zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
cong156 píše: Honza-TA950> já na to mám svůj názor...
Jezdim teď na t7 a to je plivanec taky přimo do obličeje. Cena, jasně. Ale hlavně vzhled asi opije kdekoho. Jak se na tom člověk nadře a stejně to nemá kola na zemi, je hrozný. Ještě chvili se budu snažit a pak tam něco poladit musim. Se nehodlám zabít.
Tak si přešel na T7?
Ano vzhled opil i mě a motorku mám rád, ale už ji říkám kobyla těžká :D a pozoruju, že podvozek nějak vyměk, už jsem všechno překlikal, ale srát do ní peníze za úpravu nebudu.
Já jsem pro změnu koupil od mRKEF jedno WR 250 R a docela se těším na jaro. Myslím, že na T7 toho letos moc nenajedu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Potřebuju teď novější klidnej 2v. To splňuje t7 krásně. Pružiny dal okamžitě minulý majitel a docela jen předimenzoval. Ono to ve finále nevadí. Tlumeni muj styl absolutně nestíhá. Nebavim se tu o rychlym tempu, ale spiš plynulejší svižnějši turistice. Jo, i na to je to mimo.
Vše prostě kompenzuju já svýma dřeváckýma zkušenostma.
Já řikal, že až ji sezenu za 200k, tak ji vezmu. Vetsi hodnotu to nemá .
Ten, kdo draftoval Tarrese a delal celkove reklamu tomu stroji má doufám od starýho Yamahy už darovanej vlastní ostrov
Ale jak jsem řekl, je to teď přesně to, co potřebuji. Ono 2v jezdit všude možně je i svym zpusobem úchylka.
Špatny motorky nejsou, jen špatně zvolený
Naposledy editováno 09.01.2024 17:27:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vím třeba že u auta když jsem dal na stávající dobré tlumiče silnější pružiny, tlumiče přestaly stíhat a podvozek celkově neladil na hrbech.
já od 2V emigroval po zlomených zápěstích kvůli hmotnosti, ale jinak na to co jezdím by se dalo i na T7 a pořád mě to láká zpátky nebo přikoupit - ale není to úplně urgentní 701 je dobrý kompromis se slušným výkonem i na silnici, jen ty delší přejezdy nejsou ideální
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
jak jsem na T7 jezdil tak jak mi vyhovoval motor i posez, i na ot vyšší těžiště jsem si zvyknul tak z podvozku jsem byl takový rozpačitý - nevím jak to pospat vše to projelo, ve stupačkách se vedla dobře, ale při přesednutí z 701 prostě pocit z toho podvozku nebyl kdovíjaký prostě nefungoval tak dobře
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ale ja jsem spiš takovej zakaznik ktm strojů a jejich filosofii praktikuju pak i tam, kde to bylo myšleno jinak.
Takže moje nadávání je třeba brát vždy s rezervou. Však nadávám ještě kolikrát vic sám sobě . Pro mě to dobré a dostatečně bezpečné není.
Poradím si i s takovou technikou a přizpusobim se? Ano.
Ono je vše tak strašně subjektivní
Naposledy editováno 09.01.2024 19:47:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Motor je cestovni ,"enduro" samet. Fakt mě baví.
To těžiště je prostě špatný. Tam se neda mluvit jinak. 890r, desert sled...to jsou stroje, který váží stejně a mužu přehazovat hned z ruky do ruky a pokaždy zakroutim hlavou. Prostě vyvoj 90 let .
Ale hodinu na to na to prdim a je třeba se radovat z toho, co máš a ne co by být nemohlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
cong156 píše: ...
To těžiště je prostě špatný. Tam se neda mluvit jinak. 890r, desert sled...to jsou stroje, který váží stejně a mužu přehazovat hned z ruky do ruky a pokaždy zakroutim hlavou. Prostě vyvoj 90 let .
...
Zkusil jsi se svézt na nějaké předváděčce Tuareg 660? Ne že bych ho chtěl navrhovat, zajímalo by mě posouzení od náročného jezdce.
Pro mě to zatím není. Až budu moct výrazně více jezdit (až děti povyrostou), mám ho v hledáčku. Tou dobou by se už mohlo ukázat, jak je na tom se spolehlivostí.
Také bych na nej rad ziskal nejaky názor a nejlip v prostředích a situacich, ktery si vyberu. Jenže ani nezmam nikoho, kdo by ho měl v okolí i tom širším.
Jelikož vím, že se obcas vysypu jak pytel brambor, tak si také při vyberu hledám i ceny nahranich dilů a určitou dostupnost. A to je u aprilie u mě až za yamaha nebo ktm.
Zejména ty věže motorek... světla atd. Situace kdy ten předek rozesměju na nejakou stranu mi nejsou cizí.
Takže zatím jen takto z mého pohledu. Ono to seznameni s aprilkou snad časem přijde.
No... a krásný to taky neni. Jeste hnusnejsi nez ktm. Né že bych na tom lpěl, ale hlásit se to musí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Je prostě divnej. To je i muj lajckej nazor. Vsak i ta draha 210mm je takova moc nic. Chudák tlumic musi kde co zvladat na kratke dráze.
V jednom časaku, snad Motohouse, vyšel peknej článek o tom tlumeni. Standard, öhlins, WR Kyb.
Kdyztak kontaktovat autora, Gase, a info dodá.
Mě ta WR kyb davá zatim nejvetsi smysl. To jsem na tom jeste nejel. Ale ze bych si pak udelal tu T7 extreme sám .
Chci adventure turistku, která se nelekne. Žadny opičarny ala 300mm nejsou pro mojí myšlenku třeba.
Naposledy editováno 09.01.2024 20:43:47
Ale třeba pro mou postavu je T7 fakt blbě stavěna, 790 mne sedí víc, je mnohem menší trojuhelnik, v postoji pak az moc nízko riditka i na mne. Tuareg za mne super, jen je to Aprilie
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Snad až na tu guzzinu - ta je pro toho, kdo tohle hledá fakt pecka, akorát úplně né pro moje účely...nedovedu si předsavit, že bych to vláčel někde bahnem...
V-strom je pecka - seděl mi nejlíp geometrií (jsem poměrně velkej chlap) a když jsme na to sedl, rozjel se, řekl jsem "ty vole, to je přesně ono!" Než jsem se dostal na rovné cestě na cca 110 a myslel jsem, že mi upadnou nohy...ZLatá jawa s rozhozenou klikou, proti tomu..
Transalp je takovej divnej - možná bych si zvykl, jel jsem na něm opravdu krátce a sedl na něj přímo z kamarádovi tenere, na které jsem měl 200 km za sebou...Oproti ní mravenčí ve všech otáčkách do řidítek sedla a stupaček, lehčí mi zásadně nepřišel a to ta tenerka měla na sobě navěšeného tak 30-40 kg hovadin...
Tomu kamarádovi jsme tu Tenerku celý jeho vlastnictví hanil, skrz to vysoký těžiště, až jsem u ní skončil taky Kromě toho je to totiž v téhle třídě téměř dokonalý stroj - hlavně ten motor je čirá radost....docela jede a ničím neotravuje, spolehlivost je už legendární...Tak jsem ji koupil a snažím se s tím těžištěm bojovat, co to jde...Mám ji teď v garáži dost odstrojenou a pokaždé když vidím, jak je to postavený, tak bych ty konstruktéry nakopal do prdele...Fakt, jak někdo psal - na přelom tisíciletí dobrý, ale dnes...? Škoda, že ti japonci se, ani víc než 20 let po příchodu LC8, nenaučili s tím těžištěm pracovat...
Kdo na to sedne z KTM musí být z podvozku a geometrie zákonitě zklamanej...Já na motorce nikdy dobrej podvozek neměl, tak myslím budu v pohodě a holt se budu muset naučit jezdit i s tím těžištěm..
Edit: KTM a TUareg jsem raději nezkoušel - zde zvítězil naonec rozum v prvním kole...to je taková loterie a já moc nevsázím U tuarega pro mě byla poslední kapka umístění padáku přímo na motor - možná to je OK, ale...
Naposledy editováno 10.01.2024 09:03:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
A jak píše Wenca nade mnou, já na motce taky nikdy dobrej podvozek neměl, takže se raduju z toho co mám
Spousta lidi si predstavuje jaky to bude blaho kdyz si poridi top racing podvozek a pak casto jsou dost zklamani, kdyz to treba funguje i hur nez serie ... protoze tlumice funguji v rychlostech na ktere jsou stavene a malokdo z nas jezdi tempo co profici....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Silnice a offroad pneu ... u tyhle motorky a zadniho širokyho ráfku žadny nizky tlaky pod 1.0 nehrozí. Cp2 se dá jemně rozmotávat a na zadek sila posilat uplne normalne. Takže životnost dobrá.
Jezdim všude a kam se mi na výlet chce. Gumy se daji koupit nový. Od řijna do dubna se snad ani jiny než zavodní enduro pneu jezdit nedaji. Mekčí smes davam až s klesajicima teplotama.
Od dubna do řijna dam neco dle vyletu. Vetsinou nevyuzivam sady, ale kombinuju agresivnejsi predky s hladsimi zadky.
Předek - zadek
Mt21 + e07 plus např
C19 + motoz desert
Třeba ty origo pirelli str jsou supr. Ale takovy pneu nepotřebuju pro sebe. Ja si silnici užiju i na ožvejkanym drapáku. Protože mě nejaky vlnění, vibrace nebo hluk vubec nezajimaj
Přijeď někdy na vylet. , moto čundry, scramblerování...řikám tomu různě. Zábran mám oproti ostatním fakt míň a překonavat je holt při objevování třeba. Ale nemám potřebu si nad nikym nic dokazovat a pro parťáka klidne přepočitam trasu :)
Tu si na 90 procent zásadně neplánuju. Trasy svazujou myšlenky a kazí mi svobodu na moto . Jezdim spíš jen po Čr, po bodech a freestyle stylem. Baví mě to proste vsude.
I WR jsem užival timto zpusobem. Motat do bezvědomí a probudit vsechny koně v serpentýnach, vzápětí hup skrz potok na kopec...
Wr250r
3 roky, 30tis km
Za rok teda nájezd 10tis km. A nikdy me nenapadlo na tu prďavku dát jiný než ostrý pneu. Ta motorka je lehká, nejede. Životnost pruměrná předku bylo do 5tis km, zadku cca do 3tis. Km. Na léto tvrdší směs, na zimu měkčí.
Takže moc nechápu, když ji ma navic nekdo na polni vylety za barákem, že tam má neco jinyho. Ale každyho věc.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Mr.Dreamer píše: U mě by asi T7 docela jasně porazil Himl 450. Docela zírám na tu cenu, 147 za nový. Navíc je oproti Tenerce o 15kg lehčí. Těším se, až se na tom někde budu moci projet.
Cena rozhodně zajímavá... Papírově lehčí o 15, pocitově tak o 60kg...Stačí se podívat, kde má osu klikovky vúči osám kol HIml a kde tenere...při stejném zdvihu a podobné světlé výšce...I indové tohle zvládají líp než japonci..
Na druhou stranu...je to samo trochu jiná třída, dá se očekávat svérázný projev toho jednoválce - šepot květin jako u současnýho modelu už to nebude...A, že bych těm indiánům věřil - první vodník, první el. plyn, první kontrola trakce - že to zvládnou hned na první dobrou správně... Tak to moc nevěřím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
já docela zábrany mám, ale čím menší motorku pod sebou mám, tím je to lepší ... a docela se lepším .. a někdy mi to dokážou znechutit lidi, ale to je jen o moji hlavě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
On obyčejný turista je tak čitelná věc, že se jeho přitomnost dá docela spolehlivé určit. A beztak jdou mé zájmy dost mimo klasickej okruh zájmů ostátních.
Bude to kraj od kraje. A tím, že jezdím dost po čr, budu furt tvrdit, že žiju v ráji pro svý kratochvíle.
Je třeba být NAD věcí :). Foto kamaráda na mém bývalém WR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše:
V-strom je pecka - seděl mi nejlíp geometrií (jsem poměrně velkej chlap) a když jsme na to sedl, rozjel se, řekl jsem "ty vole, to je přesně ono!" Než jsem se dostal na rovné cestě na cca 110 a myslel jsem, že mi upadnou nohy...ZLatá jawa s rozhozenou klikou, proti tomu..
Ty vibrace do stupaček by třeba šly řešit pomocí silenbloků v uchycení, na Banditu tam mám silentbloky, ale nevím jak to tam přesně Stromek má udělané.
problém je když to dost lidí neřeší a jezdí všude a pak z toho vznikají zbytečné problémy
Pedl píše: Ty vibrace do stupaček by třeba šly řešit pomocí silenbloků v uchycení, na Banditu tam mám silentbloky, ale nevím jak to tam přesně Stromek má udělané.
Jo...napadlo mě to, i si třeba pohrát s hmotností těch stupaček, že by se ty kmity přesunuli třeba někam, kde tolik nevadí...ale zkoušel jsem obě metody kdysi na jawe a žádné velké zlepšení to nepřineslo...chvíli jsem to zvažoval, ale nakonec jsem šel na jistotu...
Vlnič píše: Motor má příjemný a pro mě dostatečně silný. Výkonu víc nepotřebuju.
Za mňa bol motor fajn, obzvlášť keď to porovnáš s moto "o triedu vyššie" (GS, KTM, Tiger, 790-900), ktoré mi neprišli o moc lepšie, niektoré skôr naopak. Akurát by som prijal, keby nebolo treba plyn toľko vytáčať, nemám rád, keď je zbytočne dlhá dráha ovládacích prvkov (plyn, záber spojky a pod.).Akurát to odpruženie mi nesadlo, na druhej strane na endurošprinte tento rok v Brne na nej niekto jazdil, pochopiteľne bol po chvíli úplne strhaný, ale použiteľné to zjavne je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
cong156 píše: V jednom časaku, snad Motohouse, vyšel peknej článek o tom tlumeni. Standard, öhlins, WR Kyb.
Jj, posledný Motohouse (12/23).Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |