globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ventyli
22.7.2009 v 11:57
mam dotaz mam suzuki 750 r.v -98 jak maji ventyli pracovat?normalne by meli tak ne?:-pist jde dolu ventyl se otevre nasaje, pist je deole, tak byse mel zavrit ,a kdysz pist jde na vrch ,tak by mel byt furt zavreny, ze?to sami i u vyfuku

protoze jak jde pist na vrch tak ho mam jeste chvili pootevreny,tonema byt ne?to se me ten tlak(vykon)straci

1 reakcí na tento příspěvek Ventyli

22.7.2009 v 11:59 | Nahoru | #1
asi vím co máš na mysli... uvažuj taky trošku se setrvačností plynů, při tom fofru jakým to tam lítá

i když už ti jde píst nahoru, tak se tam setrvačností v sání ještě chvilku tlačí další směs.

Edit: a jsou to ventily, voe... mé oči trpí

Naposledy editováno 22.07.2009 12:01:39

Ventyli

22.7.2009 v 12:05 | Nahoru | #2
Koukni, jak vypadá diagram časování rozvodů



Vždycky je tam nějaké překrytí a zpoždění.

Ventyli

22.7.2009 v 12:06 | Nahoru | #3
Ventyli nevim co je
O ventilech bych neco vedel :)

Ventyli

22.7.2009 v 12:11 | Nahoru | #4
jezis aspon se naucte cesky nebo si to po sobe prectete, to je des..

Ventyli

22.7.2009 v 12:24 | Nahoru | #5

1 reakcí na tento příspěvek Ventyli

22.7.2009 v 12:29 | Nahoru | #6
Já v motorce "ventyli" nemám. To je nějakej tuning či co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventyli

22.7.2009 v 12:32 | Nahoru | #7
FiZzeR> nojo ale pak utika smes ven takze ten musi byt uz zavreny a ne se zavrit v pulce,jde o to ze sem delal rozvody a ma tam byt 14zubu odpocet ale ja man15 kdyz dam 14 tak se me to uz potka takze soudim ze tam mam jinou vacku nebo hlavu protoze kdybych tam dal 14 zubu tak saci vacka bude pracovat zpravne

1 reakcí na tento příspěvek Ventyli

22.7.2009 v 12:40 | Nahoru | #8
Psát všechny i/y obráceně je asi nová móda.

(reakce na) Ventyli

22.7.2009 v 12:48 | Nahoru | #9
Hiffson> to vis vic se me to libi obracene

(reakce na) Ventyli

22.7.2009 v 12:50 | Nahoru | #10
jecma89> Sací ventil se zavírá až ve druhý době nejen kvůli setrvačnosti plynů ale taky kvůli tomu že se tam vytvoří podtlak jelikož směs nedokáže tak rychle zaplnit celý obsah válce, samozřejmě to souvisí se setrvačností plynů

1 reakcí na tento příspěvek Ventyli

22.7.2009 v 12:50 | Nahoru | #11
tak to nastav podle rysek... jaky s tim srani??

(reakce na) Ventyli

22.7.2009 v 13:10 | Nahoru | #12
VojtasDR> mam je to na 15zubu ma tam byt14 zubu,a ten ventyl kdyz jde pist nahoru je jeste otevreny a to je podle me spatne to ma byt uz zavyreny,kdyby tam bylo tech 14 zubu tak to vychazi na to ze ve spod bude ventyl zavreny tak jak to ma byt,takze soudim ze nejaky blbec tam dal vacku nebo hlavu z jineho typu nebo tak neco

1 reakcí na tento příspěvek Ventyli

22.7.2009 v 13:53 | Nahoru | #13
POčkej to nechápu, zkusil jsi to nastavit na těch 14 zubů a otočit motorem? jestli jo a potkává se ventil s pístem tak je potom v pořádku když to dáš na těch 15 zubů. ale pokud je to jen tvůj odhad , to že se sací ventil zavírá až ve druhý době je normální, to máš to samí jako výfukovej ventil, ten se taky zavírá až za dolní úvratí v první době

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventyli

22.7.2009 v 14:31 | Nahoru | #14

Dave81>Já v motorce "ventyli" nemám. To je nějakej tuning či co?



no obráceně, podle vzoru USD vidlice

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ventyli

22.7.2009 v 14:42 | Nahoru | #15
hok> jo tak to potom jo :) ještě že USD vidlici nemám. To bych musel ještě dopředu kupovat brzdový desťyčki

Ventyli

22.7.2009 v 14:59 | Nahoru | #16
češtyna bít múj kobilka

(reakce na) Ventyli

22.7.2009 v 16:08 | Nahoru | #17
Dave81>

(reakce na) Ventyli

23.7.2009 v 09:38 | Nahoru | #18
Honzek> nene ma tam byt 14 zubu a vyfukovy ventym se zavre nez jde pikst nahoru,takze aji saci se musi zavrit,musise pripravit na vybuch ne?prave je divne ze podle manualu tam proste musi byt 14zubu,kdyz je tam s nasilim dam tak to mam v momente potkany to je divneee

Ventyli

23.7.2009 v 10:23 | Nahoru | #19
sem se unáhlil

Naposledy editováno 23.07.2009 10:25:04

1 reakcí na tento příspěvek Ventyli

23.7.2009 v 10:37 | Nahoru | #20
A jak to jede když to tedy nastaváš na těch 15 zubů???

(reakce na) Ventyli

23.7.2009 v 10:56 | Nahoru | #21
dewwil> tak jede ale je tam v urcitych otackach ubytek vykonu to znamena ze to utika tim ventylem protoze pri stlaceni je jeste nejakou chv ili otevreny coz je spatne

Ventyli

24.7.2009 v 00:51 | Nahoru | #22
Jezizmarja,to je zase den :\

Ventyli

24.7.2009 v 01:06 | Nahoru | #23
neres y,i neres ventiyly
!!! Hlavne ze se kola toci neee!!!

Naposledy editováno 24.07.2009 01:08:34

1 reakcí na tento příspěvek Ventyli

24.7.2009 v 06:20 | Nahoru | #24
Nehrabej do toho, pokud tomu nerozumíš.... To je pak radost na takový motorce něco opravovat Doporučuji prostudovat tyto články: technika motocyklu

píše se tam o tom, jak se ventily překrývají a proč tomu tak je

(reakce na) Ventyli

24.7.2009 v 21:58 | Nahoru | #25
WenCa> za 1 tomu rozumim za2 suzuki jsem jeste nedelal tak se ptam jestli to neni schvalne chapes?

Ventyli

24.7.2009 v 22:08 | Nahoru | #26
No, proti gustu... Ale člověk, který tomu rozumí, se neptá na fóru...

Ventyli

24.7.2009 v 22:14 | Nahoru | #27
a proc myslis?si myslis ze to tady je pro debily?jo mas pravdu ale i pro ty co to delaji,tak se zeptaji je na tom neco spatneho?,jsem treba zjistil ze to mam spatne udelabne mam tam 15 zubu,ma tam byt14-dam 14 tak se to potka,skousel sem zmenit poradi vybuchu ale furt to same,chyba?????-bud je tam jina hlava nebo vacka 2mozna chyba,zabrousena hlava-ostra vacka,-duvod mysleni?jak jsem psal saci ventyl spatne zavira a cast vykonu pres nej utika
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist