globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Máte zkušenosti s tímto laďákem?
20.10.2008 v 20:39
Zdravím,
trochu koketuji s myšlenkou na laďák a zaujal mne tady ten malý IXIL - má jen 320 mm:
Laďák IXIL SHORT
Předchozí
1 2
Následující

Máte zkušenosti s tímto laďákem?

20.10.2008 v 21:02 | Nahoru | #1
Neber to jako rejpani, ale na co ze to chces namontovat? ... ja jen aby to nebylo ve stylu "co na tom, ze to nejede, hlavne at to dela ramus"

Máte zkušenosti s tímto laďákem?

20.10.2008 v 21:03 | Nahoru | #2
když tu motorku snad chceš prodávat ne?

Máte zkušenosti s tímto laďákem?

20.10.2008 v 21:23 | Nahoru | #3
Sim: Na ER-5. Ta jede... jako ER-5

Ročís: No právě asi ne. Leda by se přihlásil zájemce před tím, než koupím kufr, druhé plexi, laďák, možná KN filtr, padák na výfuk,... A pak bude neprodejná dlouhou dobu, zejména vyřeším-li uspokojově ochranu před větrem.

Naposledy editováno 20.10.2008 21:24:46

1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?

20.10.2008 v 21:27 | Nahoru | #4
moje zkušenost - laďák = vyhozený peníze.
Chvilku po koupi je to hustý, ale pak ten brajgl začne vadit.
Navíc 8000 za tak primitivní zařízení? To je špatnej vtip.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

20.10.2008 v 21:39 | Nahoru | #5
Vespa> No, všichni mi tvrdí, jak je to bezpečné... sám nevím. Mně osobně ten hluk třeba vadí, ale asi v helmě a za jízdy by mi to bylo putna .
Díky za názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 07:50 | Nahoru | #6
Generiq> Co je bezpecny? Mit nebo nemit ladak?

Vetsina lidi ramus obhajuje tim, ze kdyz uz jedou jako prasata, lidi o nich aspon vi - nicmene realita je v naprosty vetsine pripadu takova, ze o tobe nikdo nevi do chvile, nez kolem nej projedes - a cim rychlejc jedes a cim vic je vejfuk otevrenej, tim vetsi je to kontrast. Takze bych se nedivil tomu, kdyby se deda, kolem kteryho prosvistis, leknul a zpusobil nejakej pruser...

... na ladak na ER se vybodni, pro normalni jezdeni to jede v pohode i bez ladaku a pokud bys chtel, aby to jelo vic, prodej er, prihod usetrenych 8 tis za ladaka a porid sestku ctyrval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 08:08 | Nahoru | #7
Sim>
Ok, dám na rady starších a zkušenějších kolegů a ušetřené peníze investuju do rozumnéjší výbavy. Na laďák se teda vykašlu, máte recht .

Díky za rady.

EDIT: Cílem nebylo zvýšení rychlosti.

Naposledy editováno 21.10.2008 08:08:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 08:12 | Nahoru | #8

Cílem nebylo zvýšení rychlosti.



... no, kdyz se rozhlidnes po okoli, vetsinou je cilem prodlouzeni prirozeni ... ... a obcas to i funguje, dost casto sem pak slysel hlasku "ten s tim deravym vejfukem je takovej meg@cur@k"

(reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 08:22 | Nahoru | #9
Sim>

1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 08:41 | Nahoru | #10
no nevim pero mi nevyrostlo ale uz se mi uhlo dost kolaru co jeli vedle sebe. a normalne by zavadzali.

(reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 09:20 | Nahoru | #11
NaaR> tak BT1100 muší bejt slyšet trochu jinak než ER5. Co si budem povídat. ten zvuk řadovejch 2válů je i s laďákem takovej...divnej. U V2 (nebo trx850) je pěknej dunivej. řadovej spíš jen víc řve.

1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 09:24 | Nahoru | #12
me je to prijemny vylozene.jinak i er 5 nebo gs se da vykouzlit docela luxusni zvuk.aby to nervalo a pritom bylo slyset a neotravovalo te to po 50 km

Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 09:28 | Nahoru | #13
zvuk pořádného ladáku je super věc

2 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 10:20 | Nahoru | #14
mno kratkeho ixila mam vyhlidleho na ER-5 i ja.. o zvuk mi az tak mega nejde (i kdyz se zlobit nebudu, seriovy je takovy hodne nevyrazny), ale designove je to naprosta bomba, a oproti levnejsim Tenaxum, Creptusum apod. je homologovany, coz se hodi, a navic k nemu dodavaji sadu ktera umozni ladak a origo behem chvilky vymenit kdyby byla potreba... samozrejme ze pokud se nakonec rozhodnu do nej jit, bude to komplet s Dynojetem, KN filtrem a poctivym serizenim, ne ze jen nasadim koncovku a jedu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 10:27 | Nahoru | #15
Cosmogagy> No, ona ta montáž úrávě nebude tak jednoduchá . ER-5 má koncovku v jednom kuse se svody, takže ji musíš sundat ... asi flexou.

(reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 10:28 | Nahoru | #16

Generiq>Cosmogagy> No, ona ta montáž úrávě nebude tak jednoduchá . ER-5 má koncovku v jednom kuse se svody, takže ji musíš sundat ... asi flexou.



to je samozrejme pravda ale k vyfuku dostanes v baleni i sadu (prirubu nebo co??) kterou pak pridelas na ten origo urizly lauf (samozrejme ho musis uriznout nejak rozumne) a prave to ti umozni je jednoduse vymenovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 10:29 | Nahoru | #17
Cosmogagy> Jinak, jsem to měl namyšlené stejně - KN, Dyno + seřízení. Ale asi se na to fakt vyprdnu, jenom nechám seřídit karburátory a ventily + nechám vyměnit vzducháč (možná za KN).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 10:44 | Nahoru | #18

Generiq>Cosmogagy> Jinak, jsem to měl namyšlené stejně - KN, Dyno + seřízení. Ale asi se na to fakt vyprdnu, jenom nechám seřídit karburátory a ventily + nechám vyměnit vzducháč (možná za KN).



vykašlal bych se i na to KN, pokud má ER5 stejně jako GPZ molitanovej filtr tak ti to nic nepřinese, leda to můžeš rozhodit.

Tuhle motorku vážně nemá smysl nějak moc šlechtit, projeď se na něčem lepším a uvidíš ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 11:02 | Nahoru | #19
Stev> Už jsem zkoušel CBR 600 F (2002), CBF 600 S (2008).
Rychlejí bych na nich byl jenom na dálnici nebo v příkopě .
Cítím se stále zatáčetníkem, nejsem si jist, zda bych výměnou motorky udělal dobře. Mohl jsem ji teď vyměnit i za GSX 650F.

Když jsem projížděl ty výše zmíněné, říkal jsem si, je to príma, nefouká tolik, rychlejší odezva na plyn. Pak jsem je vrátil a říkám si: Poznám nějaký rozdíl mezi ER-5 a tímto? Má to pro mě význam za doplatek třeba 50 nebo 90 tisíc Kč, za další dluhy?

V podstatě je ten problém, že si nejsem jistý, v čem by to pro mě bylo lepší mít větší, těžší, silnější mašinu? Nákup kufrů a účinějšího plexi by mohl vyřešit problém, proč mi ER-5 nevyovuje a stálo by to třeba 10 tKč, které mám z ruky.

Na druhou stranu, zbytečně valit prachy do ER-5 do nějakého honění dvou koníků pro mě taky velkého významu nemá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 11:12 | Nahoru | #20
Generiq> Záleží jak jezdíš, pokud jezdíš v klidu a nezdá se Ti že bys potřeboval silnější tak je asi zbytečný měnit. Ještě je rozdíl v posazu, GPZ je pro mně trochu malá, nevím jak je na tom ER 5.

1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 11:18 | Nahoru | #21
mne je ER-5 tak akorat, na GPZ jsem nikdy nesedel, tak nemuzu posoudit...
jinac, ja mam na ni dane obyc modre plexi Puig od Louise, foto v profilu, a s tim ze by mi vadil vitr nebo tak problem nemam, ani pri delsi ceste rychlosti okolo 130+.. a vpodstate mit na ni kufry tak jsem taky spokojeny clovek, a nemusim menit...

edit: snad leda za nejaky novejsi kousek, ale to kdyz uz, tak asi sestku, novejsi ER-5 uz nee..

Naposledy editováno 21.10.2008 11:20:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 11:35 | Nahoru | #22
Stev> Pro mě není žádná motorka malá , spíše mívám opačný problém . Velikostně mi ER-5 vyhovuje.

Potřebu silnějšího motoru mám opravdu jenom na dálnici. V běžném provozu, na okrskách apod. jsem zatím vždy stačil (a v podstatě ujel) i mnohem silnějším mašinám.
Novou bych kupoval spíše z dlouhodobého hlediska a kvůli novějším technologiím (bezpečnosti a pohodlí - jako ABS, vstřikování, lepší ochrana před povětrnostními vlivy,...).

Díky za komentáře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 11:38 | Nahoru | #23
Cosmogagy> Myslím, že rozdíly v nové a starší ER-5 jsou dost poznat. Hlavně teda v brzdách (mnohem tužší a efektivnější) a tlumení (tvrdší přední vidle). Taky takové maličkosti jako větší a lepší nádrž, kryty tlumení jak vepředu vidlí tak vzadu v pružině a je i jiné sedlo .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 11:48 | Nahoru | #24

Generiq>Cosmogagy> Myslím, že rozdíly v nové a starší ER-5 jsou dost poznat. Hlavně teda v brzdách (mnohem tužší a efektivnější) a tlumení (tvrdší přední vidle). Taky takové maličkosti jako větší a lepší nádrž, kryty tlumení jak vepředu vidlí tak vzadu v pružině a je i jiné sedlo .



ja jsem videl i jel na novejsi ER-5, a v nekterych vecech je to pokrok, nicmene dle mne ne az tak vyrazny... a navic, absolutne se mi nelibi podsedlovka u novejsiho modelu takze pokud se rozhodnu prejit na jinou, bude to nejaky univerzal typu CBF600S nebo Versys se kteryma se da slusne vyblbnout (v ramci moznosti) a ktere mne podrzi i na delsi ceste...

Naposledy editováno 21.10.2008 11:49:00

(reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 11:55 | Nahoru | #25
Cosmogagy> Jo, no tak to je jasné, že nepůjdeš do ER5 z ER5.
Já taky kdybych ji prodal, tak koupím nějakou 600 ccm.

Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 12:01 | Nahoru | #26
No já bych se možná podíval po VFR 800 bez vtecu, nikdy jsem na tom nejel ale myslím že to bude výborná motorka. Ono píšeš že Ti ve všem vyhovuje, ale přeci jen na těch dospělejších motorkách to jde všechno tak nějak líp a bez námahy. Jen to chce mít rozum protože si na tom můžeš dovolit mnohem víc, což je potenciální průser.

2 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 12:10 | Nahoru | #27
kamos ma takovej na ninje 636 a je to mazecek

(reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 12:13 | Nahoru | #28

Generiq>Potřebu silnějšího motoru mám opravdu jenom na dálnici.



Ja sem na tom podobne, akorat ani na dalnici mi vykon nechybi - teda pokud se chci pohybovat v nebodovanym pasmu

Pokud jedu po normalni ceste a zacnu mit pocit, ze by to chtelo, aby to jelo vic, zatim to pokazdy skoncilo tak, ze sem se podival na otackomer, podradil o tri kvalty a najednou tam bylo vykonu az az

(reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 12:19 | Nahoru | #29
Tyger...8> Právě ten malý jediný se mi ze všech laďáků líbí

Sim> Nápodobně. Stačí podřadit a tradá ...

(reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?

21.10.2008 v 12:23 | Nahoru | #30
Tyger...8> nemontoval mu to tam náhodu Aleš Altman ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist