Naposledy editováno 13.01.2009 13:02:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
MartyR>magoss>Bohužel ne, asi je mých 82 kilo váhy málo
o váze to není je to opravdu gryfu..já vážím 78 kg a taky to jde..jak říká Honza-TA je to stejnej styl tak to dělám aj já žádné velké zápasení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
MartyR>magoss>No, zkusím to příště jak píšete a uvidím
na léto se dohodnout a nechat si to od někoho ukázat mě to ukazoval přímo on jak ty stojánky dělá a jsem vysmátej..kamarádoj jsem to neukázal a pras se stím po té když jsem mu to ukázal jak na to tak je taky spokojen
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
---zde---
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Doplnky na TransAlpa 600-650-700
2 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Krom kosmetických vad jsem komplet brousil a lakoval veškeré držáky a padací rám, výfuk, šavle a kufr. Opravil jsem združený přepínač světel. Viz. má anabáze ve foru s přepínačem blinkrů. Měl jsem rozebrané přední třmeny jelikož dřely destičky o kotouče. Vyměnil jsem žárovky v palubce, dal vysokosvítivý halogen a na řídítka umístil zásuvku na 12V.
Dále proběhla výměna rozvodových řetězů, kompletní seřízení a přetěsnění motoru, výměna brzdové i chladící kapaliny.
Samozřejmostí byla i výměna svíček, oleje a filtrů.
Na profilu mám i nějaké nové fotky.
Ale pružiny už jsou téměř na cestě, tak mě čeká nová ložiska v krku řízení, pružiny, olej, náplně, filtr snad KN. No a nějaké drobnosti..
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
TA 600 1988 - obměna za motor z TA 650
teoreticky vzato když to jde tak, tak do TA650 by možná šel převrtanej pochoďák na 800ccm z Afriky
editace:
1)
Když tak na to koukám, na to normální brbláníčko si člověk vystačí s 4000 ot./min. tedy 27 kobylkami.
2)
Z tohoto my vychází ač má TA lepší spodní krouťák motoru, tak na 1° to má nakonec líp zpřevodovaný V-Strom, krouťák na kole to má o dost řádů víš. Mít TA alespoň podle této simulace převody z V-Strom, měl by dost razantní nástup na 1°...
Přesněji by to bylo zhodnocené, kdyby tam byla závislost na čase přece jen každý motor např. z volnoběhu na 5000 ot./min. dosáhne za jinou časovou jednotku...
Naposledy editováno 04.02.2010 13:55:59
Stála 120,- + poštovný
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
Poraďte prosím. Koukal jsem jak mám nastavenou tvrdost zadní pružiny. Je nastavena na maximální tvrdost. Jezdím většinou sám a většinou silnice.
Je třeba neco rozebírat? Je tam docela málo místa. Navíc jsou tam dvě velké matky v kontra a nejdou povolit.
A co předek? Ten se nějak nastavuje?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Doplnky na TransAlpa 600-650-700
http://www.amtrade.c...mp;products_id=73301
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp | Robek91 | 2 | 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079 |
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 5 | 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |