paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2024 v 09:01 | Nahoru | #1
Já jsem si z té střední třídy zkusil dost strojů Guzzi V85,Vstrom 800, Transalpa a Tenere...Nakonec jsem zvolil T7, jako pro mě nejlepší kompromis...Na každým stroji mi něco vadilo a byl jsem hodně překvapenej, že v dnešní době to neumí udělat nikdo tu motorku správně..
Snad až na tu guzzinu - ta je pro toho, kdo tohle hledá fakt pecka, akorát úplně né pro moje účely...nedovedu si předsavit, že bych to vláčel někde bahnem...
V-strom je pecka - seděl mi nejlíp geometrií (jsem poměrně velkej chlap) a když jsme na to sedl, rozjel se, řekl jsem "ty vole, to je přesně ono!" Než jsem se dostal na rovné cestě na cca 110 a myslel jsem, že mi upadnou nohy...ZLatá jawa s rozhozenou klikou, proti tomu..
Transalp je takovej divnej - možná bych si zvykl, jel jsem na něm opravdu krátce a sedl na něj přímo z kamarádovi tenere, na které jsem měl 200 km za sebou...Oproti ní mravenčí ve všech otáčkách do řidítek sedla a stupaček, lehčí mi zásadně nepřišel a to ta tenerka měla na sobě navěšeného tak 30-40 kg hovadin...
Tomu kamarádovi jsme tu Tenerku celý jeho vlastnictví hanil, skrz to vysoký těžiště, až jsem u ní skončil taky Kromě toho je to totiž v téhle třídě téměř dokonalý stroj - hlavně ten motor je čirá radost....docela jede a ničím neotravuje, spolehlivost je už legendární...Tak jsem ji koupil a snažím se s tím těžištěm bojovat, co to jde...Mám ji teď v garáži dost odstrojenou a pokaždé když vidím, jak je to postavený, tak bych ty konstruktéry nakopal do prdele...Fakt, jak někdo psal - na přelom tisíciletí dobrý, ale dnes...? Škoda, že ti japonci se, ani víc než 20 let po příchodu LC8, nenaučili s tím těžištěm pracovat...
Kdo na to sedne z KTM musí být z podvozku a geometrie zákonitě zklamanej...Já na motorce nikdy dobrej podvozek neměl, tak myslím budu v pohodě a holt se budu muset naučit jezdit i s tím těžištěm..

Edit: KTM a TUareg jsem raději nezkoušel - zde zvítězil naonec rozum v prvním kole...to je taková loterie a já moc nevsázím U tuarega pro mě byla poslední kapka umístění padáku přímo na motor - možná to je OK, ale...

Naposledy editováno 10.01.2024 09:03:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.1.2024 v 13:25 | Nahoru | #2

Wenca24 píše:
V-strom je pecka - seděl mi nejlíp geometrií (jsem poměrně velkej chlap) a když jsme na to sedl, rozjel se, řekl jsem "ty vole, to je přesně ono!" Než jsem se dostal na rovné cestě na cca 110 a myslel jsem, že mi upadnou nohy...ZLatá jawa s rozhozenou klikou, proti tomu..


Ty vibrace do stupaček by třeba šly řešit pomocí silenbloků v uchycení, na Banditu tam mám silentbloky, ale nevím jak to tam přesně Stromek má udělané.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist