paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9
29.6.2009 v 19:59
Zdravim, chtel bych se zeptat, jestli mate nejakou zkusenost s turbem a nutnosti montaze dilu na Horneta 900. Taky kde bych sehnal Turbo Kit na tohodle srsne. Predem moc diky za vase nazory a pomoc.
Předchozí
1 2
Následující

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 20:08 | Nahoru | #1
Nejlevnější bude NOS, turbo kit tě vyjde na ranec, radši to prodej a kup si busu, měl bych strach, že ten rám nebude na Hornetovi dost tuhej....

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 20:13 | Nahoru | #2

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 20:33 | Nahoru | #3

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 20:48 | Nahoru | #4
to vše je ideální do 2T:D Hlavně ty ventily

1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 21:20 | Nahoru | #5
Tohle jsem nasel taky, jenze zadny podrobnejsi ukazky jak presne vede vyfuk. Nejak se mi nezda ten ucpanej vyfuk. Navic bych chtel proste vedet kompletni zasah a videt to rozkresleno. Objednat si to jen tak a pak zjistit, ze ti pomalu neda ani navod. . Jinak co by jste udelali s ventilama a vackou? Mate nekdo konkretni podlozeny fakt? Na youtube ma nejakej manik turbo na H9. Nejakej Frantik. Jo jinak mate poneti kolik koniku to tak prida?

Naposledy editováno 29.06.2009 21:21:25

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 21:26 | Nahoru | #6
přijeď se někdy podívat na sprinty. Uvidíš a pochopíš mnohé. třeba tady závody

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 21:27 | Nahoru | #7
kolega z práce dělá mechoše na některých speciálech, by ti kdyžtak k tomu něco řekl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 21:28 | Nahoru | #8
o.bovden> Vzdyt tady mas vsechny informace.
Docela se jim to povedlo, ale kdybych se do toho poustel ja, udelam to alespon s GT-20 a pro lepsi transient s ball bearing a REA, pricemz dodelat jeho ovladani by urcite stalo za to

1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 21:42 | Nahoru | #9
nejlepší je kompresor ale naživo jsem ho na motorce ještě neviděl.

Na Dragstrech to asi nikdo nepoužívá, myslim.Jestli se pletu , tak mě opravte...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 21:47 | Nahoru | #10

mari>nejlepší je kompresor....


Proc myslis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 21:51 | Nahoru | #11

Dawe02>mari>nejlepší je kompresor....
Proc myslis?



no kompresor naopak od turba nemá tu markantní propast ve výkonu ala kopanec od vyšších otáček, kdy turbo sepne, ale zabírá lineárně v celym otáčkovym spektru...

i když dnes už jsou možná turba vymakanější.Kompresor taky neni tak složitej...

Naposledy editováno 29.06.2009 21:54:48

(reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 21:54 | Nahoru | #12
Dawe02> Trochu cestiny by bylo dobry:) Hlavne to pro lepsi transient s ball bearing a REA

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 21:55 | Nahoru | #13
No jinak co rikate na zivotnost motoru v beznem provozu? Jo jinak se moc omlouvam ohledne tech otazek okolo vykonu, atd... Jsem trochu natvrdlej a nasel jsem to tam

Naposledy editováno 29.06.2009 22:11:08

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 21:59 | Nahoru | #14
A nemá turbo tu výhodu,že z něho jde dostat víc,nebo teda...moc tomu ještě nerozumím,ale kompresor má svůj limit a nedostane se na tlak turba ne?A taky kompresor klade další odpor na motor kdežto turbo je hnaný spalinami,což?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 22:02 | Nahoru | #15
mari> Turbocharger pohani spaliny, cili vetsina jeho energie je to co bys jinak nepouzil. Kompresor spotrebovava mechanickou energii motoru samotneho. Dnesni TC nejsou uz jako stare freefloaty, mas wastgate, VNT, mas elektronicke aktuatory, twinstage apod. Kdyz se aplikacnim inzenyrum TC povede, funguje paradne

2 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 22:05 | Nahoru | #16
Podle mě kompresor přidá hodně na krouťáku, a turbo zase na výkonu, proto se kompresor používá hlavně na Muscle Cars, takže na V2 jedině kompresor, a na čtyřvála asi spíš turbo, bo stejně to má hovno krouťák a lepší už to stejně nebude...

(reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 22:17 | Nahoru | #17

DMC.motobiker>Podle mě kompresor přidá hodně na krouťáku, a turbo zase na výkonu, proto se kompresor používá hlavně na Muscle Cars, takže na V2 jedině kompresor, a na čtyřvála asi spíš turbo, bo stejně to má hovno krouťák a lepší už to stejně nebude...



dobrej postřeh

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 22:22 | Nahoru | #18

Dawe02>mari> Turbocharger pohani spaliny, cili vetsina jeho energie je to co bys jinak nepouzil. Kompresor spotrebovava mechanickou energii motoru samotneho. Dnesni TC nejsou uz jako stare freefloaty, mas wastgate, VNT, mas elektronicke aktuatory, twinstage apod. Kdyz se aplikacnim inzenyrum TC povede, funguje paradne



ano , je to jak píšeš, ale myslíš , že u motorky, co má seriovejch cca 180-200PS hraje spotřebovaná mechanická energie až takovou roli???

Já bych Turbo nechtěl, je to složitej mechanizmus a složitě se to dolaďuje.Kompresor je proti tomu jednoduchost sama..

Někde jsem četl test, dali ho na V-roda a byl to mazec, navíc si to nevyžádalo žádný zvláštní úpravy a mohl jsi ho normálně sundat a měl jsi origo sérii...

N

(reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 22:28 | Nahoru | #19
mari> s tím V-rodem byl článek v ČMN, dával si tam sním nějakýho frajírka v porcheti na světlech

1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

29.6.2009 v 22:43 | Nahoru | #20
ať už turbo nebo kompresor, každopádně musíš vyměnit i celý střeva motoru+ spoustu dalších věcí v elektrice atd....nevím jestli se to zrovna na horneta vyplatí...jak už tady někdo psal když už, tak kup Busu, a ta skousne turbo i bez vnitřních úprav motoru...jinak turbíčko vychází okolo 50000,- tak hezkou zábavu

P.S. taky mě to lákalo, ale asi jsem se málo učil a proto nevydělávám tolik, co bych potřeboval

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

2.8.2009 v 21:16 | Nahoru | #21
jak se dívám taky s tím turbem na youtubku je video kde to montují na scootery tak já vemu nějaký turbo z octavky neco bude možná ve škole a mrdnu to na svou jawku na té se už nemá co pokurvit. a jestli vilítne pist s krouzkama s výfukem tak na pokus ti bude stat. yeptatm se tak bude to teoreticky a prakticky bude to fungovat? dikec turbáči


Naposledy editováno 02.08.2009 21:24:28

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

3.8.2009 v 15:09 | Nahoru | #22
blbeček na tom videu jen v tričku

1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

3.8.2009 v 18:37 | Nahoru | #23
TomeKX2 > Na 2T motoru by ti bylo turbo maximálně na ozdobu

Naposledy editováno 03.08.2009 18:46:10

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

3.8.2009 v 18:45 | Nahoru | #24
No vzhledem k tomu, kolik to turbo přidá, bych raději volil prodat sršně a koupit 1000RR které jede v základu skoro stejně



Naposledy editováno 03.08.2009 18:45:55

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

3.8.2009 v 18:46 | Nahoru | #25

1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

3.8.2009 v 18:49 | Nahoru | #26
A na 1000 RR se dá, už sehnat i Turbo kit KUK

Naposledy editováno 03.08.2009 18:50:17

Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

3.8.2009 v 18:56 | Nahoru | #27
napiš Lobovi ten se tím zabejvá

(reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

3.8.2009 v 21:59 | Nahoru | #28

SIWS>A na 1000 RR se dá, už sehnat i Turbo kit KUK



Jaj, to je mazec

1 reakcí na tento příspěvek Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

25.3.2010 v 10:51 | Nahoru | #29
Ale tak když mám 180 oslů v Hornetu udělá větší dojem než nějaký supersport co to má v základu. Navíc by to byla docela sranda:D. Mno a když srovnáte cenu kterou do toho dám a rozdíl moje motorky mezi tím supersportem, tak vám vyjde to že těch 50 do toho můžu v klidu nacpat.

(reakce na) Turbo, vacky, ventili a jine vymozenosti na H9

25.3.2010 v 10:57 | Nahoru | #30

DMC.motobiker>Podle mě kompresor přidá hodně na krouťáku, a turbo zase na výkonu, proto se kompresor používá hlavně na Muscle Cars, takže na V2 jedině kompresor, a na čtyřvála asi spíš turbo, bo stejně to má hovno krouťák a lepší už to stejně nebude...



uz asi po tisiciaprve ... vykon = kroutak x otacky .... z teto rovnice je jasne ze nejde zmenit kroutak aniz bys zvedl vykon a naopak..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist