globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proc koleno na zem?
 
25.9.2008 v 13:50
Na prvni pohled asi debilni otazka, i na druhy . Je to otazka na ty, co umi a na zavodni jizdu (fakt nemluvim o tech, co maj v zatacce motorku rovne, sedi na boku, koleno vyspulene a sem tam skrtnou o asfalt).
Jak moc a z jakeho duvodu nejvic pouzivate koleno = slajdr na zemi? Uz se mi stalo, ze na okruhu beru typka, co krute drhne kolenem, pritom jsem si nikdy ani neskrt . Jasne, je to hlavne posedem, proto se ptam, k cemu je to dobre a vcem vam to pomaha.
Kdyz cucim na profiky, tak ti jezdi v neskutecnem naklonu a tam je to nejspis pro to, aby zabranili spadnuti masiny. Taky jsem si vsiml, ze pri rychle preklapecce ze strany na stranu se o to koleno zastavi. To je ale trochu jina liga ...
Takze frajeri s 2:20 v Brne, dik za vysvetleni, treba to jednou lopatam jako ja pomuze.
Předchozí
1 2
Následující

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 14:01 | Nahoru | #1
Tak,trošku jinak. Pozor na koleno, protože bývají i pády z toho jak to někdo pusí na koleno ale to koleno má strnule a ono mu zvedne kolo. Pak už jen klouže a letí.
Koleno se dává uvolněně a ne že bys s ním tlačil do asfaltu, nebo zastavoval natvrdo náklon.
Když nemluvíme o kolenu, ale o vysednutí při stejném náklonu umožní rychlejší projetí zatáčkou, díky změně těžiště.

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 14:07 | Nahoru | #2
Ale mám Brno až za 2:29

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 14:28 | Nahoru | #3
dedaj> s tím těžištěm to je jasné, i když u člověka s takovýmhle avatarem bych byl opatrný na jakékoliv rady
Jinak to koleno mě taky zajímá (ne, že bych jej chtěl někdy na svém stroji praktikovat )

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 14:29 | Nahoru | #4
Osobně nejsem žádnej závodník ... a koleno na zem nedávám (pááč by to asi špatně skončilo když mám textilní gatě )
ale abych se přiznal, tak do každé ostřejší zatáčky /pokud ji znám/ tak si povysednu a aby se lepe vešel tak strkám koleno o něco málo dopředu a dolů.
A nedělám to asi kvůl tomu abych vypadal jako mahr ale nějako je mi "proti srsrti" proste jen na tom sedět. Mám takovej divenje pocit sedět v náklonu jako prkno. Zkárka mám asi lepší "bezpečnější" pocit, že kdyby se to náhodou smeklo... tak to jen pustím-odhodím a budu se klouzat.. A hlavě když si takhle povysedneš ať už na jakoukoliv stranu tak pak máš takovou pozici ,že šáhnout po zadní brzdě je těžko realizovatelné, takže se nemusím bát ,že v panice bych náhodou skočil i po nic a tím to rovnou zadzdil.
Je to asi kravina ale takhle to vidím ja :\

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 14:31 | Nahoru | #5
fort> ten avatar je praktikace nácviku z knihy "Dokonalá jízda na motocyklu" kde demontrujou právě ,že najít těžiště jde a pak si i s 200kg moto může házet i ženská Tuhle kapitolu jsem v knize přeskočil páč jsem si říkal co kdybych to náhodou neudržel ale tohle dokázat může asi být dobrejpocit

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 14:33 | Nahoru | #6
dedaj> jo, to vysedani je jasna vec (i Stoner po Brne o tom mluvil, ze musi zlepsit ). Takze to koleno pak je spis pro "dobry pocit" jezdce.
Ale taky jsem cetl od Peska neco ve smyslu, ze kolenem obcas zabrani padu a reguluje naklon.

Takze kdyz se zeptam znovu, pri fakt velkych naklonech, to koleno je tam jen "co kdyby" nebo aktivne pomaha?

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 14:38 | Nahoru | #7
Mahdy> myslím, že při fakt velkých náklonech je to koleno na zemi proto ...protože ho zkrátka už nemáš kam jinam dát Se podívej někdy na fotky ze zatáček .. jak tam maj tu nohu napresovanou

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 14:42 | Nahoru | #8
Jj, neni to o kolenu, ale kdyz sedis jak knedlik a nevysednes, tak hrozi spis pad, pze ve stejnym naklonu mas teziste uplne jinde. Takze pokud chces pridat, vystrc pred zatackou prdel do strany a ramena taky smerem k asfaltu a uvidis, ze pri stejnym naklonu a polomeru zatacky pojedes rychlejc a s vetsi jistotou. Koleno max. pomaha k tomu, aby sis kontroloval podle toho jak mas nohu moc od motorky kdyz skrtas, jak velkej naklon mas, tj. jakou rezervu od zeme jeste mas

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 14:58 | Nahoru | #9
BoB_33246> Díky za vysvětlenou (ale zkoušet to nebudu)

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 14:59 | Nahoru | #10

BoB_33246>Mahdy> myslím, že při fakt velkých náklonech je to koleno na zemi proto ...protože ho zkrátka už nemáš kam jinam dát Se podívej někdy na fotky ze zatáček .. jak tam maj tu nohu napresovanou



jo, obcas ho cpou po kapotu, aby jim tam ta noha vlezla

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 15:11 | Nahoru | #11
Mně by docela zajímalo, jak často se může stát, že při škrtání kolenem o asfalt může člověk na našich silnicích potkat po cestě šutrák a podobnou překážku, která mu umožní dále cestovat už bez kolena

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 15:16 | Nahoru | #12

Elvis.>Jj, neni to o kolenu, ale kdyz sedis jak knedlik a nevysednes, tak hrozi spis pad, pze ve stejnym naklonu mas teziste uplne jinde. Takze pokud chces pridat, vystrc pred zatackou prdel do strany a ramena taky smerem k asfaltu a uvidis, ze pri stejnym naklonu a polomeru zatacky pojedes rychlejc a s vetsi jistotou. Koleno max. pomaha k tomu, aby sis kontroloval podle toho jak mas nohu moc od motorky kdyz skrtas, jak velkej naklon mas, tj. jakou rezervu od zeme jeste mas



Ja prave jak knedlik sedim, spolu se Stonerem na tom zapracuju .

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 15:56 | Nahoru | #13
Ale davat koleno na normal silnici chce uz radu zkusenosti a hodne velkou jistotu... Je dulezity mit dobre zahraty gumy, nemit na nich zadnej sajrajt, vedet, ze v ty zatacce, kam to posilam neni zadnej sajrajt (coz je dost casto problem, protoze proto, abys to dal na koleno musis jet hodne rychle a malokdy vidis do ty zatacky tak dobre, abys tohle vedel, aniz by sis ji predtim projel treba druhym nebo stejnym smerem). Z toho vyplyva: Na normal silnici se na koleno spis vyprdni a zkus si ho na okruhu a i tam bez krece... Zaklad je vysednuti a vystrceni kolene, pak to chce jen klid, zadnou krec a ono to prijde samo

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 16:07 | Nahoru | #14
VY JSTE BORCI NA ZASMATI......

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 16:44 | Nahoru | #15

horvila>VY JSTE BORCI NA ZASMATI......



to v kazdem pripade!!!

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 19:47 | Nahoru | #16
1. posun teziste
2. orientace v naklonu
3. kam jinam ho schovat??

thats all

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 20:02 | Nahoru | #17

Dawe02>
1. posun teziste
2. orientace v naklonu
3. kam jinam ho schovat??

thats all



Přesně jsi to vystihl.

1. souhlas i když s kolenem to zase tak moc společného nemá, ono těžiště se posouvá nejenom do boku ale u vpřed a vzad.
2. přesně proto jej závodníci vystrkují, přesné určení náklonu.
3. někdy to fakt tak vypadá

přidal bych
4. je to efektní při focení
5. obroušené slidery hvězd se draží za nehorázný prachy

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 20:11 | Nahoru | #18
ipetr> to preneseni polohy teziste jsem myslel spis k celemu vysedavani. To je rozhodne dominujici faktor. Podelna zmena polohy teziste zas tak zasadni neni, zatizeni kol se da ovladat jinou technikou (zmena geometrie, prace s dynamikou...)

Jinak faktory 4. a 5. jsou samozrejme nejdulezitejsi...

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 20:16 | Nahoru | #19
Na DVDcku MotoGP V zajeti rychlosti je krasne videt, jak (tusim) Mick Doohan nadzvedava kolenem motorku, ktery klouze v naklonu predni kolo a skoro se mu to povede. To ovsem neni jina liga, nybrz jina cast vesmiru

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 20:51 | Nahoru | #20
Mam taky dotaz... VFR 800 standartní cesty, žádná střelba ale když to sklopím do zatáčky vlevo tak se mi zklopí stupačka, hafo jisker, ženě se sklopí stupačka přiskřípne jí to nohu (boty už na prodřeny a většinou pak mě bije do zad) ale koleno mám od silnice pořád daleko.
když to sklopím doprava tak prvně motorka nadskočí jal se vezou po zemi svody a pak se opakuje situace z náklonu do leva i když ne tak drasticky na pravo ještě spolujezdcovy stupačku nesklápím .. zatím ji brousím jen boty... mate s tim někdo zkušenost?

Naposledy editováno 25.09.2008 20:57:00

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 21:39 | Nahoru | #21
Mega-CZ: u VTECu že dřou svody dřív než stupačka ? To se mi teda ještě nestalo a obě stupačky mám odřený :) To koleno je řekl bych o tom jak moc vysedneš...

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 21:47 | Nahoru | #22
Mega-CZ> musis vic vystrcit prdel Megaci

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 21:52 | Nahoru | #23
هذه الصفحة تحتوي على قائمة نسخ ويكيبيديا الرسمية تحت سلطة مؤسسة ويكيميديا بمختلف اللغات. ويكيبيديات الاختبار معروضة في مشروع ويكيميديا إنكباتور.

كل نسخ ويكيبيديا ال 253 مرتبة حسب عدد المقالات. الجدول يعرض اسم كل لغة بالإنجليزية (موصولة لمقالة ويكيبيديا الإنجليزية عن اللغة) والا "المحلي"، باللغة نفسها (موصولة للمقالة في موقع ويكي هذه اللغة). تعرض أيضا لكل ويكي كود اللغة المستخدم في مسارها وفي وصلات الإنترويكي لها (موصولة للصفحة الرئيسية المحلية)، بالإضافة للإحصاءات عن المقالات، التعديلات، الإداريين، المستخدمين، والصور (موصولة لصفحة خاصة محلية مناسبة).

ملاحظة: إضافة وصلة بالأسفل لا يؤدي إلى إنشاء ويكي جديد. لمزيد من المعلومات عن كيفية إنشاء ويكيبيديا بلغة جديدة، من فضلك انظر سياسة اللغة. (حاليا، مطورو ويكيبيديا المتطوعون مثقلون بالعمل ومشغولون. الرجاء الصبر.)

لو كان هناك موقع ويكي نشط غير موجود هنا، من فضلك اكتب ملاحظة في صفحة نقاش هذه المقالة، متضمنة وصلة إلى كل صفحات ويكيبيديا المعنية، وساعد في الدعاية للمجهود عن طريق الإعلان في القائمة البريدية، وفي أخبار ويكيميديا.

المعلومات في جدول عداد المقالات الرئيسي بالأسفل يتم الكتابة عليها بشكل كامل بانتظام بواسطة المحررين (باستخدام معلومات مجموعة تلقائيا من خاص:إحصاءات لكل ويكي)، لذا التعديلات للمدخلات الفردية لن تدوم طويلا، ولذا فهي بشكل عام غير ضرورية. لو هناك شيء خطأ في مدخلة غير لو كانت إحصاءاتها قديمة بشكل طفيف، اكتب عنه في صفحة النقاش.
Tady je to popsané podrobněji .

Proc koleno na zem?

25.9.2008 v 23:49 | Nahoru | #24

Slávek-TDM>Na DVDcku MotoGP V zajeti rychlosti je krasne videt, jak (tusim) Mick Doohan nadzvedava kolenem motorku, ktery klouze v naklonu predni kolo a skoro se mu to povede. To ovsem neni jina liga, nybrz jina cast vesmiru


Souhlasim, žávodníci jsou fakt magoři. Jak pošle brzdama v zatáčce přední kolo do smyku a aby ho vyrovnal to vosolí, takže jde do smyku i to zadní! Ty vole!

Proc koleno na zem?

26.9.2008 v 13:23 | Nahoru | #25

Dawe02>Mega-CZ> musis vic vystrcit prdel Megaci



Vystrčit... njn ale výš jak, když mam za sebou manželku... člověk se moc nepohne..popravdě mě spíš zajimalo jestli ma smysl to koleno vystrkovat a pokoušet se o ještě větší naklon když už to zavírá stupačky atd... proto jsem to psal. Popravdě pračkař říká že gumy snesou víc než psychika ale kolikrat když to manželce skřípne nohu a ja pak koukam kde ta silnic musela být tak mi ta fyzika trochu uniká a mam pocit že sklopit to ještě nepatrně víc tak začnu hoblovat plasty z kapotáží

Naposledy editováno 26.09.2008 13:25:21

Proc koleno na zem?

26.9.2008 v 13:40 | Nahoru | #26
Mega-CZ> hele nejsem priznivce rychle jizdy na silnici (i kdyz se obcas zapomenu) a s manzelkou bych moc neblbnul

Jinak kdyz vystrcis ten zadek ven, tak muzes prave mene klopit a zadne skripani nohou, maximalne si sjedes ty slidery.

Proc koleno na zem?

26.9.2008 v 14:00 | Nahoru | #27
Mega-CZ: VFR je do zatacky napytel, stupackama dre uz v nepatrnem naklonu. Kup jinou motorku.

Proc koleno na zem?

26.9.2008 v 14:07 | Nahoru | #28
Jinak k tomu kolenu, myslim si to co Dawe02 + jsem mel jeste lepsi pocit, kdyz sem o to koleno jakoby odlehcil sebe na motorce, ze nebyl takovej napor na gumy. Mozna.

To ze to nekdo zvedne kdyz pada je souhra umeni a taky stesti, ze se to zrovna vyvrbi tak ze se to povede. Ale proc tomu nejit naproti ze uz clovek to koleno na zemi ma.

1 reakcí na tento příspěvek Proc koleno na zem?

10.12.2008 v 13:18 | Nahoru | #29
Dina> je vidět že to psal odborník, rossi by to lépe nevysvětlil

jinak taky sedím jako prkno a stupačkou občas škrtnu, ale to vysednutí zkusím, mám tu jednu oblíbenou zatáčku kde se nemůžu dostat přes určitou rychlost, tak su zvědav o kolik zrychlím

(reakce na) Proc koleno na zem?

10.12.2008 v 13:23 | Nahoru | #30
dva_hrnce>
Napoprvé možná spíš zpomalíš - pokud nemáš vysedávání zažité. Ale jak to dostaneš pod kůži, tak věř, že budeš kua rychlejší

Naposledy editováno 10.12.2008 13:23:45
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist