globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdil horrnet 600 vs 900
 
5.6.2007 v 20:13
Nazdarek vsichni.
v motorce uz mam jasno, chci hornet. Ted akorat resim jestli 600 nebo 900.
zajimalo by me, jestli ma nekdo s zkusenosti obema a mohl je mezi sebou porovnat.
jestli tech 12 koni, co ma 900-ka navic jde nejak poznat???
jestli je tam citelnejsi zatah nez na 600...atd...
a taky stavba motorky. 900 ma byt o trosku vetsi...

proc tohle resim je taky fakt, ze mam 190cm/90kg. Rad bych na tom blbnul :)
a taky na tom nebudu jezdit vzdycky sam :shy:

diky za kazdou dobrou radu a postreh
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

7.6.2007 v 13:22 | Nahoru | #31
Moniis> Nechtěl jsem se do toho míchat....,ale nedá mi to.
Takže dle mého názoru
H6 - naháč, který je dobrý na vyblbnutí kolem komína, ale i sem tam trochu dál. Motorka, která chce točit, která si o to říká.
H9 - naháč, který je dobrý na blbnutí kolem komína, ale i na delší cesty - je to o objemu. Nemusíš ji točit, aby jela.
Závěr - pokud chces jenom blbnout tak H6, pokud chces, ale i cestovat tak H9.
PS: Vibrace řídítek - je pěkná kravina *yes*
Projeď se a pak porovnávej.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900

7.6.2007 v 13:25 | Nahoru | #32
jeste by me zajimalo , co ten motor ??? ze rok 2003 byl poruchovy...(a co rok 2002???)
je to fakt, nebo zase jedna babka povidala ????

(reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

7.6.2007 v 13:29 | Nahoru | #33
kama> dotaz na Moniis... ta ví ;)

Rozdil horrnet 600 vs 900

7.6.2007 v 13:33 | Nahoru | #34
kama>Mas vubec nejaky zkusenosti s motorkama?Mi to prijde ze se ptas treba na neco jako rozdil mezi R6 a R1 nebo ZX6R vs ZX10R atd...
motor v 9 je samozřejmě držák, o servisním svolávání nevím nic...mám ročník 2002...a jedinej problem co se mi vyskytl byla praskla zadni zarovka...leju do toho jen benzin...a jednou za rok olej (x 12000 km)...hornety sou drzaky... :rolleyes: to je znama pravda...kup to na co mas woe ne? (financne i schopnostma)

(reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

7.6.2007 v 14:35 | Nahoru | #35
hele necháme toho...co čovek to názor,co časopis to rozdíl..na konci je napsáno SVOLÁVACÍ AKCE,červen 2003,porucha palivového čerpadla,k prohlidce povolány modely s koncovkami výrobních čísel ...... :shy: Hornet je obecně nejlepší ne ;)

Rozdil horrnet 600 vs 900

7.6.2007 v 14:50 | Nahoru | #36
Moniis>Hele se opicis ne? :) Tak Fz6 mel taky nejakou svolavaci akci kvuli necemu..ale to neznamena,ze je to potiz kazdyho modelu a ze se to u ohrozeneho modelu vubec projevi...navic pokud takova akce byla,tak prece snad majitele rv 2003 tam do servisu zasli,takze to je myslim naprosto irelevantni....a palivovy cerpadlo je stejne mimo motor...no nic...hornet je dobrej,ale nejlepsi? :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900

7.6.2007 v 17:56 | Nahoru | #37
takze uvidim. Pokud budou prachy, tak jednoznacne pujdu do H9.
a kdyz ne, tak H6 to jisti :)

(reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

7.6.2007 v 17:59 | Nahoru | #38
a jeste na jednu drobnost jsem se chtel zeptat. psal jsem to uz vyse, ale nikdo nereagoval...
jak je to s poctem najetych km ??? kolik km zvladne nejet, nez je potreba GO motoru a jakou ma celkovou zivotnost ???
zvladne najet 100.000 km ???

1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900

7.6.2007 v 21:45 | Nahoru | #39
Jenom něco ke spotřebě podle mých zkušeností:
H6 r.v 06 - pohodová jízda 120km/h - 4,5l, když tomu dávám tak max 6,5l
H9 r.v. 02 - pohodovka 5,5l, když člověk jel tak 7,5-8l
Tak mi moje motky braly, jinak první hornet r.v.00 bral úplně stejně jako 06

Jo ještě k té hmotnosti, brala jsem i s náplněma a sorry přidala jsem 10kg, takže oprava na 30kg, ale i to je dost. Jenže je rozdíl mít 190 nebo 170cm. Na H6 jsem dala absolutně v pohodě Chorvatsko (2500km ), takže i na H6 se nejezdí jen kolem komína

H9 r.v.02 se mi při průjezdu zatáček jevila jako měkká a to mi potvrdil i kámoš, který se na ni projel ( normálně jezdí na CBR600RR ), taky jako by uskakovala v zatáčkách ( gumy byly nové )

(reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

7.6.2007 v 22:11 | Nahoru | #40
takze trocha srovnani http://moto.honda.cz/srovnani.asp nechapu jak jste prisli na rozdil 40kg. Hornet 900 ma dle servisniho manualu Honda 194kg , takze rozdil 16kg.

to Kama: at si kazdej rika co chce, ale objem nicim nenahradis.....dva motory o stejnem vykonu, jeden ma obsah 1ltr. druhy 2ltr. ktery pujde driv do kopru??? kterej je vic pruznej??? kterej vic zere pri stejnym stylu jizdy???

Rozdil horrnet 600 vs 900

8.6.2007 v 06:18 | Nahoru | #41
Jasně, z mého pohledu je devítka lepší. Měl jsem tu možnost jet na obou.
Rozdíl v suché hmotnosti je skutečně jen 16 kg. S náplní je to přibližně stejný - není
to 30 kg jak tady někdo předtím píše (leda, že by jezdil na 6-stce bez náplní???).
Pokud by mě neomezovaly peníze va váhal bych mezi těmito dvěma, což bych
asi neváhal, pak bych jednoznačně zvolil devítku. Jsem přesvědčen, že i motor
u devítky bude mít o něco větší životnost.
Ale u nás v republice maj všechny motorky podle tacho najeto maximálně
těch 40 tis. km. :lol:

(reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

8.6.2007 v 07:24 | Nahoru | #42

poletucha píše: Jenom něco ke spotřebě podle mých zkušeností:
H6 r.v 06 - pohodová jízda 120km/h - 4,5l, když tomu dávám tak max 6,5l
H9 r.v. 02 - pohodovka 5,5l, když člověk jel tak 7,5-8l
Tak mi moje motky braly, jinak první hornet r.v.00 bral úplně stejně jako 06

Jo ještě k té hmotnosti, brala jsem i s náplněma a sorry přidala jsem 10kg, takže oprava na 30kg, ale i to je dost. Jenže je rozdíl mít 190 nebo 170cm. Na H6 jsem dala absolutně v pohodě Chorvatsko (2500km ), takže i na H6 se nejezdí jen kolem komína

H9 r.v.02 se mi při průjezdu zatáček jevila jako měkká a to mi potvrdil i kámoš, který se na ni projel ( normálně jezdí na CBR600RR ), taky jako by uskakovala v zatáčkách ( gumy byly nové )


No jestli na H6 jezdis spotrebou za 4,5, tak to musi bejt teda neco..to mas z 0-100 tak za 30 vterin ne?A pokud max 6,5, tak mozna vyjimecne za 28,5 vteriny ne? :)

No a zase nechápu tvrzení, že je H9 měkká nebo že by uskakovala.Mám kolem 100 kg, centrál mám na druhém stupni a motorka se mi jeví tvrdá, přední tlumiče určitě, na špatné silnici to je znát, to třeba takové SV 650 bylo asi tak 100x měkčí a jak se na něm krásně jezdilo...
takže spotřeba, váha, měkká a skákavá :rolleyes: = pikačoviny

Rozdil horrnet 600 vs 900

8.6.2007 v 07:31 | Nahoru | #43
a co ladak atd to taky bude mit na sporebu vliv kazdy to ma podle me jinak upravene tak proto se nemuzete shodnout

Rozdil horrnet 600 vs 900

8.6.2007 v 13:20 | Nahoru | #44
no hlavně se tady agentmličňák snaží vnutit svůj názor druhým. Prostě mi tak bere, takže můžeš jen závidět :P

Rozdil horrnet 600 vs 900

8.6.2007 v 13:57 | Nahoru | #45
Ja nevim ale tohle tema je uplne vo hovne. To jako kdyby ses ptal jestli si koupit Playstation nebo Playstation 2. Nebo jestli si koupit litr rumu nebo dva litry rumu. Jestli na to mas kup 9 jestli ne kup 6. No a pokud nekomu 6 zere 4,5 tak mu gratuluju. Ma prototyp z Japonska s pridavnym nuklernim pohonem.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900

8.6.2007 v 15:08 | Nahoru | #46
poletucha>To neni žádný vnucování názorů, to jsou prostě fakta...to že ti tak bere je asi tim, že máš prostě super model horneta ty hlavo viď :) ti řikám že jedinej důvod je z 0-100 za 30 vteřin...páč jedine až novej hornet 07 je na tom se spotřebou dobře...nebo se snad ty snažíš všem vnutit svůj názor, opravdu svůj, že hornet zere do 6 litru? :) kdyz je obecne znamo, ze si dava pres sedm hrave?

No06>Taky mi to dava smysl jen s nukleranim pohonem :D

Rozdil horrnet 600 vs 900

10.6.2007 v 17:46 | Nahoru | #47
jakou pneu doprucujete na h9 ?

Rozdil horrnet 600 vs 900

11.6.2007 v 11:03 | Nahoru | #48
Hele kluci,zahoďte Rjedničky a jiné supersporty a děte hned do H9...ten je bezchybnej a je super nejlepší podle AgentaMlicnaka... :thmubup: :thmubup: a jinej názor než jeho přeci neni pravdivej... :puke:

Rozdil horrnet 600 vs 900

11.6.2007 v 11:06 | Nahoru | #49
cituji co sem na Motorkáře právě šoupli....

Motor o obsahu 919 ccm je vybaven vstřikováním a vyniká zejména kroutícím momentem v nižším rozsahu otáček. Vše je ale vykoupeno vyšší hmotností – bez náplní nezanedbatelných 194 kg. CB900F tak nabízí univerzálnější použití, hlavně při cestování se spolujezdcem, ale postrádá část agresivity a zábavnosti menšího modelu. Od roku 2004 byla osazena stavitelná přední vidlice.

(reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

11.6.2007 v 11:07 | Nahoru | #50
AgentMlicnak> ty se tak strašně rád přeš a hádáš,cholerik jak stehno,tebe mít doma tak si hodim mašli.. :lol:

1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900

11.6.2007 v 14:25 | Nahoru | #51
CHa

(reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

11.6.2007 v 14:28 | Nahoru | #52
To je desna diskuze

12 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900

11.6.2007 v 14:35 | Nahoru | #53
12litru na sestku je moooc *no* mymu klukovi zere kolem 6l pri normos jizde :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Rozdil horrnet 600 vs 900

11.6.2007 v 14:37 | Nahoru | #54
Moniis>No mně spíš připadá že ty si nevidíš do huby...se podivej jaký tady máš cholerický výstupy a mě budeš řikat že sem cholerickej? Holka ty si trošku na hlavu ne?A kde tvrdim že hornet je nejlepší? Nechceš se trošku probrat? Teda myslim že moje hlava mi pobírá celkem dost, ale tebe ne...Dej si střídavě teplou a studenou... ano

docela mě baví sledovat, jak se tady někteří zuby nehty odvolájaví na agresivnost a hravosti H6 (hravost je v tom, že ten motor je prostě měkkej) a pak prohlásej, že jezděj za 5 litrů :)) to musí být agresivní jízda jako stehno,gha

ps. Monis tuhle mou úvahu samozřejmě pojme jako hádku proti ní, dokonce jsem do toho skryl šifru, že H9 je uplne to nejlepsi na svete a navic jak vidno, hromadu nadavek a zaslepenych tvrzeni, jelikoz jsem cholerickej, smekam nad desifrovacími schopnostmi Monis

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

11.6.2007 v 14:39 | Nahoru | #55
radek85>Ja myslim ze road attack tam celkem pasuje...obecne je to dobra guma...ja nejsem zadnej night rider,ale kdyz za motorku vezmu,tak me ta guma prijemne prekvapuje...na nicem jinym jsem h9 nemel,krome zacatku,kdyz tam byl nejakej sjetej dunlop (asi origo) to byl humus

(reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

24.6.2007 v 11:07 | Nahoru | #56
AgentMlicnak>tak sem ji ta uz nazul a parada na me akorad mekci nepotrebuji jeste retezovka a muzu litat

Jinak sme jel na obou a me vyhovuje h 900 to co sem od toho cekal splnilo se hladky prubeh krasny tah od 2000 do zatacek de sama spolujezdce skoro nepocituji tahne to pekne i na 6stku 1,2 de za plynem na zadek spotreba 7l zatim max spokojenost rv.02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

24.6.2007 v 11:40 | Nahoru | #57
Skvělá vlastnost tohoto fora je, že můžu kecat i do toho čemu vůbec nerozumim a co neznam :D .
AgentMlicnak> třeba máš nějakou super zesílenou a odladěnou edici horneta :P
(to že ti tvuj jeden hornet ani nezavibruje neznamaná, že se redakci motocyklu neozvalo s tím problémem víc lidí, ale kde je pravda je mi vlastně jedno)
Můj subjektivní názor je, že na 9tku je ten nosníkovej otevřenej rám slabej (i když mu třeba pomáhají kartery motoru) - vždyt je skoro stejnej jako na mz etz :lol: - nikdy se nemůže rovnat deltaboxu třeba na cbr600.
Takže jeho použití u cb900 a cbf1000 se mi zdá už nevhodné (minimálně z estetického hlediska ;) ).
A ted mi zkus vyvrátit muj lama názor.

(reakce na) Rozdil horrnet 600 vs 900

24.6.2007 v 12:41 | Nahoru | #58
bledemon>mozna tak na okruhu jinak v beznem provozu je podle me plne dostacujici a taky si myslim ze kdo chce jezdit tak ze mu bude na H9 ram slabi asi stejne zvoli jiny stroj ;)

Rozdil horrnet 600 vs 900

24.6.2007 v 12:54 | Nahoru | #59
Mám H6 06' a spokojenost, vcera jsme dali Harmanec cesta tam a zpet rychlost cca 100-130 a 3x projeti Harmance, dost honeni do otacek a hodne na brzdy. Spotreba byla za celou tu trasu 330km 4,5l. Kolewm komina jezdim kolem 5,5-6l

Rozdil horrnet 600 vs 900

24.6.2007 v 12:55 | Nahoru | #60
Jsou b Brna takže *no* :lol:
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist