1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
Naposledy editováno 29.06.2009 21:21:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
Docela se jim to povedlo, ale kdybych se do toho poustel ja, udelam to alespon s GT-20 a pro lepsi transient s ball bearing a REA, pricemz dodelat jeho ovladani by urcite stalo za to
1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
Na Dragstrech to asi nikdo nepoužívá, myslim.Jestli se pletu , tak mě opravte...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
mari>nejlepší je kompresor....
Proc myslis?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
Dawe02>mari>nejlepší je kompresor....
Proc myslis?
no kompresor naopak od turba nemá tu markantní propast ve výkonu ala kopanec od vyšších otáček, kdy turbo sepne, ale zabírá lineárně v celym otáčkovym spektru...
i když dnes už jsou možná turba vymakanější.Kompresor taky neni tak složitej...
Naposledy editováno 29.06.2009 21:54:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
2 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
DMC.motobiker>Podle mě kompresor přidá hodně na krouťáku, a turbo zase na výkonu, proto se kompresor používá hlavně na Muscle Cars, takže na V2 jedině kompresor, a na čtyřvála asi spíš turbo, bo stejně to má hovno krouťák a lepší už to stejně nebude...
dobrej postřeh
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
Dawe02>mari> Turbocharger pohani spaliny, cili vetsina jeho energie je to co bys jinak nepouzil. Kompresor spotrebovava mechanickou energii motoru samotneho. Dnesni TC nejsou uz jako stare freefloaty, mas wastgate, VNT, mas elektronicke aktuatory, twinstage apod. Kdyz se aplikacnim inzenyrum TC povede, funguje paradne
ano , je to jak píšeš, ale myslíš , že u motorky, co má seriovejch cca 180-200PS hraje spotřebovaná mechanická energie až takovou roli???
Já bych Turbo nechtěl, je to složitej mechanizmus a složitě se to dolaďuje.Kompresor je proti tomu jednoduchost sama..
Někde jsem četl test, dali ho na V-roda a byl to mazec, navíc si to nevyžádalo žádný zvláštní úpravy a mohl jsi ho normálně sundat a měl jsi origo sérii...
N
1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
P.S. taky mě to lákalo, ale asi jsem se málo učil a proto nevydělávám tolik, co bych potřeboval
Naposledy editováno 02.08.2009 21:24:28
1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
Naposledy editováno 03.08.2009 18:46:10
1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
DMC.motobiker>Podle mě kompresor přidá hodně na krouťáku, a turbo zase na výkonu, proto se kompresor používá hlavně na Muscle Cars, takže na V2 jedině kompresor, a na čtyřvála asi spíš turbo, bo stejně to má hovno krouťák a lepší už to stejně nebude...
uz asi po tisiciaprve ... vykon = kroutak x otacky .... z teto rovnice je jasne ze nejde zmenit kroutak aniz bys zvedl vykon a naopak..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |