globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ukazatel zařazené 5té rychlosti
 
15.3.2010 v 21:51
Vždycky když letim dlouho po dálnici, tak se občas snažim řadit vyšší kvalty, který už nejsou :)
Dokázal by někdo vyrobit nějakou signalizaci zařazené "pěkty". ??

Kupovat klasický ukazatele se mi nechce. Připadá mi že stejně pořádně nefungujou.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené 5té rychlosti

16.3.2010 v 16:06 | Nahoru | #31
zajimavej nepraktickej aspekt presneho mereni rychlosti z jizdniho kola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti

16.3.2010 v 17:03 | Nahoru | #32

Skalda>zajimavej nepraktickej aspekt presneho mereni rychlosti z jizdniho kola



Podle čeho soudíš ???
Buď v klidu, nemám cyklobudík. XJR má standartně náhon tachometru z předního kola.

Naposledy editováno 16.03.2010 17:04:11

(reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti

16.3.2010 v 17:09 | Nahoru | #33
BigJohn> nemyslel jsem "jizdni kolo" ve smyslu bicyklu, nybrz jako kolo na motorce, ktere jede po zemi (predni nebo zadni)... tim jsem ho chtel odlisit od spousty jinych kol uvnitr, na kterych by se rychlost dala merit taky (a nekdy se taky meri), lepsi pojem me v danou chvili nenapadl

Ukazatel zařazené 5té rychlosti

16.3.2010 v 19:51 | Nahoru | #34
Aha, já myslel že mluvíš o cyklokompjůtru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti

17.3.2010 v 08:34 | Nahoru | #35

assassin>zkousel si naprogramovat to znova pri zahraty moto? parkrat predtim proradit nez to zacnes programovat? ono ty kontakty totiz vlivem oleje a casem lehce zoxiduji a pak je to spatne meri.. me to treba po zime taky blbe precte 1,2 ale prkrat proradim, kontakty se osoupou a uz to maka OK..

ATRE u suzuki funguje taky OK, u tech kaw je ta funkce ATRE jeste trosku jinak ale uz z principu myslim ze zvednuti spotreby o 1,5l a to ze to nema zadnej efekt se mi nezda..


Na zahřátý motorce jsem to programovat nezkoušel, zkusím. Ale je to dosti nespolehlivé už od začátku. Montáž je v pořádku, u Kawy jde jen o konektory, nic se nikde nepájí, jen se to vloží jako mezikus.
To ATRE jsem popsal trochu zkresleně. Myslel jsem to tak, že výkon, který to přidá je v poměru ke zvýšení spotřeby zanedbatelný. Jediný "+" je v tom, že je to hlušnější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti

17.3.2010 v 08:45 | Nahoru | #36

Vitouš16>Na zahřátý motorce jsem to programovat nezkoušel, zkusím. Ale je to dosti nespolehlivé už od začátku. Montáž je v pořádku, u Kawy jde jen o konektory, nic se nikde nepájí, jen se to vloží jako mezikus.
To ATRE jsem popsal trochu zkresleně. Myslel jsem to tak, že výkon, který to přidá je v poměru ke zvýšení spotřeby zanedbatelný. Jediný "+" je v tom, že je to hlušnější.



no me prave prijde divny ze to vic zere o tolik kdyz jde vlastne o zmenu mapy zapalovani...

ale u te kawy to tre toho tusim ovlivnuje vic.. ale i tak

Naposledy editováno 17.03.2010 08:46:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti

17.3.2010 v 09:03 | Nahoru | #37
assassin> Ovlivňuje to taky pouze palivovou mapu u rychlostí 1-3, 4 už tuším že né. Ta spotřeba bude dána tím, že jsem jí měřil několikrát na Železným brodě a na Ještědu, kde jedu právě jen 1-3 a 90% v pásmu, které je změněno mapou ATRE.

Ukazatel zařazené 5té rychlosti

17.3.2010 v 12:07 | Nahoru | #38
AHOJ

Naposledy editováno 22.03.2010 12:39:14

(reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti

17.3.2010 v 12:24 | Nahoru | #39

Vitouš16>assassin> Ovlivňuje to taky pouze palivovou mapu u rychlostí 1-3, 4 už tuším že né. Ta spotřeba bude dána tím, že jsem jí měřil několikrát na Železným brodě a na Ještědu, kde jedu právě jen 1-3 a 90% v pásmu, které je změněno mapou ATRE.



no meni se samo i palivove mapy, ale ty jsou pro kazdej kvalt temer stejne, udava se ze ty pro nejvyssi rychlosti jsou mirne obohacene kvuli kompenzaci RAM-airu ... jinak jde o to ze na castecne otevrenej plyn je na spodni kvalty skrcena mapa zapalovani-predstihu ... ne ta palivova... u suzuki sem to celkem zkoumal, dokonce jsem Xkusu TRE pro suzuki vyrobil a zmeny ve spotrebe sem sam ani od nikoho kdo ma ode me TRE nezaznamenal...

U toho GIPRO si muzes nastavit s jakou mapou to tu jednotku "cheatuje" kdyz zapnes klicek tak se objevi na displeji.. da se nastavit 4,5,6a vypnuto (to se na displeji zobrazuje "-") predpokladam ze jsi jezdil na nastaveni 6, zkus tam dat 4ku, tam by nemela bejt ta kompenzace RAMairu... jestli to ted nedela to...

Ukazatel zařazené 5té rychlosti

17.3.2010 v 13:26 | Nahoru | #40
Vím, mapa není ten správný terminus, jde tam o "odblokování" zapalování.
To nastavení teď nevím přesně, ale je tam více možností. V manuálu je to popsaný pro zx10 a pro ZZR1400, kam se tento typ taky dává. Já to mám nastaveno na tzv. nastavení na tvrdo pro ZX10, nebo tak nějak to tam popisujou. Je tam taky možnost jednotku znovu naučit pamatovat si kvalty tzv.Learn, abych se přiznal, ještě jsem to nezkoušel, jelikož to doporučujou tehdy, pokud při prvním použití po zapojení, při řazení bez nahozeného motoru, to ukazuje bludy. A to neukazovalo, na místě jen se zapnutým klíčkem to ukazuje dobře, kvalty si to plete jen při jízdě a většinou jen některé v určitých pásmech otáček. Třeba 1 a 2 při rychlosti cca50km/h, tam je GIPRO totálně bezradnej a 5 se 6 v rychlostech nad 280km/h to samý.

PS.Sorry Bigu za zasírání vlákna.

Naposledy editováno 17.03.2010 13:36:31

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařazené 5té rychlosti

17.3.2010 v 13:33 | Nahoru | #41
vitous: tak ono to neni uplne ot, treba si z toho vezme naky poznatky. to nauceni kvaltu znova, treba u tepleho motoru by te funkci mohlo dost pomoci ... vicemene jde o to ze ridici jednotka cte hodnoty odporu jaky radi prepinac v prevodovce, tohle gipro je precte, na displeji zobrazi odpovidajici cislicko a na drat do ridici jednotky pripoji odpor ale ne odpovidajici spravnemu kvaltu ale treba 6kovej pro vsechny kvalty.. pr ruzny motorky se nastavuje ruznej kvalt pro ridici jednotku... protoze na te sestce mivaj nektery motorky posunutej omezovac otacek = omezeni rychlosti atd...

ty odpory co jsou tam defaultne nastavene muzou byt trosku jine nez ma konkretni kus u tvoji moto tzn kdyz si je to pri rezimu learn premeri funguje to lepe... pokud ne je nejspis vada v tom prepinaci v prevodovce, obcas se v nem po case objevi spatne kontakty atd...

vicemene ta TRE funkce jde nahradit obyc rezistorem za 0,5kc mezi dva spravny draty:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti

17.3.2010 v 13:42 | Nahoru | #42
assassin> Jak sleze sníh, zkusím tu funkci "učit" u teplé motorky a uvidíme. Každopádně díkes za rady a osvětu, máš to u mě a tebe.....tebe si budu pamatovat.

(reakce na) Ukazatel zařazené 5té rychlosti

17.3.2010 v 13:49 | Nahoru | #43

Vitouš16>assassin> Jak sleze sníh, zkusím tu funkci "učit" u teplé motorky a uvidíme. Každopádně díkes za rady a osvětu, máš to u mě a tebe.....tebe si budu pamatovat.



neni zac, aspon vim ze sem nad tim nebadal zbytecne:) a lepsi kdyz si me lidi pamatuji tak, nez pres nejakej prusery
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist