Naposledy editováno 02.03.2024 18:04:43
1 reakcí na tento příspěvek harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117
117 se davalo do CVO modelu, ale parametrove moc skok neni oproti 114. Loni se v CVO objevilo uz 121
Tohle bylo problem v 107
Tady to je taky zajimave povidani samo o sobe
Za mne teda na TC 103 je dostatecna az az
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117
harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117
harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117
Moc velke info jsem ti nedal ale furt jde zavilat na dilerstvo atam ti to popíšov konkretneji.
Za mne ti rikam, ze Twin Cam 103 uplne bez problemu. Nechapu na co je tam 5 a 6 v prevodovce pro normalni jezdeni Ty motorky jedou dostatecne, stejne jako treba i starsi Sportster 1200 s Evo motorem.
V serii ma pro mne M8 motor prilis uhlazeny chod a vykonove je to stejne nevyuzitelne pokud teda neplanujes dragster zavody a podobne souteze (nebo proste jen udelat nejakou stavbu/silenost). Tlaceni jsou do toho realne jen EPA kvuli emisim a v EU kvuli Euro samozrejme.
Nez vetsi motor bych ocenil aby se dal jednoduseji cistit po jizde 250km v desti
1 reakcí na tento příspěvek harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117
Ale ktyž třeba chceš jet trvale 160 tak nový točí cca 5 tis a starý motor točil, jestli dobře pamatuju, asi jen 3 tis. Prostě nový motor má jinak poskládané převody. Tedy aspon u Low Ridera.
Co se tyce ostatniho jako design, funkce nebo prave ram a jizdni vlastnosti tlumicu tak samozrejme pecka a pokrok, ale ........
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|