Naposledy editováno 21.05.2009 19:04:16
Pak ještě asi dvě takové jemné položení bez úrazu. Tak si říkám, že teď na Suzuki GSR 600 si budu dávat bacha a snažím se hlavně při rozjezdech do kopce nebo na štěrkovém parkovišti, tam jsem sebou taky sekla, protože mi podjela noha a bylo to.! Výška - problém jako Myska a Nika - 165 cm. Ale jinak je to paráda a motorku nedám ani zanic
1 reakcí na tento příspěvek Začátky a pády
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády
1 reakcí na tento příspěvek Začátky a pády
Naposledy editováno 25.08.2009 21:30:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády
charles3>ne mě nikdo nemá .....já mám najeto na mojí CBR zhruba 15 000 a už sem stihl 4x spadnout
To má dváca takový hrozný výkon?
Pak:
simson S51 elektronik: Po roce jezdeni sem potkala na silnici blbce, odnesla to motorka i ja, moje koleno natrvalo.
CB450: pri zastaveni a popojizdeni sem spadla mockrat, jinak jeden nedobrovolnej vylet do lesa, kdyz mi to ujelo na bahne. Zpusobeno moji nezkusenosti s jizdou v terenu na velky motorce.
GS500: Par padu ze stojanu, pred garazi a tak, jednou bordel v zatacce, jedno nezny odlozeni na Jizni spojce v Praze a pri nocni jizde odlet do pole pri dobrzdovani na nezpevneny krajnici. A v terenu taky par leteckejch pokusu.
Dnepr: Temer salto z tandemu, kdyz nam to ujelo na bahne a "lehce" sem si ho pri otaceni polozila na nohu (blbost, nechtela sem, aby spadnul az na zem, to uz bych ho nezvedla, priste tam tu nohu nedam )
Jsem za ty pady i za ty pitomce, co sem uz na silnici potkala, rada, netrpim ted pocitem nesmrtelnosti a snazim se jezdit tak, abych neohrozila sebe, ani nikoho jinyho.
1 reakcí na tento příspěvek Začátky a pády
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády
Luďazz>Když jsme byli děcka, tak jsme na fichtlu házeli držky každou chvíli. Jezdili jsme po polích a po trávě, takže když bylo mokro, víc jsme leželi než jeli...
Jo, to bylo to spravny blbnuti s motorkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády
Kamarád má lepší bilanci,na to tu ani nemáš kolonku.Asi v patnácti mu kamarád pujčil motorku at si to taky zkusí.Seděl na motorce poprvý.Rozjel se myslím ,že ani nezařadil dvojku ,přišla zatáčka vzal to samo rovně a kotrmelcem přistál zádama na sloupu.Dva zlomený obratle mesíc na jipce a jizva od prde.e k hlavě.Motorky už prej ne .Schrnuto 50 metru a následky celý život.TO JE PROSTĚ PECH
1 reakcí na tento příspěvek Začátky a pády
Mno chybí mi tu možnost nad šest tisíc ...
Asi před hodinou jsem přijel na mé GPZ-tce s urvanýma blinkrama (oba) vejfuk nalomenej i se stupačkou, páčka zadní brzdy v pytli, zrdcátko přejelo auto...
A to vše ve třicítce v areálu olomouc city na výjezdu z kruháče ...
A pokud by to někoho zajímalo udělal bych nákres jak by jste vy situaci řešily - je to věc blikání ...
Jinak jezdit budu dál to je jasný .. ale hodně jsem si toho vzal ...
Naposledy editováno 03.09.2009 19:10:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády
No jel jsem pěkně v klídečku v koloně z velkého kruháču ke globusu a pak následoval ten, mě osudný. Jedu za autem a čumím na něj blinká do prava - tidíž vyjíždí ven z kruháče - blinká furt... a pak jenom brzdové světlo... a já hňáp na bzdy... - vyjížděl jsem zrovna pod náklonem ven ... no a pření kolo samozřejmě ujelo... a já šup do protisměru.. div mě nic nepřejelo ... mašinu jsem tak tak zvedl... a dobelhal jsem se sní ke krajnici... Ono auto si v klidu ujelo pak zastavuje řidička a ptá se jestli to budu nějak řešit... že by byla svědkěm že neblikal...
Ono je to sice pěkný že neblikal, že vina není na mě, ale kdyby takhle hňápnul na brzdu třeba před vběhnutým děckem tak bych dopad uplně stejně...
Vysvětlivky: modrá krabice - auto co se rozhodlo odbočovat mě snad poznáte
Jinak sranda je, že mu v cestě nic nebránilo a že na bzdu šláp jen tak z hecu... tvrdila svědkyně...
Jinak lepší položit na bok než zahučet do toho auta a motku si uplně odrovnat...
Naposledy editováno 04.09.2009 23:30:53
tak mě napadá, že bych Ti měl poděkovat za takový pěkný téma. Bavilo mě číst každý příspěvek.
Sám patřím ke "svodidlářům". Na zemi jsem byl už mnohokrát, ale na svodidlech jsem to rozčís vždycky nejlíp.
1 - S JAWKOU 350/634 v 70 km/h písek v zatáčce = let 10m a dvoje svodidla (křižovatka).
2 - S Kawou ZZR1100 v 60 km/h smyk zadního kola z podřazení o 2 kvalty dolů (chybička motorka měla obrácený řazení než ta předchozí)s následujícím řachancem o svodidélko.
Děkuju za každý kreš ,který mám za sebou, protože jinak bych tu už asi nebyl. Vždycky jsem po kreši na dlouhou dobu zpomalil a přesto si ještě občas lehnu. Holt kdo nepadá nezrychlí, to je stará pravda. A taky mi to pomáhá vydržet ,že jsem takovej nemotora