CZokyn>Kup si ninju dvepade! Ze stoji moc? na prachy se vyser! Prachy budu, my tu nebudeme!
Za zacinal na ninji, a tedka mam...svete div se, porad ninju
+1 Presne, prachy budou, my nebudem lol
*edit* a este +1 ta ninja
Naposledy editováno 10.09.2008 19:42:09
lenkasiky>kluci ja si vazne rada necham poradit..a pokud ta slabsi bude slabsi,tak me to urcite vadit nebude..zvysovat se da vzdycky,ne???a pokud mi to bude vyhovovat,tak na ni klidne budu jezdit porad..navic taky mam syna a jeste dost malyho,takze nehodlam nic riskovat,ikdyz vzdycky to neni jen o masine a ridici,ale i o prasatech a stavech silnic,,coz vite nejlip sami...hm?
Paráda - to je rozumná řeč. Fakt začni na něčem lehkým a slabším. Řeknu to tak - začínal jsem na Suzuce SV650, a nikdy bych to nepřiznal ale Tobě to řeknu - málem jsem se z toho pos.al. Děkuju andělu strážnýmu že nademnou stál a že jsem první tisíce km přežil bez úhony. A nebudu ani říkat kolikrát jsem měl zadek sevřenej v pěst. Dnes už bych takovou hovadinu neudělal a začínal bych na něčem slabším a lehčím. Stejně jsem po roce zjistil že to není to pravý ořechový a koupil něco jinýho. A výsledek - děkuju bohu že jsem si nerozbil nikde hubu, do zatáčky pořád laboruju s nájezdem ale lepší se to - pomaličku a každýmu na potkání řeknu že jsem vůl že jsem takhle blbě začínal.
Přeber si to jak uznáš za vhodný - ale pamatuj že žijem jen jednou...
Jo a co usetris na masine, vraz do PORADNY vybavy. Je to jediny, co s toji mezi tebou a "tema venku".
Naposledy editováno 10.09.2008 21:38:15
Jinak abych poradil:Vysoka jsi,takze zavreny GS,E5,CB.Az se naucis tak otevrit.Levny motorky a na nauceni snad lepsi nejsou(snad ta mala Ninja),ale ty prvni tri mi proste prijdou vyhodnejsi,uz jenom z hlediska financni situace pac predpokladam ze obleceni nemas?
Proste se predpoklada ze auto jako zacatecnik muzes odrit a rychle jezdit nepotrebujes budes mit plny ruce volantu. U motorek se predpoklada ze to zahodis (fakt se levnejc opravujou nahace) a hlavne se pri tom muzes pekne zmrzacit. RIDIT MOTORKU JE TEZSI nez auto, a prumerna sportovni sestaka je rychlejsi a ma vetsi zrychleni nez ten petkovej bavorak. To vsechno na dvou kolech kde mezi tebou a stromama je jen kuze kterou si obleces, v bavoraku mas pred sebou motor a par vrstev plechu.
A uzila by sis pri prvnich jizdach ferrari ? Asi ne ;) U masin je to stejny.
Naposledy editováno 10.09.2008 22:04:41
Čau, Tom
Podle me je ale fakt blbost kupovat do zacatku velkej supersport z jedineho duvodu, je proste nehorazne tezkej a pokud pojedes slozitejsi trasu, tak misto toho abys ostatnim stacila, tak to budes v zatackach honit po cele silnici a modlit se aby v protismeru nic nejelo. Na lehke masine ne naucis jak to naklanet, jak rychle tocit, a proste jak se to chova v krizovych situacich. No a pak prejit na neco tezsiho.
www.motorkari.cz/forum-detail/
a odpověď zní - ŽÁDNEJ
plus dávám kopii svýho závazku z minula
Takže motorkářská veřejnosti, emoce se snad už uklidnily a já si tímto dávám kapitalistický závazek. Neříkám, kdy na TO dojde a obávám se, že to bude až po sezóně, páč v létě mám málo času. Dám si tu práci a VYVRÁTÍM A DO ZÁKLADU ROZCUPUJI zde oblíbenou TEORII O VHODNOSTI SUPERSPORTOVNÍHO MOTOCYKLU PRO ZAČÁTEČNÍKA. Psychicky se připravte na technickou přednášku hemžící se pojmy jako přilnavost, výkon, kroutící moment, zrychlení a samo zpomalení, ztráta adheze, kompresní poměr atakdále. Slibuju, že se pokusím to vysvětlit tak, aby to každej pochopil a uvítám spolupráci a případné dotazy těch, kteří se chtějí někam posunout a jsou schopni argumentovat. Než k tomu dojde, vyzývám všechny, kteří řeší toto dilema, aby se NENECHALI OVLIVNIT RADAMI které nejsou podloženy znalostmi problematiky. Těch mrtvol je fakt už dost.
Naposledy editováno 11.09.2008 04:46:57
Ozzy_>Ja bych se za dvacu nebo dvepade taky nestydel, a myslim ze si na tom sezonu / dve uzijes krasnyho motorkareni. Na kecy jako "abych nebyla brzda" se vykasli. Protoze nekdo kdo umi jezdit muze mit dvacu a ty na litru mu nebudes stacit. Protoze on to bude umet a ty se "potahnes jak smrad a zatacky budes tlacit".
Jo a co usetris na masine, vraz do PORADNY vybavy. Je to jediny, co s toji mezi tebou a "tema venku".
Souhlasím Já sem taky po 17 letech pauzy koupil v dubnu radši dvepade a sem rád, že je lehká a víc jak 140 z ní nevytáhnu. Proč? Kolikrát sem to měl v zatáčce nadoraz i tak. Na druhou stranu se nechci vytahovat, ale v místě, kde jezdím skoro denně sem v zatáčkách ujel i supersportu Nekupuj nic silnýho, máš doma dítě a to potřebuje mámu (mám čtyři, tak vím o čem mluvím ).
Sice docela slušně jede, ale člověku motka musí padnout nejen do oka!
Já na ni vypadám jak na minibiku..
A s moji výškou 175cm jsem podle kolegů na GSu jako chobotnice, za to si slušně kdekoliv zaparkuji a tu malou vobludu ustojím.
Dokonce jsem si už konečně troufla ji dávat sama na hlavák.. lol
Asi to už vypadá na změnu mota...
Axiom 1 - bude ti trvat cca 5000-10000 km, než na motyce "zdomácníš" a nebudeš muset dumat o řazení, brždění, než se naučíš brzdit přední brzdou a současně točit plynem, vypínat blinkry atdatd.
Když tě v týhle fázi bude ještě "rušit" nějakej zlomotor, kterej pod 2000 otáček cuká bo se mu to nelíbí a v 6000 tě najednou vystřelí ze zatáčky, tak to třeba (doufám) přežiješ, ale zaručuju, že si to nebudeš užívat.
Axiom 2 - výše uvedený motorky jsou relativně lehký, malý, maj úzký gumy. To vše znamená snadnou manipulaci na místě a snadný ovládání v malejch a středních rychlostech. Na maximálku pojedou taky nějakejch 140-150 km/h, takže zas taková brzda nebudeš.
Ostatně, já bejt začátečník, a někdo měl problém se mi přizpůsobit s rychlostí, tak se něj jednoduše vyprdnu, aspoň dokud si to nevychytám, abych bezpečně stíhal...
Axiom 3 - za stejný peníze budou tyhle motorky realtivně mladší a v lepším stavu než třeba sporty. Veškerej spotřební materiál jako gumy, řetězový sady, brzdový destičky budou o něco levnější, a jak někdo poznamenal, pády budou levnější. A vsadim se o láhev dobrý whisky, že ze začátku ti to tu a tam upadne, ani ne snad za jízdy, ale při parkování na štěrku, trávě, u pumpy a podobně.
Takže sumasumárum, zmíněný motorky budou dost tolerantní, s relativně menšíma provozníma nákladama a míň náročný na servis.
Nevýhoda samozřejmě je, že nebudeš úplně in u pumpy na Dubý a podobnejch místech, ale to stejně nebudeš, pokud nemáš dělo aspoň za 300+ kCZK, a nebo nelítáš hodně dobře. Pak už převažujou samý pozitiva.
Osobně jsem propagátor Cagivy River (šak zrovna jednu prodávame , přes smíšenou pověst je to fajn spolehlivej strojek, a v utaženejch zatáčkách se s tim daj prohánět i mnohem silnější stroje:
[URL=
Naposledy editováno 11.09.2008 17:21:54
ať pořídíš cokoli, hlavně opatrně
jen sem se snažil naznačit, ať se vyprdneš na ymydž a pořídíš si na začátek něco, čemu budeš velet ty a ne naopak...
jo a ftom seznamu sem zapomněl na kawu gpz 500
Naposledy editováno 11.09.2008 17:26:18