globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GO motoru R6 r.v. 2001
3.3.2009 v 16:32
Zdravím chlapi....mám malinkej dotaz. Kupuju R6 2001 a má najeto cca 31000km. Majitel vyměnil řetězovku,brzdový destičky,svíčky a olej, ale co dál když má tolik najeto? Nějaká rada? Díky.
Předchozí
1 2
Následující

GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:18 | Nahoru | #31
Bladovic> nzc Kazdopadne bez toho to je riziko kupovat... A natahovacky so skrytou zavadou do toho by sa mi fakt nechcelo... Radsej si pockaj kym to doriesi (kedze je financna kriza a chce to fakt predat tak ver ze to spravi)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:19 | Nahoru | #32

Bladovič>ofca> no, to bych asi měl udělat jak říkáš. Díky za radu



To bys mel Ja se prijet podivat na motorku, ktere kolisa volnobeh, nic nezkoumam, otocim se na podpatku a uz me tam neuvidej.

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:23 | Nahoru | #33
Ozzy_>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:25 | Nahoru | #34

Ozzy_>Bladovič>ofca> no, to bych asi měl udělat jak říkáš. Díky za radu

To bys mel Ja se prijet podivat na motorku, ktere kolisa volnobeh, nic nezkoumam, otocim se na podpatku a uz me tam neuvidej.



Jde o to,jestli to kolísá i po ohřátí motoru.

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:26 | Nahoru | #35
danik1> motor zařatej byl a kolísalo to na volnoběh

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:27 | Nahoru | #36

Bladovič>no já tu četl že by se při 30tis. km měla udělat GO motoru...


no a pak tam byla spousta smajlíků, že???to je totální kravina, u R6 bude tak první výměna při 60 tis a to tě bude čekat spojka a rozvody. fakt 30 tis je funglovka, jestli jsou ovšem poctivé, že??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:27 | Nahoru | #37

Ozzy_>Roubi_R1>Mám na R1 najeto 62 000

Tos nemel psat, ted uz ji nikdy v cechach neprodas, i kdyby byla pozlacena



Nemám nějak v úmyslu jí prodávat. Šlape jak má a bohatě vystačí. Krom toho vím, že stejně by nikdo neocenil péči, kterou jsem jí věnoval. Včetně všech investic. U nás se opravdu víc dá na to, že 10 let staré motorky mají najeto 20 000 a nejsou nikdy padlé ani ze stojánku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:30 | Nahoru | #38

Roubi_R1>
Nemám nějak v úmyslu jí prodávat. Šlape jak má a bohatě vystačí. Krom toho vím, že stejně by nikdo neocenil péči, kterou jsem jí věnoval. Včetně všech investic. U nás se opravdu víc dá na to, že 10 let staré motorky mají najeto 20 000 a nejsou nikdy padlé ani ze stojánku



Taktak, ja uz se taky smiril s tim ze po tyhle sezone je muj vymazlej fejzrik neprodejnej :) Protoze triletou masinu s 35 klackama uz si nikdo nekoupi Ale tak ja ji jeste par let prodavat nechci, tak mi to muze bejt taky jedno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:36 | Nahoru | #39
Ozzy_> já si teda nemyslim, že by byla ta tvoje maina neprodejná

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:45 | Nahoru | #40
A proč nejdeš do nějaký jiný,kolem roku 99?O něm tu píšou,že vložky měli o.k.Já osobně bych si nekoupil moto,která má pověst,že jí praskají vložky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 17:46 | Nahoru | #41

Roubi_R1>Mám na R1 najeto 62 000 a GO motoru ji čeká v 80 000. Teď jsem to řešil v Marimoto, opět jako každý rok jen klasický servis a výměna opotřebovaných částí. Každých 20 000 se mění svíčky, každou sezónu (nebo 10 000) olej+filtr, vzduchový filtr zkontrolovat. Ve 32tis to žádnou velkou generálku nepotřebuje, jestli necítíš, že je na ní něco v nepořádku. Nejlepší je, když chceš vědět co máš udělat a kolik co stojí normálně napsat mejla do servisu Yamaha. Pokaždé slušně odpověděli a napsali i odhadovanou cenu a rozsah.



No ty jsi ale sikovnej... u R1 menit olej po 10tis kdyz ma interval po 6tis To mas aby se ti to dobre pamatovalo ne?

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.3.2009 v 18:01 | Nahoru | #42

sharkis>Ozzy_> já si teda nemyslim, že by byla ta tvoje maina neprodejná



Vsechny 2 roky stary fazery maji do 10 kkm :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

4.3.2009 v 17:00 | Nahoru | #43

z-x-r>Roubi_R1>Mám na R1 najeto 62 000 a GO motoru ji čeká v 80 000. Teď jsem to řešil v Marimoto, opět jako každý rok jen klasický servis a výměna opotřebovaných částí. Každých 20 000 se mění svíčky, každou sezónu (nebo 10 000) olej+filtr, vzduchový filtr zkontrolovat. Ve 32tis to žádnou velkou generálku nepotřebuje, jestli necítíš, že je na ní něco v nepořádku. Nejlepší je, když chceš vědět co máš udělat a kolik co stojí normálně napsat mejla do servisu Yamaha. Pokaždé slušně odpověděli a napsali i odhadovanou cenu a rozsah.

No ty jsi ale sikovnej... u R1 menit olej po 10tis kdyz ma interval po 6tis To mas aby se ti to dobre pamatovalo ne?



Přesně jak píšeš a hlavně ty čísla byly konkrétně a přímo myšlené na R1 nebo jen takový nástřel, co asi tak by měl dělat (protože nemá R1, ale R6). Servisní intervaly si najde v manuálu, nebo mu to řeknou v servise. Já mám třeba 9 let vedenou servisní knížku a potvrzené všechny servisní intervaly, můžeš to stejné říci ty? Ale jinak máš pravdu, R1 ma vymenu oleje po 6000 a kazdý 1000 km tam půl litru nového dolejvám

Naposledy editováno 04.03.2009 17:10:02

GO motoru R6 r.v. 2001

5.3.2009 v 10:40 | Nahoru | #44
jako mašina s 38000 a ty chces dělat go? no tak to me vážně poser..hehe...yamahackej motor a konkretně R6 vydrží bez problému 100 000km, jen si hlídej vůle ventilů...a karbce...protože jsou háklivý na změnu počásí, ale jinak nic neřeš prosimtě...ta mašina tech 38000ani necítí...hehe

GO motoru R6 r.v. 2001

5.3.2009 v 10:59 | Nahoru | #45
Kolísajícího volnoběhu se boj... můžou to být jen ty podtlaky, ale fakt to může být i poškozenej povrch válce. Jestli nemá co skrývat, nechte změřit tlaky ve válcích, to by mělo ukázat vše, popř. stačí odpojit přefuk z bloku do airboxu, pokud z něj pod tlakem valí černej hnus s volejem, je to někde prasklý... oprava nerentabilní . Pokud to je jen podtlakama a budeš se o moto dobře starat, bez problémů přežije 100000

GO motoru R6 r.v. 2001

5.3.2009 v 15:29 | Nahoru | #46
zdar, mam R6 rok 99 a najeto 46000km. motor a ostatni naprosto OK. je to se serviskou z D, pravidelne servisovany v Yamaze.... Naprosto bez problemu...

a jestli ta tvoje ma 31tis, tak bych se toho nebal.. Navic pocet najetejch km maj vice-mene vsechny tyhle moto podobnej

GO motoru R6 r.v. 2001

5.3.2009 v 15:53 | Nahoru | #47
muj fichtl potřeboval GO už po 20tisících,tak radši rozpul motor,udělěj výbrus,dej nový ložiska a budeš v klidu,sice za to dáš 20klacků,a to se co no přece vyplatí

GO motoru R6 r.v. 2001

3.5.2009 v 20:02 | Nahoru | #48
Ja mam najeto 40 tisic a s toho jsem najel 20 sam a ted menim rozvodak a necham zrovna ventile a podtlaky a nic vic!Mechos rikal ze rozvodak je chytlej v zacatcich tak je vse ok!

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

3.5.2009 v 20:24 | Nahoru | #49
otas1> co do něj reješ hned

(reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001

9.5.2009 v 11:27 | Nahoru | #50
Roubi_R1> KDY MĚNIT MOTOROVÝ OLEJ

Na životnost oleje v zážehovém či vznětovém motoru a tedy na výměnný interval má vliv opravdu velmi mnoho faktorů a není jednoduché stanovit optimální kilometrový proběh pro určitý automobil. Limit, který doporučuje každá automobilka, je vždy maximální a nemusí vyhovovat zrovna provozu vašeho automobilu. Obecně lze říci to, co už jednou řečeno bylo: dodržujte maximální výměnné intervaly motorového oleje a při častějších jízdách v městském provozu nebo se studeným motorem tyto limity zkraťte přibližně o 20 - 30 %. Opravdu se to vyplatí. Analyzoval jsem olej z nového moderního motoru po 15 tis. km a myslím, že takových výměn by ten motor nevydržel mnoho. Podobný problém s olejem se pochopitelně neprojeví hned, ale určitě se podepíše na životnosti motoru.

Pro určení optimálního výměnného intervalu oleje lze jen doporučit, abyste si nechali zanalyzovat váš vyjetý motorový olej ve zkušební laboratoři. Na základě naměřených výsledků vám každý zkušený pracovník takové laboratoře může doporučit, zda byste měli příště výměnný interval zkrátit či zda máte rezervu a můžete využít maximální doporučený interval výměny oleje.

Nakonec ještě dvě věty o době použitelnosti motorového oleje. Vždy a u všech olejů se donedávna udávala doba použitelnosti v motoru jeden rok, nyní některé automobilky pro některé nové motory připouštějí i dva roky. Někteří motoristé si pletou tuto dobu použitelnosti oleje v motoru s dobou skladovatelnosti oleje v originálních a uzavřených obalech, která se u dnešních motorových olejů udává 4 až 5 roků.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 hanssik19 9 30.5.2024 v 12:06 Filipuč
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 ki 7 29.5.2024 v 16:44 zetor
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow


TOPlist