globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Začátky a pády
 
21.5.2009 v 19:00
Tak mě napadlo jak jste na tom s pády v začátcích ježdění. Já jsem poprvé sednul na motorku ve dvanácti a hned jsem boural. Přesto jsem se do motrek zamiloval a teď už mám naježděné desetitisíce kilometrů s několika pády. Přítelkyně sebou sekla tak po měsíci ježdění. Tak by mě zajímalo jak jste na tom vy s prvními pády a zda vás to nějak zásadně neodradilo?


Naposledy editováno 21.05.2009 19:04:16
Anketa: Lehnul jsem v prvních:
300 km
13%
34
1000 km
18%
48
5000 km
25%
67
ještě jsem nelehnul(a)
33%
89
100 km
12%
31

Začátky a pády

19.6.2009 v 13:27 | Nahoru | #91
SensationBlaack
Ptž já debílek ji tam neumím vložit

Začátky a pády

19.6.2009 v 13:35 | Nahoru | #92
tak jen sem,snad se ostatní nebudou zlobit...

[img]

Začátky a pády

19.6.2009 v 14:56 | Nahoru | #93
Ještě sem nespadl. Asi mě to ještě čeká no Taky to je asi tím že mám najeto jen něco málo přes 3000km

Začátky a pády

20.6.2009 v 11:00 | Nahoru | #94
Když jsme ve 12cti začínali jezdit na fichtlech tak to byly pady porad...moje prvni jizda na nem skoncila v krovi asi po 200metrech pak jěště mockrát, po fichtlu jsem dostal DT a na pole dobry, ale taky mi parkrat uklouzlo, pak na skutru 2x jednou frajirek po zadnim, podruhé mě složila pani v autě (prý mě neviděla) na CBR jsem lehnul jednou..byl jsem dlouhej do zatáčky a na Hornetu zaplať pánbůh jěště ne

Začátky a pády

20.6.2009 v 11:23 | Nahoru | #95
Jj taky sem ještě neležel. Spadla na parkovišti, ale to se nepočítá Ale už byly situace, kdy to bylo jen tak tak

Začátky a pády

2.7.2009 v 14:55 | Nahoru | #96
No já u své první Suzuki 500GS jsem poprvé políbila zem asi po 14 dnech a to tak, že jsem blbě zaparkovala, chtěla jsem vycouvat, točila jsem doprava a koukala doprava a vlevo byl kanál pod úrovní asfaltu....a já šlápla do prázdna. Pak ještě na stopce jsem dost prudce zabrzdila a motorka se začla houpat a opět pád a zlomená spojková páčka (v sobotu odpoledne při projíždění z vesnice do vesnice asfaltkou v lese úplně na konci světa....smích ). Náhradní páčka zůstala doma!!!
Pak ještě asi dvě takové jemné položení bez úrazu. Tak si říkám, že teď na Suzuki GSR 600 si budu dávat bacha a snažím se hlavně při rozjezdech do kopce nebo na štěrkovém parkovišti, tam jsem sebou taky sekla, protože mi podjela noha a bylo to.! Výška - problém jako Myska a Nika - 165 cm. Ale jinak je to paráda a motorku nedám ani zanic

1 reakcí na tento příspěvek Začátky a pády

2.7.2009 v 14:59 | Nahoru | #97
Ještě doplním, že mne to postihlo první sezónu...tak snad je to už za mnou. Jezdíme opatrně myslím.

Začátky a pády

2.7.2009 v 15:07 | Nahoru | #98
U me to prislo az po roce jezdeni. Kdyz nebudu pocitat zacatky na fichtlech a jawach. Clovek se porad ucil, dovoloval si vetsi naklony a zjistoval, ze to porad drzi. Super. Ale pred mesicem jsem zjistil, ze guma neni hrebik a ve velkym naklonu jsem neopatrne pridal plyn. Dobra zkusenost, jen kdyby ty dily nebyly taaak drahy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády

2.7.2009 v 15:12 | Nahoru | #99
klekipetra> zkus jezdit v botach s podpatky, abys dosahla na zem. bude to i sexy...

(reakce na) Začátky a pády

3.7.2009 v 11:22 | Nahoru | #100
Kev28> joooo tak sexy říkáš Toho bohdá nebude, abych si svou suzinku pořádně neosedlala Spojkovou páčku už vozím sebou, nepromok už mám v báglu taky, vyhřívané rukojeti mám od ježíška, ale motorkářské boty na podpadku fakt ještě nemám...smích

Začátky a pády

5.7.2009 v 17:09 | Nahoru | #101
Ty bláho ja se nejhur rozflak v patnacti na babete kdyz sem letel prez riditka a zvonek mi spocital zebra a jeste tet mam nocni mury z toho! Jawa 175 ta me přikryla asi dvakrat a cagivou sem si na louce ustlal nejmin petkrat ale vubec to nebolelo tet jen cekam na to az ochutnam asfalt

1 reakcí na tento příspěvek Začátky a pády

25.8.2009 v 20:55 | Nahoru | #102
ne mě nikdo nemá .....já mám najeto na mojí CBR zhruba 15 000 a už sem stihl 4x spadnout ...... 1-zatáčka se najednou nějak moc zavřela......2-sem najel do zatáčky, kde nešlo moc vidět a jak sem tam vjel, tak kusy hlíny....nedalo se nic dělat ... 3-na okruhu v sosnový...(přemotivovanej..nevešel sem se do zatáčky s ostatníma).... po 4. sem s tím švihnul, když mě v zatáčce lízlo auto řidítko ..... a k tomu všemu 3 pády na místě.....jednou probořená v hlíně,...podruhý špatně danej stojánek a potřetí nezpevněná krajnice..... myslím že tím vším trumfnu všechny tady ..... škoda jen že sem si škody vždycky platil sám

Naposledy editováno 25.08.2009 21:30:10

Začátky a pády

25.8.2009 v 22:51 | Nahoru | #103
yop, já ulítl ve 180° zatáčce u viaduktu a skončil čelně ve zdi a to hned druhej den po koupi XV535. Bylo to na mokru a po prvních 94 km. Já naštěstí celej, ani škrábaneček. Ustál jsem to v sedě. Skřivený obě vidle, obě brejle, ložisko řízení, ráfek, dokonce brzdový kotouč a kupodivu zadní blinkr. Měsíc a týden schánění dílů. Teď si dávám majzla.

Začátky a pády

25.8.2009 v 23:05 | Nahoru | #104
tady mám jen dva pády..

edit: 3

Naposledy editováno 25.08.2009 23:23:42

Začátky a pády

25.8.2009 v 23:13 | Nahoru | #105
2:20 nechtěné zahrabání motorky
4:57 pád s grácií
5:40
6:03 skoro kotrmelec plus záchrana motorky


Naposledy editováno 25.08.2009 23:30:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády

2.9.2009 v 23:40 | Nahoru | #106

charles3>ne mě nikdo nemá .....já mám najeto na mojí CBR zhruba 15 000 a už sem stihl 4x spadnout



To má dváca takový hrozný výkon?

Začátky a pády

3.9.2009 v 10:46 | Nahoru | #107
Během prvních 2 km 2 pády a každý na jinou stranu Teď už to snad půjde bez pokládání...

Začátky a pády

3.9.2009 v 12:52 | Nahoru | #108
No, ve 12ti me poprvy posadili na nejakou slozeninu nejasnyho tvaru a puvodu, motor z fichtla. Prvni jizda skoncila v sipkovym keri asi po deseti metrech. Druhy pokus byl hned po vytahani trnu a osetreni zraneni, skoncil na vratech do garaze. Prvni 3 roky sem jezdila v terenu a valela se porad.
Pak:
simson S51 elektronik: Po roce jezdeni sem potkala na silnici blbce, odnesla to motorka i ja, moje koleno natrvalo.
CB450: pri zastaveni a popojizdeni sem spadla mockrat, jinak jeden nedobrovolnej vylet do lesa, kdyz mi to ujelo na bahne. Zpusobeno moji nezkusenosti s jizdou v terenu na velky motorce.
GS500: Par padu ze stojanu, pred garazi a tak, jednou bordel v zatacce, jedno nezny odlozeni na Jizni spojce v Praze a pri nocni jizde odlet do pole pri dobrzdovani na nezpevneny krajnici. A v terenu taky par leteckejch pokusu.
Dnepr: Temer salto z tandemu, kdyz nam to ujelo na bahne a "lehce" sem si ho pri otaceni polozila na nohu (blbost, nechtela sem, aby spadnul az na zem, to uz bych ho nezvedla, priste tam tu nohu nedam )

Jsem za ty pady i za ty pitomce, co sem uz na silnici potkala, rada, netrpim ted pocitem nesmrtelnosti a snazim se jezdit tak, abych neohrozila sebe, ani nikoho jinyho.

(reakce na) Začátky a pády

3.9.2009 v 12:59 | Nahoru | #109
C.J.> si piš ....né pkoud si to celý přečteš tak zjístíš, že to bylo způsobeno spíše mojí blbostí všechno

1 reakcí na tento příspěvek Začátky a pády

3.9.2009 v 14:14 | Nahoru | #110
Když jsme byli děcka, tak jsme na fichtlu házeli držky každou chvíli. Jezdili jsme po polích a po trávě, takže když bylo mokro, víc jsme leželi než jeli...

Začátky a pády

3.9.2009 v 14:19 | Nahoru | #111
Já jsem ležel nespočetkrát,většinou,když mám období,že nemám hranici,tak si hned s motorkou ustelu.Jo,chybama se člověk učí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády

3.9.2009 v 14:24 | Nahoru | #112

Luďazz>Když jsme byli děcka, tak jsme na fichtlu házeli držky každou chvíli. Jezdili jsme po polích a po trávě, takže když bylo mokro, víc jsme leželi než jeli...



Jo, to bylo to spravny blbnuti s motorkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády

3.9.2009 v 15:35 | Nahoru | #113
Suzuveverka> jj, tehdá jsme se váleli v každé příkopě a nic se nám nestalo, přitom těch "krizovek" bylo až až Ale dneska, to aby se člověk pomalu bál vyjet do města

(reakce na) Začátky a pády

3.9.2009 v 15:49 | Nahoru | #114
Luďazz> Presne... Ja si po ctyrech letech na petikilech chci radsi poridit nejaky 250ccm endurko na vyblbnuti, polnacky a tak.

Začátky a pády

3.9.2009 v 16:44 | Nahoru | #115
V terénu nespočítatelně.Na silnici ,kdysi něco na pincku a jako spolujezdce mě brácha posadil do koruny stromu .Ted jezdím jen chvilku na silnici.

Kamarád má lepší bilanci,na to tu ani nemáš kolonku.Asi v patnácti mu kamarád pujčil motorku at si to taky zkusí.Seděl na motorce poprvý.Rozjel se myslím ,že ani nezařadil dvojku ,přišla zatáčka vzal to samo rovně a kotrmelcem přistál zádama na sloupu.Dva zlomený obratle mesíc na jipce a jizva od prde.e k hlavě.Motorky už prej ne .Schrnuto 50 metru a následky celý život.TO JE PROSTĚ PECH

1 reakcí na tento příspěvek Začátky a pády

3.9.2009 v 18:48 | Nahoru | #116
Taky se podělím ...
Mno chybí mi tu možnost nad šest tisíc ...

Asi před hodinou jsem přijel na mé GPZ-tce s urvanýma blinkrama (oba) vejfuk nalomenej i se stupačkou, páčka zadní brzdy v pytli, zrdcátko přejelo auto...
A to vše ve třicítce v areálu olomouc city na výjezdu z kruháče ...

A pokud by to někoho zajímalo udělal bych nákres jak by jste vy situaci řešily - je to věc blikání ...

Jinak jezdit budu dál to je jasný .. ale hodně jsem si toho vzal ...

Naposledy editováno 03.09.2009 19:10:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začátky a pády

3.9.2009 v 19:37 | Nahoru | #117
svanjo> Máš nějakou zdravotní ujmu na sobě?Jak se ti to na kruháči povedlo přecenil jsi svoje schopnosti?

(reakce na) Začátky a pády

3.9.2009 v 20:29 | Nahoru | #118
davexr> maluju minutku ... jinak schopnosti jsem nepřecenil ... ne jak ten magor v horní lodějnici ... za šternberkem ...

(reakce na) Začátky a pády

3.9.2009 v 20:40 | Nahoru | #119


No jel jsem pěkně v klídečku v koloně z velkého kruháču ke globusu a pak následoval ten, mě osudný. Jedu za autem a čumím na něj blinká do prava - tidíž vyjíždí ven z kruháče - blinká furt... a pak jenom brzdové světlo... a já hňáp na bzdy... - vyjížděl jsem zrovna pod náklonem ven ... no a pření kolo samozřejmě ujelo... a já šup do protisměru.. div mě nic nepřejelo ... mašinu jsem tak tak zvedl... a dobelhal jsem se sní ke krajnici... Ono auto si v klidu ujelo pak zastavuje řidička a ptá se jestli to budu nějak řešit... že by byla svědkěm že neblikal...

Ono je to sice pěkný že neblikal, že vina není na mě, ale kdyby takhle hňápnul na brzdu třeba před vběhnutým děckem tak bych dopad uplně stejně...

Vysvětlivky: modrá krabice - auto co se rozhodlo odbočovat mě snad poznáte

Jinak sranda je, že mu v cestě nic nebránilo a že na bzdu šláp jen tak z hecu... tvrdila svědkyně...

Jinak lepší položit na bok než zahučet do toho auta a motku si uplně odrovnat...

Naposledy editováno 04.09.2009 23:30:53

(reakce na) Začátky a pády

16.9.2009 v 19:36 | Nahoru | #120
Raptík> Ahoj Raptíku,
tak mě napadá, že bych Ti měl poděkovat za takový pěkný téma. Bavilo mě číst každý příspěvek.

Sám patřím ke "svodidlářům". Na zemi jsem byl už mnohokrát, ale na svodidlech jsem to rozčís vždycky nejlíp.
1 - S JAWKOU 350/634 v 70 km/h písek v zatáčce = let 10m a dvoje svodidla (křižovatka).
2 - S Kawou ZZR1100 v 60 km/h smyk zadního kola z podřazení o 2 kvalty dolů (chybička motorka měla obrácený řazení než ta předchozí)s následujícím řachancem o svodidélko.

Děkuju za každý kreš ,který mám za sebou, protože jinak bych tu už asi nebyl. Vždycky jsem po kreši na dlouhou dobu zpomalil a přesto si ještě občas lehnu. Holt kdo nepadá nezrychlí, to je stará pravda. A taky mi to pomáhá vydržet ,že jsem takovej nemotora
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist