DETAIL SKUPINY
Moto skupina BMW Airheads

BMW Airheads

BMW Airhead - vzduchem chlazená hlava. Univerzální označení všech dvouventilových boxerů.
Nápady, návody, díly, doporučení, zkušenosti, tipy a cenné rady...

Skupina má 25 členů a byla založená 04.05.2014 22:02
Správci skupiny

Crawly


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/bmw-airheads


BMW bez pozlátka

05.06.2014 11:08

Ahoj,
koukám, že si mě pozval do skupiny. Nechci se takhle moc prezentovat, ale kdyby si potřeboval poradit, uřčitě rád pomůžu, R65 (monolever) jsme měli v podstatě komplet rozebraný.
............................................................................
Crawly
Ahoj
Nejde o to se nějak prsit, že máme BMW. Jen jsem malinko záviděl germánům a američanům, protože jejich bmw boxer fóra (na rozdíl od našich) o něčem jsou. V čechách se na netu shlukují pouze machři s GS a jeden před druhým se chlubí kurevsky drahými doplňky od touratechu.
Tady bych čekal milovníky staré osvědčené techniky. Děkuji za nabídku rady ohledně techniky - možná toho využiju.
Aby toho nebylo málo, tak se teď ještě chystám koupit R80/7 - tak zase bude co montovat :)
Máš nějaké díly navíc k dispozici?
............................................................................

To je přesně ono, nejezdim na BMW abych se vytahoval, ale protože té značce věřim, (na BMW jezdil už můj děda) a vím, že je to kvalitní motorka na kterou se můžu spolehnout. Jak řikáš, dneska to mají lidi pouze na to aby si na to nechali namontovat co možná nejdražší díl od TT nebo Wunderlicha. Kvůli tomu teda já motorku nemám a jsem rád, že se i v republice takový lidi ještě vyskytují.
Máš k tomu nějaký speciální důvod, že zrovna /7? Abych pravdu řek, tak toho na R65 ano moc nemám, je to dost bezporuchové, máme spíš originál dily, které na to chceme vrátit (brzdič, zrcátko..) Brácha když to stavěl před několika lety, tak byl mladej a chtěl z toho mít motorku co bude trochu víc fungovat (kupodivu tam pasují brzdiče Brembo 4pístkové, ze 4ventila). Jinak máme jeden zničenej blok motoru a jednu zničenou vačku, (musel bych se mrknout na půdu), ale osobně se ničeho moc nechci zbavovat.
Ty máš tu R65 otevřenou s 50koníkama?

S pozdravem
Martin
....................................................................................

Crawly
2.6.2014
Co se týká 7 řady - tak tou jsem začal. Líbí se mi to propojení malinko vychytanější techniky a stále archaického vzhledu.
Na mém profilu najdeš mizerné fotky dvou 60/7, které byly vstupem do tajů BMW.
Původní předpoklad, že je dokážu obě postavit, vzal za své - po té co jsem se celou zimu mordoval s mono 65 (otevřená 50 kobyl). Do toho ještě stavím barák a mám dvouletého potomka.
Nedávám to nějak časově.
Proto teď ta 80/7 - na rozdíl od těch zmíněných jezdí, má 66 tis, je kompletní a budu si na ní moci dát ze zmíněné 60 drátěná kola, pár lepších dílů, kick start, a pak půjdou "šedesátky do světa. Tu co nebudu očesávat nabídnu už za 14 dnů k prodeji. Je mi to sice trochu líto, ale jednak bych se nevešel do garáže a neměl už ani na benzin :)
...................................................................................


BMW bez pozlátka

28.06.2014 01:19 | Nahoru #1
Nesnasim dotykovy tablet, nesnasim dotykovy tablet...
Tak znovu:
, nejde o to se nejak prsit. Vono mit Bawora je taky rehole. Harleyaci a Italove tvrdi ze jezdime na "Gumovejch kravach" zapominajice, ze maji "Drateny vosly" a nazory Japoncu nas neberou ve stylu hesla z naseho tricka" Radsi segru v bordelu, nez brachu na japonskem motocyklu".
Skladba majitelu ctyrtaktu se v Cechach po revoluci hodne zmenila. Nejsem staromilec nebo naky Guru, jen ten puvodni duch se okolo vytraci. Ted, jak kluci z garaze rikaj, Baworaka ma skoro kazdej kdo ma do prdele diru. Vo to vic si cenis typu, co maj radost, kdyz priveses na setkani doma pecenou babovku o kterou se pak nekde u prikopu s nadhernym vejhledem podelite.
Mit modrobilou krev je dar. Musis umet michat kafe stribrem i vetvi. To nas odlisuje od " drsnych " typu co se jim rika "weekend warrior". Jezdec na BMW je jezdec s cistyma rukama, doma stejne v Hiltonu jako pod smrkem. Ta krev je dana stavem, ze nechas devce s rozpitou lahvi vina u zapaleneho krbu a v nocnim desti jedes pro kamose co potrebuje helpnout a vi ze nikdo jinej nez ty neni dostupnej...
U vohne nenechas na nikom"nit suchou", ale ve stejnej cas se delis vo posledni kus masa a hlt v lahvi. Nikdy si sam neberes, jen davas a dostavas. To jsou tvy pravy Barvy, to poznas pri prvnim stisku ruky, to je to, proc ted znovu busim do klavesnice, protoze to co tady od Airheadu CZ ctu je korenum motocykloveho pratelstvi zakladem. Nezalezi jakej " strep " lezi ci stoji v garazi. Hlavne ze je to BMW. Davno a davno mne do Klubu uvitala slova od plzenskeho Jeni: "..a co mas za masinu?" , "R12", "Joo, sou to kamna, ale topej".
Sudy piva co jsme pak v naslednych letech spolu vypili by nikdo na korbu nakladat nechtel...
Takze zaver: najit zapalene Baworacniky, se kterymi lze byt v kontaktu prez net je v Cestine pro mne radosti.
Na podzim vas rad potkam treba v Bedrichove na Srazu nebo zapalim ohen na zahrade u Pacificu kdyz vas vitr zaveje do tyhle barbarsky zeme.
Takze diky Crawly, WH.

BMW bez pozlátka

03.02.2016 11:01 | Nahoru #2
Ahoj

Upřímně se divím, že na polední článek nikdo nereagoval. Tato slova by měla být vytesána do mramoru.

---------------------------------------------------------------------------

Už je nás tu dost, tak se koukejte podělit o své radosti a starosti s BMW

BMW bez pozlátka

03.06.2022 11:46 | Nahoru #3
Ahoj...
Tak nevím nakolik je tahle skupina aktuální a aktivní, ale zkouším najít lidi co jezdí a hlavně si sami opravují BMW s motorem 1150 dvousvíce...
Sám sem už někdy kolem roku 2093 zaslintal nad RT1150... tenkrát to ale nebyl motor pro mě...
Teď sem asi nějak dozrál k tomu že chci jezdit víc za hranice na jih a jihovýchod takže sem si před měsícem koupil 1150GSA a k němu před týdnem 1150RT...
GSA mám teď rozebraný a asi by se mi hodila něčí pomoc při montáži...
Jsem na Praze 2...

Rád bych i s někým občas vyjel...
Moto Taz...

TOPlist