automaticky.
assassin>znam par lidi s takhle potunenejma diselama, kamos ma golf4 cca 200ps a svizne po okreskach kolem 9l
cajickov fabie je celkem proflaknut, ten tm ma udajne 220+ ale smysl tohodle pocinani mi jaksi uchazi... nafoukat tam 400Nm ve 2tis a zpusobit tim jen protaceni kol protoze FWD to neprenese-nechapu...
Jak koukám na ty videa, on má 4x4
Naposledy editováno 19.03.2010 14:42:41
1 reakcí na tento příspěvek Test na brzdě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test na brzdě
Benzin patří do letlampy, a teď do mě