2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
Bladovič>ofca> no, to bych asi měl udělat jak říkáš. Díky za radu
To bys mel Ja se prijet podivat na motorku, ktere kolisa volnobeh, nic nezkoumam, otocim se na podpatku a uz me tam neuvidej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
Ozzy_>Bladovič>ofca> no, to bych asi měl udělat jak říkáš. Díky za radu
To bys mel Ja se prijet podivat na motorku, ktere kolisa volnobeh, nic nezkoumam, otocim se na podpatku a uz me tam neuvidej.
Jde o to,jestli to kolísá i po ohřátí motoru.
Bladovič>no já tu četl že by se při 30tis. km měla udělat GO motoru...
no a pak tam byla spousta smajlíků, že???to je totální kravina, u R6 bude tak první výměna při 60 tis a to tě bude čekat spojka a rozvody. fakt 30 tis je funglovka, jestli jsou ovšem poctivé, že??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
Ozzy_>Roubi_R1>Mám na R1 najeto 62 000
Tos nemel psat, ted uz ji nikdy v cechach neprodas, i kdyby byla pozlacena
Nemám nějak v úmyslu jí prodávat. Šlape jak má a bohatě vystačí. Krom toho vím, že stejně by nikdo neocenil péči, kterou jsem jí věnoval. Včetně všech investic. U nás se opravdu víc dá na to, že 10 let staré motorky mají najeto 20 000 a nejsou nikdy padlé ani ze stojánku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
Roubi_R1>
Nemám nějak v úmyslu jí prodávat. Šlape jak má a bohatě vystačí. Krom toho vím, že stejně by nikdo neocenil péči, kterou jsem jí věnoval. Včetně všech investic. U nás se opravdu víc dá na to, že 10 let staré motorky mají najeto 20 000 a nejsou nikdy padlé ani ze stojánku
Taktak, ja uz se taky smiril s tim ze po tyhle sezone je muj vymazlej fejzrik neprodejnej :) Protoze triletou masinu s 35 klackama uz si nikdo nekoupi Ale tak ja ji jeste par let prodavat nechci, tak mi to muze bejt taky jedno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
Roubi_R1>Mám na R1 najeto 62 000 a GO motoru ji čeká v 80 000. Teď jsem to řešil v Marimoto, opět jako každý rok jen klasický servis a výměna opotřebovaných částí. Každých 20 000 se mění svíčky, každou sezónu (nebo 10 000) olej+filtr, vzduchový filtr zkontrolovat. Ve 32tis to žádnou velkou generálku nepotřebuje, jestli necítíš, že je na ní něco v nepořádku. Nejlepší je, když chceš vědět co máš udělat a kolik co stojí normálně napsat mejla do servisu Yamaha. Pokaždé slušně odpověděli a napsali i odhadovanou cenu a rozsah.
No ty jsi ale sikovnej... u R1 menit olej po 10tis kdyz ma interval po 6tis To mas aby se ti to dobre pamatovalo ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GO motoru R6 r.v. 2001
z-x-r>Roubi_R1>Mám na R1 najeto 62 000 a GO motoru ji čeká v 80 000. Teď jsem to řešil v Marimoto, opět jako každý rok jen klasický servis a výměna opotřebovaných částí. Každých 20 000 se mění svíčky, každou sezónu (nebo 10 000) olej+filtr, vzduchový filtr zkontrolovat. Ve 32tis to žádnou velkou generálku nepotřebuje, jestli necítíš, že je na ní něco v nepořádku. Nejlepší je, když chceš vědět co máš udělat a kolik co stojí normálně napsat mejla do servisu Yamaha. Pokaždé slušně odpověděli a napsali i odhadovanou cenu a rozsah.
No ty jsi ale sikovnej... u R1 menit olej po 10tis kdyz ma interval po 6tis To mas aby se ti to dobre pamatovalo ne?
Přesně jak píšeš a hlavně ty čísla byly konkrétně a přímo myšlené na R1 nebo jen takový nástřel, co asi tak by měl dělat (protože nemá R1, ale R6). Servisní intervaly si najde v manuálu, nebo mu to řeknou v servise. Já mám třeba 9 let vedenou servisní knížku a potvrzené všechny servisní intervaly, můžeš to stejné říci ty? Ale jinak máš pravdu, R1 ma vymenu oleje po 6000 a kazdý 1000 km tam půl litru nového dolejvám
Naposledy editováno 04.03.2009 17:10:02
a jestli ta tvoje ma 31tis, tak bych se toho nebal.. Navic pocet najetejch km maj vice-mene vsechny tyhle moto podobnej
Na životnost oleje v zážehovém či vznětovém motoru a tedy na výměnný interval má vliv opravdu velmi mnoho faktorů a není jednoduché stanovit optimální kilometrový proběh pro určitý automobil. Limit, který doporučuje každá automobilka, je vždy maximální a nemusí vyhovovat zrovna provozu vašeho automobilu. Obecně lze říci to, co už jednou řečeno bylo: dodržujte maximální výměnné intervaly motorového oleje a při častějších jízdách v městském provozu nebo se studeným motorem tyto limity zkraťte přibližně o 20 - 30 %. Opravdu se to vyplatí. Analyzoval jsem olej z nového moderního motoru po 15 tis. km a myslím, že takových výměn by ten motor nevydržel mnoho. Podobný problém s olejem se pochopitelně neprojeví hned, ale určitě se podepíše na životnosti motoru.
Pro určení optimálního výměnného intervalu oleje lze jen doporučit, abyste si nechali zanalyzovat váš vyjetý motorový olej ve zkušební laboratoři. Na základě naměřených výsledků vám každý zkušený pracovník takové laboratoře může doporučit, zda byste měli příště výměnný interval zkrátit či zda máte rezervu a můžete využít maximální doporučený interval výměny oleje.
Nakonec ještě dvě věty o době použitelnosti motorového oleje. Vždy a u všech olejů se donedávna udávala doba použitelnosti v motoru jeden rok, nyní některé automobilky pro některé nové motory připouštějí i dva roky. Někteří motoristé si pletou tuto dobu použitelnosti oleje v motoru s dobou skladovatelnosti oleje v originálních a uzavřených obalech, která se u dnešních motorových olejů udává 4 až 5 roků.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prasklý první válec -Yamaha R6 1999 Yamaha YZF-R6 | hanssik19 | 9 | 30.5.2024 v 12:06 Filipuč |
KDE přídělat klíč NA yamaha R6 V Č.... Yamaha YZF-R6 | ki | 7 | 29.5.2024 v 16:44 zetor |
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 11 | 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |