Co je potřeba udělat:
- Karbce - někde okolo 4-5K je díra v plynu. Takže minimálně vyčistit a seřídit, případně i repas.
- Vyřešit přehřívání - v létě dojedu z Ruzyně na kulaťák a ručička už je v červeným poli. Vím, že chlazení je docela achilovka tohohle modelu (prostě jsem musel mít něco, co bude mít podobný komplikace jako M54ka v mým Báwu), ale už jsem si načetl nejrůznější možnosti a je i možný, že jenom blbě ukazuje budík (nevím, jak to ověřit). V nejhorším by se prostě jen udělal manuální spínač ventilátoru a doufalo se, že to bude stačit, ale radši bych to pořešil důkladněji. Tohle mě trápí nejvíc.
- Standartní servis - vyměnit, co jde vyměnit, namazat, co se má namazat, zkontrolovat... Jasný, olej si můžu udělat sám, ale když už tak bych to nechal udělat komplet. Druhá generace už nemá AVDS, takže vidle jsou standartní, ale stejně je sám dělat nechci (jsem na to moc levej, natvrdlej a línej).
- Prasklý podsedlový plasty, odřenej klín pod motorem, takže opravit a přelakovat (poškrábanou nádrž budu muset přežít vzhledem k tomu, že pod lakem je origo kropenatá samolepka, kterou těžko někdo sežene). Chápu že tohle není práce pro servis, ale bylo by fajn dát to někomu, kdo to dokáže zajistit.
- Líbilo by se mi dostat jí na původní výkon modelů A1-A2, jenže jiný karbce včetně lanek (nebo jenom dekly, to se mi nepodařilo zjistit), airbox nebo jeho úprava, otevření výfuků + sežízení... no docela sraní a faktem je, že lítá pěkně i teď, takže tohle není vyloženě nutné. Ale zas kdyby s tím měl někdo zkušenosti...
- Vyřešit každej další problém, na kterej se případně (určitě) narazí. To, že chybí pár šroubků, je rozbitej zámek sedla a podobný píčoviny neřeším, s tím si zvládnu poradit sám.
Jsou tam prostě věci, který si stejně sám neudělám, tak koketuju s myšlenkou někomu to dát. Teplickýho Charlieho na to asi neukecám dokud nedorekonstruuje (a možná ani pak) a nikoho jinýho neznám. Navíc kdyby se mělo pořádně vyřešit to přehřejvání, tak by to asi chtělo někoho, kdo už se v tom vrtal. Taky to nechci dát nějakýmu Frantovi z Horní Dolní, kterej to akorát dosere, a jít si pak za jeho zmrzačení sednout.
Neměl by někdo tip na někoho ideálně v rozumné vzdálenosti od SZ Čech (do Asie to nepovezu)? Nebo případně kdyby byl někdo zkušenější ochotnej poradit, byl bych taky rád. Třeba jsem jenom kokot (každopádně), co řeší píčoviny (běžně) a můžu to dát kamkoliv, ale stejně bych radši tip na někoho solidního. Nepotřebuju to mít na začátek sezóny a s tím, že by to něco stálo, počítám.
Jinak to obludný sedlo už jsem vyměnil za originál a plotny už jsem se taky zbavil.
Rolda89> Dosti z ruky, ale dík=)
Vítězslav_Máří> Díky za tip=)
assassin> Jj, s tím počítám. Ženskou nemám, tak můžu utrácet za píčoviny=D A jestli mám prachy utratit za píčoviny nebo za jednu velkou píčovinu... Navíc stejně jako Street Triple se mnou Kawa zůstane až do mojí smrti, tak proč jí nemít na cajku=)
1 reakcí na tento příspěvek Kam na servis s GPZ 900 R
co oslovit Fizzera?
1 reakcí na tento příspěvek Kam na servis s GPZ 900 R
MedWed> Co přesně myslíš těma gumama? Jako že jsem vemeno? To by souhlasilo=D
Fizzera znám jenom od vidění tady na fóru. Má dílnu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam na servis s GPZ 900 R
MedWed píše: tyhle gumy... už nevědí, co s prachama...
co oslovit Fizzera?
Hele, vím že se zrovna nemusíme, ale nic až tak hroznýho jsem ti snad neprovedl
Naposledy editováno 10.01.2022 16:32:08
2 reakcí na tento příspěvek Kam na servis s GPZ 900 R
MedWed> No taky doufám, že to nebude peklo O=) =D
Gahan37> Zas Ti u něj nechci zabírat místo =D Není to Vetešník, co ho zmiňoval Vítězslav_Máří? Liberec je ještě v pohodě, Brno je Asie =DD
Obdélník> Díky=) Louny mám za rohem. Koho tam znáš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam na servis s GPZ 900 R
Pokud máš zájem, pošlu ti SZ
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam na servis s GPZ 900 R
RED-MAN píše: Fizzer> Je to japonec, to bys měl jako odpočinek po italkách =D
MedWed> No taky doufám, že to nebude peklo O=) =D
Gahan37> Zas Ti u něj nechci zabírat místo =D Není to Vetešník, co ho zmiňoval Vítězslav_Máří? Liberec je ještě v pohodě, Brno je Asie =DD
Obdélník> Díky=) Louny mám za rohem. Koho tam znáš?
Tak dej vědět kdyby Ti nic nevyšlo….není to Vetešník ale myslím ze by ho Víťa mohl znát….na dobrý mechaniky je Liberec malej
3 reakcí na tento příspěvek Kam na servis s GPZ 900 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam na servis s GPZ 900 R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam na servis s GPZ 900 R
RED-MAN píše: Gahan37, Obdélník, Vítězslav_Máří> Čistě ze zvědavosti proč se veřejně neuvádějí jména mechaniků?
Tak já to neuvádím záměrně, vím, že má celý rok plno na servis a kapacitu si nenavýší…..takže případně poskytnout kontakt v sz jednotlivci je z mého pohledu jednodušší. Krom toho kdyby chtěl expandovat měl by tady třeba placenou reklamu….
1 reakcí na tento příspěvek Kam na servis s GPZ 900 R
RED-MAN píše: prostě jsem musel mít něco, co bude mít podobný komplikace jako M54ka v mým Báwu
Zrovna M54 patří mezi poměrně bezproblémové BMW z pohledu chlazení i celkově. A stejně jako v případě motorky, nejlepší servis dostane, když si ho uděláš sám ve své garáži. Chce to mít jen funkční viskospojku vrtule (životnost 2 roky, pokud ji na zimu i s vrtulí vyndáváš, tak 5 let) a jednou ročně profouknout zarostlé víčko nádobky (kompresorem, je na 2 atmosféry), nebo ho každé 2 roky vyměnit. Případně používat víčko z M57 (530D), to je jen na asi 1.4 atmosféry, tak se to zbytečně netlakuje. Pokud máš zaroslý ventil ve víčku, jako že vždy časem zaroste, tak ti dřív nebo později něco bouchne.
Neboj se toho, tyhle motory jsou jednoduché, vše se snadno naučíš.
Kdybys viděl, jak šílenou chladící soustavu má N42/N46... a ty rozvody
Naposledy editováno 11.01.2022 23:39:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kde mi obnoví honování bez výbrusu Kawasaki GPZ 900 | Klasik | 6 | 5.10.2020 v 16:26 docent |
Kde mi obnoví honování bez výbrusu [1, 2] Kawasaki GPZ 900 | Klasik | 51 | 29.9.2020 v 17:52 Kafoholik |
Prosím o pomoc, repase tlumičů Kawasaki GPZ 900 | Georgezz | 8 | 3.5.2020 v 08:28 Georgezz |
objednávky membrán karburátorů Honda CB 500, Kawasaki GPZ 900, Yamaha XS 400 | SmokinCBR | 5 | 16.3.2017 v 09:47 SmokinCBR |
Vyndání karburátorů Kawasaki GPZ 900 | Sinfected | 13 | 23.8.2015 v 21:51 Georg34 |