globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Palivový kohút ZR7
10.2.2009 v 15:19
Ahoj, mám taký malý problém, snáď mi budete vedieť poradiť. Jedná sa mi o palivový kohút. Natankujem plnú, poloha ON, fičím si to po dialnici a začne to cukat,až to chcípne(1/2 nádrže).Trapne zastavim u krajnice, zase to nakopnem a fičím si to ďalej, až to dojde na rezervu a tam mi to zase chcípne. Skúšal som všetky polohy PRI,RES,ON. Všetko mi to v polovici nádrže,odreže benzín a ja musím zastaviť a znovu to naštartovať. Predpokladám,že to nebude normálne, máte s tým niekto skúsenosti? Neviete,kde by mohol byť problém? Dik za info. Je to dosť psycho.

Palivový kohút ZR7

10.2.2009 v 16:37 | Nahoru | #1
Podtlak v nádrži - ucpaný odvzdušnění?Když to chcípne,otvíráš nádrž se slyšitelným nasátím vzduchu?

Palivový kohút ZR7

11.2.2009 v 07:42 | Nahoru | #2
No to ma napadlo, ale nádrž otvorím normálne, bez toho, že by tam bol podtlak.

Palivový kohút ZR7

11.2.2009 v 07:50 | Nahoru | #3
Takže to chcípne - otevřeš nádrž,zavřeš - nic jinýho neděláš - znova nastartuješ a jedeš dál?Nebo nádrž neotvíráš?

Palivový kohút ZR7

11.2.2009 v 07:54 | Nahoru | #4
No párkrát som ju otvoril, aby som zistil,či mám palivo, ale normálne zastavím,musím to dať na PRI,aby sa nasosal benál, chvilku počkám a asi na 5 pokus to chytí, až to natahá benzín a fičím ďalej.

Palivový kohút ZR7

11.2.2009 v 09:06 | Nahoru | #5
Zkusil jsi ten kohout vyčistit. Na dálnici jedeš přeci jenom na vyšší otáčky. Třeba jen nestíhá přitíkat benzín. To by vysvětlovalo i to přeplněni.

Palivový kohút ZR7

11.2.2009 v 10:25 | Nahoru | #6
Hm,skúsim to vyčistit. Problém je ale v tom,že sa to vždy stane,akonáhle je objem nádrže na 1/2. Keď len tak jazdím do práce z práce 20km,tak to nemám problém. Problém sú cesty, bez zastavenia.No moc by ma to neštvalo,len je to nepraktické,napr predbieham auto,kamión a ono to chcípne v polovici 16metrovej nápravy,za mnou ďalsie auto,moto,no nepríjemný pocit. Tak to odstavím, zanadávam si. Predbežne to riešim tak,že tankujem, každých 120-150km.

Palivový kohút ZR7

11.2.2009 v 13:35 | Nahoru | #7
hele.. vypoj hadicku od karbcůů a dej polohu PRI nechej zavženou nádrž .. mělo by to chcát jako prase!! potom vytáhni hadičku podtlaku nasad ji na stříkačku udělej podtlak a otevři kohou do poloh jak ON,tak RES musí to valit stejně... jestli ne máš v hajzlu kohout vyhodit dát novej ,, nebudeš pravní .. hodně se to stává když se jede palba ale když se pojede pomale tak nikdy... jinak se monozřejmost že vyndáš kohou z nádrže a vypusuješ mikro sítko !

Palivový kohút ZR7

11.2.2009 v 15:03 | Nahoru | #8
No a co ten podtlak? Nemáš, třeba dírku (prasklinu) v tý hadičce od válce ke karbci, co otvírá membránu?

Palivový kohút ZR7

24.6.2009 v 20:22 | Nahoru | #9
...

Naposledy editováno 24.06.2009 20:24:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 Luci444 41 13.5.2024 v 05:38 Bremse
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 soccer 3 19.3.2024 v 09:12 xb
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 Binkeee 3 23.9.2023 v 08:48 krokoš
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 1155 63 16.9.2023 v 14:51 Firecracker
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 m.z. 65 9.6.2023 v 18:23 Čouda112


TOPlist