Vyhledávání příspěvků ve fóru
Nalezeno 2358 záznamů

  • Mates Smrž na adresu Abáji

    03.12.2014 17:28
    JV

    A trochu to zamotal, když podporuje čas na kolo, ale píše, kdo vyhraje. A to ovšem není na silnici nikdy jistě...kdo?

    tady tuto větu myslím tak, že když dám kluka ze sportu a kluka z moto3, tak asi reálně pokud se nic nestane, vyhraje ten kluk ze sportu protože má pod zadkem silnější mašinu kde jeho čas na kolo je lepší než u moto trojkaře. Proto ty sporty hodnotím výše a proto jsou u mě na 4. místě. Protože z těch pěti různych motocyklů se dá očekavat že mají 4 nejlepší čas po mašině gp, sbk, moto2.

    A co se týče simsona, pokud by se jezdilo MS simsonů jako součást nějakého podniku, už závodím a sám uznám, že jezdím 6 ligu.

    A co se týče genů tak k tomu nemám moc co říct, snad jen ,že pořád říkám že brtům motogp nesedí protože nikdy nic nevyhrály od té doby co je motogp kategorie (tedy od roku 2002) a proto jsem usoudil že na to nemají geny, narozdíl od jiných narodností (australane, američané).

    Ale to jen tka okrajově. Radši na ty geny ani nereagujte, abych vás zas nenasral jako u těch lig. To bych nechtěl.

    Každý fanda prostě má pohled na danou věc svými očima! To je v pořádku. Já svůj žebříček nikomu nevnucuji, jen jsem ho tady napsal ať víte, co myslím když řeknu, že jde Miller z pětky do jedničky.

    A vůbec: uznejte sami, že jste díky mému nadhození tématu ste si pěkně pokecali, a neřešili jste jen Rossiho (ne)úspěchy na Ducati jako se to řeší sto let dokolečka

    Já nemám problém se všema klukama kt. mají jiný názor na tuto tématiku v Brně sejít u piva pod slunečníkem a debatovat, proč si to tak myslím že to tak má být.

    Mě třeba taky nevadí že jsou tu kluci kt. uznavaji jen serial Grand Prix. (a superbiky řadí až za třídu moto3).

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    04.12.2014 16:52
    Pořád to není nic oproti tomu co zažil Rado. Vzal sebou svého kamaráda na wsbk do Brna a ten kamarád na něho: A který to je ten Rossi ?

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    22.11.2014 22:44
    Zítra F1, to bude aspoň nářez!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    22.11.2014 20:09
    Tak v záři byl Babiš v Olomouci a já jsem šel za něj a říkam: pane Babiš, ja jsem četl na Internetu , že jste chtěl poslat interní audit na okruh v Brně, je to pravda? A on že jo, že to je pravda ale že finančák je nezavislý.
    A pak jsem se ho ptal, jestli si myslí že je Grand Prix v Brně ztrátová

    A já říkám, oni potřebují peníze a on mi skočil do věty a řekl na ten jejich poplatek takže byl informovaný.

  • MOTO GP & WSBK 2018 Download

    10.02.2015 15:44
    Letošní závody motogp z nova sportu bych pak hledal pod tímto odkazem

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    09.02.2015 16:02
    Jo, tak akce na NMNM je určo dobrá ale přece jen se to až tak s GP nedá srovnávat. Všichni víme, že při GP

    1. se musí zaplatit obrovský poplatek cca 70 -80 mio jen pořadateli, aby se závod jel.
    2. když se jede GP, musí se zorganizovat policie, mhd, a to vše stojí prachy

    U lyžování nevíme, zda je nějaký biatlonický spzetka kt. vybírá výpalné, osobně tipuji že nikoliv.
    Pochybuji že by na víkend museli posílit tolik policajtů jako při GP a pochybuji že by v NMNM zřídili MHD linku pro fanoušky.

    Tohle všechno znamená (a x dalších věcí kt. jsem tu neuvedl) že ta GP je nákladnější a proto si ty peníze na úhradu musí vydělat zpoplatnením parkovného apod. TO jen aŤ jsme objektivní a netvrdíme že parkovné na GP má být zadarmo, když na lyžování to jde. Musíme obě akce, když srovnáváme, říkat obě strany mince.

    Souhlas že za celej ten víkend tam bylo 100 000 neznamená to ale 100 000 prodaných lístků protože tka jak na GP tak i na lyžování někdo mohl jít PA, SO, Ne ale lístek měl jen jeden nebo to je tak, že tam se prodává lístek na každý den zvlášť?

    Pokud jo, tak pak to opravdu znamená že za tři dny to navštívillo 100 000 = 100 000 prodaných lístků.

    Co vím tak lístek stál tři kila od kámoše, takže cena lístku je o dost menší než GP lístek. Ale je fajn, že už se ví, že budou v zisku.

    Nicméně opakuji ještě jednou, až takl moc bych lyžování v NMNM nesrovnával s Gp protože obě akce jsou do sportu úplně jiné ale hlavně GP je asi opravdu víc nákladná.

    S tou návštěvností, co tu psal mamba nevím co měl na mysli, protože jak jsme loni viděli, tka žádný pešek nejel a stejně přišlo hooodně lidí za tři dny a i bez Peška se rekord málem trhl. Takže zas tak moc o češkých úsěpších ta GP není, protože i kdyby nebyl žádný Abaja, lidé by chodili pořád podporovat svého Rossiho, Marqueze atd. Opravdu si nemyslím že by Abaja a další stáli za obrovskou návštěvností z roku 2014. Stačí se podívat před 10 lety. Žádný čech v GP a stejně se rok od roku návštěvnost zvyšovala.

    Nicméně je dobré vědět, jak to funguje u konkurenčního sportu a u konnkurenčního pořadatele.

    Já si osobně myslím že samozřejmě GP si na GP vydělá, protože i když vím, že GP má obrovské náklady s poplatkem, tak taky vím že se vybere obrovský balík + k tomu jako bonus dotace 30 millionů No není to kšeft roku?

  • Moto modely Maisto

    30.01.2015 16:22
    Jo, toho Checu od Buraga mam tri dny. Taky v jiné krabičce než logo Bburago ale něco jiného ale na tom nesejde, model je stejný, blbý je, že idioti neudělali k tomu stojánek. Jak si to ti fanoušci mají asi tak postavit na poličku když nechtějí mit přišroubovaný podstavec???





    Lepší klasické stojánky jako mají všichni ostatní!

  • Moto modely Maisto

    15.02.2015 10:23
    aspoň se ušetří :)))

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    19.01.2015 16:41
    Já jsem to psal taky tady už, že těch 30 milionů je něco jako kapka v moři když se člověk podívá, kam a jaké částky jdou z rozpočtu jinam. Jenže prostě takový je národ, když si člověk přečte tu diskuzi o GP na novinky.cz tak 99% si tam přeje krach, zrušení GP, aby se to už nikdy nejezdilo atd atd. A pokud si to přeje 99% tak ani tyhle naše kecy kt. tady máme nic nevzmůžou. Na druhou stranu, už bych to asi neřešil, rok 2015 je na 100% jistý, listek mám. Pokud nebude rok 2016 a další, asi budeme vědět, odkad vítr vane. Chytřejší to pochopí, když si sečtou 1+1.

    1=AČR
    1=Hašek

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    19.01.2015 16:12
    Na druhou stranu já musím napsat jednu věc. Okruh byl v Čr postaven za komančů a byl určen pro závody (motorek,...), pokud komanči vybudovali okruh, tak si myslím že by se měl využívat právě na světové podniky jako je Grand Prix. Kdyby okruh postavil sám abraham, tak by s tím asi u lidí neuspěl ale to udělali komanči a když už se okruh vybudoval, ať se využívá, ať se stát stará. Užitek z toho mají všichni: veřejnost, podnikatelé, promotér, stát.

    Chce to prostě jen změnit pohled na samotnou grand prix. Vidět v tom to nejlepší a nehledět na to nejhorší (že jezdci = dárci orgánů atd) ale naopak: Grand Prix = prestiz , reklama pro ČR, vyšší zisky pro Brno, JM kraj, určitý přínos pro stát v podobě daní, atd.

    Teď neřeším čísla, ale je jasné že prostě na tom vydělá každý.

    Nebo to chcete, aby vaše děti místo ježdění s rodiči na závody fetovali, chodili někam s partou apod, místo toho aby šli za sportem, kulturou? Já teda ne!



    Pražské Jaro = akce pro lidi kt. rádi vážnou hudbu
    Filmový festival = akce pro lidi kt. rádi filmy
    Koncerty, fesťáky = akce pro lidi, kt. rádi svou hudbu, zpěváky
    MotoGP = akce pro fanoušky motorke, motorkáře

    Jednoduché!

  • Konečně doma V

    22.01.2015 16:46
    zatím to vypadá že ta spodní vstupenka je teď k ničemu

  • Moto modely Maisto

    25.08.2018 11:28
    Jsem na let. Dnu v ol a maj tady tyto modely

  • MOTO GP & WSBK 2019 online

    28.01.2015 16:06
    mike: já ho samozřejmě sledovat budu! Proč asi myslíš, že jsem vytvořil tohle vlákno na online sledování zadarmo? Pro horší časy, až to nebude dávat v ČR žádná dostupná TV!

    A věř, že já nejsem takový srdcař MotoGP jako jiní tady. Já jsem rekreační dívák, když je možnost, podívám se, když není, tak si závod stáhnu z netu zadarmo z uložta! Že RADO?

  • Moto modely Maisto

    05.02.2015 15:51
    Jo, je to takto: Atlaya je 1:12, Maisto a Bburago 1:18, a IXO je 1:24. A ta nejvetsi je Guiloy o 1:10 takze atlaya 1:18 neni to je burago, ty modely jsou si dosti podobne

    Atlaya a burago provedenim.

  • Moto modely Maisto

    04.02.2015 20:41
    Fido: souhlas, i mně!

  • Moto modely Maisto

    26.12.2014 12:31
    Taky pěkná sbírka pro Rossíky :)

    http://www.mk-modeller.com/go/

  • Moto modely Maisto

    24.12.2014 18:48
    Tady je nejaká sbirka na prodej

    Maisto

    Tady je i nějaká Dukna, možná pro pastella

    Sbírka

  • Moto modely Maisto

    08.12.2014 19:15
    kamarád modelář z SK udělal další kousek! Luxus!



    takové kdyby byly i checovky, to bych koupil hned















  • Moto modely Maisto

    09.12.2014 16:36
    Kapoty su komplet v lesku.
    Akurat plech na podstavci je antikorovy/nerez/matny a odraz zmatnil cely spodok
    moto. Podstavec bol pouzity prvy krat takze sa o tom nevedelo pri tolkom svetle.

  • Cardio Karel - rozhovor

    11.11.2014 18:11
    AKRO ale matrixbiker ma pravdu. On to bere tak, že když vyhraješ wsbk tak si sice nej na světe ale pouze v druhé lize. Nejsi nejlepší moto závodník na světě. Nej moto závodník na světe je pouze mistr světa motogp, tedy v aktuální době marc marquez. Nikdo lepší na světě na dvou kol, jak marc marquez není.

    Prostě ano, sykes, guintoli, biaggi, checa, vše pěkný titul ale ne nejlepší motocyklový závodník toho daného roku. :( bohužel.

  • Moto modely Maisto

    11.11.2014 16:13
    tak model peška není špatný, měl bys to zkusit nabídnout i do diskuze na motorkari.cz pod sport. Když bude např. debata o peškovi.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    13.11.2014 19:02
    Tak další zprávy ohledně konání GP v Brně i v budoucnu, dej si čas 6:53

    Hašek se vyjádřil!!! Mluví tam i Joska Kubíček 6:53

  • Moto modely Maisto

    31.10.2014 11:58
    Dá se pls koupit samostatné 4 stříbrné stojánky na Maisto model ? :) potřebuji.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    02.11.2014 17:41
    Josef: nechci ti Pepo kazit radost, ale na motogp nikdy nebyl volny pátek. To si pleteš s wsbk. To, že nemáš ustřižek, tak to je z jiného důvodu. Já měl vždycky vouchera - výtisk z tiskárny, tím sem se prokazoval v pátek na orkuhu a na základě toho mě pouštěli. A buď jsem si ho vyměnil hned v pátek a nebo až v sobotu. Ale rozhodně tě nepustí v pátek na přírodní tribuny, když nebudeš mít v ruce nic. Takže když vezmeš příští rok lístek na DEG tak tě pustí na DEG ale na C ne. V pátek nikdy nebyl vstup zadarmo - na motogp. Jen wsbk.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    02.11.2014 15:54
    Každý správný fanda dnes - když končí sezona wsbk, ukončuje i svoji motorkářskou sezonu a zazimovává svůj motocygl.

    1. dolije plnou nádrž benzinem

    2. vyndá baterku z motorky.




















  • Je Valentino Rossi heterosexuál?

    01.11.2014 19:28
    A ta včerejší odpověd je kde moje? to vlákno někdo změnil?

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    19.11.2014 16:56
    Všechno jde spočítat přesně. za tím si stojím :) I AKRO to tvrdí

  • Moto modely Maisto

    23.11.2014 21:03
    strakon: tak na koho to byla reakce, na mě???

  • Mates Smrž na adresu Abáji

    24.11.2014 21:23
    1100Virago: objektivně si musíme položit otázku, zda by se takto kaja vypracoval, když by závodil od 125cc v cizím týmu, zda by měl takový kariérní postup či ne.

    pravda je ta, že si zase myslím že Kaja i bez táty (kt. musíme poděkovat že xkrát zachránil GP v Brně) by měl na to jezdit MS v GP ale asi ne MotoGp ale třídu moto2.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    23.11.2014 12:44
    mamba: takovou odpoved beru. Nicméně k tomu FU, je jasné že účetnictví je v pořádku, protože vše musí sedět na rozvahu, spíš je otázka, zda se do kolonek příjmy - výnosy zahrne vše popravdě a ne jen naklady a příjmy jen ze vstupenek ale příjmy např. z pronájmu už zahrnuty nejsou. To je prave to , co se tady řeší že samotné účto je OK ! ale něco prostě může být zamlženo a to je např. číslo z prodaných vstupenek atd atd a to samozřejmě nikdo nezjistí, pokud nejsi přímo na AMD ve vedení ))

    Ale když tam přijde finančák a projede účty tak ten nenajde žádnou závadu. Pochopitelné protože kdyby riskovali a měli účto špatně, tak riskují pokuty. takže každý, kdo přijede na okruh a řekne že chce vidět účetnictví tak uvidíme že vše sedí do halíře správně. To je zcela jasné a to viděl i ten Mike Fojtík před tou demonstrací.

  • Moto modely Maisto

    23.11.2014 11:45
    Tak v Olomouci v globusu mají Lorenza 2014! Za tři kila. Nemusíte už z e-shopu ale i přímo v prodejnách si ho můžete vyzvednout .)

    Jinak zbytek GP verzí jsou jen dukny Doviho, Haydna, Rossiho, nic víc. Žádné repsolky nee. Pak už jen silniční verze....





  • Masarykův okruh a jeho okolí

    23.11.2014 09:33
    hej ALL: nevíte kde se da najít odpověď na otázku

    Jaké byly náklady, výnosy nebo prodělky třeba v roce 1974 při GP v Brně?

    Dík.

  • = největší tipovačka světa=

    09.11.2014 15:46
    Ja 106, očekaval jsem, že lorenzo dá třetí flek, ale naštěstí jsem vyhodil Ianoneho z tipovačky. Překvapily obě dukny že skončily před duem tech 3.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    06.11.2014 21:27
    Tipoval bych to na JV či na nějakého kamaráda od Ivana.

    A nejzkušenější pamětnák z nás....nevím, mamba má vstupy zadarmo?

  • Moto modely Maisto

    27.10.2014 11:54
    Ten jediný chybý, kamarád modelář říká že na to není model v 1:18 takže to udělat nelze. Já sice koupil tento model



    ale asi to není ta honda kt. jezdila bajky nebo nevim. Prostě ročníky 08,09 zatím nemám ale nevadí. Bude tam zastupovat tato honda za 149 Kč :)

  • moto GP - Brno bude? nebude? kdo dostane koruny?

    14.11.2014 19:14
    Teď mě napadá, když tenkrát oznámili že se okruh spojil s Haškem, který říkal že GP zachrání, a najednou je takový "obrat" tak si říkám, jestli to není kvůli nám tady na foru, kde lidé pišou jak Abraham dává peníze ze zisku z GP na synovo závodění. Co když si to tady přečetl, zjistil pravdu a teď se bude Abrahamovi mstít? Byla by škoda přijít o Gp kvůli pár chytrákům tady z fora, kteří si pustili pusu na špacír :(

  • Cardio Karel - rozhovor

    14.11.2014 16:47
    Palec: ano

  • Moto modely Maisto

    15.11.2014 20:07
    Ano, i můj kamarád (nebudu jmenovat) má Toselanda, viz fotka, kterou mi poslal loni.





  • Masarykův okruh a jeho okolí

    14.10.2014 17:55
    Hádanka: O kterém uživateli z M.cz se píše v Motohouse?





  • = největší tipovačka světa=

    17.10.2014 21:55
    Tak samozřejmě že jsem to četl ale já se budu snažit do konce sezony tipovat jak nejlíp to pude ať jsem co nejvýš. Ale není důvod na to nějak reagovat, snad jen, že všem přeji hodně štěstí do posledních tipování a hlavně nezapomínat! Bohužel jsem chtěl vyhrát za každou cenu tipovačku wsbk zde na M ale to se nepodaří neboť místo 9 bodů sbírám jen 4 či 5 a to je málo. A nejhorší je, když vám ten nižší počet bodů ve wsbk zařídí týmová režie aprilie !

  • = největší tipovačka světa=

    17.10.2014 21:40
    josef: chytrej!

  • = největší tipovačka světa=

    17.10.2014 21:01
    josef58: víš, kdo je novou redaktorkou konkurenšního webu www.silnicnimotorky.cz ?

    Nápovědu najdeš zde.

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    07.08.2018 19:53
    Tady je me album na FB.



    Příští rok se asi vykašlu na setkání na D. Tam nikdo nechodí :( Já to tady propagoval a stejně jsme tam byli 5!

  • MOTO GP & WSBK 2019 online

    29.09.2014 18:53
    Ale z markízy to prý taky odpadne Říkal to Richtr na FB. "F1 se na SPORT 1 a SPORT 2 nepřesouvá jen z Novy, ale i slovenské Markízy".

  • Masarykův okruh a jeho okolí

    04.09.2014 20:25
    Ale ten nejdůležitější "šéf" celého cirkusu MOTO GP tam chybí!

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    04.09.2014 16:58
    Tak zrovna si myslím že Donington a Brno budou na stejné úrovni, oba v evropě a oba hodně tradiční. Ja jsem kdesi četl, že evropské GP ty poplatky mají stejné. Není tomu tak, že by Brno mělo nejmenší poplatek z celého kalendáře.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    23.09.2014 23:52
    Ale tady se pořád řeší něco... je to úplně jednoduché. Pořádám akci, tak ji pořádám tak aby byla v zisku. Pokud to nevychází, zpoplatním vše co se dá, zdražím lístky, zpoplatním MHD dopravu, dám min. volných lístků které jsou určeny pro rodinu týmu AB Cardion apod.

    Ze vstupného nebudu odvádět žádné daně, a hned to bude 120 000 (už odčečteno personál MGp, apod od celkového počtu v neděli) x 1200 (nejnižší listek!!!) a máme pěknou sumu na poplatek + na uspořádání GP.

  • Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!

    23.09.2014 18:29
    Rado: konečně odbanovanej!