Kamošce odešel motor v GS500F 2007, tak ji pomáhám sehnat nový motor, zkouším vrakoviště, inzeráty atd...
Ale nikde nic.
Tak zkusím štěstí tady, jestli o něčem třeba nevíte..
Díky moc !
2 reakcí na tento příspěvek suzuki GS500F 2007 - motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki GS500F 2007 - motor
puffybodie píše: Hele ted strilim hodne od boku, ale neni GS500F v podstate jen GS500E s kapotazi? Aneb jak moc je rozdilny motor (pokud vubec) oproti GS500E, kterych jsou mrte v inzercich a i motor asi bude snadnejsi k sehnani.
Fko je novější, Ečko je starší, od obojího se dělali naked i kapoty. starší motory jsou černé a mají krapet menší výkon, jinak si myslím že jsou záměnné. Otázkou ale je co na to legislativa/stk.1 reakcí na tento příspěvek suzuki GS500F 2007 - motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki GS500F 2007 - motor
Robertek píše: Hodil bych tam motor z Éčka, číslo jemně vybrousil a precizně raznicemi vybouchal požadovaný typ. Tedy pokud nebude typ motoru souhlasit...
Na tebe se dá vždy spolehnout že plácneš nějakou blbostPro zakladatele: Posvětit výměnu motoru z jiného modelu je poměrně lítačka a platí se za to nějaké poplatky (vystavení potvrzení od Suzuki o záměnnosti motorů, ohledání Dekrou a změna údajů v TP) - osobně jsem toto nedělal, zkušenosti by mohli mít jiní uživatelé.
Co jsem ale kde četl/slyšel, je rychlejší, snažší a levnější opravit stávající motor a pokud je poškození příliš velíké tak sehnat stejný typ. Nebo, pokud je dobrá nabídka tak klidně vzít celou motorku po bouračce s dobrým motorem, přeházet, co se hodí a vrak poslat dál - ideálně v celku, na díly to budete rozprodávat po 50ti korunách pět let.
E: další věc je to, že i když si dáte tu práci a nabastlíte tam jiný model motoru, při prodeji značně klesne hodnota motorky a troufnu si říct že jí nikdo, kdo o tomhle modelu něco ví nekoupí.
Naposledy editováno 23.09.2020 08:48:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki GS500F 2007 - motor
Edit: Stejně to prodá za nic, vždyť je to stará rozpočtovka
Naposledy editováno 23.09.2020 11:56:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki GS500F 2007 - motor
Právě naopak... Podle dotazu chce motorku opravit a opravdu si nemyslím, že má potom v plánu jí rozstřelit ale spíš užívat a časem možná prodat. Když dá do novější motorky starší motor s vytvrdlejšíma guferama a těsněním a bůhvíjakým nájezdem, obrátí se to proti němu na požadovaným servisu a hodnota moto půjde dolů.
Za mě, pokud nejde sehnat zdravej motor a oprava stávajícího by přesáhla 30% ceny motorky, což je v tomto případě asi 15tisíc, bych dal tuto zadřenou za poloviční/dvoutřetinovu cenu pryč a koupil jinou. Jsem ale přesvědčenej že se nějakej motor časem objeví, největší šance bude asi ale na jaře, když se čerstvý ucha učej jak správně vlítnout do pangejtu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki GS500F 2007 - motor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki GS500F 2007 - motor
Robertek píše: grooll> Jj, tak ať si to přehazí do původního obalu..
tím myslíš vzít dobrý vačky + kliku + písty z motoru o 10 let staršího, to vše s úplně jiným tříděním a dost možná i jinými rozměry a naslepo je dát do vydřených karterů? No páni...2 reakcí na tento příspěvek suzuki GS500F 2007 - motor
Lutrak píše: MOTOR v puvodni motorce se zadřel během jízdy po dálnici.
Jestli ji za jízdy vytekl olej, tak at je holka rada, že to někde nezahodila a nerozbilo si držku...motor bych ani neopravoval, nemá to cenu...klika je po smrti, prebrusovat ji a dávat tam nové ložiska nemá smysl, za chvíli to umře znovu, to chce novou kliku a pokud se protočili loziska v karterech a ty jsou vydřené, tak ten motor rovnou vyhoďte, opravit jde vše, ale za jakou cenu...to stejné platí pro hlavu - vačice toho vydrží dost, točí se pomaleji, ale jestli bude vydřené uložení v hlavě, hlavu rovnou vyhodit, vyvařit to samozřejmě půjde, ale těžko říct, jestli by to pak dokázal někdo odfrezovat na požadovaný průměr ( asi jo) a dát na to záruku, že to bude ok (tepelná roztažnost a opětovné přidržení za jízdy)...jako těžko říct, ten původní motor by se musel kuchnout, ale všechno stojí prachy....pripadne opravit spodek a sehnat jinou hlavu, každopádně opravovat dvouhrnek bude určitě levnější než ctyrhrnek...koukni se taky na ebay.de atd...osobně bych volil Robertkovu cestu - motor ze staršího typu a precvakat na něm typ - oni to tak stejně všichni nakonec dělají - ba i ti místní Dušíni ( protože jim pak stejně nic jiného nezbyde)...ofiko postup (záměna typu motoru) přes Suzuki ani nezkousejte, pošlou vás do p.dele...
Naposledy editováno 24.09.2020 05:06:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki GS500F 2007 - motor
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS 500 vybratie motora z ramu Suzuki GS 500F | Geofrey | 0 | 8.3.2024 v 12:42 Geofrey |
Suzuki GS500(F)E poradna zapojení h... Suzuki GS 500F | Fxman | 1 | 19.11.2023 v 10:06 kaplos |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |
Výfuk pro Suzuki GS500F 2005 [1, 2] Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F | Dekron | 59 | 16.7.2023 v 16:10 Tank7 |
Suzuki gs 500f - ladění karburátorů... Suzuki GS 500F | Dekron | 2 | 21.5.2023 v 18:05 Dekron |