globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování se spojkou, nebo bez? a proč?
 
29.9.2009 v 20:46
chcípání a řazení tu bylo 100x jinak, ale startování? tak jak to teda technici je? co je lepší, resp. co škodí víc?
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:48 | Nahoru | #1
Třeba u Suzuk máš tohle dilema víceméně vyřešené od výrobce .

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:49 | Nahoru | #2

jirin.sv>Třeba u Suzuk máš tohle dilema víceméně vyřešené od výrobce .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:49 | Nahoru | #3
jirin.sv> i když máš neutrál? měl jsem suzuki a tam to bylo spojený jen s kvaltem a policajtem

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:50 | Nahoru | #4
toranaga> Nevím co jsi měl za rok a typ, ale třeba SV nenastartuješ ani s neutrálem bez spojky.

Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:52 | Nahoru | #5
ja tu svou bez spojky taky nenastartuju ani na neutral,myslim ze to tak maji vsechny

4 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:53 | Nahoru | #6
se spojkou nic neskazíš.. naopak... ulevíš nějak převodovce která se nemusí nějak točit nebo co.. vysvětloval mi to otec.. každopádně pokud tě to neobtěžuje, startuj se spojkou

Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:53 | Nahoru | #7
startuji na N

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:55 | Nahoru | #8

bora666>se spojkou nic neskazíš.. naopak... ulevíš nějak převodovce která se nemusí nějak točit nebo co.. vysvětloval mi to otec.. každopádně pokud tě to neobtěžuje, startuj se spojkou



na motorce stejně při startu aji se zmáčklou spojkou dochází k unášení lamel, takže si nepomůžeš.. a důkazem je když tam kopneš kvalt tak to trhne ,cukne atp..

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:56 | Nahoru | #9

bora666>se spojkou nic neskazíš.. naopak... ulevíš nějak převodovce která se nemusí nějak točit nebo co.. vysvětloval mi to otec.. každopádně pokud tě to neobtěžuje, startuj se spojkou



se spojkou ulehčíš i baterce, protože se nemusí točit převodovka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:56 | Nahoru | #10

bora666>se spojkou nic neskazíš.. naopak... ulevíš nějak převodovce která se nemusí nějak točit nebo co.. vysvětloval mi to otec.. každopádně pokud tě to neobtěžuje, startuj se spojkou



spíš startéru, když nemusí točit s převodovkou

Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:56 | Nahoru | #11
tyjo to je pořád dokola, už mě tp nebaví

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:58 | Nahoru | #12

cccp>spíš startéru, když nemusí točit s převodovkou



hlavně ulehčíš baterii

2 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 20:59 | Nahoru | #13
dyt je to uplně jedno

2 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:01 | Nahoru | #14
asi zapomínáte na to, že Suzuki vyráběla i jiné motorky než jenom nevé fádní modely jako SV apod., já můžu startovat se spojkou, bez spojky, se spojkou při zařazeném kvaltu (samozřejmě bez stojánku)...jj, holt starší motorky mají něco do sebe ...
P.S. zkuste si nastartovat pionýra s vymáčklou spojkou, uvidíme jak vám to půjde

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:02 | Nahoru | #15

Sob>dyt je to uplně jedno


asi tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:03 | Nahoru | #16
Sob> a na křižovatce taky stojíš s vymačklou spojkou? dyt je to jedno, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:06 | Nahoru | #17
U auta vyšlápnutím SUCHÉ spojky defakto odpojíte vstupní hřídel převodovky od klikového hřídele, a startér tudíž nemusí točit ještě navíc se hřídelí, na které je spousta ozubených kol ve ztuhlém oleji -> odpor.

U motorky, kde máte spojky mokré, se Vám po stání lamely "slepí" a stejně budou unášeny, takže je to šumák a placebo efekt.

Já každopádně vymačkávám/vyšlapávám spojku na/ve všem, co má motor a právě to startuju. I když se přesvědčí že mám neutrál, prostě si tu spojku podržím - z čistě BEZEPČNOSTNÍCH důvodů.

Naposledy editováno 29.09.2009 21:42:34

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:07 | Nahoru | #18
2stroke> jak ty baterce ulehcis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:09 | Nahoru | #19

2stroke>asi zapomínáte na to, že Suzuki vyráběla i jiné motorky než jenom nevé fádní modely jako SV apod.

No proti tomu bych se s dovolením ohradil, SV rozhodně není fádní model

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:09 | Nahoru | #20
Raisidlo77> a co na to ložisko?

Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:10 | Nahoru | #21
jsem si takhle jednou nastartoval moto na hlavnim stojanku s kvaltem a namotal si do zadniho kola plachtu s kterou jsem mel zakrxtou jeste pulku motorky

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:10 | Nahoru | #22

2stroke>hlavně ulehčíš baterii



tak to je za 10b jsem to trošku nedomyslel..

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:14 | Nahoru | #23

toranaga>Sob> a na křižovatce taky stojíš s vymačklou spojkou? dyt je to jedno, ne?



to je něco jinýho..... mě to chytá hned tak na tu chvilku to fakt nemá cenu jestli to někdo startujete 5min tak bych to taky asi držel

1 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:16 | Nahoru | #24
chápu že někdo má svůj rituál a při startování prostě musí něco držet tak drží spojku. já osobně v tom žádný kouzlo nevidim a startuju zásadně na neutrál - s jedinou výjmkou a tou je když mi to občas chcípne při rozjezdu anebo když to chcípne že zapomenu stojánek .

ono to má svoji logiku, přeci vjedu do garáže a než schcípnu tak dám neutrál. čili když pak startuju tak je tam neutrál a tudíž spojka je jaksi nadbytečná

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:17 | Nahoru | #25

toranaga>Raisidlo77> a co na to ložisko?



Ložisko musí vydržet tisíce těchto cyklů. Já spojku vymačkávám JEN když startuji.

TZN.: Statická únosnost toho ložiska je hoodně veliká, na to aby při stojícím motoru a jen vymáčklé spojce se něco opotřebovalo/otlačilo -> že tohle namáhání je zanedbatelné. Ložisko se "opotřebovává" v tomto případě (unašeč spojky) jen a pouze při dynamické zátěži, tj. točící motor a vymáčklá spojka...

... a nevím jak Vy, ale jak mi motor blafne, spojku ihned pouštím

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:18 | Nahoru | #26

BurgerKing>chápu že někdo má svůj rituál a při startování prostě musí něco držet tak drží spojku. já osobně v tom žádný kouzlo nevidim a startuju zásadně na neutrál - s jedinou výjmkou a tou je když mi to občas chcípne při rozjezdu anebo když to chcípne že zapomenu stojánek .

ono to má svoji logiku, přeci vjedu do garáže a než schcípnu tak dám neutrál. čili když pak startuju tak je tam neutrál a tudíž spojka je jaksi nadbytečná



Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:18 | Nahoru | #27
kůže nebo textil ?

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:19 | Nahoru | #28
jirin.sv> Pardón, nechtěl jsem tě urazit....

1 reakcí na tento příspěvek Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:21 | Nahoru | #29
lepší se spojkou pomužeš hlavně baterce kerou nebudeš tolik šťavit a startéru kerej bude líp točit díky tomu že mu ulevíš od toho aby roztáčel zbytečně převodovku

(reakce na) Startování se spojkou, nebo bez? a proč?

29.9.2009 v 21:22 | Nahoru | #30
toranaga> co myslíš, že by se mohlo zničit když tu spojku zmáčkneš ?
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist