trochu koketuji s myšlenkou na laďák a zaujal mne tady ten malý IXIL - má jen 320 mm:
Laďák IXIL SHORT
Ročís: No právě asi ne. Leda by se přihlásil zájemce před tím, než koupím kufr, druhé plexi, laďák, možná KN filtr, padák na výfuk,... A pak bude neprodejná dlouhou dobu, zejména vyřeším-li uspokojově ochranu před větrem.
Naposledy editováno 20.10.2008 21:24:46
1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Chvilku po koupi je to hustý, ale pak ten brajgl začne vadit.
Navíc 8000 za tak primitivní zařízení? To je špatnej vtip.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Díky za názor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Vetsina lidi ramus obhajuje tim, ze kdyz uz jedou jako prasata, lidi o nich aspon vi - nicmene realita je v naprosty vetsine pripadu takova, ze o tobe nikdo nevi do chvile, nez kolem nej projedes - a cim rychlejc jedes a cim vic je vejfuk otevrenej, tim vetsi je to kontrast. Takze bych se nedivil tomu, kdyby se deda, kolem kteryho prosvistis, leknul a zpusobil nejakej pruser...
... na ladak na ER se vybodni, pro normalni jezdeni to jede v pohode i bez ladaku a pokud bys chtel, aby to jelo vic, prodej er, prihod usetrenych 8 tis za ladaka a porid sestku ctyrval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Ok, dám na rady starších a zkušenějších kolegů a ušetřené peníze investuju do rozumnéjší výbavy. Na laďák se teda vykašlu, máte recht .
Díky za rady.
EDIT: Cílem nebylo zvýšení rychlosti.
Naposledy editováno 21.10.2008 08:08:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Cílem nebylo zvýšení rychlosti.
... no, kdyz se rozhlidnes po okoli, vetsinou je cilem prodlouzeni prirozeni ... ... a obcas to i funguje, dost casto sem pak slysel hlasku "ten s tim deravym vejfukem je takovej meg@cur@k"
1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?
1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?
2 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Generiq>Cosmogagy> No, ona ta montáž úrávě nebude tak jednoduchá . ER-5 má koncovku v jednom kuse se svody, takže ji musíš sundat ... asi flexou.
to je samozrejme pravda ale k vyfuku dostanes v baleni i sadu (prirubu nebo co??) kterou pak pridelas na ten origo urizly lauf (samozrejme ho musis uriznout nejak rozumne) a prave to ti umozni je jednoduse vymenovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Generiq>Cosmogagy> Jinak, jsem to měl namyšlené stejně - KN, Dyno + seřízení. Ale asi se na to fakt vyprdnu, jenom nechám seřídit karburátory a ventily + nechám vyměnit vzducháč (možná za KN).
vykašlal bych se i na to KN, pokud má ER5 stejně jako GPZ molitanovej filtr tak ti to nic nepřinese, leda to můžeš rozhodit.
Tuhle motorku vážně nemá smysl nějak moc šlechtit, projeď se na něčem lepším a uvidíš ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Rychlejí bych na nich byl jenom na dálnici nebo v příkopě .
Cítím se stále zatáčetníkem, nejsem si jist, zda bych výměnou motorky udělal dobře. Mohl jsem ji teď vyměnit i za GSX 650F.
Když jsem projížděl ty výše zmíněné, říkal jsem si, je to príma, nefouká tolik, rychlejší odezva na plyn. Pak jsem je vrátil a říkám si: Poznám nějaký rozdíl mezi ER-5 a tímto? Má to pro mě význam za doplatek třeba 50 nebo 90 tisíc Kč, za další dluhy?
V podstatě je ten problém, že si nejsem jistý, v čem by to pro mě bylo lepší mít větší, těžší, silnější mašinu? Nákup kufrů a účinějšího plexi by mohl vyřešit problém, proč mi ER-5 nevyovuje a stálo by to třeba 10 tKč, které mám z ruky.
Na druhou stranu, zbytečně valit prachy do ER-5 do nějakého honění dvou koníků pro mě taky velkého významu nemá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
1 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?
jinac, ja mam na ni dane obyc modre plexi Puig od Louise, foto v profilu, a s tim ze by mi vadil vitr nebo tak problem nemam, ani pri delsi ceste rychlosti okolo 130+.. a vpodstate mit na ni kufry tak jsem taky spokojeny clovek, a nemusim menit...
edit: snad leda za nejaky novejsi kousek, ale to kdyz uz, tak asi sestku, novejsi ER-5 uz nee..
Naposledy editováno 21.10.2008 11:20:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Potřebu silnějšího motoru mám opravdu jenom na dálnici. V běžném provozu, na okrskách apod. jsem zatím vždy stačil (a v podstatě ujel) i mnohem silnějším mašinám.
Novou bych kupoval spíše z dlouhodobého hlediska a kvůli novějším technologiím (bezpečnosti a pohodlí - jako ABS, vstřikování, lepší ochrana před povětrnostními vlivy,...).
Díky za komentáře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Generiq>Cosmogagy> Myslím, že rozdíly v nové a starší ER-5 jsou dost poznat. Hlavně teda v brzdách (mnohem tužší a efektivnější) a tlumení (tvrdší přední vidle). Taky takové maličkosti jako větší a lepší nádrž, kryty tlumení jak vepředu vidlí tak vzadu v pružině a je i jiné sedlo .
ja jsem videl i jel na novejsi ER-5, a v nekterych vecech je to pokrok, nicmene dle mne ne az tak vyrazny... a navic, absolutne se mi nelibi podsedlovka u novejsiho modelu takze pokud se rozhodnu prejit na jinou, bude to nejaky univerzal typu CBF600S nebo Versys se kteryma se da slusne vyblbnout (v ramci moznosti) a ktere mne podrzi i na delsi ceste...
Naposledy editováno 21.10.2008 11:49:00
2 reakcí na tento příspěvek Máte zkušenosti s tímto laďákem?
Generiq>Potřebu silnějšího motoru mám opravdu jenom na dálnici.
Ja sem na tom podobne, akorat ani na dalnici mi vykon nechybi - teda pokud se chci pohybovat v nebodovanym pasmu
Pokud jedu po normalni ceste a zacnu mit pocit, ze by to chtelo, aby to jelo vic, zatim to pokazdy skoncilo tak, ze sem se podival na otackomer, podradil o tri kvalty a najednou tam bylo vykonu az az
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |