Prečítal som všetky diskusie na SK, CZ, aj veľa zahraničných, takže základný prehľad o tej mašine mám.
Chcem však poznať osobné a hlavne dlhodobé skúsenosti s touto mašinou od majiteľov. Vie mi niekto poradiť?
Všeobecne o Aprilii panuje názor že sú to jebky, drahý a nedostupný servis a podobne. No na žiadnom fóre som nenarazil na nejaké zvláštne závady (okrem tých známych ako palivový systém a ďalšie) ktoré nemajú aj iné motorky, vrátane toľko ospevovaného Varadera.
Takže aké máte skúsenosti? Dobré aj zlé, hlavne čo sa týka spoľahlivosti, údržby, nákladov a servisu.
Vopred dík
Nicméně svoje Capo jsem prodal před 1,5 rokem, když mělo 50.000 a od té doby jezdí a jezdí zcela bez závad. Každopádně rakouské srdce od Rotaxu údajně vydrží 200.000
Po Caponordovi jsem si koupil zánovní Ténérku a i když vim, že to nejde srovnat, tak musim uvést, že provoz 1 válce má asi tak poloviční náklady.
Spotřebou jsem u Caponorda byl v průměru kolem 7 litrů, jel jsem za 5 i za 9. Je to pohodlný, silný a rychlý. Oproti Varaderu to ve mně pořád vzbouzelo hromadů emocí. Měl jsem na něm vysoký plexi a ochrana před větrem byla naprosto úžasná, přičemž motorka nebyla náchylná na boční vítr, což sice nechápu, ale je to tak. Co se týče servisu a dílů tak nebudu rozvíjet nějaký dlouhý úvahy, jen ti řeknu, že u japonců je vše "poměrně levný" a hlavně to je k sehnání. A nečeká se měsíce.
A nejvíc asi oceníš, že na rozdíl od Varadera, V-Stroma nebo BMW jich nepotkáš na každém parkovišti kolonu .
(Z tohto pohľadu by bolo asi lepšie BMW, predsalen je to ľahšie servisovateľné v garáži.)
Do úvahy eśte pripadá GSko a naháč Rko od BMW. Ten naháč síce nie je enduro. No ceny BMW sú trošku inde...
1 reakcí na tento příspěvek skúsenosti a výber Aprilia Caponord
Jinak jezdíme většinou ve dvou a spotřeba se pohybuje do 7 litrů. A jak už někdo psal motorka i ve mě každou jízdu vzbuzuje emoce. Mám na kapíkovi LeoVince což mu prospělo hlavně po zvukové stránce a taky K&N filtr. Po instalaci těchto komponent začala motorka víc brzdit motorem než s origo výfukama. Jsem s ním velmi spokojen a rozhodně bych se orientoval na rok 2004 a výš.
Naposledy editováno 07.11.2010 20:03:04
otompotom>Ahoj mám taky Caponorda a po koupi jsem řešil dvě závaty. bylo vyteklé štelování předpětí pružiny. To lze opravit za 50Kč a trochu času.Další bylo prasklé rychlospojky benzínového vedení. To je věc kterou doporučuji po koupi hned vyměnit za kovové! jak už tu bylo psáno tohle najdeš na www.etv1000.deg.cz
Jinak jezdíme většinou ve dvou a spotřeba se pohybuje do 7 litrů. A jak už někdo psal motorka i ve mě každou jízdu vzbuzuje emoce. Mám na kapíkovi LeoVince což mu prospělo hlavně po zvukové stránce a taky K&N filtr. Po instalaci těchto komponent začala motorka víc brzdit motorem než s origo výfukama. Jsem s ním velmi spokojen a rozhodně bych se orientoval na rok 2004 a výš.
Jo, s těma Leo Vinckama má ta mašina fakt masakrózní zvuk. Párkrát jsem se svezl a furt jsem měl pocit, že za mnou startuje letadlo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |