potřeboval bych poradit nějaké cestovní enduro do 100 000Kč. Díval jsem se na DL650 nebo XL700 Transalp.
Je něco vhodnějšího, spolehlivějšího?
Bude to moje první moto, přechod ze skútru 125ccm po dodělání papírů. V autoškole jsem jezdil na FZ6-N, což je moje záloha v případě, že bych nesehnal vhodný cestovní stroj. Budu jezdit převážně silnice 80% a tak 20% horší cesta.
Hodně jsem na scootru cestoval, takže to samé bude i na moto.
Nechci zase nic extra starého.
Díky za tipy.
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
Co se týká BMW F650- nad tím jsem hodně uvažoval, nicméně to jsou staré ročníky v ceně okolo 100K, to se mi více zamlouvá ročník/design u XL700 Transalp. Jel jsem na XL600(nebo650) Transalpu,ročník 2000 a bylo to pro mě hodně pohodlné.
V-strom - pěkná motorka, viděl jsem ročník 2004 a už ten vypadal dobře. Zatím jsem na tom neseděl.
Kafoholik píše: ten DL650 bude za sto litrů slušnej a suchá je nějak 210 kilo myslím.
Varan je těžkej jak kráva, fakt moc. A zas tak to nejede, jak by mohlo. Ani nebrzdí a nic. Autobus pro postavy nad 120 kilo.
Neblázni.
210kg suchou má litr. 650 je o 20kg lehčí.
Varan je těžkej, uznávám, ale jen když ho tlačíš. Při jízdě naprosto v poho a vzhledem k dualním brzdám brzdí taky naprosto v pohodě. Otázka je, jestli pro začátečníka s tou váhou ...
V čem souhlasím, tak KLE500, to je výborná mašina. Rozhodně za 6tikilama nijak nezaostává ve výkonu, je relativně lehká, štíhlá, na danej segment umí bejt i dost terénní, když se daj dobrý gumy a ty kusy po faceliftu jsou a) hezký a b) maj myslím pořešený ty drobný nedostatky (pokud se nemýlím, tak magnety na altiku a ještě něco).
Je toho mraky a téma milion tady. Za mě třeba právě Strom 650 a nebo KLE 500.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
ihnaja píše: Jako mě se osobně nejvíce líbí FZ6-n. Nicméně občas chci zajet po horší cestě někam k rozhledně a podobně... A to mám obavy, že by stálo za to... Ta FZ6-n mi sedí i velikostně,5h v kuse jsem na tom seděl a bez problému.
Možná bys měl začít tím, že si ujasníš, co chceš .... líbí se ti naháč s výkonem 100 koní, ale vybíráš cendura s výkonem 50-60 koní. Jak asi myslíš, že tohle dopadne?
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
Naposledy editováno 04.11.2020 11:25:45
kotzitzaq píše: ihnaja> Na dojetí po polňačce, nebo horší cestě k rozhledně nepotřebuješ cenduro. Naháče zvládnou kde co. Já osobně s jedním (hodně nevhodným) projel mnoho cest i necest a třeba fidlimydli tady z motorkářů projel na SV650 nesmysl. Pokud je v plánu primárně asfalt a líbí se FZ6, tak bych se toho nebál.
Mám stejný názor. Je blbost si kupovat enduro kvůli dojetí 500 m k rozhledně. To dáš i na supersportu. Takže pokud to chceš jen kvuli tomu tak se na cenduro vyprdni.
Já osobně bych si to cenduro zdůvodnil spíše pohodlím na našich rozbitých cestách, že nemusíš brát ohled po jaké cestě jedeš a nebudeš z nějaké hrbolaté trojky rozbitý.
ihnaja píše: Proto sbírám postřehy, co doporučí jezdci a podobně
Ale přece si, bez urážky, nemyslíš, že jsi první, kdo tohle řeší, ne? Takových témat tu jsou stovky a to nepřeháním. Je na to i celá sekce "výběr moto". Máš tu motokatalog, kde najdeš vše včetně témat k dané motorce. Máš tu toho na týden čtení od rána do noci a získáš tím mnoho hodnotných informací. Jen nebýt línej.
Krom toho se stejně musíš jít a projet nějaké motorky.
mirapulec píše: Kle 500 mám asi 6 let a 40 tis.km.Vyborna motorka,ale na velké cestování moc není.Boli prdel jaxvin . Ale dá se, já nejvíc 600 za den,ale prdel zažívá středověk.Na tacho 92tis a jen základní servis+věci s ohledem k nájezdu.A časem půjdu asi do stromka.Tenere 700 je bohužel mimo fin možnosti
sedlo ihned přešít. Ten originál je nějaká pomsta vyhozeného technika od Kawasaki nebo si to nedokážu jinak vysvětlit. To se tak zvláštně shrbí a bolí z toho prdel jak sedět na šutrech. To kdo vymyslel toto
Docela rozumný je si individuálně dovézt to se pak v té ceně dostaneš na mnohdy lepší motorku ....
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
Strom je břichoplaz, ale do podmínek kam se s tím dá efektivně jet to je v klidu, stačí kryt abys nepoškodil filtr a výfuk. Do podmínek kde by ta výška vadila hodně, je rozumný koupit jinou motorku. Třeba i KLE, starýho Alpa... pokud to musí být dvouválec.
Ta KLE se nezdá, ale pro jednoho to je taky skvělá motorka. Za ty ceny co se prodávají to podle mě je hodně muziky i na dálky.
Nejvíc chyba by byla ( podle mě ) koupit novou a bez zkušenosí se to pokoušet vodit v terénu... Jednak CB500X není terénní motorka už vůbec, ani CFMOTO 650. TRK je těžká . To RVM bych volil já v této kategorii.
Chyba protože utratíš, budeš se bát abys to nepoškodil a ve finále to stejně poškodíš a to tě bude srát. Tak se jí zbavíš a ztráta jak hrom.
Já Stroma zvedal letos na jaře sadou od Marseluse, a musím říct, že když vyměníš kosti, a dáš redukce na vidle, tak se s geometrií nestane vůbec nic. Kromě světlé výšky nepozoruji žádnou změnu v chování. Jo když si někdo přehodí jenom kosti, nebo jenom zvedne vidlice. Tak to je jiná. Tam těch 60 mm rozdílu může udělat pěknou paseku. Ale to snad nikdo rozumný neudělá. K čemu by to bylo ? To by udělal jenom magor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
PaMi píše: Ale to snad nikdo rozumný neudělá. K čemu by to bylo ? To by udělal jenom magor.
No, to bys koukal co se někdy vidí...
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
Palomoto píše: tak zvedni zadek a zajeď si tam sám Není to až tak složitý a nikomu neplatíš. Byl jsem kupovat moto v DE, v IT i na Slovensku a na Slovensku to bylo asi nejsložitější
Jako vždy platí , jak moc je kdo schopen se domluvit cizím jazykem , vezli jsme motorku z Itálie náklady 7t ale domluvim se italsky a bylo to od autor servisu
Němci mluví většinou angl a mají při prodeji už připravené veškeré doklady ....
Gahan37 píše: Jako vždy platí , jak moc je kdo schopen se domluvit cizím jazykem , vezli jsme motorku z Itálie náklady 7t ale domluvim se italsky a bylo to od autor servisu
Němci mluví většinou angl a mají při prodeji už připravené veškeré doklady ....
Já se nedomluvim vůbec, ale mám kamarády a někteří se domluvi, tak jsem vzal kqmaráda na výlet I v IT stačila anglina. V DE je to jedno, domluvi se tam nemecky i anglicky.
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
Koukni na nabídku, vem peníze, sedni do auta, půjč si moto a svez se. Sám na tom budeš jezdit, koukat na to. Hlavně být spokojenej a jezdit.
Naposledy editováno 06.11.2020 11:09:18
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro okolo do 100 000Kč
Ubrus1 píše: Měřím 185 cm,váha 80 kg.Mám Versyse 650 r.v.2010.Nevěř tomu že je těžkej a má vysoko těžiště.Motorka je naprosto v poho!
A jel si na něčem jiným? Já měl Versyse víc jak 7let a jo, byl jsem spokojenej, dobrej stroj. Ale pokud sedneš na něco lepšího, tak už najednou není tak dobrej. Těžiště má opravdu zbytečně vysoko, stupačky taky, tím pádem nohy dost pokrčený, sedlo no, takový "stísněný". Dalo by se pokračovat.
Ale znova, neříkám, že je špatnej, vzpomínám na něj rád. Ale oproti novějším strojům už je znát, že je konstrukčně z roku 2006...
Naposledy editováno 06.11.2020 11:55:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Honda Transalp XL700V/ABS 2008 Honda XL 700V Transalp | lifik | 5 | 4.5.2024 v 20:32 MartinXL650V |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |