2 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku
Naposledy editováno 07.06.2022 14:09:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
Eddie83 píše: crestik> Chlapi já nemyslím jen po dálnici. Vždyť píšu že dálnici, zatáčky, okresky i městskou špičku. Právě že třeba v rejdech bude určitě lepší black, vfr a tak. A taky by mě zajímalo třeba chování převodovek od semaforu po semafor. No takový ty vlastnosti kombinovaný v různých situacích. Parta sporttourerů. Treba s jedním přespáním s pivkem večer. Zkrátka takovej trip silnejch rychlejch grandů. Žádný čumění po památkách. Ale jízdu na vrcholku potravinovýho motořetězce.
Hele, kolik jsi v životě jezdil motorek? Díky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
MedWed píše: Hele, kolik jsi v životě jezdil motorek? Díky...
řekl bych, že všechny *...takovej motocyklovej Chuck Norris
* nadlitry, samo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
selkie píše: řekl bych, že všechny *...takovej motocyklovej Chuck Norris
* nadlitry, samo...
Nech toho, vyplasis ho... tady má posty o K12 a pak o FJR... ale treba překvapí...
Eddie83 píše: Ale no ták.. Tak jinak. Trasa z bodu a do bodu b. 1000 Km. Různé komunikace. Na čas. Kdo má zájem si to dát ? . Uvidíme co za mašinu bude tedy na vrcholu řetězce .. no ? Vyhecuju někoho ? Můžeme po Německu. Trasu si každý zvolí sám dle libosti. Aby to bylo spravedlivé tak dálnice max 50%
Já nejedu, za A nemám čas, B litat 200 mimo drom je o ničem , C že je x lepších než já vím x let , D žena by mě stejně nepustila
Pajko píše: mariano> na hornetu nám nevyhovovalo hlavně nepohodli. Po třech dnech strávených v sedle cca 1500 km jsem si nemohl sednout ani ke stolu k obědu na židli. Takže od cestovní nové motorky bych očekával hlavně pohodlné sezení. Jinak Hornet je obecně dobrá motorka. A co se týče typu cestování tak spím a každou noc někde jinde a denně několik set kilometrů. Většina kilometrů po asfaltu.
takže jestli jezdíš na pohodu a bagáž supluje kreditka, nebo jestli jezdíš ostře v plné náloži, či kolik má být nosnost (jeden se do toho většinou vejde, ale jezdíte dva), zda spíše dálnice nebo jen okresky (i když 1500 km za tři dny je spíše na stítovky/okresky) už si má každý domyslet...
Eddie83 píše: Piwell> VFR sundám kdekoli a kdykoli. Stačí napsat kdy a kde. Dáme si to .. Zrovna nedávno to jeden zkoušel. A ve 260 se mu od větru zlomil krk. To já jel s el. plexi s prstem v nose. Předvedu kdykoliv.
až budeš mít čas a chuť se prohnat, dám ti kontakt na kámoše s vfr...nejezdí tedy moc po dálnici, ale v zatáčkách mu hned tak něco neujede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
Eddie83 píše: MedWed> 16
a jaký a jak dlouho? mám tendence tomu moc nevěřit...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
Eddie83 píše: MedWed> No protože jsem před tím fórum vůbec neřešil. Ale tak hergot co je jednoduššího ? Některou sobotu Rozvadov ? Zajezdime ne. Není třeba nikoho plašit . Dáme survivor
Jo, setkáme se na půl cesty... aspoň se podívej odkud jsem, než budeš plácat podobnou picovinu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
4 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku
Zcela vážně koukám do (německé) inzerce po K1200GT rok 2000-2005. Kdysi, když to bylo nové, jsem na tom na výstavě seděl a bylo to nejpohodlnější posaz co jsem zažil. Jediné, co mě odrazuje, je malý dojezd kvůli nízkému poměru nádrž/spotřeba.
FJR1300 mi posezem tolik nesedělo, na ST1300 jsem nikdy neseděl. Na Hondu jsem navíc trochu zanevřel po zkušenosti s jinýma 2 motorkama - jak začnou být 20 let starý, Honda na ně už nedodá skoro žádný díl. Už není a nebude. To favorizuje BMW s mnohem lepším přístupem k zajištění dílů.
Ono teda po té motorce jsem koukal už před 2 lety, jenže pak cestování i prostý nákup motorky v DE zařízl Covid. (očkovat se kvůli tomu nehodlám)
Dá se komplet všechno nastavit. Jakákoliv poloha řídítek i stupaček. Pohodlná a spolehlivá. Sice trošku těžší ale stabilní s výbornou spotřebou do šesti litrů na dálku. Plexi ve dvou polohách, suchá jednolamelová spojka jako u auta. A hydroštely. Nemusíš seřizovat ventily. Fakt jsem s ní byl moc spokojenej. Kufry hodně velký. Myslím že na těch německých stránkách se určo dá sehnat krásná za pěknou cenu. Pokud máš jakýkoliv dotaz rád na vše odpovím. Eddie
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou cestovni motorku
Za pár dní odjezd Norsko.....plně naložen + pávík.......abych nebyl na dálnicích moc rychlý
Nedá se to pořádně tlačit, skoro necouvneš, trochu pomalejší reakce při překlápění - je to prostě "kus" železa. Ale na dvacetiletý stroj - ABS, kufry, tempomat, vyhřívané hefty, sedlo, plexi na elektriku a hlavně neskutečně stabilní podvozek.......a když se koukneš na prodejní ceny - tak trh v té samé cenové relaci nic vybavenějšího pro cestování nenabídne.
Mám plnou verzi - i s BC.................což mě pobavilo. Tlačítko, které ti pouze ukáže venkovní teplotu - to asi proto, aby jsi věděl, že tě má být zima
Jo a po benzinách koukám po cca 300km, abych dotankoval. Takže takový evropský standard. Má to palivoměr i kontrolku - takže přijdeš k mašině a přesně vidíš. A když při tankování vynuluješ počítadlo km (což už dělám tak nějak automaticky), tak to máš zcela přesné.
Naposledy editováno 08.06.2022 11:13:14
Brůča.>
Dík. S možností vyhození ABS počítám, to je jen natažení hadic ze starší verze bez ABS. Gufero na klice nebo ložisko v kardanu je pro mě sranda oprava. Prasklou hlavu bych řešit nechtěl, ale nikde jsem neslyšel, že by to bylo běžné. Slyšel jsem o že někomu odešla vodní pumpa, ale ta se dá považovat spíš za spotřební materiál jako na autě.
Tankování každých 300km je v pohodě, bál jsem se aby to nebylo max 200km, to by bylo na cesťák dost málo.
Jinak je to prostě stará škola........gola sadu, momenťák a idealně mít v dílně "kočku".........ono totiž BMW stojí na stojánku a ten je chycen do převodovky - a když jí vyndáš, nemáš stojan.
Zrovna se v tom vrtám, tak ještě vyměnit rychlospony k nádrži - ty plastové po cca 15 letech praskly. Opravoval jsem to v lese, a kdyby tam lesáci neměli odstavenou Nivu a traktor, které jsem úspěšně použil jako zdroj dílů, asi by pro mě musel odtah.
A jak vidíš, žádná speciál dílna.............na dvoře
Blbě se leze ke vzduchovému filtru, to musíš takhle oddeklovat a musíš sundat nádrž........tak alespoň zkontroluji kabeláž, vyfoukám myšince, poutahuji šroubečky a pod.
Momentálně koketuji s myšlenkou vytvořit do budoucna topení na kolena..........od chladičů. Má to dva, a kdyby se upravily deflektory, tak by to dokázalo vzduch hnát pod kapoty.......no a já bych si otevřel nějakou mřížku a byl bych pěkně v teplíčku.
Zkusím někde postupně poshánět kapoty abych mohl něco "dokurvit" a v případě neúspěchu s minimální škodou.
2 reakcí na tento příspěvek Jakou cestovni motorku
Naposledy editováno 08.06.2022 20:14:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak otevřít sedlo u horneta Honda CB 600F Hornet | ShihTzu | 5 | Včera v 12:44 FILODENDRON |
seřízení světlometu Honda CB 600F Hornet | pidivr20 | 6 | 20.10.2024 v 15:15 amirinda |
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |