globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řetěz nebo celou řetězovou sadu??
 
16.1.2010 v 22:42
Chtěl bych se poradit. Vždycky jsem na motorkách měnil celou řetězovou sadu. Jaká je Vaše volba ?? Celou sadu, nebo řetěz?? Kolik vydrží řetěz kolaček atd..... Zkušenosti se značkama.
Dík.

Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

17.1.2010 v 13:02 | Nahoru | #31
Corela91> Halbich říkal,že je to jen nálepka na kapotách,v pravdě prý Tsubaki :\ už nevim čemu věřit!

Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

17.1.2010 v 16:47 | Nahoru | #32
Určitě celou sadu. Je zbytečné dávat nový řetěz na staré kolečka - bude mít daleko kratší životnost. Jestli mohu doporučit značku tak rozhodně EK v provedení MVXZ. Neni nic lepšího. Už jsem vyzkoušel DID ČZ i RK a ani jeden řetěz se nemůže rovnat EK. Za cca 12tis km jsem ho natahoval jen jednou a to jen o trosku. Nechapal jsem jak je to možné tak jsem si někde na netu našel srovnávací tabulky a EK má proti ostatním tlustší destičky i čepy a speciální povrchovou upravu. Všichni kámoši kolem mě přešli ne EK a už nechceme nic jiného. Jestli chceš kvalitu tak doporučuji rozhodně EK. Dělají i barevné řetězy

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

17.1.2010 v 16:47 | Nahoru | #33
Jo a zapoměl jsem - tady kupujeme : Řetězy EK

(reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

17.1.2010 v 21:54 | Nahoru | #34
r6racing> Dík za info. Zkrátka to chce zkusit a hotovo. Vlastně o nic víc nejde. Když se člověk jednou spálí tak po druhé už chybu neudělá.

(reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

17.1.2010 v 21:55 | Nahoru | #35
Fuj_Tajxl> Nvím nemužu soudit. Možný je v dnešním chaosu všechno. Reklama je mocná

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

18.1.2010 v 14:31 | Nahoru | #36
Strakoničáci koupili na modely SDZ (525+530) před lety novou japonskou výrobní mašinu za hroudu zlata - přidali vlastní zkušenosti a výsledek je opravdu kvalitní výrobek parametrů srovnatených se špičkou výrobců řetězů.
Na svojí CBR F jej mám 24 t. km(kola od Beran tunning) a rozhodně není jej vyhodit, kamarád romixx na něm má > 30 t.km(ZRX 11).

2 reakcí na tento příspěvek Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

18.1.2010 v 14:39 | Nahoru | #37
hehe v inzeratech vsechny motorky max 30tis km... tak kde byste ty retezy furt menili? vzdyt tech 30 se vetsinou da na jeden retez:)

BTW da se na jedny kola jet vic retezu... jen se retez musi vymenovat casteji, podle protazeni... podobnej system jako cyklo retezy.... kazety a prevodniky jsou drahe, tak se kontroluje retez na protazeni a pri nakym limitu se da jinej...

(reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

18.1.2010 v 18:52 | Nahoru | #38
assassin> 30tis km

(reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

18.1.2010 v 18:56 | Nahoru | #39
Franky> Zrovna jsem se o tom tématu kde vyrábí ČZ řetězy bavil s kamarádem. Takže ne výroba v Číně a na krabičce made in Czech Rep. Ale tutově Czech made????

Naposledy editováno 18.01.2010 18:56:43

(reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

18.1.2010 v 23:14 | Nahoru | #40
assassin> Plně s tebou souhlasím. Mám na mašině skoro 100tis. a při turistické jízdě stačí vyměnit řetěz a kolečko(to dostává záhul),rozetu objedno. Jste si jistí původem RK a DID? Myslíte že Japonsko ČZ je jasně naše značka a také u nás vyráběná,nicméně já používám TSUBAKI Až doslouží,napíšu kolik vydržel,ale to si pár let počkáte.

Naposledy editováno 18.01.2010 23:20:56

Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

19.1.2010 v 10:06 | Nahoru | #41
Každopádně celou sadu , nesedí pak přesně zuby do článků

značky DID , ČZ

Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

19.1.2010 v 15:05 | Nahoru | #42
Jedině DID a když měnit tak komplet...ono snad 200 za motorový kolečko a 700 za rozetu nikoho nezabije když už vyplázne 4000 za řetěz.
Jinak zatim najeto 20.000km a je jak nová

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

19.1.2010 v 16:18 | Nahoru | #43
Prestoze je tu vice mene jednotny nazor na meneni cele retzovky naraz neni tu nic podlozeneho objektivnim merenim. Presto pridam svoje dalsi subjektivni zjisteni. Ovlivnen nazorom motrkarske vetsiny jsem k novemu retezu koupil taky nova kola JT. Pastorek jakz takz, ale rozeta kdyz jsem starou vycistil (original prvovyroba 32kkm) vypadala lip jak ta nova. Mluvim o funkcnich plochach. Jeste byly patrne stopy po nastroji takze pochybuji o nejake zmene modulu. Novy kolo JT asi namazali spekem a hodili do sklepa aby to krysy okousaly. Lituju ze jsem si to nevyfotil.
A jeste jeden nazor - vzhledem k poctu zubu musi rozeta vydrzet jednou tolik jak pastorek a jestlize pastorek ma prezit retez pak rozeta musi prezit retezy dva.

Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

19.1.2010 v 22:24 | Nahoru | #44
Ja jsem kupoval tady http://www.evron.cz/eshop/moto/cz a naprosta spokojenost asi nejlevnejsi a za tu cenu jasne cela sada.I nytovacku pujci myslim ze super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

20.1.2010 v 07:20 | Nahoru | #45

Lub@>Prestoze je tu vice mene jednotny nazor na meneni cele retzovky naraz neni tu nic podlozeneho objektivnim merenim. Presto pridam svoje dalsi subjektivni zjisteni. Ovlivnen nazorom motrkarske vetsiny jsem k novemu retezu koupil taky nova kola JT. Pastorek jakz takz, ale rozeta kdyz jsem starou vycistil (original prvovyroba 32kkm) vypadala lip jak ta nova. Mluvim o funkcnich plochach. Jeste byly patrne stopy po nastroji takze pochybuji o nejake zmene modulu. Novy kolo JT asi namazali spekem a hodili do sklepa aby to krysy okousaly. Lituju ze jsem si to nevyfotil.
A jeste jeden nazor - vzhledem k poctu zubu musi rozeta vydrzet jednou tolik jak pastorek a jestlize pastorek ma prezit retez pak rozeta musi prezit retezy dva.


Pokud jsou na rozetě oštěpky,tak ty si řetěz odstraní 1.jízdou sám.
Co se týče těch koleček: Nevím,jak jsi přišel na to,že pastorek přežije řetěz? Já měním u motorky i dva pastorky na řetěz. Rozeta,pokud není kurvaultra tvrdá,tak řetěz nepřežije,a hlavně- pokud ti odejde řetěz tak,že se vytahá,tak ti natahne zuby a to i na rozetě a ta pak natahuje nový řetěz. Rozhodně bych měnil rozetu s řetězem.
Jedinou vyjímku jsem udělal letos,kdy mě odešel řetěz ne tím,že by byl vytahaný,ale začaly mu vypadávat rolničky a praskl jeden článek. Rozeta na pohled "jak nová",tak jsem ji nechal. A stejně do ní ten nový řetěz pasuje tak tak. Takže moje objektivně změřené řetězovky:vždy měnit celé!! Počtem zubů zivotnost v přímé úměře neroste!!
P.S.- já si rozety nechávám vyrábět. Borci to cementují,vydrží strašně moc a cenově mě to vychází na 650kč 54zubů. To se vpoho dá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

20.1.2010 v 18:12 | Nahoru | #46
prackarr> jenze ty tomu davas pokourit v terenu, jestli se nepletu. Ja se bavim o normalnim silnicnim kochani
Ze pastorek prezije retez vychazim z predpokladu ze jsem slysel, cetl jen od jednoho uzivatele ze menil pastorek driv nez retez. Jestlize je obecny nazor ze se meni vzdy cela retezovka da se predpokladat ze ten pastorek vydrzi minimalne to co retez.
Prima umera mezi poctem zubu nebude, ale pomer 17:43 by uz vyjit mohl Jinak jsem tedy taky vymenil celou sadu, ale nemel jsem z toho ten dobry pocit nove veci

1 reakcí na tento příspěvek Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

20.1.2010 v 20:46 | Nahoru | #47
Samozřejmě že pastorek přežije řetěz a rozeta dokonce 2,ale to si nesmíte kupovat ty šmejdy JT!!! Větší zmetek jsem neviděl. Mám Sunstar a použitý je v mnohem lepším stavu než nový JT. Už jen opracování a povrch.úprava mluví za vše a vezměte si šupleru a budete se divit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

21.1.2010 v 12:30 | Nahoru | #48
Dandy3> Rikas Sunstar je na tom s kvalitou zpracovani lepe? Taka se po nich podivame. Nicmene ty JT by mely byt anglicke - tak mam pocit jestli se mi do rukou nedostal nejaky falsifikat

Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

21.1.2010 v 12:33 | Nahoru | #49
Origo jsem měl DID, pak jsem tam dal ČZ. S obojím spokojený, měnil jsem celou sadu

Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

21.1.2010 v 21:06 | Nahoru | #50
Mám pocit ,že jsem jednou montoval kolečka a byly naší výroby. Je to možný nebo se pletu??

(reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

24.1.2010 v 14:34 | Nahoru | #51
Lub@>
Taky mám podezření na falsifikát,na obalu bylo napsáno made in USA,ale jak jsem již psal, kdokoliv si může kdekoliv nechat cokoliv natisknout,vyrazit atd.!!!
Cena kolečka JT byla 380Kč a Sunstar 490Kč.

(reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

24.1.2010 v 15:25 | Nahoru | #52

Lub@>prackarr> jenze ty tomu davas pokourit v terenu, jestli se nepletu. Ja se bavim o normalnim silnicnim kochani
Ze pastorek prezije retez vychazim z predpokladu ze jsem slysel, cetl jen od jednoho uzivatele ze menil pastorek driv nez retez. Jestlize je obecny nazor ze se meni vzdy cela retezovka da se predpokladat ze ten pastorek vydrzi minimalne to co retez.
Prima umera mezi poctem zubu nebude, ale pomer 17:43 by uz vyjit mohl Jinak jsem tedy taky vymenil celou sadu, ale nemel jsem z toho ten dobry pocit nove veci


ee,já mluvil víceméně o silniční motorce. Tu mám taky.

(reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??

10.3.2024 v 18:35 | Nahoru | #53
Bubrak-ZX10R> potřeboval bych prosím poradit jestli přední ozubené hnací kolečko má tzv normalni závit, tzn odtažení doleva nebo naopak opačný? Dík
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist