bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117
Ahoj všem příznivcům jedné stopy. Měl bych na Vás dotaz, jestli by jste mi napsali, zda jste jezdili na motorkách HD LOW RIDER S a ST s motory 114 a 117? Hlavní otázka zní - jak velký rozdíl v těchto motorech jste pozorovali? Jak VELKÝ je mezi nimi pocitově rozdíl? Díky všem a šťastné KM

Naposledy editováno 02.03.2024 18:04:43

1 reakcí na tento příspěvek harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117

2.3.2024 v 18:37 | Nahoru | #1
Tady mas mezi prvni a druhou generaci aneb mezi 107 a 114



117 se davalo do CVO modelu, ale parametrove moc skok neni oproti 114. Loni se v CVO objevilo uz 121

Tohle bylo problem v 107



Tady to je taky zajimave povidani samo o sobe



Za mne teda na TC 103 je dostatecna az az

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117

2.3.2024 v 20:59 | Nahoru | #2
puffybodie> Díky, hodně jsem přečetl, ale zajímá mě hlavně pocit z jízdy. Pokud jsi jel na S ku a ST - jak to na tebe působí. Budu rád za postřehy, tipy, rady. Jinak děkuji za videa

harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117

Skvělá odpověď, děkuji! 2.3.2024 v 21:08 | Nahoru | #3
Aj keby tu na tom niekto jazdil,tak pochybujem,že niekto vie detailne zhodnotiť rozdiel,lebo 114 vs 117 je tak malý rozdiel,že všetko je to podľa mňa len o hlave...Akonáhle vieš,že máš väčší objem,tsk podvedome mu pripisuješ viac,než reálne je....

harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117

Skvělá odpověď, děkuji! 2.3.2024 v 22:45 | Nahoru | #4
Kamos ma Sko 114 se zvednutim vykonem. Kdyz jezdil ST 117 ( predvadecku) tak mu pocitove prisla na stejno s tim ze byla v zakladu. Pochvaloval si to.
Moc velke info jsem ti nedal ale furt jde zavilat na dilerstvo atam ti to popíšov konkretneji.

(reakce na) harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117

3.3.2024 v 08:54 | Nahoru | #5
poky.m> Pri takovem kratkem svezeni bych stejne nic nepoznal (114 Fat Bob a Sportser S ale to je jiny motor).

Za mne ti rikam, ze Twin Cam 103 uplne bez problemu. Nechapu na co je tam 5 a 6 v prevodovce pro normalni jezdeni Ty motorky jedou dostatecne, stejne jako treba i starsi Sportster 1200 s Evo motorem.

V serii ma pro mne M8 motor prilis uhlazeny chod a vykonove je to stejne nevyuzitelne pokud teda neplanujes dragster zavody a podobne souteze (nebo proste jen udelat nejakou stavbu/silenost). Tlaceni jsou do toho realne jen EPA kvuli emisim a v EU kvuli Euro samozrejme.

Nez vetsi motor bych ocenil aby se dal jednoduseji cistit po jizde 250km v desti

1 reakcí na tento příspěvek harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117

Skvělá odpověď, děkuji! 3.3.2024 v 15:52 | Nahoru | #6
No já měl starý LR s TC 107 a ted mám LRST s M8 117. Podvozek je opravdu nesrovnatelně lepší s tím centrálním tlumičem. Zato u motoru se nemůžu zbavit pocitu že TC lépe zněl a lépe zatahoval zespodu. M8 opravdu můžeš točit jako kráva a pořád táhne, takže síla nechybí
Ale ktyž třeba chceš jet trvale 160 tak nový točí cca 5 tis a starý motor točil, jestli dobře pamatuju, asi jen 3 tis. Prostě nový motor má jinak poskládané převody. Tedy aspon u Low Ridera.

harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117

6.3.2024 v 19:56 | Nahoru | #7
Všem fakt moc díky za odpovědi!!

(reakce na) harley davidson - Rozdíl mezi motry 114 - 117

6.3.2024 v 20:00 | Nahoru | #8
steve2> To je to proc jsem do toho nesel. Zacina to byt proste japonsky motor. Cili vykon nekde v otackach a lidi pak nadseni jak to krasne vali 120 mil za hodinu a porad jede. Kdyz pominu, ze tady tak nikde nejde jezdit, tak kdybych chtel vykon v otackach a vysoke rychlosti, tak zustanu u sportovni.

Co se tyce ostatniho jako design, funkce nebo prave ram a jizdni vlastnosti tlumicu tak samozrejme pecka a pokrok, ale ........
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist