PROFIL UŽIVATELE

Interceptor

Offline: 18.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: -
Město: Albrechtice
Lokalita: Žďár nad Sáza...
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 19x
Body komentářů: 108
ID uživatele: 437
Registrace: 4.2.2008

Adresa profilu:http://interceptor.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1289 záznamů

10.12.2006 Článek jel jsem na ní , a zlata VFR
-1
10.12.2006 Článek 2Henry: no letos v Dolomitech jsem musel couvat do kopce se spolujezdkyní a 3kufry , nějakej idiot autobusák si myslel že mašiny mají zpatečku nebo co , nakonec asi po 1,5metru jsem to nezvládl nejen fyzicky,ale taky psichycky a spolu s 3 němčoury jsem ukázal prostředníček na všechny co byly kolem a nějak se protáhli protisměrem...., když už jsem u toho kdo se chystá do Dolomit popř.Alp bacha na busáky jsou to ty nejvetší prasata tamních silnic , maníci ve sporťácích jsou proti nim ohleduplní frajeři
10.12.2006 Článek jo sorry za ty chyby sakra,<br />
2 henry: opět souhlas s tím názorem co kdo ...já mám kliku u mě se shoduje co chce srde i co chce rozum, takže volba byla jasná <br />
2 pavouk: Henry ví o čem mluví, manipulovat s 116kg motorkou a s 200 není 2X obtížnější,ale počitej tak 3X, poznáš na nějaký couvačce do kopce , takže nějaký kilo se hodí
10.12.2006 Článek 2 kojot: hovořilo se o nákladech na provoz stroje, ne o nákladech na motosezonu, a pokud jsi četl pečlivě já a Henry jsme meli naklady 50t,Kč+- na 15t.km ...v tom vše na provoz čili i pojistky atd... do provozu přece nemužu započítávat kolik jsem dal v itali za hotel atd..., to by ty čísla byly úplně jinde, a závěrem věřím, že třeba s CBR125 ty naklady na 15t.km mužou byt s klidem poloviční
9.12.2006 Článek kuwa tady je samej baleťák ¨<br />
2 Pavouk: začni se pořadně cpát
9.12.2006 Článek 2 Pavouk: ty woe 60kilo maji dobře vyvintý roštěnky , no na motku nevim nevim , ja jsem rád za svy kila,alspoň to zvednu ze země kdyby náhodou, ale máš recht s těma kilama to je asi jako s 2T a 4T, každý má svoje, a souhlas s tebou, že plácat &quot;to je hnusný a to je pěkný&quot; je kravina..
9.12.2006 Článek 2 Manik: je snad jedno jak kdo vypadá, my jezdíme kvůli pocitu z jízdy a ne kvuli tomu abysme dobře vypadali.. , jo a podle mě bude pro každýho alspoň trochu chlapa vždycky každá 125 malá (Pavouk sorry,60kg??) ne nepohodlná, ale od pohledu malá..
7.12.2006 Článek 2 Skain- dost omezené hodnocení..asi jako autor, alspoň nějaký důvod uvest...
7.12.2006 Článek Já si myslím, že YBR je za ty prachy super a pro mě by byla kdysi asi dobrá volba , občas po polňačce k rybníku atd. běžné užití asi lepší než CBR, na vyblbnutí a svižné svezení věřím, že s CBR nemuže držet krok. A k 2T. Na 125 2T jsem nikdy nejel, ale z křižovatky se rozjede rychleji i fechtl. Měl jsem možnost okusit TZR250 a taky mě vůbec nenadchla, do 7t. naprosto nic až pak cosi, moje VT 250 (4T) s ní dokázala držet krok díky téměř stejnému výkonu a pocit z jízdy na V2 4T jednoznačně lepší, v pružnosti, všestranosti....Tím, ale nehaním 2T, z jedné jízdy na NS400 V3 jsem se skoro pos...byl to nářez neskutečnšj ač už jsem v te době sedlal 120k. <br />
Když to shrnu,4T je určitě praktičtější, levnější, lepší na udržbu,...2T divočina, výkonost, nákladnost,dnes už výjimečnost..doufám, že ač mě 2T nebere, nezmizí!!.......škoda, že Bimota nedotáhla do konce V-Due []
8.12.2006 Článek 2 Henry: tvůj rozpočet se mi zdá opravdu poněkud nadstandartní a trochou rozmyslu by se dal asi o něco stáhnout. Rozhodně nechápu jakou pojistku za 15000- maš na mysli. jsi pojištěný na smrt nebo ..??? Pro ilustraci, letos jsem najel 13500km+- při těchto výdajích: jedna sada pneu 7500-(Roadatack)..na konci sezony teda slicky takže řekněme x2 =15000kč pneu, servis komplet cca 4000-, spreje na řetez, čističe řetězu atd. cca.1200-, povinný 2000-, přední desky 2500-, benzín cca 25000Kč nic víc..=50000Kč+-...kuwa no jo máš recht....ale vickrát to radši nebudu počitat . V každým případě přemýšlej nad volbou jiných pneu, takových které nabízejí lepší poměr cena/kvalita/km a náklady ti klesnou znatelně. Já tam měl Dragony měkky jak sračka držely fantasticky, ale o nic lépe jak Roadattack, jen na vodě.....ale 5mm vzorku za 3000km dolů při jejich cenně ....nikdy více!
12.11.2006 Článek Letos jsem dal Dolomity a můžu jen doporučit. Švýcarsko si dám následující sezónu. Jinak Stelvio je mazec
14.12.2004 Článek Tak naposled:generále určitě máš ve spoustě věcí pravdu ,ale jak již někdo naznačil film se smývá i za jízdy a to ve větší míře kvůli vyšším otáčkám i když po kratší dobu. No a jěště jedna poznámka: jsou i motory, které sytič prakticky nepotřebují a to mluvím z vlastní zkušenosti, kdy v létě (pravém létě) k nastartování sytič nepotřebuji a motor drží volnoběh lehce pod normálem dostatečně na to aby nebyl chod drsný a hlavně nesmýval se mi film.
2.12.2004 Článek Nazdar, no pokud se jedná o mě ohřívám moto téměř stejně jako Fox biker,nastartuju se sytičem,stahnu hned otačky max na 2000,dopnu bundu rukavice atd,po chvilce začnou otáčky sami stoupat tak vypnu sytič,někdy dříve,to už motor bezproblemů běží na volnoběh,pak vyrazím klidnou jizdou než se zvedne ručka teploměru a pak se do toho s klidem mužu opřít.To je podle mě ideální řešení-mám asi právo si to myslet,moje VFR má najeto 90tisíc km z toho posledních 30 jsem najel já.Tlaky na válcích dle servisu v Hondě zcela bezproblémů...Myslím ,že nastartovat a vyrazit hned a čachrovat se sytičem za jízdy není moc dobrý.A co se týče protůrování tak to věřím ,že je blbost,ale dělám to bohužel taky.
8.12.2004 Článek No tak koukám je toho tady dost,ale vlastních názorů jak kdo co tady není.Fakt je ten, že jediným důkazem toho, že děláme správně, pro každýho z nás může být jen to kolik má jejich stroj na krku a v jaké je kondici. Když se jěště jednou zamyslím nad tím okamžitým vyjetím se sytičem a bez ohřevu nemůžu si pomoci,ale je to blbost.Přece s nějakou 250de nejde hned jet,má to &quot;milion&quot;otáček už při 60ce a nevím kdo by jel prvních pár km 20kou.No tak si to přeberte kdo jak chcete.Zdar
Předchozí
1... 82 83 84 85 86
Následující

TOPlist