Téma: Jakou cestovni motorku
2.6.2022 v 16:51
Zdravim. Chci si poridit nejakou cestovni motorku ktera bude pohodlna pro dva na delsi trasy. Byli jsme s manzelkou v Rakousku na Hornetovy a nebylo to uplne ono. Kdo mate nejake zkusenosti s cestovanim ve dvou prosim poradte. Dekuju

(reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 12:31 | Nahoru | #61

zahadnytajemny píše:
Já mám třeba obavu, zda se nouzově a na pár kilometrů můžeme přepravit dva dospělí (bez zavazadel) na CBR 500R s užitečnou hmotností 184 kg, když ho zatížíme cca +-200kg?



Imho úplně v klidu...

(reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 12:32 | Nahoru | #62

Gahan37 píše: Tak vzhledem k textu kdy je několik slov zvýrazněno tučně jde spíš o nával testosteronu po 22h


..tyhle krize středního věku jsou někdy docela úsměvný..

2 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 14:00 | Nahoru | #63
Ale no ták.. Tak jinak. Trasa z bodu a do bodu b. 1000 Km. Různé komunikace. Na čas. Kdo má zájem si to dát ? . Uvidíme co za mašinu bude tedy na vrcholu řetězce .. no ? Vyhecuju někoho ? Můžeme po Německu. Trasu si každý zvolí sám dle libosti. Aby to bylo spravedlivé tak dálnice max 50%

Naposledy editováno 07.06.2022 14:09:30

Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 14:11 | Nahoru | #64
..tam bude velikej komplex..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 14:13 | Nahoru | #65

Eddie83 píše: crestik> Chlapi já nemyslím jen po dálnici. Vždyť píšu že dálnici, zatáčky, okresky i městskou špičku. Právě že třeba v rejdech bude určitě lepší black, vfr a tak. A taky by mě zajímalo třeba chování převodovek od semaforu po semafor. No takový ty vlastnosti kombinovaný v různých situacích. Parta sporttourerů. Treba s jedním přespáním s pivkem večer. Zkrátka takovej trip silnejch rychlejch grandů. Žádný čumění po památkách. Ale jízdu na vrcholku potravinovýho motořetězce.



Hele, kolik jsi v životě jezdil motorek? Díky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 14:20 | Nahoru | #66

MedWed píše: Hele, kolik jsi v životě jezdil motorek? Díky...


řekl bych, že všechny *...takovej motocyklovej Chuck Norris

* nadlitry, samo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 14:28 | Nahoru | #67

selkie píše: řekl bych, že všechny *...takovej motocyklovej Chuck Norris

* nadlitry, samo...



Nech toho, vyplasis ho... tady má posty o K12 a pak o FJR... ale treba překvapí...

(reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 14:48 | Nahoru | #68

Eddie83 píše: Ale no ták.. Tak jinak. Trasa z bodu a do bodu b. 1000 Km. Různé komunikace. Na čas. Kdo má zájem si to dát ? . Uvidíme co za mašinu bude tedy na vrcholu řetězce .. no ? Vyhecuju někoho ? Můžeme po Německu. Trasu si každý zvolí sám dle libosti. Aby to bylo spravedlivé tak dálnice max 50%


Já nejedu, za A nemám čas, B litat 200 mimo drom je o ničem , C že je x lepších než já vím x let , D žena by mě stejně nepustila

(reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 15:09 | Nahoru | #69

Pajko píše: mariano> na hornetu nám nevyhovovalo hlavně nepohodli. Po třech dnech strávených v sedle cca 1500 km jsem si nemohl sednout ani ke stolu k obědu na židli. Takže od cestovní nové motorky bych očekával hlavně pohodlné sezení. Jinak Hornet je obecně dobrá motorka. A co se týče typu cestování tak spím a každou noc někde jinde a denně několik set kilometrů. Většina kilometrů po asfaltu.



takže jestli jezdíš na pohodu a bagáž supluje kreditka, nebo jestli jezdíš ostře v plné náloži, či kolik má být nosnost (jeden se do toho většinou vejde, ale jezdíte dva), zda spíše dálnice nebo jen okresky (i když 1500 km za tři dny je spíše na stítovky/okresky) už si má každý domyslet...

(reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 15:15 | Nahoru | #70

Eddie83 píše: Piwell> VFR sundám kdekoli a kdykoli. Stačí napsat kdy a kde. Dáme si to .. Zrovna nedávno to jeden zkoušel. A ve 260 se mu od větru zlomil krk. To já jel s el. plexi s prstem v nose. Předvedu kdykoliv.



až budeš mít čas a chuť se prohnat, dám ti kontakt na kámoše s vfr...nejezdí tedy moc po dálnici, ale v zatáčkách mu hned tak něco neujede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 15:42 | Nahoru | #71
MedWed> 16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 15:44 | Nahoru | #72

Eddie83 píše: MedWed> 16



a jaký a jak dlouho? mám tendence tomu moc nevěřit...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 15:46 | Nahoru | #73
MedWed> No protože jsem před tím fórum vůbec neřešil. Ale tak hergot co je jednoduššího ? Některou sobotu Rozvadov ? Zajezdime ne. Není třeba nikoho plašit . Dáme survivor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 15:49 | Nahoru | #74
Eddie83> Rozvedenej?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 15:50 | Nahoru | #75
MedWed> Cbr 1000.Black. Zzr.12.K12RS. K12.K13. a co ty ? nevěřílku. 2.7 letím na 1 zátah na KRK do Chorvatska. S jedním tankováním v půli cesty. Tak pojeď taky. No ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 16:19 | Nahoru | #76

Eddie83 píše: MedWed> No protože jsem před tím fórum vůbec neřešil. Ale tak hergot co je jednoduššího ? Některou sobotu Rozvadov ? Zajezdime ne. Není třeba nikoho plašit . Dáme survivor



Jo, setkáme se na půl cesty... aspoň se podívej odkud jsem, než budeš plácat podobnou picovinu

(reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 16:19 | Nahoru | #77

Eddie83 píše: MedWed> Cbr 1000.Black. Zzr.12.K12RS. K12.K13. a co ty ? nevěřílku. 2.7 letím na 1 zátah na KRK do Chorvatska. S jedním tankováním v půli cesty. Tak pojeď taky. No ....



... viz výše...

(reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 16:24 | Nahoru | #78

Kubák píše: Eddie83> Rozvedenej?



... au!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 16:26 | Nahoru | #79
MedWed> No vidíš. Tak já nemyslel jen tebe Texasane . A jinak šťastně ženatej

(reakce na) Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 16:56 | Nahoru | #80

Eddie83 píše: MedWed> No vidíš. Tak já nemyslel jen tebe Texasane . A jinak šťastně ženatej



... ale psal jsi to mě... a Texane, když už...

4 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 17:31 | Nahoru | #81
Má/měl tu někdo K1200 RS/GT?
Zcela vážně koukám do (německé) inzerce po K1200GT rok 2000-2005. Kdysi, když to bylo nové, jsem na tom na výstavě seděl a bylo to nejpohodlnější posaz co jsem zažil. Jediné, co mě odrazuje, je malý dojezd kvůli nízkému poměru nádrž/spotřeba.
FJR1300 mi posezem tolik nesedělo, na ST1300 jsem nikdy neseděl. Na Hondu jsem navíc trochu zanevřel po zkušenosti s jinýma 2 motorkama - jak začnou být 20 let starý, Honda na ně už nedodá skoro žádný díl. Už není a nebude. To favorizuje BMW s mnohem lepším přístupem k zajištění dílů.

Ono teda po té motorce jsem koukal už před 2 lety, jenže pak cestování i prostý nákup motorky v DE zařízl Covid. (očkovat se kvůli tomu nehodlám)

Jakou cestovni motorku

7.6.2022 v 17:35 | Nahoru | #82
K 1200 RS jsem měl tu po faceliftu. Byl to rok 2002. 96 Kw. Perfektní mašina. Čtyřválec letící cihla.Ptej se na co chceš.

Naposledy editováno 07.06.2022 17:36:13

(reakce na) Jakou cestovni motorku

8.6.2022 v 08:21 | Nahoru | #83
Deadman> já mam na FJR trochu zalomené nohy a posed je výrazně sportovnější než na estéčku...nevím zda by to šlo zkorigovat zvýšením řidítek

(reakce na) Jakou cestovni motorku

8.6.2022 v 09:34 | Nahoru | #84
Deadman> Tak to je ona krasavice. Tohle Kačko mělo při mém prodeji 118 tisíc a šlo jak hodinky.
Dá se komplet všechno nastavit. Jakákoliv poloha řídítek i stupaček. Pohodlná a spolehlivá. Sice trošku těžší ale stabilní s výbornou spotřebou do šesti litrů na dálku. Plexi ve dvou polohách, suchá jednolamelová spojka jako u auta. A hydroštely. Nemusíš seřizovat ventily. Fakt jsem s ní byl moc spokojenej. Kufry hodně velký. Myslím že na těch německých stránkách se určo dá sehnat krásná za pěknou cenu. Pokud máš jakýkoliv dotaz rád na vše odpovím. Eddie

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku

8.6.2022 v 11:09 | Nahoru | #85
Deadman> Jezdil jsem pár let K1200RS. Odešel posilovač brzd.............vyřešeno demontáží - takže brzdy normální, jen bez ABS. Prasklo mě ventilové sedlo při cestě do Portugalska.........vyhodil jsem termostat, dolil vylítanou vodu a dojel domů (vždy s bábou a plně naložen). Na enduru jsem si dojebal koleno, tak jsem jí poslal dál a koupil Triumph - byl lehčí, ovladatelnější. No a když se mě po operaci koleno zotavilo, našel jsem za dobrou cenu K1200GT.........a co myslíš - mám ji doma už sedmou sezonu.
Za pár dní odjezd Norsko.....plně naložen + pávík.......abych nebyl na dálnicích moc rychlý
Nedá se to pořádně tlačit, skoro necouvneš, trochu pomalejší reakce při překlápění - je to prostě "kus" železa. Ale na dvacetiletý stroj - ABS, kufry, tempomat, vyhřívané hefty, sedlo, plexi na elektriku a hlavně neskutečně stabilní podvozek.......a když se koukneš na prodejní ceny - tak trh v té samé cenové relaci nic vybavenějšího pro cestování nenabídne.
Mám plnou verzi - i s BC.................což mě pobavilo. Tlačítko, které ti pouze ukáže venkovní teplotu - to asi proto, aby jsi věděl, že tě má být zima

Jo a po benzinách koukám po cca 300km, abych dotankoval. Takže takový evropský standard. Má to palivoměr i kontrolku - takže přijdeš k mašině a přesně vidíš. A když při tankování vynuluješ počítadlo km (což už dělám tak nějak automaticky), tak to máš zcela přesné.

Naposledy editováno 08.06.2022 11:13:14

(reakce na) Jakou cestovni motorku

8.6.2022 v 11:30 | Nahoru | #86
Eddie83>
Brůča.>
Dík. S možností vyhození ABS počítám, to je jen natažení hadic ze starší verze bez ABS. Gufero na klice nebo ložisko v kardanu je pro mě sranda oprava. Prasklou hlavu bych řešit nechtěl, ale nikde jsem neslyšel, že by to bylo běžné. Slyšel jsem o že někomu odešla vodní pumpa, ale ta se dá považovat spíš za spotřební materiál jako na autě.
Tankování každých 300km je v pohodě, bál jsem se aby to nebylo max 200km, to by bylo na cesťák dost málo.

Jakou cestovni motorku

8.6.2022 v 11:53 | Nahoru | #87
Mám i R1150 GS - tam jsem posilovač i s ABS také vyhodil. Tam je to jednodušší. Pokud budeš mít K 1200 RS/GT, tak tam je elektrický tachometr a bere si impulsy ze zadního kola od ABS. Tam jsem to řešil po elektrické stránce tak, že jsem ponechal elektrickou část modulu ABS - jen jsem odpojil varovnou kontrolku do přístrojové desky, a demontoval jsem jen hydraulickou část se servomotory. Takže jsem měl funkční jak tachometr, tak i tempomat...........měl jsem RS s tempomatem.
Jinak je to prostě stará škola........gola sadu, momenťák a idealně mít v dílně "kočku".........ono totiž BMW stojí na stojánku a ten je chycen do převodovky - a když jí vyndáš, nemáš stojan.

Jakou cestovni motorku

8.6.2022 v 12:27 | Nahoru | #88

Zrovna se v tom vrtám, tak ještě vyměnit rychlospony k nádrži - ty plastové po cca 15 letech praskly. Opravoval jsem to v lese, a kdyby tam lesáci neměli odstavenou Nivu a traktor, které jsem úspěšně použil jako zdroj dílů, asi by pro mě musel odtah.
A jak vidíš, žádná speciál dílna.............na dvoře
Blbě se leze ke vzduchovému filtru, to musíš takhle oddeklovat a musíš sundat nádrž........tak alespoň zkontroluji kabeláž, vyfoukám myšince, poutahuji šroubečky a pod.
Momentálně koketuji s myšlenkou vytvořit do budoucna topení na kolena..........od chladičů. Má to dva, a kdyby se upravily deflektory, tak by to dokázalo vzduch hnát pod kapoty.......no a já bych si otevřel nějakou mřížku a byl bych pěkně v teplíčku.
Zkusím někde postupně poshánět kapoty abych mohl něco "dokurvit" a v případě neúspěchu s minimální škodou.

(reakce na) Jakou cestovni motorku

8.6.2022 v 12:42 | Nahoru | #89
Brůča.> Přesně tak. Je to fakt stabilní mašina. U GT jsem vždy koukal na ty rozšířené kapoty. To je mazec .... Tak jo. Super

2 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku

8.6.2022 v 20:13 | Nahoru | #90
Trochu mimo téma, protože tímhle fakt moc neporadím, ale je to zajímavé zamyšlení... Zamyšlení nad tím, jak se ten vozový park, nároky a možnosti lidí zmenily. Když já toho času v roce 2006 coby dvacetiletý sháněl motorku, na cesty, za rozumnou cenu pro studenta, nabízela se do 30 000,- (kolik to je reálně dnes? 60 000?), buď vylítaná Kawa či Sůza 500, nebo zachovalá Jawa 350/640. A tu jsem pořídil, v tu chvíli mi patřil svět, za mnou lítal roztrhaný asfalt a 850 km v kuse nebyl problém. A nakonec jsem se k ní zase vrátil. Movitější a starší kupovali Pegaso a Transalpa a GS měli ti největší borci, skoro vzácnost.... Máme se fakt dobře, jen aby to tak nějak zůstalo... Pěkný den přeji

Naposledy editováno 08.06.2022 20:14:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet ShihTzu 5 Včera v 12:44 FILODENDRON
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet pidivr20 6 20.10.2024 v 15:15 amirinda
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet jacobhornet 5 17.10.2024 v 16:17 granylator
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet Dzindra23 5 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet stevenn 1 24.9.2024 v 17:20 nevo7

TOPlist