Dík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz nebo celou řetězovou sadu??
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz nebo celou řetězovou sadu??
Na svojí CBR F jej mám 24 t. km(kola od Beran tunning) a rozhodně není jej vyhodit, kamarád romixx na něm má > 30 t.km(ZRX 11).
2 reakcí na tento příspěvek Řetěz nebo celou řetězovou sadu??
BTW da se na jedny kola jet vic retezu... jen se retez musi vymenovat casteji, podle protazeni... podobnej system jako cyklo retezy.... kazety a prevodniky jsou drahe, tak se kontroluje retez na protazeni a pri nakym limitu se da jinej...
Naposledy editováno 18.01.2010 23:20:56
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz nebo celou řetězovou sadu??
A jeste jeden nazor - vzhledem k poctu zubu musi rozeta vydrzet jednou tolik jak pastorek a jestlize pastorek ma prezit retez pak rozeta musi prezit retezy dva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??
Lub@>Prestoze je tu vice mene jednotny nazor na meneni cele retzovky naraz neni tu nic podlozeneho objektivnim merenim. Presto pridam svoje dalsi subjektivni zjisteni. Ovlivnen nazorom motrkarske vetsiny jsem k novemu retezu koupil taky nova kola JT. Pastorek jakz takz, ale rozeta kdyz jsem starou vycistil (original prvovyroba 32kkm) vypadala lip jak ta nova. Mluvim o funkcnich plochach. Jeste byly patrne stopy po nastroji takze pochybuji o nejake zmene modulu. Novy kolo JT asi namazali spekem a hodili do sklepa aby to krysy okousaly. Lituju ze jsem si to nevyfotil.
A jeste jeden nazor - vzhledem k poctu zubu musi rozeta vydrzet jednou tolik jak pastorek a jestlize pastorek ma prezit retez pak rozeta musi prezit retezy dva.
Pokud jsou na rozetě oštěpky,tak ty si řetěz odstraní 1.jízdou sám.
Co se týče těch koleček: Nevím,jak jsi přišel na to,že pastorek přežije řetěz? Já měním u motorky i dva pastorky na řetěz. Rozeta,pokud není kurvaultra tvrdá,tak řetěz nepřežije,a hlavně- pokud ti odejde řetěz tak,že se vytahá,tak ti natahne zuby a to i na rozetě a ta pak natahuje nový řetěz. Rozhodně bych měnil rozetu s řetězem.
Jedinou vyjímku jsem udělal letos,kdy mě odešel řetěz ne tím,že by byl vytahaný,ale začaly mu vypadávat rolničky a praskl jeden článek. Rozeta na pohled "jak nová",tak jsem ji nechal. A stejně do ní ten nový řetěz pasuje tak tak. Takže moje objektivně změřené řetězovky:vždy měnit celé!! Počtem zubů zivotnost v přímé úměře neroste!!
P.S.- já si rozety nechávám vyrábět. Borci to cementují,vydrží strašně moc a cenově mě to vychází na 650kč 54zubů. To se vpoho dá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??
Ze pastorek prezije retez vychazim z predpokladu ze jsem slysel, cetl jen od jednoho uzivatele ze menil pastorek driv nez retez. Jestlize je obecny nazor ze se meni vzdy cela retezovka da se predpokladat ze ten pastorek vydrzi minimalne to co retez.
Prima umera mezi poctem zubu nebude, ale pomer 17:43 by uz vyjit mohl Jinak jsem tedy taky vymenil celou sadu, ale nemel jsem z toho ten dobry pocit nove veci
1 reakcí na tento příspěvek Řetěz nebo celou řetězovou sadu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řetěz nebo celou řetězovou sadu??
Lub@>prackarr> jenze ty tomu davas pokourit v terenu, jestli se nepletu. Ja se bavim o normalnim silnicnim kochani
Ze pastorek prezije retez vychazim z predpokladu ze jsem slysel, cetl jen od jednoho uzivatele ze menil pastorek driv nez retez. Jestlize je obecny nazor ze se meni vzdy cela retezovka da se predpokladat ze ten pastorek vydrzi minimalne to co retez.
Prima umera mezi poctem zubu nebude, ale pomer 17:43 by uz vyjit mohl Jinak jsem tedy taky vymenil celou sadu, ale nemel jsem z toho ten dobry pocit nove veci
ee,já mluvil víceméně o silniční motorce. Tu mám taky.