globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozvody
 
29.3.2007 v 20:52
Čus draci poďte jak poznam stav rovodoveho řetězu a v případě že je na ho je třeba měnit i kola na vačkách a klice..?díky

Rozvody

29.3.2007 v 21:10 | Nahoru | #1
no poslechem to začíná, potom vysunutím šponovákem , a potom informací ze servisního manualu kolik ve vzdálenost limitní a nebo v normě vytahání řetízku na počtu čepů tuším většinou asi 20 čepů se zmeří a tím se pozná jestli je na vyměnu nebo ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody

29.3.2007 v 21:22 | Nahoru | #2
Harry.m>Nejrychlejší je vymontovat šponovák a podívat se jak moc je vysunutej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozvody

29.3.2007 v 21:27 | Nahoru | #3
Ricard>>
hm nejlepší je když se ten šponovák při vyndání nastaví protože má strátu a potom se pozná uplny hh

(reakce na) Rozvody

29.3.2007 v 21:41 | Nahoru | #4
Mirek12>je možné že by dělali rachot kluzáky roz.řetězu?jsou poměrně ve špatném stavu

Rozvody

29.3.2007 v 22:01 | Nahoru | #5
ano možny to je jestli jsou prodřené až na kov , potom to pěkně šustí

1 reakcí na tento příspěvek Rozvody

30.3.2007 v 07:41 | Nahoru | #6
No tak tim měřením to moc nejde, páč jako každej řetěz ani rozvodovej nebejvá vytahanej rovnoměrně. Ty kluzáky já osobně mám 55 000 km a neni na nic ani poznat že po nich jezdí řetěz. Ale je možný že Suzuki je má z moduritu :D A kolečka se taky moc neopotřebovávaj ne? Nevim jak bych ho měnil já když je natvrdo na klice. Asi ti nezbyde nic jinýho než ho nechat vyměnit a hned budeš moudřejší :D Kolik to má vlastně najeto?

(reakce na) Rozvody

30.3.2007 v 23:20 | Nahoru | #7
simisim>kolem 55000 nepamatuji si to...právě že se zdaji dost vydřený....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist