bracha poridil Blada 94 s motorem 98 (918cc tusim), ted sem to byl zkouset a vytahl jsem jen 245 na 6, na 5ku 240 a 10500 ot (cervene je az v 11, omezovac asi ve 12 ?), ta 6 na 245 vylezla jen jednou, asi nahodou, jinak se spis drzela na 240. V TP ma psano 72kW a max 239, coz by teda asi odpovidalo, nicmene to bylo psano podle me jeste k tomu motoru 94, protoze pri vymene je tam psana jen vymena motoru a zmeny ve vykonu tam zapsane zadne nejsou. Normalne by ten motor mel davat 130 koni (asi 96kW).
Mozna je treba vymenit svicky a filtr, ale chci se zeptat, zda nevite jak by to pripadne mohlo byt snizene nejak prvoplanovite mechanicky? Diky.
1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
a osobne bych jako prvni po zkusenostech menil ten filtr, ale to ty vis..
no,a pak leda projit komplet ty karbce.. a hledat pricinu tam..
1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
Waclav: to bylo max na 5 co to dalo (tech 240 pri 10500), vicemene po rovine, ta 6tka pri 245 byla z mirneho kopce
1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
treba bych porovnal trysky,jestli jsou to ty co maji byt v originale
dyno bych nechal az na konec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
ověřit si, jestli se to chová normálně, nebo je to porucha mi připadá jako první logický krok.Opravovat něco co opravu nepotřebuje většinou vede akorát do průseru. Nicméně začít banálními úkony jako je kontrola vzduchového filtru a průchodnost palivové hadice je asi taky dobrý start:)
1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
proto me zajima jakym zpusobem to omezovali, jestli je mozne to jednoduse zrusit, pac nekdy je treba treba menit vacky apod. coz vyjde draho, tak jestli nekdo nevi jak se to u Blada delalo
samo ze co zkontroluju lehce, tak to udelam, jak uz tu bylo receno :)
RUTAN píše: Kovi_VTR>hmm..šťoural by ses v tom celý den a pokud by na ryskách nebyla míra (což je hodně častý případ), tak by jsi bez kalibru zjistil kulové. Nemluvím o tom, pokud je tam otevřený výfuk a jiné extras. Při troše štěstí by jsi při tom i něco ztratil, nebo zkurvil, což není u karbeců vůbec problém když člověk přesně neví co dělá..:))
ověřit si, jestli se to chová normálně, nebo je to porucha mi připadá jako první logický krok.Opravovat něco co opravu nepotřebuje většinou vede akorát do průseru. Nicméně začít banálními úkony jako je kontrola vzduchového filtru a průchodnost palivové hadice je asi taky dobrý start:)
ale pises blaboly..to co bych udelal jsem uz napsal vyse..a netrvalo by to dele nez hodinu..nevim proc bych mel pri kontrole karbecu neco zkurvit nebo ztratit,neznamena ze kdyz se to stalo tobe tak musi hned vsem.. :P
Buraku>to je dobre ze vis jak na to uz ;)
Bubrak ZX9R píše: Rutan: jojo vypada to na omezeni 98 koni co delali v Nemecku, je to dovoz z Nemecka v 97, a v 99 tam strcili motor 98 a je mozny ze ho taky dotahli z nemecka prave
proto me zajima jakym zpusobem to omezovali, jestli je mozne to jednoduse zrusit, pac nekdy je treba treba menit vacky apod. coz vyjde draho, tak jestli nekdo nevi jak se to u Blada delalo
samo ze co zkontroluju lehce, tak to udelam, jak uz tu bylo receno :)
kdyz menili motor,tak karbece urcite nechali puvodni a prave tam muze byt to omezeni.
podivej se tam uz konecne at se tu porad nedohadujeme ;)
1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
stejne tak mezi karbecem a hlavou se davaly zuzene pruchodky
je to u kazde motorky jinak...
1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
koupili sme karbece na 98, ale ty se zase nehodej k CDI nebo co, je tam nejake elektronicke ovladani neceho, co 94 nema a nema pro to elektroniku
takze to chce otevreny karbece na 94
ted uz se ale prodava a bracha se uci na GSXR1000 K2 Honda pude z baraku, parada
1 reakcí na tento příspěvek Snizeny vykon CBR 900 94, motor 98
Bubrak ZX10R>milion: sou tam skrceny karburatory, zkousely se tam jiny a uz to melo 130, neni v nich zadny hned viditelny rozdil, nekde neco uzsiho mozna
koupili sme karbece na 98, ale ty se zase nehodej k CDI nebo co, je tam nejake elektronicke ovladani neceho, co 94 nema a nema pro to elektroniku
takze to chce otevreny karbece na 94
ted uz se ale prodava a bracha se uci na GSXR1000 K2 Honda pude z baraku, parada
to je snimac natoceni klapky, upravuje to podle toho predstih, rek bych ze by to mohlo fungovat bez zapojeni tehle veci na origo cdi a na krbce z 98...
milion>jj ja jen protoze sem se vezl na 1999 cbr900rr nevim jestli sem se bal ale do 240 to jelo jak hovado a pak uz se tomu moc nechtelo - do tech 220 to lezlo jak divy pak to trosku zpomalilo a u tech 240 se to uz jen tak plazilo... je tam ladak ale jestli dynojet to nevim, ceho sem se vsimnul ze pri startu sem musel pridat plyn takze by to mozna mohli delat podtlaky co myslis?
No chce to vyzkouset nad tech 240. S tou brachovou sem proste vytahl 240 a vic to nejelo, resp. 245. Ani ta 5ka nevylezla do omezovace. Plny vykon musi lezt dal, aspon na 270.
Podtlakum nerozumim, a startovani s plynem muze mit ruzny duvody asi.