Co vy a na čem? By mě zajímalo, jestli se to děje i Japoncum, nebo jen plnokrevnejm Italum
Naposledy se mi to stalo se ZX6R v Brně na cílovce, když jsem podřazoval, najednou kravál tak jsem vymáčkl spojku a vzal to rovně do Kačerova. Naštěstí jsem to ustál
1 reakcí na tento příspěvek Falešný neutrál zas a znova
MG chce tvrdé řazení - prostě rumpál - a pak není problém.
Při jemném řazení mám neutrál mezi každou rychlostí
Jde o zvyk. JVK
JVK píše: U Moto Guzzi zcela běžné, když řadíš jemně - jako třeba na Pan Europenu.
MG chce tvrdé řazení - prostě rumpál - a pak není problém.
Při jemném řazení mám neutrál mezi každou rychlostí
Jde o zvyk. JVK
Jo. Přeskakuju mezi Japoncama a Guzznou, tak se mi to na MG děje celkem často. Rana to ale není. To až pak, když se z toho snažíš moc ukvapeně a neuváženě dostat.
1 reakcí na tento příspěvek Falešný neutrál zas a znova
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Falešný neutrál zas a znova
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Falešný neutrál zas a znova
Michi.RR píše: FiZzeR> U taloše se mi to nestalo ani jednou RSV II generace, ale to bude asi tím, že mě už předtím vyškolila japonka.
Však na RSV je italskej jenom design, motor je rotax
1 reakcí na tento příspěvek Falešný neutrál zas a znova
Ještě dodám, že když už se podaří ten "falešný" neutrál tak se žádný rachot, jak se tady popisuje, nekoná. Jen se při otočení heftem motor vytočí naprázdno, takže rachot ano, ale jen z výfuku
Naposledy editováno 16.04.2021 11:06:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Falešný neutrál zas a znova
FiZzeR píše: Kirdishack> Není sekvenční řazení, jo? Máš tam klasický dvojitý háčko, jo?
Každý chápe jak to bylo myšleno, ale čekal jsem že se někdo ozve Takže oprava...Myslel jsem sekvenční jako třeba u automatu, jen lehounce ťuk, ťuk.