PROFIL UŽIVATELE

Dřík

Offline: 10.5.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 43
Město: Černá Hora
Lokalita: Blansko Jihom...
Komentářů: 2x
Poděkoval: 5x
Pomohl: 93x
Založil témat: 7x
Napsal příspěvků: 1481x
Body komentářů: 6 / 2
ID uživatele: 32118
Registrace: 16.2.2008
ICQ:437570587
Skype:means1500

Adresa profilu:http://drik.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 63 záznamů

4.12.2009 Článek Těžko toto můžeš říct pokud nevíš jak se to chová a ajký to má plusy. Já jsem říkal BMW nikdy, ať dělají auta aa ať se nemotají do motorek. Te´d ale říkám, super vývoj a mašiny jsou skvělý! Jde o to aby to zukázalo co to umí. Navíc si nemyslím, že by tím chtěli oslovit zákazníky jako jsme my, protože to bude dost drahá a ojedinělá série, showbike. (bohužel, protože bych to měl hned doma, stějně jako Z1, Katanu nebo CBX.) Tím jsem si 100% jistej, protože vím co to obnáší za závratný sumy přivést motorku k životu. Stále říkám jen tak dál pánové, moc Vám fandím a smekám klobouk!
4.12.2009 Článek Super počin! Jsem moc rád, že se FGR do takové věci pustili (i s ohledem na to, že jsem ve vývoji dělal a vím o čem to je). Na 125 je vidět, že vědí co dělají a ta V6 je úžasná! Jen doufám, že se bude dávat důraz na funkčnost a ne jen na to aby to vypadalo, jak se teď dost děje. Kor když je tam takovej hancí agregát! Moc se těším na výsledek!
27.8.2009 Článek Nevím nevím, ale dávat toto za GSX-R je trošku nerozum Kamoš měl PAVa za 535 a už to se nedalo řídit. Pak si to dal za V-maxe což je naprostý šílenství... Na to aby mělo kufr je AUTO. Ale z druhé stránky je to hezky technicky provedený
6.8.2009 Článek Kawa Ale spíš bych teď jen něco poznamenal. Nemáte už dost tady těch testů? To je pořád to samý, pořád stejný motorky 10 krát za rok, a to co by člověka fakt zajímalo tu nenajdete... 600, 1000 a to supersporty a naháče... nic víc tu skoro není!
20.10.2008 Článek Stoner těžil jen z té motorky. Ducna jela jako pila. Ale kdo umí víc se ukázalo, doktorát není zadarmo :o)))). Nicméně se mi tato sezona hodně líbila, není to už "one man show".
46!
16.11.2007 Článek Myslím, že se Ti to povedlo. Pěkný! <br />
Kamoš ho má v Irsku a taky si vyhrál...
1.2.2007 Článek Zkuste toto:<br />
http://www.motoczysz.com/main.php?area=home<br />
1.2.2007 Článek To 999man:<br />
Ver mi ze kdybych mel prostredky tak uz je doma. Vim, ze tu jedna je :o)<br />
To bledemon:<br />
Presunujes hmotu a to dost velkou dozadu. Teziste hodne nahoru. Navic ty tlumice by museli byt dost odolny aby se Ti to nekroutilo. Dalsi vec je ze ztracis vyhodu pouziti motoru jako nosnyho celku, coz je nesporna vyhoda ohledne hmotnosti a jejiho rozlozeni.<br />
Je to neco podobnyho co meli masiny pred 50 lety. Kluzakove zaveseni.<br />
Hlavne jde ale o hmotnost...<br />
Na pouziti dvou jednotek neni nic zase tak spatnyho. Vzdyt USA prototyp moto GP mel dve pruzici jednotky a jednu tlumici... Takze proc ne?<br />
Je fakt ze tam to bylo spis tim ze nemeli moc mista na stredu protoze tam meli podelne ulozenej motor. Kterej byl mimochodem taky libustka :o)<br />
Dva protibezny klikovy hridele, kvuli odstraneni klopnyho momentu motoru. Hodne uzka zastavba atd. <br />
Nemam bohuzel zandej link na web, ale byl jednou nebo dvakrat i v CMN... Zkusim to najit.<br />
Nebo 999man, nemas to nekde?
1.2.2007 Článek To Simp:<br />
Zakladni koncepce je samozrejme stejna. Vychazi ze slova bicykl...pote byl motocykl. A bicykl ma, jak uz je z nazvu jasne, dve kola. Ty musi byt v necem zaveseny. To je ta koncepce. Pokud by to bylo jinak, tak uz by to nebyl motorcykl.<br />
Nechci tady nikoho poucovat jen si nemyslim, ze se nic nezmenilo. Ja jsem motorar a muzu rict ze dost veci se prevzalo ale dost veci prilo novych. Jinak bychom porad jezdili v kouricich 6litrech se soupatkovym rozvodem a vykonem 25 konskych sil. To same je podle me s ostatnim hardwarem motocyklu.<br />
Kdybych Ti mohl rict s kym jsem delal a kde tak by to dost veci zmenilo. Ale nemuzu.<br />
To 999:<br />
rikam ze mas prehled <br />
NR 750 je opravdova libustka. Motor je neco nadhernyho. Ovalny pisty jsou kvuli proudeni a naplneni spalovaciho prostoru mnohokrat lepsi nez kruhovy prurez. Problem je ale s utesnenim, podobne jako Wankel. A navic vse ojnice se pri male presnosti vyroby muzou krizit na pistu.<br />
Je to ale nadherny kousek. A navic tomu rikam cisty design!
31.1.2007 Článek To Simp:<br />
Na zacatku stoleti? Hm tak potom co se kolem delo tech 100 let? To se jan asi menil design, co? Ach boze vy umelci...<br />
Jako konstrukter na to mam jinej nazor. Byl jsem v situaci kdy jsem delal s designerem motorky a snazil se splnit jeho obcas naprosto utopicke pozadavky. Rikam: papir a model snese vsechno...<br />
<br />
Je to videt i na tom jak se lisi studie od pote uvedene reality.<br />
<br />
Porad je c vymyslet a vylepsovat. Ale jen tvary to urcite nejsou
31.1.2007 Článek Jedinej kdo vi jak to bylo s kopirovanim je tvurce sam. Tak do toho nevrtejte. <br />
Ale co se tyka dozoru na stazi u Blaty, ten vi o kopirovani dost a dost :o) verte mi.<br />
Je videt ze 999man ma prehled... <br />
30.1.2007 Článek No jako designova studie to neni spatny. Ale nechtel bych na teto masine jezdit. Dat 1000 V4 do neceho takovyho je svatokradez. Vzdyt ten motor ma sily za dva. Videl bych to spis s 650-750 a i tak by tam dost foukalo.<br />
Ohledne kopiroveni: kdo to nedela. Kazdej ma svoje zvedy nekde a neco obcas pouzije. Neco to ma z Buella, neco z Hondy, V4 vice nez podobna V6 motoGP.... Ale co uz. Je to jako celek pekny.<br />
Vyrobnit to naucit jezdit tak aby se na tom fakt dalo jezdit je uplne druha vec a to mnohem tezsi!!!<br />
<br />
P.S. Honzo at Ti vydrzi nazor na ''mistra'' Hanuse.
30.1.2007 Článek Sakra s tou cinou uz me to sere. Kolik ej podniku ktarey maji problemy s cinou? Placou? Ne.<br />
A navic jak zacinal Blata? Uplne stejne... Podivejte se na italsky minibiky.<br />
Ale v jednom pravdu mas. Mam rad cesky vyrobky a vyrobce a vazim si jich. Jen me stve fnukakni...
2.10.2013 Video Není to vlk, ale Československý vlčák Sám mám doma dva! Jinak hodně povedenej shot...má to nápad
2.10.2013 Video Jak kde se říká. Na moravě je to šálek. Jinak ložisková pánev, chceš-li.
Opravit jde všechno, jen se musí vědět jak. Ale fakt je, že pokud je to moc, tak nepomůže ani svěcená. Ten návar musí mít jen určitou tloušťku, aby vydržel ty otáčky, protože únosnost v ohybu roste a klesá s čtvercem průměru. Pokud je to moc, tak čep není dost houževnatej a prohýbá se. Pak navařená vrstva popraská...
Nicméně Biker98 má pravdu. Nestratuj a netrap to, dokud si nebudeš jistej co to je. Když tomu teď dáš pokoj, tak můžeš dost věcí zachránit.

TOPlist