zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Snad až na tu guzzinu - ta je pro toho, kdo tohle hledá fakt pecka, akorát úplně né pro moje účely...nedovedu si předsavit, že bych to vláčel někde bahnem...
V-strom je pecka - seděl mi nejlíp geometrií (jsem poměrně velkej chlap) a když jsme na to sedl, rozjel se, řekl jsem "ty vole, to je přesně ono!" Než jsem se dostal na rovné cestě na cca 110 a myslel jsem, že mi upadnou nohy...ZLatá jawa s rozhozenou klikou, proti tomu..
Transalp je takovej divnej - možná bych si zvykl, jel jsem na něm opravdu krátce a sedl na něj přímo z kamarádovi tenere, na které jsem měl 200 km za sebou...Oproti ní mravenčí ve všech otáčkách do řidítek sedla a stupaček, lehčí mi zásadně nepřišel a to ta tenerka měla na sobě navěšeného tak 30-40 kg hovadin...
Tomu kamarádovi jsme tu Tenerku celý jeho vlastnictví hanil, skrz to vysoký těžiště, až jsem u ní skončil taky Kromě toho je to totiž v téhle třídě téměř dokonalý stroj - hlavně ten motor je čirá radost....docela jede a ničím neotravuje, spolehlivost je už legendární...Tak jsem ji koupil a snažím se s tím těžištěm bojovat, co to jde...Mám ji teď v garáži dost odstrojenou a pokaždé když vidím, jak je to postavený, tak bych ty konstruktéry nakopal do prdele...Fakt, jak někdo psal - na přelom tisíciletí dobrý, ale dnes...? Škoda, že ti japonci se, ani víc než 20 let po příchodu LC8, nenaučili s tím těžištěm pracovat...
Kdo na to sedne z KTM musí být z podvozku a geometrie zákonitě zklamanej...Já na motorce nikdy dobrej podvozek neměl, tak myslím budu v pohodě a holt se budu muset naučit jezdit i s tím těžištěm..
Edit: KTM a TUareg jsem raději nezkoušel - zde zvítězil naonec rozum v prvním kole...to je taková loterie a já moc nevsázím U tuarega pro mě byla poslední kapka umístění padáku přímo na motor - možná to je OK, ale...
Naposledy editováno 10.01.2024 09:03:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Wenca24 píše:
V-strom je pecka - seděl mi nejlíp geometrií (jsem poměrně velkej chlap) a když jsme na to sedl, rozjel se, řekl jsem "ty vole, to je přesně ono!" Než jsem se dostal na rovné cestě na cca 110 a myslel jsem, že mi upadnou nohy...ZLatá jawa s rozhozenou klikou, proti tomu..
Ty vibrace do stupaček by třeba šly řešit pomocí silenbloků v uchycení, na Banditu tam mám silentbloky, ale nevím jak to tam přesně Stromek má udělané.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |